Ik moet onverwachts een andere route rijden helaas, maar als 'ie er morgen nog ligt dan is het een done dealquote:
Tja, dan is ie wel van mijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet onverwachts een andere route rijden helaas, maar als 'ie er morgen nog ligt dan is het een done deal
moeten we alvast een nieuwe stok gaan makenquote:
En ook nog tot 2 keer toe net de trein missenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:31 schreef tralalala het volgende:
Respect dat je alles via het OV doet en ook nog eens voor de fun (FOK!STOK), moet er niet aan denken.
Motor en auto![]()
geboortedatum: 11-09-1996 mmm, dat verklaart een hoop...
Leuk verslagquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:01 schreef Nattekat het volgende:
De dag begon dus om 13:52 toen ik net de sprinter richting Haarlem miste door problemen met 3g (even checken of ik hem kon halen) om vervolgens om 14:02 in de intercity naar Haarlem te stappen
Na aankomst in Uitgeest en even verkeerd te zijn gereden trof ik na een spannend ritje de stok aan zoals aangegeven, waarna ik weer verkeerd fietste en de trein van 15:12 net miste.
Ik maakte van de gelegenheid gebruik om even een paar foto's te maken:
[ afbeelding ]
De stok wachtend op zijn volgende rit
[ afbeelding ]
Die rit dus
Vervolgens na terugkomst in Leiden kwamen er donkere wolken aan, dus even sprinten naar de nieuwe locatie van de stok:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het sleutelbord (sleutel achter de paal):
[ afbeelding ]
Deze mag natuurlijk niet ontbreken; de omgevingsfoto (met fiets)
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:17 schreef Barreltje het volgende:
mooi verslag,
maar naar ik meen geen nieuwe gemeente??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |