Het zal iig wel weer geld gaan kosten...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of komt er een nieuwe galon, die geen enkele kant meer op rolt? Zoals die van een CDR?
Zware shagquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, geweldig, zelfs de zware shag smaakt me niet meer
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Tijd voor een Supersmokerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Komende maandag aantreden op de "stoppenmetroken polikniniek"quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Tijd voor een Supersmoker [ afbeelding ]
AchJa is ouder dan ik, hij is een ouwe zeurquote:
AchJa zijn zware shag nog prima smaakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
AchJa is ouder dan ik, hij is een ouwe zeur
Ouwe stipquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
AchJa zijn zware shag nog prima smaakt.![]()
* AchJa Er nog 1 opsteekt.
Snap de ophef daarom niet echt, gebeurd wel vaker daarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:53 schreef Nibb-it het volgende:
http://nos.nl/video/50406(...)nuit-helikopter.html
Idd, anti drugs acties in de favela's gebeuren heel vaak, die ontruim je ook niet eerst...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Snap de ophef daarom niet echt, gebeurd wel vaker daar
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Snap de ophef daarom niet echt, gebeurd wel vaker daar
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef Amootje het volgende:
[..]
Idd, anti drugs acties in de favela's gebeuren heel vaak, die ontruim je ook niet eerst...
Verder hoop ik dat de crosshair van de camera niet ook die van het machinegeweer is, anders schiet die vent wel all over the place
Zo door de vlindertuinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel wat voor jou [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik in elk geval nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie zat hier nou met zijn koningscie in de vlindertuin? [ afbeelding ]
was het maar zo een feestquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, je mocht de ballenbak nog niet uit
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Krijgen jullie deze maand ook jullie vakantiegeld?
Jan Kaas vouwt over het algemeen een campingstoel uit en gaat rustig toekijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ach, ik lig er niet wakker om. Zelf daar eens terechtgekomen in een flinke schietpartij tussen "trafficantes" en policia civil en militar. Dan is het echt ff hakken billen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jan Kaas vouwt over het algemeen een campingstoel uit en gaat rustig toekijken.
Ohhh ja, achter het IJ, was ik ff vergeten.quote:
??quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh ja, achter het IJ, was ik ff vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |