Is het wel eens in je opgekomen dat hij misschien gelijk heeft?quote:
Waarom zou hij gelijk hebben als ik weet dat ik niet irritant speelquote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Is het wel eens in je opgekomen dat hij misschien gelijk heeft?
En verder, wat kan jou en ons het schelen wat andere mensen van jou denken?
quote:
doe even normaal johquote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Is het wel eens in je opgekomen dat hij misschien gelijk heeft?
En verder, wat kan jou en ons het schelen wat andere mensen van jou denken?
wat jij niet irritant vindt, vindt een ander misschien wel irritant. Just sayin'.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou hij gelijk hebben als ik weet dat ik niet irritant speel
ik kan hem ook niet handlenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
Timmy Turner kan irritant spelen (geen aanval, ieder zijn speelstijl) of ik kan t gewoon niet handlen
Ik kan jou wel een vreselijk harde buts voor je bek verkopen.quote:
Tsja ze zullen wel overal gelijktijdig willen releasenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee. Officiële facebook en twitter zeggen dat het over een uur gedraaid wordt. Snap sowieso niet waarom je een boete zou geven.
Bij mij klikken ze gewoon door hoor.quote:
nee, jaquote:
Ik vond zijn spel wel fijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
Timmy Turner kan irritant spelen (geen aanval, ieder zijn speelstijl) of ik kan t gewoon niet handlen
Ik speelde vanmiddag in de sweatcup (lentetoernooi) tegen een 3-5-2 team met Welliton en Emenike. Na elke goal deed hij de sshhhhttt.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap niet waarom ik met mijn nieuwe team zoveel rage veroorzaak (en mensen die niet doordrukken) Zo goed is het helemaal niet ook al sta ik nu wel in de finale. Elke keer kom ik achter en dan kom ik weer terug om vervolgens te winnen.
Tegen jou was hij rage mode en tegen mij daarvoor of na ook, want daarna stopte hij tijdje met FIFAquote:Op maandag 6 mei 2013 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja ze zullen wel overal gelijktijdig willen releasen
[..]
Bij mij klikken ze gewoon door hoor.
[..]
nee, ja
[..]
Ik vond zijn spel wel fijn.
Echt de hele tijd kappen, keren en draaienquote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
Misschien vinden ze het wel irritant dat ik zoveel pass ja. En ze drukken aan het begin van de wedstrijd al niet door terwijl ze nog niet eens tegen me gespeeld hebbenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat jij niet irritant vindt, vindt een ander misschien wel irritant. Just sayin'.
[..]
ik kan hem ook niet handlen
jij bent ook irritant maar dat is omdat je je bakkes niet ff houdtquote:Op maandag 6 mei 2013 19:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tegen jou was hij rage mode en tegen mij daarvoor of na ook, want daarna stopte hij tijdje met FIFA
Ik zeg ook niet dat ik niet van hem win, maar het is wel irritant haha
Grappenmakerquote:Op maandag 6 mei 2013 19:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan jou wel een vreselijk harde buts voor je bek verkopen.
?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij bent ook irritant maar dat is omdat je je bakkes niet ff houdt
/geen belediging
Je kent me niet.quote:
Niks dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ga niet onderhandelen 20 euro of niks
Dan niks. Ik zet er een speler voor 250K opquote:Op maandag 6 mei 2013 19:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ga niet onderhandelen 20 euro of niks
Jo doe maar voor 3 dagen, is makkelijker herkennenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan niks. Ik zet er een speler voor 250K op
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jo doe maar voor 3 dagen, is makkelijker herkennen
Akkoord.quote:
Die nieuwe cup is echt het dieptepunt van FUT 13. Alleen maar standaardteams en pacewhores.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:19 schreef Lastpost het volgende:
Mijn team is natuurlijk wel bijzonder irritant, maar de eerste die shhhhhhhhst, meer dan 5 lobballen geeft in een paar minuten óf met Emenike+Welliton óf Remy+Walcot speelt krijgt een heerlijk potje UD+counter en een wissel met IF Muriel erin.
De mensen in de silver cup zijn de laatste tijd ook behoorlijk irritant. Overigens kan ik nu geen tegenstander vinden voor de finale.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die nieuwe cup is echt het dieptepunt van FUT 13. Alleen maar standaardteams en pacewhores.
Het is nóg erger dan divisie 1.
Elke tegenstander met meer dan 70 chem vind ik irritant.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De mensen in de silver cup zijn de laatste tijd ook behoorlijk irritant. Overigens kan ik nu geen tegenstander vinden voor de finale.
Thanks.quote:
Mathijsen was toch maar 300 coinsquote:
Ruilen tegen Verhoek?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lens moet zo hard optyfen, wat een gladiool![]()
![]()
wat heeft ie nu weer gedaan?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lens moet zo hard optyfen, wat een gladiool![]()
![]()
Dan ben je net zo kansloos, congrats.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:19 schreef Lastpost het volgende:
Mijn team is natuurlijk wel bijzonder irritant, maar de eerste die shhhhhhhhst, meer dan 5 lobballen geeft in een paar minuten óf met Emenike+Welliton óf Remy+Walcot speelt krijgt een heerlijk potje UD+counter en een wissel met IF Muriel erin.
Even lekker mee gefeest met het kampioensfeest van Ajax gisterenquote:
wtfquote:Op maandag 6 mei 2013 19:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Even lekker mee gefeest met het kampioensfeest van Ajax gisteren![]()
![]()
Thijs Slegers. Foto is hij wel zichtbaar op, of dat echt een foto van gisteren is weet ik niet. Maar Thijssie weet het zeker iigquote:
kan net zo goed een andere neger zijn tochquote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thijs Slegers. Foto is hij wel zichtbaar op, of dat echt een foto van gisteren is weet ik niet. Maar Thijssie weet het zeker iig
Kan iedere neger zijn joh.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thijs Slegers. Foto is hij wel zichtbaar op, of dat echt een foto van gisteren is weet ik niet. Maar Thijssie weet het zeker iig
geen anyquote:
Die rechtse is Balotelli of niet?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch wel duidelijk Lens
Ik zie heel wazig en zwart.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is fucking onscherp ja, maar zijn gezicht is duidelijk te herkennenquote:
Het ziet er zwart van de mensen jaquote:
Lijkt meer op Morgan Freeman tbhquote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is fucking onscherp ja, maar zijn gezicht is duidelijk te herkennen
Dat is Regilio Tuur manquote:Op maandag 6 mei 2013 19:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Drenthequote:
Ja dan ben je toch een mongoolquote:
/Care.quote:
Als je alles moet geloven wat op een forum wordt getypt...quote:
Lekker hypocietquote:Op maandag 6 mei 2013 19:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
/Care.![]()
Ik begin een potje om gewoon lekker te voetballen, als ik direct al zo'n bal zie ga ik met m'n 451 passing formatie lekker de boel frustreren en komt er altijd ruimte. Als ze graag zo'n potje spelen kunnen ze het krijgen ook en die ene minuut dat ze het volhouden voordat ze de controller neerleggen, quitten, terug passen, constant eigen goals maken etc. is het best vermakelijk. De hatelijke berichten over pase abuse, counterhoer, kankerjong etc. maken dát alleen maar mooier, dan gooi ik er ook nog even een shhhhhhhhhh over het halve veld overheen hoor.
Pirlo op CF.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:39 schreef DuTank het volgende:
Skill squad eruit. Ik kan dat gewoon niet
Heb het aangepast naar: http://wefut.nl/squad/1134
Ja kan. Een islamitische brandweerman mag nadat hij 9/11 slachtoffers heeft geholpen vervolgens op zijn vrije avond ook wel de geslaagde aanslag vierenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:36 schreef Thorb het volgende:
Als Lens toch blij is mag hij wel vieren. Hij krijgt betaald om te voetballen niet om clubliefde te hebben.
Goede vergelijking wel, prima.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja kan. Een islamitische brandweerman mag nadat hij 9/11 slachtoffers heeft geholpen vervolgens op zijn vrije avond ook wel de geslaagde aanslag vieren
Goede vergelijking weerquote:Op maandag 6 mei 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja kan. Een islamitische brandweerman mag nadat hij 9/11 slachtoffers heeft geholpen vervolgens op zijn vrije avond ook wel de geslaagde aanslag vieren
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach, die jongen heeft nooit iets te vieren bij PSV..laat hem een keertje.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De bekerwinst zal toch wel groots gevierd worden?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, die jongen heeft nooit iets te vieren bij PSV..laat hem een keertje.
Tuurlijk is dat een scheve vergelijking, maar als je het kampioenschap van je grootste concurrent gaat vieren, wat jij dus zelf het kunnen bereiken door die wedstrijd van ajax te winnen, is dat toch een beetje vreemdquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |