My bad.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:13 schreef Peunage het volgende:
Dude, er zijn geen etnische zuiveringen. Sektarisch geweld, ja. Soennieten en Alawieten zijn geen etniciteit.
Wahabisten die Moslims van andere stromingen als ketters zien en dus dood moeten en regeringstroepen die overtuigd zijn dat Soennieten een gevaar vormen voor hun eigen bestaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wat bedoel je met "overal racisten"?
Ah ik snap 'm. Ik dacht dat je het misschien had over bepaalde users in het vorige topic.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:50 schreef rakotto het volgende:Wahabisten die Moslims van andere stromingen als ketters zien en dus dood moeten en regeringstroepen die overtuigd zijn dat Soennieten een gevaar vormen voor hun eigen bestaan.
Ach, die groepen zijn dermate gescheiden dat volgens bepaalde legitieme definities wel degelijk van etniciteiten te spreken is.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:13 schreef Peunage het volgende:
Dude, er zijn geen etnische zuiveringen. Sektarisch geweld, ja. Soennieten en Alawieten zijn geen etniciteit.
zonder meerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, die groepen zijn dermate gescheiden dat volgens bepaalde legitieme definities wel degelijk van etniciteiten te spreken is.
Dan nog is het geen racisme.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, die groepen zijn dermate gescheiden dat volgens bepaalde legitieme definities wel degelijk van etniciteiten te spreken is.
Dan is het goed.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:13 schreef Peunage het volgende:
Nee, jouw leesvaardigheden zijn niet goed. Ik stel een VRAAG. Die hoef je niet te bewijzen. Beantwoord de vraag maar.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Bewijs maar.
Je leesvaardigheden zijn ook niet zo goed merk ik wederom op.
Beste grootspraak weer, één keer aangevallen worden is kennelijk prima maar twee keer kan echt niet. Oftewel Assad doet niets tegen Israël en eventueel stopt hij de wapenleveranties aan Hezbollah.quote:Syria set to retaliate for any future Israeli attack
Assad regime grants military free hand to respond with rockets at Israel, lets Palestinian factions attack from Golan, state daily reports
The Syrian government has extended the authority of the army to respond to “Israeli aggression” immediately and without prior governmental authorization and granted Palestinian factions leave to carry out attacks against Israel on the Golan Heights, a Syrian government daily reported on Tuesday.
According to Al-Watan, the Syrian army has compiled a “target bank” inside Israel that will be showered by missiles immediately in case of another Israeli strike on Syria. The daily also quoted “high-ranking sources” who said that Syria was willing to provide the Lebanon-based terror group Hezbollah with “all types of weapons, including new and quality weapons not previously provided.”[..]
Hij ook niet echt veel doen he...zeker niet als hij zijn handen al vol heeft aan de rebellen. Deze retoriek is hij aan zijn stand verplicht, toch nog het gezichtsverlies op enige manier beperken door dreigingen te uiten. Wellicht dat Hizbullah over een paar maanden ergens in Zuid-Amerika een bus Israelische toeristen opblaast, of in India waar veel Israeliers vakantie vieren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:04 schreef waht het volgende:
Beste grootspraak weer, één keer aangevallen worden is kennelijk prima maar twee keer kan echt niet. Oftewel Assad doet niets tegen Israël en eventueel stopt hij de wapenleveranties aan Hezbollah.
quote:Iran: Arabische buren moeten Damascus bijstaan
(Novum) - Het is aan de Arabische buurlanden van Syrië om de regering in Damascus bij te staan en een antwoord te geven op de recente Israëlische luchtaanvallen op Syrië. Dat heeft de Iraanse minister van buitenlandse zaken Ali Akbar Salehi dinsdag gezegd. Salehi sprak tegen verslaggevers tijdens een bezoek aan de Jordaanse hoofdstad Amman.
Niet Iran, maar de Arabische landen moeten 'hun broeders in Damascus' steunen, aldus Salehi. De minister waarschuwde voorts voor de 'ernstige gevolgen' als het regime van Bashar Assad valt en in Syrië een politiek vacuüm ontstaat.
Salehi zei niet te geloven dat Israël de moed heeft om aanvallen uit te voeren op suspecte Iraanse nucleaire faciliteiten, maar voegde daaraan toe dat Iran 'op het ergste voorbereid' is.
Arabische landen en elkaar bij staan? Dat gaat nooit samen.quote:
Ze doen wel wat, maar niet altijd in het belang van hun volkeren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:21 schreef rakotto het volgende:
Arabische regeringen zijn sowieso om te huilen. Die gaan nooit wat doen.
From counting victims to counting massacresquote:Op dinsdag 7 mei 2013 05:00 schreef sp3c het volgende:
vorige tt teruggezet voorlopig maar suggesties zijn welkom
game on
Bedroevend gefrustreerd knulletje ben je ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:17 schreef Duizend-Bommen het volgende:
Reactie op een opmerking in het voorgaande topic:
[..]
Nee, jouw leesvaardigheden zijn niet goed. Ik stel een VRAAG. Die hoef je niet te bewijzen. Beantwoord de vraag maar.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:12 schreef Frutsel het volgende:
Niet Iran, maar de Arabische landen moeten 'hun broeders in Damascus' steunen, aldus Salehi
Even gecorrigeerdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:21 schreef rakotto het volgende:
Arabische regeringen Arabieren zijn sowieso om te huilen.
Dat wou ik eerst opschrijven, maar na nader inzien toch maar gehouden op regeringen omdat het dictaturen zijn die niet naar het wil van hun volk luisteren. En vaak is deze wil toch wel meelevend met de situaties in andere landen in tegenstelling tot de dictaturen die niet eens met hun eigen volkeren meeleven.quote:
Daar heb je patent op, hè? Zeggen dat je iemand 'onderuit' hebt gehaald. Terwijl ik, bij mijn weten, iedere discussie met jou tot nu toe glansrijk heb gewonnen. Al was het maar omdat je eigenlijk nooit antwoord geeft op welke vraag dan ook, maar volkomen hyper achter je eigen staart aan blijft rennen. Je link doet datgene waarin jij grossiert: Degene die middels een onthulling, of argument, jouw betoog of visie op de wereld aan het wankelen brengt, middels 'karaktermoord' terzijde schuiven. Mijn vraag staat dus nog steeds:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:43 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Bedroevend gefrustreerd knulletje ben je ookomdat ik je lulkoek zo makkelijk onderuit haalde de vorige keer
![]()
Het antwoord op je retorische vraag staat gewoon in de link die ik gaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |