Wellicht, moet allemaal nog. Zullen zien. Man, ik wil vroeg trouwen en een kind krijgen. Twee zelfs.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hee Panzer al interessantere chicks gevonden?
Elke dag hiermee kunnen ontbijten en sixpack en veins rocken.quote:
Dat bakje doet het hemquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:35 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu niet meer, cum at mequote:
over*quote:
Fantastisch om je vrouw kinderen uit te laten poepen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wellicht, moet allemaal nog. Zullen zien. Man, ik wil vroeg trouwen en een kind krijgen. Twee zelfs.
[..]
Elke dag hiermee kunnen ontbijten en sixpack en veins rocken.
Is daar dat bakje voor?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Fantastisch om je vrouw kinderen uit te laten poepen inderdaad.
quote:
jij bent echt heel raarquote:
Niet weten dat het codetaal voor lovely babymakingsex without babies is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Fantastisch om je vrouw kinderen uit te laten poepen inderdaad.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Panzermaus het volgende:
Is Zosk geblesseerd bij het loempiarollen
Vind je dat storend?quote:
Wie danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn best veel vrouwen die dat erg waarderen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wellicht, moet allemaal nog. Zullen zien. Man, ik wil vroeg trouwen en een kind krijgen. Twee zelfs.
ik geef afquote:
Mn laatste ex bijvoorbeeld.quote:
Des te beter, wil het in m'n zielquote:
Dichtlijmen? Met zaad of echt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mn laatste ex bijvoorbeeld.
Vond het nice als je haar haar vastgreep, haar op haar knietjes dwong, en dr hele bakkes dichtlijmde. Iets met macht denk ik.
Ga straks soppen op m'n werk :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vond het nice als je haar haar vastgreep, haar op haar knietjes dwong, en dr hele bakkes dichtlijmde. Iets met macht denk ik.
wiet is rotzooi manquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dqod nee.quote:
Ik had zo een beetje lijm gekocht vrijdag om iets te lijmen. Die shit was sterk men. Kreeg ik niet meer los.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |