quote:
vindt.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:06 schreef ThadCastle het volgende:
Lindgren dat jij dat grappig vind.. had ik niet van je verwacht
Met dit commentaar er zo droog bij kan ik er ook wel om lachenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik lag dubbel. Eerst zo'n beer die droog rondjes fietst, tegen een aap op fietst die van links komt en hem daarna maar opeet.
Heel natuurlijke situatie dit.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:07 schreef BDIL het volgende:
[..]Dierenmishandeling als het ene dier een ander opeet
Mother Nature pussy
Beren fietsen niet.. mother nature..quote:Op maandag 6 mei 2013 20:07 schreef BDIL het volgende:
Mother Nature pussy
Beetje met stokken op die beer slaan, beetje dieren laten fietsen ter vermaak van mensen. En 99% kans dat de dieren in veel te kleine hokken zitten.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:07 schreef BDIL het volgende:
Mother Nature pussy
Haha okequote:Op maandag 6 mei 2013 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die was ik helemaal vergeten. Die zet ik dan wel op LAM en Castillo op CDM.
Dat moment was ook wel even gniffelwaardigquote:Op maandag 6 mei 2013 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
vindt.
En tevens zeg ik niets over die mishandeling. Natuurlijk is het kansloos belachelijk dat die dieren zo worden getraind, maar de hele situatie is gewoon droog.Ik moest erom gniffelen.
Al daarom huilen ?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beren fietsen niet.. mother nature..
Die moet wel onder het salarisplafond blijven. Aangezien je bij City, Chelsea en United het 2 a 3 voudige kan verdienen kan je de beste spelers niet halen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met de spelers die ze aantrekken? Je kan toch niet beweren dat Podolski, Giroud en Mertesacker echte toppers zijn. Als je dat geld nou stopt in een echte topper kom je al verder.
Daarom gingen ze van Persie ook een gigantisch salaris aanbieden.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die moet wel onder het salarisplafond blijven. Aangezien je bij City, Chelsea en United het 2 a 3 voudige kan verdienen kan je de beste spelers niet halen.
Dan wordt het ook heel moeilijk om nog mee te doen om het kampioenschap hequote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die moet wel onder het salarisplafond blijven. Aangezien je bij City, Chelsea en United het 2 a 3 voudige kan verdienen kan je de beste spelers niet halen.
3 is zeer overdreven. 2 ook. (vergeleken met Chelsea)quote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch niet. Ik vind het alleen wel logisch dat als je een stadion laat bouwen je minder geld aan spelers kan uitgeven.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dan wordt het ook heel moeilijk om nog mee te doen om het kampioenschap he
Ik keur dierenmishandeling niet goed, alleen elke keer dat gehuil hierquote:Op maandag 6 mei 2013 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch mooi, die aap die op die fiets aan het crossen is
bijlage 1quote:Op maandag 6 mei 2013 20:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik keur dierenmishandeling niet goed, alleen elke keer dat gehuil hierStop met je studie/werk, sluit je aan bij een organisatie en wijd je leven aan dierenmishandeling ( doe je nog wat goeds op deze wereld).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |