Even lekker mee gefeest met het kampioensfeest van Ajax gisterenquote:
wtfquote:Op maandag 6 mei 2013 19:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Even lekker mee gefeest met het kampioensfeest van Ajax gisteren![]()
![]()
Thijs Slegers. Foto is hij wel zichtbaar op, of dat echt een foto van gisteren is weet ik niet. Maar Thijssie weet het zeker iigquote:
kan net zo goed een andere neger zijn tochquote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thijs Slegers. Foto is hij wel zichtbaar op, of dat echt een foto van gisteren is weet ik niet. Maar Thijssie weet het zeker iig
Kan iedere neger zijn joh.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thijs Slegers. Foto is hij wel zichtbaar op, of dat echt een foto van gisteren is weet ik niet. Maar Thijssie weet het zeker iig
geen anyquote:
Die rechtse is Balotelli of niet?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch wel duidelijk Lens
Ik zie heel wazig en zwart.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is fucking onscherp ja, maar zijn gezicht is duidelijk te herkennenquote:
Het ziet er zwart van de mensen jaquote:
Lijkt meer op Morgan Freeman tbhquote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is fucking onscherp ja, maar zijn gezicht is duidelijk te herkennen
Dat is Regilio Tuur manquote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Drenthequote:
Ja dan ben je toch een mongoolquote:
/Care.quote:
Als je alles moet geloven wat op een forum wordt getypt...quote:
Lekker hypocietquote:Op maandag 6 mei 2013 19:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
/Care.![]()
Ik begin een potje om gewoon lekker te voetballen, als ik direct al zo'n bal zie ga ik met m'n 451 passing formatie lekker de boel frustreren en komt er altijd ruimte. Als ze graag zo'n potje spelen kunnen ze het krijgen ook en die ene minuut dat ze het volhouden voordat ze de controller neerleggen, quitten, terug passen, constant eigen goals maken etc. is het best vermakelijk. De hatelijke berichten over pase abuse, counterhoer, kankerjong etc. maken dát alleen maar mooier, dan gooi ik er ook nog even een shhhhhhhhhh over het halve veld overheen hoor.
Pirlo op CF.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:39 schreef DuTank het volgende:
Skill squad eruit. Ik kan dat gewoon niet
Heb het aangepast naar: http://wefut.nl/squad/1134
Ja kan. Een islamitische brandweerman mag nadat hij 9/11 slachtoffers heeft geholpen vervolgens op zijn vrije avond ook wel de geslaagde aanslag vierenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:36 schreef Thorb het volgende:
Als Lens toch blij is mag hij wel vieren. Hij krijgt betaald om te voetballen niet om clubliefde te hebben.
Goede vergelijking wel, prima.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja kan. Een islamitische brandweerman mag nadat hij 9/11 slachtoffers heeft geholpen vervolgens op zijn vrije avond ook wel de geslaagde aanslag vieren
Goede vergelijking weerquote:Op maandag 6 mei 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja kan. Een islamitische brandweerman mag nadat hij 9/11 slachtoffers heeft geholpen vervolgens op zijn vrije avond ook wel de geslaagde aanslag vieren
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach, die jongen heeft nooit iets te vieren bij PSV..laat hem een keertje.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De bekerwinst zal toch wel groots gevierd worden?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, die jongen heeft nooit iets te vieren bij PSV..laat hem een keertje.
Tuurlijk is dat een scheve vergelijking, maar als je het kampioenschap van je grootste concurrent gaat vieren, wat jij dus zelf het kunnen bereiken door die wedstrijd van ajax te winnen, is dat toch een beetje vreemdquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had ie zijn kansen tegen NEC PEC en Roda af moeten maken. Dan had ie lekker een feestje kunnen vieren.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, die jongen heeft nooit iets te vieren bij PSV..laat hem een keertje.
Een huldiging wellicht?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De bekerwinst zal toch wel groots gevierd worden?
Nee wij gooien niet het hele stadion vol net als jullie toenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De bekerwinst zal toch wel groots gevierd worden?
PSV is geen Feyenoord. En Arsenal al plannen om de vierde plek te vieren? Als ze die halen ofcoursequote:Op maandag 6 mei 2013 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
2e plaats beker zal ook wel gevierd worden
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
2e plaats beker zal ook wel gevierd worden
EA kennende komen eerst de golds, vervolgens de silvers en als iedereen denkt dat het afgelopen is allebei tegelijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:44 schreef rolls-reus het volgende:
Woensdag dus tots, maar komen golds en silver/brons alle twee in packs woensdag?
Jonge Ajax zelf heeft een paar seizoenen nog een grootst feest gevierd toen ze de beker wonnenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
PSV is geen Feyenoord. En Arsenal al plannen om de vierde plek te vieren? Als ze die halen ofcourse
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
PSV is geen Feyenoord. En Arsenal al plannen om de vierde plek te vieren? Als ze die halen ofcourse
Chelsea en de SPurs gaan er voorbijquote:Op maandag 6 mei 2013 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Chelsea is nooit achter geweestquote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Chelsea en de SPurs gaan er voorbij
Als ze hem niet winnen is het ineens geen prijs meer. Je hebt het over en tegen Ajacieden.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jonge Ajax zelf heeft een paar seizoenen nog een grootst feest gevierd toen ze de beker wonnen
Natuurlijk, voor die gruwelijke passjes op Di Natale, Balotelli en Nasri.quote:
Lens was de enige goede psver tegen Ajax hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had ie zijn kansen tegen NEC PEC en Roda af moeten maken. Dan had ie lekker een feestje kunnen vieren.
Ja, zei teletekst dat?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Lens was de enige goede psver tegen Ajax hoor
Dan moet ik nog langer wachten op de silversquote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
EA kennende komen eerst de golds, vervolgens de silvers en als iedereen denkt dat het afgelopen is allebei tegelijk.
Paaaaaacequote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Natuurlijk, voor die gruwelijke passjes op Di Natale, Balotelli en Nasri.
Wat voor type zou je daar neer zetten dan?
Denk het niet, maar ik was toch niet van plan te gaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee tof juist!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Natuurlijk, voor die gruwelijke passjes op Di Natale, Balotelli en Nasri.
Wat voor type zou je daar neer zetten dan?
Welke silvers ben je van plan te kopen?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan moet ik nog langer wachten op de silvershet is te hopen dat ze allebei woensdag komen
Voor plek 4/5 iddquote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Arsenal zal volgend jaar wel meestrijden denk ik
quote:
In deze opstelling lijkt me een spelverdeler juist het beste daar. En niemand die daar beter past, behalve Pirlo danquote:
Ik betwijfel het, mja van Chelsea dachten ze dat ook na al die aankopenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Voor welke plaats? Kampioen? Dat is een utopiequote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die poolse cb, die italiaanse cb, aliadiere en misschien Deulofeuquote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Welke silvers ben je van plan te kopen?
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Lens was de enige goede psver tegen Ajax hoor
Kijk op voetbal deze manquote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Welke Gardner?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het wordt een gekke week met waarschijnlijk een IF Agbonlahor en IF Toprak en dan ook nog dat TOTSIk heb net weer een comeback gemaakt, binnen 20 minuten stond ik 3-0 achter maar ik kwam terug en ik scoorde 4x alleen in de 90e minuut kreeg ik de 4-4 tegen. Uiteindelijk heb ik na penalties gewonnen
Toch is dit team niet zo goed maar ik breng altijd Gardner en Adryan in na rust. /liefdagboek
Nee, de huldiging van Cambuur. Had ik beter niet kunnen doen, vrij droevig.quote:
Nee... Pauper programmaquote:
Nee maar in het algemeen bedoel ikquote:Op maandag 6 mei 2013 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, de huldiging van Cambuur. Had ik beter niet kunnen doen, vrij droevig.
Klopt, maar daarom niet minder vermakelijkquote:
Wat klopt er niet aan mijn opmerkingen dan ?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Kijk op voetbal deze man!
Jij bent toch ook die gast die Sagann als ondertitel had de hele tijd
Show je team eens!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
CraigHet is wel verwarrend om 2x Luis Garcia in je team te hebben. Wel zijn ze beide goed.
Ze hebben genoeg geld als ze goede aankopen doen waarom niet ?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor welke plaats? Kampioen? Dat is een utopie
Arsenal doet de laatste jaren alleen maar net niet aankopen dus ik betwijfel hetquote:Op maandag 6 mei 2013 19:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg geld als ze goede aankopen doen waarom niet ?
Lens maakte 2 intikker, heeft verder totaal niet meegewerkt aan het opjagen van Ajax en gaf ze daardoor alle tijd om op te bouwen, wat je juist niet moest doen. Ook verloor hij enorm veel ballen.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan mijn opmerkingen dan ?
Sommige clubs betalen een stadion zelf.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Arsenal doet de laatste jaren alleen maar net niet aankopen dus ik betwijfel het
Ze gaven ook niet voldoende uitquote:Op maandag 6 mei 2013 19:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Arsenal doet de laatste jaren alleen maar net niet aankopen dus ik betwijfel het
http://wefut.nl/squad/1181 Molina is wat matig en ik kom op sommige plaatsen echt pace tekort. Ik kan nog proberen een hybrid van dit team te maken want die keeper is ook niet best.quote:
Zonder Emirates zouden ze het niet kunnen betalenquote:
2 intikkers ? Dat is nog vrij goed want Ajax speelde echt met Psv ik verbaas me nog steeds dat de uitslag zo laag nog was niemand speelde goedquote:Op maandag 6 mei 2013 19:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lens maakte 2 intikker, heeft verder totaal niet meegewerkt aan het opjagen van Ajax en gaf ze daardoor alle tijd om op te bouwen, wat je juist niet moest doen. Ook verloor hij enorm veel ballen.
En Arsenal, moet ik dat uitleggen ja? Gaan die ineens heel veel kopen? En alsof het dan wel meteen loopt
Ja dat waren hetquote:Op maandag 6 mei 2013 19:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
2 intikkers ? Dat is nog vrij goed want Ajax speelde echt met Psv ik verbaas me nog steeds dat de uitslag zo laag nog was
Speelde?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
2 intikkers ? Dat is nog vrij goed want Ajax speelde echt met Psv ik verbaas me nog steeds dat de uitslag zo laag nog was
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zonder Emirates zouden ze het niet kunnen betalen
Ja hij maakt nog 2 goalsquote:Op maandag 6 mei 2013 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat waren hetEn ja het was afschuwelijk, van iedereen bij PSV. Al creerde Ajax niet super veel
Nice!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1181 Molina is wat matig en ik kom op sommige plaatsen echt pace tekort. Ik kan nog proberen een hybrid van dit team te maken want die keeper is ook niet best.
Echt verstand van voetbal jij ja, Lekker voetbal via Teletekst blijven kijkenquote:
Maar wat heeft dat te maken met de spelers die ze aantrekken? Je kan toch niet beweren dat Podolski, Giroud en Mertesacker echte toppers zijn. Als je dat geld nou stopt in een echte topper kom je al verder.quote:
Die was ik helemaal vergeten. Die zet ik dan wel op LAM en Castillo op CDM.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nice!maar waarom heb je fabian niet in je team? Hij heeft hele goede stats!
Okquote:Op maandag 6 mei 2013 20:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt verstand van voetbal jij ja, Lekker voetbal via Teletekst blijven kijken
Dierenmishandeling...quote:Op maandag 6 mei 2013 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=e0f_1367852065![]()
![]()
Kijk het nou maar af.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dierenmishandeling...
Leuk dat je er om kan lachen.
leuk manquote:Op maandag 6 mei 2013 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=e0f_1367852065![]()
![]()
Oke vanderhundquote:Op maandag 6 mei 2013 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dierenmishandeling...
Leuk dat je er om kan lachen.
Dierenmishandeling zeg ik.quote:
Hahahaha. Ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik lag dubbel. Eerst zo'n beer die droog rondjes fietst, tegen een aap op fietst die van links komt en hem daarna maar opeet.
Ik moest er ook om lachen en wie geeft er nou een fuck om een aapquote:Op maandag 6 mei 2013 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik lag dubbel. Eerst zo'n beer die droog rondjes fietst, tegen een aap op fietst die van links komt en hem daarna maar opeet.
quote:
vindt.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:06 schreef ThadCastle het volgende:
Lindgren dat jij dat grappig vind.. had ik niet van je verwacht
Met dit commentaar er zo droog bij kan ik er ook wel om lachenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
Heel natuurlijke situatie dit.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:07 schreef BDIL het volgende:
[..]Dierenmishandeling als het ene dier een ander opeet
Mother Nature pussy
Beren fietsen niet.. mother nature..quote:Op maandag 6 mei 2013 20:07 schreef BDIL het volgende:
Mother Nature pussy
Beetje met stokken op die beer slaan, beetje dieren laten fietsen ter vermaak van mensen. En 99% kans dat de dieren in veel te kleine hokken zitten.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:07 schreef BDIL het volgende:
Mother Nature pussy
Haha okequote:Op maandag 6 mei 2013 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die was ik helemaal vergeten. Die zet ik dan wel op LAM en Castillo op CDM.
Dat moment was ook wel even gniffelwaardigquote:Op maandag 6 mei 2013 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
vindt.
En tevens zeg ik niets over die mishandeling. Natuurlijk is het kansloos belachelijk dat die dieren zo worden getraind, maar de hele situatie is gewoon droog.Ik moest erom gniffelen.
Al daarom huilen ?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beren fietsen niet.. mother nature..
Die moet wel onder het salarisplafond blijven. Aangezien je bij City, Chelsea en United het 2 a 3 voudige kan verdienen kan je de beste spelers niet halen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met de spelers die ze aantrekken? Je kan toch niet beweren dat Podolski, Giroud en Mertesacker echte toppers zijn. Als je dat geld nou stopt in een echte topper kom je al verder.
Daarom gingen ze van Persie ook een gigantisch salaris aanbieden.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die moet wel onder het salarisplafond blijven. Aangezien je bij City, Chelsea en United het 2 a 3 voudige kan verdienen kan je de beste spelers niet halen.
Dan wordt het ook heel moeilijk om nog mee te doen om het kampioenschap hequote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die moet wel onder het salarisplafond blijven. Aangezien je bij City, Chelsea en United het 2 a 3 voudige kan verdienen kan je de beste spelers niet halen.
3 is zeer overdreven. 2 ook. (vergeleken met Chelsea)quote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch niet. Ik vind het alleen wel logisch dat als je een stadion laat bouwen je minder geld aan spelers kan uitgeven.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dan wordt het ook heel moeilijk om nog mee te doen om het kampioenschap he
Ik keur dierenmishandeling niet goed, alleen elke keer dat gehuil hierquote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch mooi, die aap die op die fiets aan het crossen is
bijlage 1quote:Op maandag 6 mei 2013 20:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik keur dierenmishandeling niet goed, alleen elke keer dat gehuil hierStop met je studie/werk, sluit je aan bij een organisatie en wijd je leven aan dierenmishandeling ( doe je nog wat goeds op deze wereld).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |