quote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Arsenal zal volgend jaar wel meestrijden denk ik
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Voor welke plaats? Kampioen? Dat is een utopiequote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die poolse cb, die italiaanse cb, aliadiere en misschien Deulofeuquote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Welke silvers ben je van plan te kopen?
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Lens was de enige goede psver tegen Ajax hoor
Kijk op voetbal deze manquote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Welke Gardner?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het wordt een gekke week met waarschijnlijk een IF Agbonlahor en IF Toprak en dan ook nog dat TOTSIk heb net weer een comeback gemaakt, binnen 20 minuten stond ik 3-0 achter maar ik kwam terug en ik scoorde 4x alleen in de 90e minuut kreeg ik de 4-4 tegen. Uiteindelijk heb ik na penalties gewonnen
Toch is dit team niet zo goed maar ik breng altijd Gardner en Adryan in na rust. /liefdagboek
Nee, de huldiging van Cambuur. Had ik beter niet kunnen doen, vrij droevig.quote:
Nee... Pauper programmaquote:
Nee maar in het algemeen bedoel ikquote:Op maandag 6 mei 2013 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, de huldiging van Cambuur. Had ik beter niet kunnen doen, vrij droevig.
Klopt, maar daarom niet minder vermakelijkquote:
Wat klopt er niet aan mijn opmerkingen dan ?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Kijk op voetbal deze man!
Jij bent toch ook die gast die Sagann als ondertitel had de hele tijd
Show je team eens!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
CraigHet is wel verwarrend om 2x Luis Garcia in je team te hebben. Wel zijn ze beide goed.
Ze hebben genoeg geld als ze goede aankopen doen waarom niet ?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor welke plaats? Kampioen? Dat is een utopie
Arsenal doet de laatste jaren alleen maar net niet aankopen dus ik betwijfel hetquote:Op maandag 6 mei 2013 19:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg geld als ze goede aankopen doen waarom niet ?
Lens maakte 2 intikker, heeft verder totaal niet meegewerkt aan het opjagen van Ajax en gaf ze daardoor alle tijd om op te bouwen, wat je juist niet moest doen. Ook verloor hij enorm veel ballen.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan mijn opmerkingen dan ?
Sommige clubs betalen een stadion zelf.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Arsenal doet de laatste jaren alleen maar net niet aankopen dus ik betwijfel het
Ze gaven ook niet voldoende uitquote:Op maandag 6 mei 2013 19:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Arsenal doet de laatste jaren alleen maar net niet aankopen dus ik betwijfel het
http://wefut.nl/squad/1181 Molina is wat matig en ik kom op sommige plaatsen echt pace tekort. Ik kan nog proberen een hybrid van dit team te maken want die keeper is ook niet best.quote:
Zonder Emirates zouden ze het niet kunnen betalenquote:
2 intikkers ? Dat is nog vrij goed want Ajax speelde echt met Psv ik verbaas me nog steeds dat de uitslag zo laag nog was niemand speelde goedquote:Op maandag 6 mei 2013 19:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lens maakte 2 intikker, heeft verder totaal niet meegewerkt aan het opjagen van Ajax en gaf ze daardoor alle tijd om op te bouwen, wat je juist niet moest doen. Ook verloor hij enorm veel ballen.
En Arsenal, moet ik dat uitleggen ja? Gaan die ineens heel veel kopen? En alsof het dan wel meteen loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |