quote:
quote:
"Gosh"quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1BUEg2ESF3p
Whehehe livin' on the edge.quote:
Ah thanks, kon het al niet verstaan.quote:
Ik bemoei me er voor de rest niet tegen.quote:[..]
Nou, dit is toch juist de bedoeling? Ik geef hem zijn zin.
Ik ga niet luisteren, sorry. Genoeg gehapt vandaag.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1BUEg2ESF3p
Do itquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga niet luisteren, sorry. Genoeg gehapt vandaag.
Graag gedaan :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah thanks, kon het al niet verstaan.
dikkequote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga niet luisteren, sorry. Genoeg gehapt vandaag.
Laat je stem eens horen mur, lijkt me geil :$quote:
quote:
Misschien ben je dat wel altijd maar voelen mensen normaal gesproken niet zo de behoefte dat onder je aandacht te brengen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
Pipo's hier. Zelf mogen ze opmerkingen uitdelen en als ik het terug doe ben ik zwakzinnig en raar.
Ik heb een beetje zo'n stem:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat je stem eens horen mur, lijkt me geil :$
Jij denkt dit als mur zegt dikke?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat je stem eens horen mur, lijkt me geil :$
Shitquote:
Dit vind ik lullig van je. Kijk een paar opmerkingen ok. Maar zo hard de waarheid openbaren, dat kan je niet maken man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien ben je dat wel altijd maar voelen mensen normaal gesproken niet zo de behoefte dat onder je aandacht te brengen.
Instant orgasmequote:
Maakt niet uit wat mur zegtquote:
Stoere praatjes voor een schizoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit vind ik lullig van je. Kijk een paar opmerkingen ok. Maar zo hard de waarheid openbaren, dat kan je niet maken man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |