Is het wel eens in je opgekomen dat hij misschien gelijk heeft?quote:
Waarom zou hij gelijk hebben als ik weet dat ik niet irritant speelquote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Is het wel eens in je opgekomen dat hij misschien gelijk heeft?
En verder, wat kan jou en ons het schelen wat andere mensen van jou denken?
quote:
doe even normaal johquote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Is het wel eens in je opgekomen dat hij misschien gelijk heeft?
En verder, wat kan jou en ons het schelen wat andere mensen van jou denken?
wat jij niet irritant vindt, vindt een ander misschien wel irritant. Just sayin'.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou hij gelijk hebben als ik weet dat ik niet irritant speel
ik kan hem ook niet handlenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
Timmy Turner kan irritant spelen (geen aanval, ieder zijn speelstijl) of ik kan t gewoon niet handlen
Ik kan jou wel een vreselijk harde buts voor je bek verkopen.quote:
Tsja ze zullen wel overal gelijktijdig willen releasenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee. Officiële facebook en twitter zeggen dat het over een uur gedraaid wordt. Snap sowieso niet waarom je een boete zou geven.
Bij mij klikken ze gewoon door hoor.quote:
nee, jaquote:
Ik vond zijn spel wel fijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
Timmy Turner kan irritant spelen (geen aanval, ieder zijn speelstijl) of ik kan t gewoon niet handlen
Ik speelde vanmiddag in de sweatcup (lentetoernooi) tegen een 3-5-2 team met Welliton en Emenike. Na elke goal deed hij de sshhhhttt.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap niet waarom ik met mijn nieuwe team zoveel rage veroorzaak (en mensen die niet doordrukken) Zo goed is het helemaal niet ook al sta ik nu wel in de finale. Elke keer kom ik achter en dan kom ik weer terug om vervolgens te winnen.
Tegen jou was hij rage mode en tegen mij daarvoor of na ook, want daarna stopte hij tijdje met FIFAquote:Op maandag 6 mei 2013 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja ze zullen wel overal gelijktijdig willen releasen
[..]
Bij mij klikken ze gewoon door hoor.
[..]
nee, ja
[..]
Ik vond zijn spel wel fijn.
Echt de hele tijd kappen, keren en draaienquote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
Misschien vinden ze het wel irritant dat ik zoveel pass ja. En ze drukken aan het begin van de wedstrijd al niet door terwijl ze nog niet eens tegen me gespeeld hebbenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat jij niet irritant vindt, vindt een ander misschien wel irritant. Just sayin'.
[..]
ik kan hem ook niet handlen
jij bent ook irritant maar dat is omdat je je bakkes niet ff houdtquote:Op maandag 6 mei 2013 19:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tegen jou was hij rage mode en tegen mij daarvoor of na ook, want daarna stopte hij tijdje met FIFA
Ik zeg ook niet dat ik niet van hem win, maar het is wel irritant haha
Grappenmakerquote:Op maandag 6 mei 2013 19:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan jou wel een vreselijk harde buts voor je bek verkopen.
?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij bent ook irritant maar dat is omdat je je bakkes niet ff houdt
/geen belediging
Je kent me niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |