quote:
quote:
quote:
quote:
Wil je een slokje van mijn multivitamine? :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:11 schreef Chloroform het volgende:
Dat gehuil om die OP ook elke keer.Autistje.
Is dit een metafoor?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je een slokje van mijn multivitamine? :$
Ik vind je sig stom.quote:
Het is wat jij wil dat het isquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:11 schreef Chloroform het volgende:
Dat gehuil om die OP ook elke keer.Autistje.
quote:
Je bent zelfquote:
Je bent zelf.quote:
haha slome lulquote:
Komt het uit een pak?quote:
Je bent in de war met asoface hoor.quote:
Moest lachen om de droogheid hiervan.quote:
7,82/10.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
De korpsbal broer van Valerio Zeno
Lekker wijffie wel
hahahahhhaahah ;pquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest lachen om de droogheid hiervan.
Kan ik voor zorgen, ja.. Of uit een glas of ergens anders uit, je zegt t maar.. U vraagt, wij draaienquote:
Echt serieus, je bent de enige die zoiets ooit heeft gezegdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt rimpels en bent ouder. Dus, nee.
Afgelopen week begonnen aan de serie Arrow, kreeg een stijfje door Katie Cassidy.quote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Afgelopen week begonnen aan de serie Arrow, kreeg een stijfje door Katie Cassidy.
Ik vind die serie echt nice.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Is die serie wat btw? lijkt me echt vet suf maar heeft geen slechte recensies dacht ik.
Whut? Door wie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt serieus, je bent de enige die zoiets ooit heeft gezegd![]()
normaal word ik 15 geschat.
die serie vond ik echt zo baggerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Afgelopen week begonnen aan de serie Arrow, kreeg een stijfje door Katie Cassidy.
quote:
Oh, ja dat kan.quote:
Alles.quote:
Ok, hm... ms eens proberen.quote:
Ik vond het acteerwerk bijzonder slecht.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ja dat kan.Heb Smallville ook alle 10 de seizoenen gekeken dus dan vind je dit automatisch ook wel leuk denk ik.
Hoe kan jij dan met een stijfje zitten?quote:
Oh, daar ben ik normaal ook wel kritisch in maar vind ik eigenlijk helemaal niet slecht.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vond het acteerwerk bijzonder slecht.Verder had het verhaal wel potentie
Ja dayummquote:
Lekker wel :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles.
[..]
Ok, hm... ms eens proberen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind brunette leuker
Lol, ik zag 'm er ook meteen in, nog voor ik de tekst erbij lasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
De korpsbal broer van Valerio Zeno
Lekker wijffie wel
Echt hequote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, ik zag 'm er ook meteen in, nog voor ik de tekst erbij las.
Niet flawless thoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beste uitvinding van de eeuw.
[ afbeelding ]
Doet ze goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dayumm
[ afbeelding ]
Die ogen ontrekken het zaad gewoon uit mijn zak zonder aan geraakt te worden.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dayumm
[ afbeelding ]
inb4 chloro-grapjesquote:
Graag een beschrijving hoe dat gaat :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dayumm
[ afbeelding ]
Rot op met je Marquis gifjesquote:
quote:
Die shit weerquote:
En again.. pls ambiquote:
Nee, jij mag geen blik werpen op de geheimen van het hetero zijnquote:
quote:
Als je eens wist nootmans.. Als je eens wistquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, jij mag geen blik werpen op de geheimen van het hetero zijn
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:29 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je mijn fobo hossel skills nog ondergaan, dan praat je wel anders.
Jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je eens wist nootmans.. Als je eens wist![]()
![]()
[..]
Staat genoteerd
Mwehehehehequote:
Tripolair jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij is ze serieus bipolar of iets in dat spectrum..
Dat tandvleesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dayumm
[ afbeelding ]
Is lekker om met je pisgaatje tegen aan te duwen en wrijven.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is lekker om met je pisgaatje tegen aan te duwen en wrijven.
Wthquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is lekker om met je pisgaatje tegen aan te duwen en wrijven.
HAHAHAHA KONINGquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kapotquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal stuk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fantastischquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]Het mooie van dat gifje blijft, dat je de soundeffects gewoon hoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Beetje paranoide van je hoor :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het mooie van dat gifje blijft, dat je de soundeffects gewoon hoort.
Wat?quote:
Niks hoor, was grapje man, HEY.. TERING HEYquote:
http://vocaroo.com/i/s0DyvLrSltFpquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het mooie van dat gifje blijft, dat je de soundeffects gewoon hoort.
Heb al honderd gezegd, ik ga alleen eten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die shit weer![]()
also
[..]
En again.. pls ambi
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0DyvLrSltFp
JE MOET GEWON EENS NORMAL DOEN JIJ VUIGE BOLLEPELLERquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks hoor, was grapje man, HEY.. TERING HEY:$
Ongelooflijke mafketelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0DyvLrSltFp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Hoe noem je mij? HOE?!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
gvd man. Wel spot on.
[..]
JE MOET GEWON EENS NORMAL DOEN JIJ VUIGE BOLLEPELLER
Zou mij nooit lukken omdat speechless van je beautyquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe noem je mij? HOE?!!KOM VERDOMME IN MUH FACE ZEGGE A ZEMMEL ;s
Oh goeie godquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou mij nooit lukken omdat speechless van je beauty
Vas was dat ook. Daar kick je wel op, toch? En dan gedisst worden omdat je kk dom bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij is ze serieus bipolar of iets in dat spectrum..
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vas was dat ook. Daar kick je wel op, toch? En dan gedisst worden omdat je kk dom bent.
Zoiets?
Kon je handele?quote:
lol gevoelige snaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vas was dat ook. Daar kick je wel op, toch? En dan gedisst worden omdat je kk dom bent.
Zoiets?
Ja, dans met me :$quote:
Kan niet dansenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dans met me :$
[ afbeelding ]
Ik ben ook bipolair, wist je dat al? Vertel dat gerust aan jullie, mogen jullie weten.. Misschien ook een verklaring voor mijn postgedrag
Nu moet ik pissen
geen ideequote:
Je bent wel een beetje raar, jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
Pipo's hier. Zelf mogen ze opmerkingen uitdelen en als ik het terug doe ben ik zwakzinnig en raar.
haha iemand voelt zich aangevallenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zoiets?
http://vocaroo.com/i/s1BUEg2ESF3pquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
Pipo's hier. Zelf mogen ze opmerkingen uitdelen en als ik het terug doe ben ik zwakzinnig en raar.
Terug doe nog wel?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
quote:
quote:
"Gosh"quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1BUEg2ESF3p
Whehehe livin' on the edge.quote:
Ah thanks, kon het al niet verstaan.quote:
Ik bemoei me er voor de rest niet tegen.quote:[..]
Nou, dit is toch juist de bedoeling? Ik geef hem zijn zin.
Ik ga niet luisteren, sorry. Genoeg gehapt vandaag.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Do itquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga niet luisteren, sorry. Genoeg gehapt vandaag.
Graag gedaan :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah thanks, kon het al niet verstaan.
dikkequote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga niet luisteren, sorry. Genoeg gehapt vandaag.
Laat je stem eens horen mur, lijkt me geil :$quote:
quote:
Misschien ben je dat wel altijd maar voelen mensen normaal gesproken niet zo de behoefte dat onder je aandacht te brengen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb een beetje zo'n stem:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat je stem eens horen mur, lijkt me geil :$
Jij denkt dit als mur zegt dikke?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat je stem eens horen mur, lijkt me geil :$
Shitquote:
Dit vind ik lullig van je. Kijk een paar opmerkingen ok. Maar zo hard de waarheid openbaren, dat kan je niet maken man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien ben je dat wel altijd maar voelen mensen normaal gesproken niet zo de behoefte dat onder je aandacht te brengen.
Instant orgasmequote:
Maakt niet uit wat mur zegtquote:
Stoere praatjes voor een schizoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit vind ik lullig van je. Kijk een paar opmerkingen ok. Maar zo hard de waarheid openbaren, dat kan je niet maken man.
Moet je naar t topic van gisternacht gaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Is die 'gosh' opname van cb?dacht dat die een wat mannelijkere stem had
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Instant orgasme
[..]
Maakt niet uit wat mur zegt
Waarom?quote:
quote:
Daar heeft CB wel een hele zwoele, duistere, maar aangename stem :$quote:
Dat is wel zo, ja. Maar zij is geen 90kg hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo noemen ze je vriendin ook. Dude. Kom aan. Genoeg nu.
toen klonk tie als een wijf.quote:
Maar het is pas naar als het echt zo is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo noemen ze je vriendin ook. Dude. Kom aan. Genoeg nu.
Je klinkt zelf als een wijfquote:
Nee genoeg.. Ik vind Vas niet eens onaardigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel zo, ja. Maar zij is geen 90kg hoor
hoe ziet ambi eruit ook alweerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel zo, ja. Maar zij is geen 90kg hoor
Oh ok, ligt ms aan het moment danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar heeft CB wel een hele zwoele, duistere, maar aangename stem :$
quote:
ik ben professioneel voice actor. Zodoende.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:11 schreef Chloroform het volgende:
Wacht, wat. Dat was écht CB?Hij klinkt als een blanke.
![]()
![]()
quote:
Hij is professioneel voice actor. Zodoendequote:
Ik lees het net ja.. nog meer respect voor die man nuquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij is professioneel voice actor. Zodoende
Bazenchocolaatje, hij is hetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik lees het net ja.. nog meer respect voor die man nu
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hou op moet lachen. Kom nu echt labiel over op werk.
Wat doet u voor werk dan als ik vragen mag :$ :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hou op moet lachen. Kom nu echt labiel over op werk.
klinkt net als zo'n kakker op de uniquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze bestuurt sleepboten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat doet u voor werk dan als ik vragen mag :$ :$
ambi wordt verzorgt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
Altijd t zelfde met mannenquote:
Ik word verzorgd. Verder vouw ik dozen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh god. Heb gelachen. Collega kijkt raar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Labiel eruit zien? Dat is een beetje zo?
[ afbeelding ]
Laat mij jouw doos vouwen bbyquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik word verzorgd. Verder vouw ik dozen.
Ik wil ook verzorgd wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik word verzorgd. Verder vouw ik dozen.
Ga van m'n erf.. Teringlijersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Labiel eruit zien? Dat is een beetje zo?
[ afbeelding ]
Als of je anders wel zou happenquote:
quote:
Zal goed woordje voor je doenquote:
Opties open houdenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:19 schreef Ambipur het volgende:
Of toch iemand anders.
Labiel zijn is lastig.
Ik dezequote:
Wat :$quote:
Juistquote:
Latahhhhh nootmans, lekkertjequote:
whehequote:
Het leven is leuk wanneer je honderdduizend opties en meer hebt, maar uiteindelijk er niets mee doet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tis fok. Ik hou altijd mijn opties open.
Dan komt het vast goed :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goede constatering wel :$quote:
Is dit een hint?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hee Panzer al interessantere chicks gevonden?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
whehe
[..]
Het leven is leuk wanneer je honderdduizend opties en meer hebt, maar uiteindelijk er niets mee doet.
Ook jij bent een optiequote:
altijd?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Het is nooit leuk om na het zien van Paranormal Activity je te trap horen kraken terwijl je in bed ligt...... Ik ben een schijtluis
je benen ook¿quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik verstop me altijd gewoon onder mijn deken dan kunnen ze me toch nooit vinden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:31 schreef Dqod het volgende:
CB is eigenlijk een softie, kwam ik zojuist achter
[..]
baas¿ dikzak eerder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ontbijten zoals een baas betaamt.
[ afbeelding ]
Hufter. Ik had al honger.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
geen kaas?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dat denk jij maar jongen.. Dat denk jijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik verstop me altijd gewoon onder mijn deken dan kunnen ze me toch nooit vinden.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die zijn dik, dus daar heb ik moeite mee
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die zijn dik, dus daar heb ik moeite mee
Verklaar je naderquote:
Godverdomme geef er 1 aan mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
denk jijquote:
Dikzakken kunnen ook bazen zijn, kijk maar naar (er schiet me geen voorbeeld te binnenquote:
Ik ook, daarom dit gefixtquote:
Lol thanks, nog even een plakje pakkenquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dikzakken kunnen ook bazen zijn, kijk maar naar (er schiet me geen voorbeeld te binnen).
eindbazen jaquote:
Sorry manquote:
Heet geworden :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:35 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou je vocht likkenquote:
[img]http://cinemagraphcollection.com/cinemagraphs/CinemagraphCollection-tbl_02.gif[/imgquote:
Blosjes nuquote:
Dit is geheimquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:31 schreef Dqod het volgende:
CB is eigenlijk een softie, kwam ik zojuist achter
[..]
Wellicht, moet allemaal nog. Zullen zien. Man, ik wil vroeg trouwen en een kind krijgen. Twee zelfs.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hee Panzer al interessantere chicks gevonden?
Elke dag hiermee kunnen ontbijten en sixpack en veins rocken.quote:
Dat bakje doet het hemquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:35 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu niet meer, cum at mequote:
over*quote:
Fantastisch om je vrouw kinderen uit te laten poepen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wellicht, moet allemaal nog. Zullen zien. Man, ik wil vroeg trouwen en een kind krijgen. Twee zelfs.
[..]
Elke dag hiermee kunnen ontbijten en sixpack en veins rocken.
Is daar dat bakje voor?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Fantastisch om je vrouw kinderen uit te laten poepen inderdaad.
quote:
jij bent echt heel raarquote:
Niet weten dat het codetaal voor lovely babymakingsex without babies is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Fantastisch om je vrouw kinderen uit te laten poepen inderdaad.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Panzermaus het volgende:
Is Zosk geblesseerd bij het loempiarollen
Vind je dat storend?quote:
Wie danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn best veel vrouwen die dat erg waarderen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wellicht, moet allemaal nog. Zullen zien. Man, ik wil vroeg trouwen en een kind krijgen. Twee zelfs.
ik geef afquote:
Mn laatste ex bijvoorbeeld.quote:
Des te beter, wil het in m'n zielquote:
Dichtlijmen? Met zaad of echt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mn laatste ex bijvoorbeeld.
Vond het nice als je haar haar vastgreep, haar op haar knietjes dwong, en dr hele bakkes dichtlijmde. Iets met macht denk ik.
Ga straks soppen op m'n werk :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vond het nice als je haar haar vastgreep, haar op haar knietjes dwong, en dr hele bakkes dichtlijmde. Iets met macht denk ik.
wiet is rotzooi manquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dqod nee.quote:
Ik had zo een beetje lijm gekocht vrijdag om iets te lijmen. Die shit was sterk men. Kreeg ik niet meer los.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja maarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wiet is rotzooi man
[..]
Dqod nee.Dit is fucked up, deze man moet opgepakt worden.
Misschien met duct tape of zo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zie je me al klaarstaan met een prittstift ja?
Jammer dat mijn spuitkracht zo bedroevend is dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
gvd je bent lesbo doe niet raar.quote:
Ja, maar anders werd t te vulgairquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
je moet je boobs niet vasttapen.Die moeten de ruimte hebben om te bouncen.
Hmm. misschien een optie om te zeggen dat ze haar ogen dichthoud en een goede snotroggel erbij te timen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jammer dat mijn spuitkracht zo bedroevend is dan.
Komt door je stemquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jammer dat mijn spuitkracht zo bedroevend is dan.
[..]
gvd je bent lesbo doe niet raar.
Vas doet alles voor gratis lijm.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn best veel vrouwen die dat erg waarderen.
Not yet.quote:
moest grinnikenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hmm. misschien een optie om te zeggen dat ze haar ogen dichthoud en een goede snotroggel erbij te timen?
ergo ik heb wijvenstemquote:
quote:
Nee, val op vrouwen met zware stem :$quote:
Hiervan schieten technieken als 'de spiderman' me weer te binnenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hmm. misschien een optie om te zeggen dat ze haar ogen dichthoud en een goede snotroggel erbij te timen?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hiervan schieten technieken als 'de spiderman' me weer te binnen
Hoi.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, val op vrouwen met zware stem :$
Rokersstem bijv.
Doeken, d-o-e-k-en.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, val op vrouwen met zware stem :$
Rokersstem bijv.
| Forum Opties | |