Wellicht, moet allemaal nog. Zullen zien. Man, ik wil vroeg trouwen en een kind krijgen. Twee zelfs.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hee Panzer al interessantere chicks gevonden?
Elke dag hiermee kunnen ontbijten en sixpack en veins rocken.quote:
Dat bakje doet het hemquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:35 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu niet meer, cum at mequote:
over*quote:
Fantastisch om je vrouw kinderen uit te laten poepen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wellicht, moet allemaal nog. Zullen zien. Man, ik wil vroeg trouwen en een kind krijgen. Twee zelfs.
[..]
Elke dag hiermee kunnen ontbijten en sixpack en veins rocken.
Is daar dat bakje voor?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Fantastisch om je vrouw kinderen uit te laten poepen inderdaad.
quote:
jij bent echt heel raarquote:
Niet weten dat het codetaal voor lovely babymakingsex without babies is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Fantastisch om je vrouw kinderen uit te laten poepen inderdaad.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Panzermaus het volgende:
Is Zosk geblesseerd bij het loempiarollen
Vind je dat storend?quote:
Wie danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn best veel vrouwen die dat erg waarderen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wellicht, moet allemaal nog. Zullen zien. Man, ik wil vroeg trouwen en een kind krijgen. Twee zelfs.
ik geef afquote:
Mn laatste ex bijvoorbeeld.quote:
Des te beter, wil het in m'n zielquote:
Dichtlijmen? Met zaad of echt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mn laatste ex bijvoorbeeld.
Vond het nice als je haar haar vastgreep, haar op haar knietjes dwong, en dr hele bakkes dichtlijmde. Iets met macht denk ik.
Ga straks soppen op m'n werk :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vond het nice als je haar haar vastgreep, haar op haar knietjes dwong, en dr hele bakkes dichtlijmde. Iets met macht denk ik.
wiet is rotzooi manquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dqod nee.quote:
Ik had zo een beetje lijm gekocht vrijdag om iets te lijmen. Die shit was sterk men. Kreeg ik niet meer los.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja maarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wiet is rotzooi man
[..]
Dqod nee.Dit is fucked up, deze man moet opgepakt worden.
Misschien met duct tape of zo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zie je me al klaarstaan met een prittstift ja?
Jammer dat mijn spuitkracht zo bedroevend is dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
gvd je bent lesbo doe niet raar.quote:
Ja, maar anders werd t te vulgairquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
je moet je boobs niet vasttapen.Die moeten de ruimte hebben om te bouncen.
Hmm. misschien een optie om te zeggen dat ze haar ogen dichthoud en een goede snotroggel erbij te timen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jammer dat mijn spuitkracht zo bedroevend is dan.
Komt door je stemquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jammer dat mijn spuitkracht zo bedroevend is dan.
[..]
gvd je bent lesbo doe niet raar.
Vas doet alles voor gratis lijm.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn best veel vrouwen die dat erg waarderen.
Not yet.quote:
moest grinnikenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hmm. misschien een optie om te zeggen dat ze haar ogen dichthoud en een goede snotroggel erbij te timen?
ergo ik heb wijvenstemquote:
quote:
Nee, val op vrouwen met zware stem :$quote:
Hiervan schieten technieken als 'de spiderman' me weer te binnenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hmm. misschien een optie om te zeggen dat ze haar ogen dichthoud en een goede snotroggel erbij te timen?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hiervan schieten technieken als 'de spiderman' me weer te binnen
Hoi.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, val op vrouwen met zware stem :$
Rokersstem bijv.
Doeken, d-o-e-k-en.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, val op vrouwen met zware stem :$
Rokersstem bijv.
| Forum Opties | |