Niks dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ga niet onderhandelen 20 euro of niks
Dan niks. Ik zet er een speler voor 250K opquote:Op maandag 6 mei 2013 19:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ga niet onderhandelen 20 euro of niks
Jo doe maar voor 3 dagen, is makkelijker herkennenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan niks. Ik zet er een speler voor 250K op
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jo doe maar voor 3 dagen, is makkelijker herkennen
Akkoord.quote:
Die nieuwe cup is echt het dieptepunt van FUT 13. Alleen maar standaardteams en pacewhores.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:19 schreef Lastpost het volgende:
Mijn team is natuurlijk wel bijzonder irritant, maar de eerste die shhhhhhhhst, meer dan 5 lobballen geeft in een paar minuten óf met Emenike+Welliton óf Remy+Walcot speelt krijgt een heerlijk potje UD+counter en een wissel met IF Muriel erin.
De mensen in de silver cup zijn de laatste tijd ook behoorlijk irritant. Overigens kan ik nu geen tegenstander vinden voor de finale.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die nieuwe cup is echt het dieptepunt van FUT 13. Alleen maar standaardteams en pacewhores.
Het is nóg erger dan divisie 1.
Elke tegenstander met meer dan 70 chem vind ik irritant.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De mensen in de silver cup zijn de laatste tijd ook behoorlijk irritant. Overigens kan ik nu geen tegenstander vinden voor de finale.
Thanks.quote:
Mathijsen was toch maar 300 coinsquote:
Ruilen tegen Verhoek?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lens moet zo hard optyfen, wat een gladiool![]()
![]()
wat heeft ie nu weer gedaan?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lens moet zo hard optyfen, wat een gladiool![]()
![]()
Dan ben je net zo kansloos, congrats.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:19 schreef Lastpost het volgende:
Mijn team is natuurlijk wel bijzonder irritant, maar de eerste die shhhhhhhhst, meer dan 5 lobballen geeft in een paar minuten óf met Emenike+Welliton óf Remy+Walcot speelt krijgt een heerlijk potje UD+counter en een wissel met IF Muriel erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |