Dit is toch al een stukje zuidelijkerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:38 schreef Cat22 het volgende:
En ik maar denken dat hij eindelijk weer naar het zuiden verhuisd was.
Verplaatsingsverslagen zijn leuk. Deze dus ook!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:01 schreef Nattekat het volgende:
De dag begon dus om 13:52 toen ik net de sprinter richting Haarlem miste door problemen met 3g (even checken of ik hem kon halen) om vervolgens om 14:02 in de intercity naar Haarlem te stappen
Na aankomst in Uitgeest en even verkeerd te zijn gereden trof ik na een spannend ritje de stok aan zoals aangegeven, waarna ik weer verkeerd fietste en de trein van 15:12 net miste.
Ik maakte van de gelegenheid gebruik om even een paar foto's te maken:
[ afbeelding ]
De stok wachtend op zijn volgende rit
[ afbeelding ]
Die rit dus
Vervolgens na terugkomst in Leiden kwamen er donkere wolken aan, dus even sprinten naar de nieuwe locatie van de stok:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het sleutelbord (sleutel achter de paal):
[ afbeelding ]
Deze mag natuurlijk niet ontbreken; de omgevingsfoto (met fiets)
[ afbeelding ]
klinkt bekend .... of nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef boertie het volgende:
* boertie gaat eens lekker achterover hangen en geniet van het fanatisme
achquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:36 schreef boertie het volgende:
[..]
Jep. De andere kant van de lijn is ook best leuk
Ik weet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:07 schreef Nattekat het volgende:
Ook al die gezichten van mensen die langs fietsten, onbetaalbaar
Ik heb niet altijd tijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was er wel vanuit gegaan dat jij nu wel onderweg zou zijn?
Ik vandaag in ieder geval niet. Misschien morgen en anders van het weekend weer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds niemand? Denk dat dit de eerste keer wordt dat de stok langer dan een dag moet blijven liggen, gelukkig woon ik in een straal van 10km
Word vandaag niets, verplicht opzitten en pootjes geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds niemand? Denk dat dit de eerste keer wordt dat de stok langer dan een dag moet blijven liggen, gelukkig woon ik in een straal van 10km
Ik ga zo die kant op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef Nattekat het volgende:
ah eens kijken als die in de buurt komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |