Elke vrouw weet een slechtere te maken. Alhoewel slechter... meestal is het in het midden al niet grappig meer omdat ze zelf aan het lachen zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 18:59 schreef Toefjes het volgende:
Die Robert M grap is volgens mij de slechtste grap die ik ooit gehoord heb. Ik heb de afgelopen minuten zitten verzinnen of ik ooit een slechtere grap gehoord heb, maar zonder resultaat
Vrouwen vertellen altijd zonder clouquote:Op maandag 6 mei 2013 18:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Elke vrouw weet een slechtere te maken. Alhoewel slechter... meestal is het in het midden al niet grappig meer omdat ze zelf aan het lachen zijn
En wel erg vinden van Jodenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:59 schreef Toefjes het volgende:
Die Robert M grap is volgens mij de slechtste grap die ik ooit gehoord heb. Ik heb de afgelopen minuten zitten verzinnen of ik ooit een slechtere grap gehoord heb, maar zonder resultaat
Jij bent meer van de dance, trance etc?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Rhahyrion is VERY HIGH
Dan ken je deze reeks niet:quote:Op maandag 6 mei 2013 18:59 schreef Toefjes het volgende:
Ben van alles, meestal trance of liquid d&bquote:Op maandag 6 mei 2013 19:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij bent meer van de dance, trance etc?en een beetje hipperdiehopper
Vrouwen met humor zijn heel erg zeldzaam. Heb eigenlijk maar 1 vrouw meegemaakt die mij buikpijn van het lachen kon bezorgen.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Elke vrouw weet een slechtere te maken. Alhoewel slechter... meestal is het in het midden al niet grappig meer omdat ze zelf aan het lachen zijn
Nieuwe plaat van editors zometeen op 3FM, dan weet je dat.quote:
Kietelen?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrouwen met humor zijn heel erg zeldzaam. Heb eigenlijk maar 1 vrouw meegemaakt die mij buikpijn van het lachen kon bezorgen.
Maar dan nog, een vrouw die een slechte grap maakt, is wel grappiger dan bovengenoemd grapje
Om te peeuwen inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ken je deze reeks niet:
ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 31
Wat vond ik erg van joden?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
En wel erg vinden van Jodenen nu wel grappen lopen maken over erge dingen
Dat wil ik meemakenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Om te peeuwen inderdaad.Je krijgt ook meteen een vrachtwagen met kak over je heen als je zegt dat je het niet grappig vindt.
Ja nu is die op studio brussel, alleen dat was ik vergetenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nieuwe plaat van editors zometeen op 3FM, dan weet je dat.
3FM is toch leukerquote:Op maandag 6 mei 2013 19:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja nu is die op studio brussel, alleen dat was ik vergeten
quote:
en dan reageert er serieus iemand met dit:quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:08 schreef Federer-fan het volgende:
Een man gaat naar een slijterij.
Hij loopt naar de medewerkster en zegt: "Ik ben op zoek naar een fles wijn."
Zegt dat meisje op verveelde toon: "Denkt u dan aan een witte wijn of heeft u meer zoiets van doe maar een rode."
Dus die man denkt even na en zegt dan: "Ehm, doe maar een rode."
Dus dat meisje pakt gewoon een willekeurige fles rode wijn en loopt ermee naar de kassa en zegt: "Zal ik het inpakken of is het een cadeautje?"
Die man rekent af en zegt dan: "Normaal gesproken krijg je toch altijd nog wat vragen over wat voor soort wijn je wilt?"
Zegt dat meisje als een soort robot: "Wijn wordt gemaakt van druiven. Het wordt gemaakt in Frankrijk."
Zegt die man terwijl hij geïrriteerd wegloopt: "Ja, ik heb ook wikipedia."
quote:
na de reclame trouwens?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nieuwe plaat van editors zometeen op 3FM, dan weet je dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |