Het vervelende is alleen dat je vaak je Facebook of Linkedin account al hebt en je je niet kunt voorstellen dat je ooit met zoiets te maken zult krijgen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het staat ook op nu.nl nu, en dat de politie dit naar buiten heeft gebracht.
En als mensen ook in dit soort gevallen anoniem willen blijven, kunnen ze maar beter geen Facebook en Lindekin accounts aanmaken.

-knip-quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik me wel wat bij indenken, maar ik kan het een niet aan het ander koppelen.

Zegt op zich niet zoveel natuurlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
De Telegraaf zegt dat in de auto spulletjes van de jongens zijn gevonden.

Als je graag anoniem wil blijven moet je niet openbaar online gaan. Zolang er geen accounts gehackt worden is er niks mis met het publiceren van openbare gegevens. Of het kies is, is een andere discussie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:58 schreef lipper het volgende:
[..]
De telegraaf pleurt alles wat ze kunnen vinden over die familie online. Wat een fatsoen weer van die kutkrant. Omdat ze een faceboekbericht heeft gemaakt wil toch niet zeggen dat ze met volledige naam en beroep in de krant hoeft.

De Televaag is een eersterangs rioolkrant.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
De Telegraaf zegt dat in de auto spulletjes van de jongens zijn gevonden.

Kan me er ook helemaal niks bij voorstellen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik ook niet, en nog kan ik me niet voorstellen dat ik zoiets zou doen.
Ik kan me een hoop wel voorstellen, zoals zelfmoord plegen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik m'n kind zou vermoorden.

Moet er ook steeds aan denken. Word echt niet goed ervan. Die knulletjes. Ik vrees het ergste.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:47 schreef Sannne het volgende:
Ik blijf er maar mee bezig.
En iedereen zegt dat ze zich niet kunnen voorstellen je eigen kind iets aan te doen.
Ik ook niet, maar het idee dat er iets in je kop zo gigantisch mis kan gaan dat je zélfs je eigen kind kan omleggen vind ik echt zo beangstigend..

Je zou ze de kost moeten geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij vindt 'iemand stangen/het leven zuur maken' een logische reden klinken voor zelfmoord?

Hou je toch niet tegen. Sommige kicken er ook nog op dat ze aandacht krijgen in het nieuws/internetquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:25 schreef NomanIW het volgende:
Ik ben blij dat het op fb staat allemaal. Brengt het heel dichtbij. Maakt de verschrikking inzichtelijk. Wie weet weerhoudt die wetenschap iemand er ooit van zoiets te flikken.

Ja dat komt wel vaker voor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven.
Daarom nemen mensen bij zo'n drama soms ook de kinderen mee het graf in, ik krijg jou niet jij je kinderen niet meer.

Wat denk je zelf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:25 schreef NomanIW het volgende:
Wie weet weerhoudt die wetenschap iemand er ooit van zoiets te flikken.

Nou he. Dat snap ik dus ook niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dat komt wel vaker voor.
En toch he... Is dat nog niet genoeg vraag ik me dan af. Stel, die kinderen zijn omgebracht, waarom dan niet op die plek ook zelfmoord plegen? Waarom moesten die kinder verstopt worden? Hij moet wel een erge hekel aan haar hebben als de kinderen (voorlopig) niet gevonden worden. Nou ja, dat denk ik dan. Ik kan me er niet zo veel bij voorstellen.

Ja, lachen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat ze ergens in een kelder zitten

Haal die PI eens weg man dwaas. Zo grappig is het niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat ze ergens in een kelder zitten

Ik vraag me af of iemand die zó desperate is dat hij een eind aan zijn eigen leven maakt, dat doet om zijn ex het leven zuur te maken. In een zaak waar de vader na het vermoorden van zijn kinderen een mislukte zelfmoordpoging deed, was zijn motief niet 'het leven van de ex zuur maken', maar; 'De kinderen kunnen niet zonder mij'.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:12 schreef TLC het volgende:
Wat een kutvent om iemand zo in onzekerheid achter te laten, die man mag ook wel een anonieme begraafplek krijgen

Dat kan een reden zijn, wraak. Maar kan ook zijn dat zo iemand denkt dat de kinderen niet zonder hem verder kunnen:quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vraag me af of iemand die zó desperate is dat hij een eind aan zijn eigen leven maakt, dat doet om zijn ex het leven zuur te maken. In een zaak waar de vader na het vermoorden van zijn kinderen een mislukte zelfmoordpoging deed, was zijn motief niet 'het leven van de ex zuur maken', maar; 'De kinderen kunnen niet zonder mij'.
Ik hoop van harte dat die kinderen ergens opgesloten zitten, maar na 40+ uur... Ik ben er bang voor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |