Het zal iig wel weer geld gaan kosten...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of komt er een nieuwe galon, die geen enkele kant meer op rolt? Zoals die van een CDR?
Zware shagquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, geweldig, zelfs de zware shag smaakt me niet meer
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Tijd voor een Supersmokerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Komende maandag aantreden op de "stoppenmetroken polikniniek"quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Tijd voor een Supersmoker [ afbeelding ]
AchJa is ouder dan ik, hij is een ouwe zeurquote:
AchJa zijn zware shag nog prima smaakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
AchJa is ouder dan ik, hij is een ouwe zeur
Ouwe stipquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
AchJa zijn zware shag nog prima smaakt.![]()
* AchJa Er nog 1 opsteekt.
Snap de ophef daarom niet echt, gebeurd wel vaker daarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:53 schreef Nibb-it het volgende:
http://nos.nl/video/50406(...)nuit-helikopter.html
Idd, anti drugs acties in de favela's gebeuren heel vaak, die ontruim je ook niet eerst...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Snap de ophef daarom niet echt, gebeurd wel vaker daar
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Snap de ophef daarom niet echt, gebeurd wel vaker daar
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef Amootje het volgende:
[..]
Idd, anti drugs acties in de favela's gebeuren heel vaak, die ontruim je ook niet eerst...
Verder hoop ik dat de crosshair van de camera niet ook die van het machinegeweer is, anders schiet die vent wel all over the place
Zo door de vlindertuinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel wat voor jou [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik in elk geval nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie zat hier nou met zijn koningscie in de vlindertuin? [ afbeelding ]
was het maar zo een feestquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, je mocht de ballenbak nog niet uit
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Krijgen jullie deze maand ook jullie vakantiegeld?
Jan Kaas vouwt over het algemeen een campingstoel uit en gaat rustig toekijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ach, ik lig er niet wakker om. Zelf daar eens terechtgekomen in een flinke schietpartij tussen "trafficantes" en policia civil en militar. Dan is het echt ff hakken billen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jan Kaas vouwt over het algemeen een campingstoel uit en gaat rustig toekijken.
Ohhh ja, achter het IJ, was ik ff vergeten.quote:
??quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh ja, achter het IJ, was ik ff vergeten.
Dan sla je hoge ogen op dequote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
Hier, een ander soort galon voor op je T6![]()
[ afbeelding ]
Als er dan toch nieuwe ROT's moeten komen dan stem ik voor deze.
En in plaats van sterren op de KL OFF ROT's zou er dan per ster één uil moeten komenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan sla je hoge ogen op de [ afbeelding ] Parade
Dan komt een brigade generaal er nog genadig vanafquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En in plaats van sterren op de KL OFF ROT's zou er dan per ster één uil moeten komen
Met één uil op een hekjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan komt een brigade generaal er nog genadig vanaf
Geloof het of niet, wij hadden een kapitein die van Japanse afkomst was, die noemden wij altijd gekscherend Zanussiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met één uil op een hekjeEen koelkast daarentegen heeft er direct drie te pakken
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geloof het of niet, wij hadden een kapitein die van Japanse afkomst was, die noemden wij altijd gekscherend Zanussi
Dus toch niet, geen Big Tasty met bacon, ze was haar portomonaille vergetenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, Lotusss hep een BigTasty met bacon voor me gekocht. Ze is over half uurtje thuis, kijken of ik wat weg ga krijgen
Niet eens een kapsalon?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus toch niet, geen Big Tasty met bacon, ze was haar portomonaille vergeten
Ik mag eigenlijk niet lachen nu, maar dat is wel heel moeilijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus toch niet, geen Big Tasty met bacon, ze was haar portomonaille vergeten
Ik pis idd in de wasbak, gooi m'n troep van het balkon en zit voor het portiek op de stoeprand een shaggie te roken met een halve liter blik bier in m'n klauwen. tevens roof ik uit de staatskasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:49 schreef Rave_NL het volgende:
Of tokkie, dat verklaart wel weer je fastfoodvoorkeur.
Korte broekenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Nieuwe zomeroutfit compleet , korte woodland broek all the way
zoooo 2012....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Nieuwe zomeroutfit compleet , korte woodland broek all the way
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:13 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD, vreet ik eindelijk eens wat, verslik ik me er in
Zuurkool met spekjes en rookworst.quote:
Normaal mag je me daarvoor wakker maken, nu helaas ff nietquote:
Over morgen ga ik maar wijselijk niet praten, wellicht sonde-voedingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:27 schreef Cobra4 het volgende:
En morgen ga ik voor de andijviestamppot met een bal gehakt.
Pourquoi?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Over morgen ga ik maar wijselijk niet praten, wellicht sonde-voeding
Ik overdrijf nu natuurlijkquote:
En daarna een blik pittige chili con carne met wat extra tabasco.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Over morgen ga ik maar wijselijk niet praten, wellicht sonde-voeding
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En daarna een blik pittige chili con carne met wat extra tabasco.
Je kunt het gewoon niet hebben dat zo'n blik te pittig voor jou is.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon niet hebben dat zo'n blik te pittig voor jou is.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef Nibb-it het volgende:
ER heeft een plantenspuit naast de plee staan, om mee te blussen
En een blik brandzalf.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef Nibb-it het volgende:
ER heeft een plantenspuit naast de plee staan, om mee te blussen
Hou je maar vast, gaat nog leuker worden:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef AchJa het volgende:
Wat de neuk?
EU ambtenaren staken voor behoud koopkracht.
Eerst de EU opschepen met allerlei klote maatregelen, maar nu ze er zelf last van krijgen is het huilen geblazen.
Goh, mag je raden waar dat geld vandaan gaat komen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hou je maar vast, gaat nog leuker worden:
Nederland moet bijbetalen aan EU-begroting
En in welke zakken dat terecht gaat komen, zie link van AchJA.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goh, mag je raden waar dat geld vandaan gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |