Moet je naar t topic van gisternacht gaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Is die 'gosh' opname van cb?dacht dat die een wat mannelijkere stem had
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Instant orgasme
[..]
Maakt niet uit wat mur zegt
Waarom?quote:
quote:
Daar heeft CB wel een hele zwoele, duistere, maar aangename stem :$quote:
Dat is wel zo, ja. Maar zij is geen 90kg hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo noemen ze je vriendin ook. Dude. Kom aan. Genoeg nu.
toen klonk tie als een wijf.quote:
Maar het is pas naar als het echt zo is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo noemen ze je vriendin ook. Dude. Kom aan. Genoeg nu.
Je klinkt zelf als een wijfquote:
Nee genoeg.. Ik vind Vas niet eens onaardigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel zo, ja. Maar zij is geen 90kg hoor
hoe ziet ambi eruit ook alweerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel zo, ja. Maar zij is geen 90kg hoor
Oh ok, ligt ms aan het moment danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar heeft CB wel een hele zwoele, duistere, maar aangename stem :$
quote:
ik ben professioneel voice actor. Zodoende.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:11 schreef Chloroform het volgende:
Wacht, wat. Dat was écht CB?Hij klinkt als een blanke.
![]()
![]()
quote:
Hij is professioneel voice actor. Zodoendequote:
Ik lees het net ja.. nog meer respect voor die man nuquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij is professioneel voice actor. Zodoende
Bazenchocolaatje, hij is hetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik lees het net ja.. nog meer respect voor die man nu
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hou op moet lachen. Kom nu echt labiel over op werk.
Wat doet u voor werk dan als ik vragen mag :$ :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hou op moet lachen. Kom nu echt labiel over op werk.
klinkt net als zo'n kakker op de uniquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1BUEg2ESF3p
Ze bestuurt sleepboten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat doet u voor werk dan als ik vragen mag :$ :$
ambi wordt verzorgt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
Altijd t zelfde met mannenquote:
Ik word verzorgd. Verder vouw ik dozen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh god. Heb gelachen. Collega kijkt raar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Labiel eruit zien? Dat is een beetje zo?
[ afbeelding ]
Laat mij jouw doos vouwen bbyquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik word verzorgd. Verder vouw ik dozen.
Ik wil ook verzorgd wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik word verzorgd. Verder vouw ik dozen.
Ga van m'n erf.. Teringlijersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Labiel eruit zien? Dat is een beetje zo?
[ afbeelding ]
Als of je anders wel zou happenquote:
quote:
Zal goed woordje voor je doenquote:
Opties open houdenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:19 schreef Ambipur het volgende:
Of toch iemand anders.
Labiel zijn is lastig.
Ik dezequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |