Had ie zijn kansen tegen NEC PEC en Roda af moeten maken. Dan had ie lekker een feestje kunnen vieren.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, die jongen heeft nooit iets te vieren bij PSV..laat hem een keertje.
Een huldiging wellicht?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De bekerwinst zal toch wel groots gevierd worden?
Nee wij gooien niet het hele stadion vol net als jullie toenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De bekerwinst zal toch wel groots gevierd worden?
PSV is geen Feyenoord. En Arsenal al plannen om de vierde plek te vieren? Als ze die halen ofcoursequote:Op maandag 6 mei 2013 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
2e plaats beker zal ook wel gevierd worden
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
2e plaats beker zal ook wel gevierd worden
EA kennende komen eerst de golds, vervolgens de silvers en als iedereen denkt dat het afgelopen is allebei tegelijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:44 schreef rolls-reus het volgende:
Woensdag dus tots, maar komen golds en silver/brons alle twee in packs woensdag?
Jonge Ajax zelf heeft een paar seizoenen nog een grootst feest gevierd toen ze de beker wonnenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
PSV is geen Feyenoord. En Arsenal al plannen om de vierde plek te vieren? Als ze die halen ofcourse
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
PSV is geen Feyenoord. En Arsenal al plannen om de vierde plek te vieren? Als ze die halen ofcourse
Chelsea en de SPurs gaan er voorbijquote:Op maandag 6 mei 2013 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Chelsea is nooit achter geweestquote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Chelsea en de SPurs gaan er voorbij
Als ze hem niet winnen is het ineens geen prijs meer. Je hebt het over en tegen Ajacieden.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jonge Ajax zelf heeft een paar seizoenen nog een grootst feest gevierd toen ze de beker wonnen
Natuurlijk, voor die gruwelijke passjes op Di Natale, Balotelli en Nasri.quote:
Lens was de enige goede psver tegen Ajax hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had ie zijn kansen tegen NEC PEC en Roda af moeten maken. Dan had ie lekker een feestje kunnen vieren.
Ja, zei teletekst dat?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Lens was de enige goede psver tegen Ajax hoor
Dan moet ik nog langer wachten op de silversquote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
EA kennende komen eerst de golds, vervolgens de silvers en als iedereen denkt dat het afgelopen is allebei tegelijk.
Paaaaaacequote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Natuurlijk, voor die gruwelijke passjes op Di Natale, Balotelli en Nasri.
Wat voor type zou je daar neer zetten dan?
Denk het niet, maar ik was toch niet van plan te gaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee tof juist!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Natuurlijk, voor die gruwelijke passjes op Di Natale, Balotelli en Nasri.
Wat voor type zou je daar neer zetten dan?
Welke silvers ben je van plan te kopen?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan moet ik nog langer wachten op de silvershet is te hopen dat ze allebei woensdag komen
Voor plek 4/5 iddquote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Arsenal zal volgend jaar wel meestrijden denk ik
quote:
In deze opstelling lijkt me een spelverdeler juist het beste daar. En niemand die daar beter past, behalve Pirlo danquote:
Ik betwijfel het, mja van Chelsea dachten ze dat ook na al die aankopenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Arsenal zal volgend jaar wel meestrijden denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |