SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 1% gewijzigd door Nattekat op 11-05-2013 22:19:14 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Wat dichtbijquote:Op maandag 6 mei 2013 23:06 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Sleutelbord staat er net iets voor, zo'n gele met een witte rand.
Weltrusten![]()
Disclamer: powered by Puala
Ik dacht hetzelfde, shitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:04 schreef Nattekat het volgende:
Die is van mij vanmiddag, tenzij ie weer gekaapt wordt
Geen idee waar jij woont?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik krijg het idee dat er wat Modjes dichterbij wonen dan ik denk.
Ik kan de R op maps ook niet zien idd. Misschien dat Kano nog een andere foto heeft waar meer op te zien is. Anders wil ik wel zeggen waar hij ligtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:53 schreef Nattekat het volgende:
Lastig te pinpointen op mobiel, donkere foto. Kan die R op de achtergrond nergens vinden.
Ik gok dat de R van Bob's Party Saloon isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee waar jij woont?
[..]
Ik kan de R op maps ook niet zien idd. Misschien dat Kano nog een andere foto heeft waar meer op te zien is. Anders wil ik wel zeggen waar hij ligt
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik gok dat de R van Bob's Party Saloon is
Eerder noord.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat het vlak bij de snelweg, ver van het station is, in het oosten. Daar is het enige voorangsbord.
Ik moet onverwachts een andere route rijden helaas, maar als 'ie er morgen nog ligt dan is het een done dealquote:
Tja, dan is ie wel van mijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet onverwachts een andere route rijden helaas, maar als 'ie er morgen nog ligt dan is het een done deal
moeten we alvast een nieuwe stok gaan makenquote:
En ook nog tot 2 keer toe net de trein missenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:31 schreef tralalala het volgende:
Respect dat je alles via het OV doet en ook nog eens voor de fun (FOK!STOK), moet er niet aan denken.
Motor en auto![]()
geboortedatum: 11-09-1996 mmm, dat verklaart een hoop...
Leuk verslagquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:01 schreef Nattekat het volgende:
De dag begon dus om 13:52 toen ik net de sprinter richting Haarlem miste door problemen met 3g (even checken of ik hem kon halen) om vervolgens om 14:02 in de intercity naar Haarlem te stappen
Na aankomst in Uitgeest en even verkeerd te zijn gereden trof ik na een spannend ritje de stok aan zoals aangegeven, waarna ik weer verkeerd fietste en de trein van 15:12 net miste.
Ik maakte van de gelegenheid gebruik om even een paar foto's te maken:
[ afbeelding ]
De stok wachtend op zijn volgende rit
[ afbeelding ]
Die rit dus
Vervolgens na terugkomst in Leiden kwamen er donkere wolken aan, dus even sprinten naar de nieuwe locatie van de stok:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het sleutelbord (sleutel achter de paal):
[ afbeelding ]
Deze mag natuurlijk niet ontbreken; de omgevingsfoto (met fiets)
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:17 schreef Barreltje het volgende:
mooi verslag,
maar naar ik meen geen nieuwe gemeente??
Dit is toch al een stukje zuidelijkerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:38 schreef Cat22 het volgende:
En ik maar denken dat hij eindelijk weer naar het zuiden verhuisd was.
Verplaatsingsverslagen zijn leuk. Deze dus ook!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:01 schreef Nattekat het volgende:
De dag begon dus om 13:52 toen ik net de sprinter richting Haarlem miste door problemen met 3g (even checken of ik hem kon halen) om vervolgens om 14:02 in de intercity naar Haarlem te stappen
Na aankomst in Uitgeest en even verkeerd te zijn gereden trof ik na een spannend ritje de stok aan zoals aangegeven, waarna ik weer verkeerd fietste en de trein van 15:12 net miste.
Ik maakte van de gelegenheid gebruik om even een paar foto's te maken:
[ afbeelding ]
De stok wachtend op zijn volgende rit
[ afbeelding ]
Die rit dus
Vervolgens na terugkomst in Leiden kwamen er donkere wolken aan, dus even sprinten naar de nieuwe locatie van de stok:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het sleutelbord (sleutel achter de paal):
[ afbeelding ]
Deze mag natuurlijk niet ontbreken; de omgevingsfoto (met fiets)
[ afbeelding ]
klinkt bekend .... of nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef boertie het volgende:
* boertie gaat eens lekker achterover hangen en geniet van het fanatisme
achquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:36 schreef boertie het volgende:
[..]
Jep. De andere kant van de lijn is ook best leuk
Ik weet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:07 schreef Nattekat het volgende:
Ook al die gezichten van mensen die langs fietsten, onbetaalbaar
Ik heb niet altijd tijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was er wel vanuit gegaan dat jij nu wel onderweg zou zijn?
Ik vandaag in ieder geval niet. Misschien morgen en anders van het weekend weer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds niemand? Denk dat dit de eerste keer wordt dat de stok langer dan een dag moet blijven liggen, gelukkig woon ik in een straal van 10km
Word vandaag niets, verplicht opzitten en pootjes geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds niemand? Denk dat dit de eerste keer wordt dat de stok langer dan een dag moet blijven liggen, gelukkig woon ik in een straal van 10km
Ik ga zo die kant op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef Nattekat het volgende:
ah eens kijken als die in de buurt komtquote:
Ik dacht dat elke motorrijder dat standaard deed.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:36 schreef picodealion het volgende:
Ik had echt het weerbericht moeten checken voor ik op de motor stapte
Oei.. Zolang je zelf maar ongedeerd bent.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef picodealion het volgende:
Ok, ik bn flink onderuitgegaan dus dit gaat m niet worden. Ben zelf okay gelukkig.
Met of zonder stok?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef picodealion het volgende:
Ok, ik bn flink onderuitgegaan dus dit gaat m niet worden. Ben zelf okay gelukkig.
Gelukkig ben je zelf in orde. Niet te veel schade aan je motor?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef picodealion het volgende:
Laat je moeder alleen dit topic lezen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Moeder heeft mijn uitgave aan het ritje ondekt, en dan uitleggen wat de stok is
sowieso uitleggen wat de stok is...quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Moeder heeft mijn uitgave aan het ritje ondekt, en dan uitleggen wat de stok is
Toch nog blij dat ik hem niet helemaal in Katwijk heb gedumptquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:59 schreef picodealion het volgende:
Op zoek naar een garage zag ik dat ik enorm dichtbij was. Ik neem 'm per trein mee naar het oosten.
Schade lijkt oppervlakkig. Kapotte spiegel en knipperlicht, wat krasjes. Maak me alleen wat zorgen om de achtervering. Zien we vrijdag wel.
Rustig aan. Volgens de OP heb je 24 uur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:17 schreef picodealion het volgende:
Anders ik wel.
Ik ben net pas thuis, moet mijn telefoon nog opladen en heb sowieso geen flitser. Ik denk dat de stok een nachtje bij me blijft logeren, dan heb ik morgen de tijd om 'm in een gemeente te leggen die nog niet aan bod is geweest.
Voor de geinteresseerden de resultaten van mijn schuiver:
PTA / Motorclub topic #1098: Glimmende knalpotten en mooie blèrpijpen!
Hou je die lijst met plaatsnamen nog bij? In het oosten beginnen de gemeentes op te rakenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Rustig aan. Volgens de OP heb je 24 uur.
Ik ben bezig met een webpagina ervoor. Die heeft niet zo heel veel werk meer nodig. Zodra ik dat gedaan hebt, ga ik verder met de plaatsenlijst. Maar niet in die Google Doc.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou je die lijst met plaatsnamen nog bij? In het oosten beginnen de gemeentes op te raken
Ik vroeg me nog af of ik nog een provincie moest doornemenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een webpagina ervoor. Die heeft niet zo heel veel werk meer nodig. Zodra ik dat gedaan hebt, ga ik verder met de plaatsenlijst. Maar niet in die Google Doc.
Mooi, ben ik van die nare titel afquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:29 schreef picodealion het volgende:
Na wat beraad ben ik toch weer inderweg naar Leiden om de motor op te halen. Stok in de tas, ik moet nog even zien of ik hem op de heen- of terugweg plaats. Binnen de 24 uur gaat dus lukken maar dit is voralsnog wel de traagste verplaatsing van stok 6.
En wie moest er met het nare nieuws komen na een rit van 1,5 uur?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:45 schreef picodealion het volgende:
Ach, de vorige keer dat ik de stok heb aangeraakt raakte hij kwijt. Iemand moet het zwarte schaap zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |