Bedoel je dat het topic een centraal topic hoort te zijn, met zo'n icoontje?quote:
ja was toch vroeger zo?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je dat het topic een centraal topic hoort te zijn, met zo'n icoontje?
Ja, klopt, je hebt gelijk, bedankt. Ik meld het even bij de mod.quote:
nice!quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:08 schreef Federer-fan het volgende:
Een man gaat naar een slijterij.
Hij loopt naar de medewerkster en zegt: "Ik ben op zoek naar een fles wijn."
Zegt dat meisje op verveelde toon: "Denkt u dan aan een witte wijn of heeft u meer zoiets van doe maar een rode."
Dus die man denkt even na en zegt dan: "Ehm, doe maar een rode."
Dus dat meisje pakt gewoon een willekeurige fles rode wijn en loopt ermee naar de kassa en zegt: "Zal ik het inpakken of is het een cadeautje?"
Die man rekent af en zegt dan: "Normaal gesproken krijg je toch altijd nog wat vragen over wat voor soort wijn je wilt?"
Zegt dat meisje als een soort robot: "Wijn wordt gemaakt van druiven. Het wordt gemaakt in Frankrijk."
Zegt die man terwijl hij geïrriteerd wegloopt: "Ja, ik heb ook wikipedia."
ah op die manierquote:Op maandag 29 april 2013 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Slecht gedragend persoon --> tuig.
Dat ie z'n kist in stapt?quote:Op maandag 29 april 2013 11:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een poging tot tussengrap gedaan
die had ik gezien jaquote:Op maandag 29 april 2013 11:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een poging tot tussengrap gedaan
Die is dus echt niet grappigquote:Op dinsdag 30 april 2013 03:00 schreef glaba het volgende:
Komt een konijn bij de slager en vraagt: "Heeft u ook worteltjestaart?" Zegt de slager: "Nee dan moet je bij de bakker zijn."
Wat een feest.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
en dan reageert er serieus iemand met dit:
[..]
die snappen het gewoon nietquote:Op maandag 6 mei 2013 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
We worden ook besproken in andere topics:
[..]
Wat een feest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |