Ja. Traden, wapen erin, dual, droppen....quote:Op maandag 6 mei 2013 18:43 schreef An_awesome_wave het volgende:
Is guns dupen op de 360 ook zo makkelijk als op de ps3?
En daarnaast nog serieus 40 items minimaalquote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef An_awesome_wave het volgende:
Pfff wat een geluk. Ik heb zelf 2 infinitys (helaas is die gun te zwak @ level 61 in vergelijking met bijvoorbeeld Maggie), shock en non-elemental. Heb tot nu toe 4 legendarys gefarmed, 1 x zer0 legendary classmod, 1 x non elemental potential conference call, een Expeditious Thunderball Fists (geniaal tegen shields!) en een Slag sticky longbow bouncing Bonny.
Ik zoek zelf ook nog een fatsoenlijke sham, heb er een met 81% absorb, veel te weinig.
Nee 1 stroom en 1 corrosive die slag heb ik niet, wel de slagga. Maar als mechromancer heb ik niet persee een slag wapen nodig omdat ieder eerste schot met wat voor een wapen dan ook iedere tegenstander en diegenen die er omheen staan slagged. De gewone bee heb ik ook maar ik gebruik het meeste de sham en de flame of the firehawk omdat die erg goed werkt met de deathtrap.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:00 schreef An_awesome_wave het volgende:
Lekker die bee, alhoewel ik de grounded bee prefereer. Een van die 2 infitinty's is slag neem ik aan? Geef zelf de voorkeur aan de slagga en de maggie als handguns in UVHM. Die pearl ken ik niet volgens mij.
Zou ik best willen dan.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nee hoor. Die legendarys wel maar die kan ik delenEn ik heb nog een gunzurker, commando, mechromancer en assasin op level 50 die ik ook naar 61 wil brengen of gewoon als level 50 wil houden. Dus karakters genoeg om mee te doen
pm je xbox username even dan voeg ik jou toe. Mijn friendlist zit vol dus er moet eerst iemand uit. Vanavond ga ik sowieso halo doen maar daarna nog wel borderlands denk ik. Ik vond trouwens net nog een legendary sniper uit een lood midgedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:37 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Zou ik best willen dan.Heb ook alle DLC-packs, dus als je nog voor een aantal Pearlescent wapens wil gaan zou dat ook kunnen.
Ik zie dat je al een bepaald karakter van borderlands als avatar hebtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:21 schreef DeHovenier het volgende:
Dit weekend in de aanbieding op Steam, 66% korting!
Voor 13,59 euri dus.
Ik ga hem halen
Ojaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik zie dat je al een bepaald karakter van borderlands als avatar hebt
Ps. Dat is die 13.59 voor de volle 100% waard
Bohhh wist niet datie al uit was, vanmiddag meteen downloadenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:34 schreef Wiebeldak het volgende:
Iemand die al aan de laatste DLC is begonnen? Ik vind hem geweldig. En speel hem trouwens zonder gemodde wapens maar gewoon als level 61 met normale wapens en schilden enzo. Hij is best lastig vind ik maar met ontzettend veel goede humor maar dat komt denk ik ook mede door Tina. Want wat die allemaal zegt....
Hoe goed werkt die save editor? en welke is goed?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:24 schreef kensei het volgende:
Kan je beter met een save editor die keys erbij zetten, kost maar een fractie van de tijd van al die keys handmatig invoeren
Deze als je golden keys wil aanpassen (profile.bin)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:26 schreef Wells.p het volgende:
copy past. en legaal
[..]
Hoe goed werkt die save editor? en welke is goed?
Ik vond ze niet bijzonder moeilijk eigenlijk... De raid boss was ook wel te doen zolang je maar telkens goed dekking zoekt als de draken landen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:18 schreef Wiebeldak het volgende:
1 ding is zeker . Voor de laatste DLC is het een stuk moeilijker om alle achievements te behalen. Ik moet er nog 2 waarvan 1 echt irritant moeilijk is. De raid boss heb ik al wel gedaan, al was die ook behoorlijk moeilijk.
Al blijft de aller moeilijkste raid boss nog altijd Master Gee vind ik uit Captain Scarlets DLC.
Die relic had ik al voordat ik die vent tegenkwam. Toen heb ik hem maar op zijn hoofd geslagen om te zien wat er gebeurt. Helemaal niets dus. Volgens mij zei hij iets van thanks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond ze niet bijzonder moeilijk eigenlijk... De raid boss was ook wel te doen zolang je maar telkens goed dekking zoekt als de draken landen.
Eén tip: Als je de NPC vindt waar je het amulet kunt kopen of hem kunt slaan. KOOP HET AMULET! Anders mag je de DLC weer helemaal overnieuw doen voor die achievementOf hem dupen natuurlijk, maar dat is lame
Nope, volgens mij is dat hetquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die relic had ik al voordat ik die vent tegenkwam. Toen heb ik hem maar op zijn hoofd geslagen om te zien wat er gebeurt. Helemaal niets dus. Volgens mij zei hij iets van thanks.
Wat ik mij nu wel afvraag. Wat voor een nut heeft het als je die relic met zijn alle aan zet. Ik heb een hele tijd met 4 man met die relic aangespeeld. Iedereen sleepte alleen een berg hartjes met zich mee en dat is het eigenlijk. Het zou toch ook iets anders moeten doen nog lijkt mij.
Hmmm... eerst maar eens cappen op level 50, daarna kijk ik wel verder.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:04 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Is een aparte. Ultimate Vault Hunter Pack heet die geloof ik. Zit bij de Season Pass.
quote:It’s easy to imagine Borderlands 2’s trail of DLC ending with an adventure in Tiny Tina’s schizophrenic mind, but CEO and President of Gearbox Software Randy Pitchford has different plans.
Speaking on the Nerdist podcast, Pitchford said people had assumed there would only be four pieces of DLC as that’s what’s included in the season pass, but assumptions aren’t always correct.
“Everyone has this expectation that those would be the four DLCs and then that’s it,” Pitchford said. “We’re going to do more. We’re going to do some other things. We don’t have details yet about it exactly.
“We’ve got more stuff in the hopper that we’re planning and that we’re getting pretty excited about. So if you are a Borderlands fan, you don’t have to be afraid that that’s the end of it.”
The podcast ended on a mysterious note when Pitchford teased that Gearbox is working on a new IP for next-gen consoles (and PC?).
“We are building an original IP for the next generation that we’ll announce sometime later,” Pitchford said.
Pitchford didn’t give a time table for when we might hear more about this mysterious new IP, though it likely won’t be any time this year, considering we’re just hearing about it now rather than at E3.
http://www.computerandvid(...)unter-packs-inbound/quote:Gearbox Software has, as promised, revealed plans for a new wave of downloadable content for Borderlands 2.
'Tiny Tina's Assault on Dragon Keep' was the fourth and final expansion pack for Season Pass holders, but the developer will release new downloadable content starting with the 'Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack 2', which will raise the level cap to 72.
The pack will also add the ability to change difficulty levels "for extra challenges" and a new 'Digistruct Peak Challenge', in which Vault Hunters join Professor Tannis to train new Crimson Raiders following the events of the main campaign, reports OXM UK.
Following that will be a new series of DLC packs called the 'Headhunter Packs'. One pack has been titled 'T.K. Baha's Bloody Harvest', which will see the reappearance of T.K. Baha from the original Borderlands, and is expected to release before the end of October.
Studio boss Randy Pitchford told PAX Australia attendees that he "hopes" to make "two or three" Headhunter Packs.
None of the new content will be included as part of the Season Pass. The Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack 2 will cost $5. Pricing on Headhunter Packs is yet to be confirmed.
Dat laatste is onzin, je weet dat er 4 DLC packs bij de Season Pass hoorden.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:59 schreef Racerblade het volgende:
Gearbox zijn DLC-beleid begint me ook meer te ergeren eerlijk gezegd. Geld vragen voor een simpele level cap vind ik al te ver gaan, maar nu duperen ze Season Pass houders ook nog eens. Wat een waardering nadat je 80 euro voor een game hebt betaald.
15 euro betaaldquote:Op maandag 22 juli 2013 12:59 schreef Racerblade het volgende:
Gearbox zijn DLC-beleid begint me ook meer te ergeren eerlijk gezegd. Geld vragen voor een simpele level cap vind ik al te ver gaan, maar nu duperen ze Season Pass houders ook nog eens. Wat een waardering nadat je 80 euro voor een game hebt betaald.
Idd, er stond duidelijk in de beschrijving dat je 4 campaign DLC's zal krijgen. Maar ik ben het wel eens dat geld vragen voor een verhoogde levelcap een beetje overdreven is. Vroeger kreeg je dit soort dingen gewoon gratis in een patchquote:Op maandag 22 juli 2013 13:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat laatste is onzin, je weet dat er 4 DLC packs bij de Season Pass hoorden.
De eerste Borderlands verhoogde ook de levelcap naar 69, als ik me niet vergis. Gratis. Nu voor 5 euro naar level 61, dan nog eens 5 euro naar 72? Dat is toch belachelijk? En wat als je het eerste Vault Hunter Pack hebt gekocht? Heb je dat voor niks gedaan? Want dit pakket lijkt hetzelfde te zijn, maar alleen beter.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat laatste is onzin, je weet dat er 4 DLC packs bij de Season Pass hoorden.
Ik ben het ook met je eens dat geld vragen voor een level cap achterlijk is.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:11 schreef Racerblade het volgende:
[..]
De eerste Borderlands verhoogde ook de levelcap naar 69, als ik me niet vergis. Gratis. Nu voor 5 euro naar level 61, dan nog eens 5 euro naar 72? Dat is toch belachelijk? En wat als je het eerste Vault Hunter Pack hebt gekocht? Heb je dat voor niks gedaan? Want dit pakket lijkt hetzelfde te zijn, maar alleen beter.
Dit, samen met het constant uitmelken van skins en weet ik het wat én betaalde Day 1 DLC. Ik waardeer het niet.
Ik heb hem half jaar terug ook tot level 42 ofzo gespeeld maar heb er nu ook wel weer zin in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:47 schreef Vault-Boy het volgende:
Half jaar geleden voor het laatst gespeeld en nu toch maar weer eens begonnen. Damn voelt toch wel weer meteen goed.
Blijf toch echt wel een leuke game om te spelen.
Hoe heten ze?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben het spel opnieuw aan het spelen, ja alweeromdat wat vrienden van mij de game net gekocht hebben. Tot nu hebben we iedere missie samen gespeeld. We zitten nu in playtrough 1 op level 25. En wat mij het meeste opviel zijn de legendary wapens die we vinden. We hebben al een aantal wapens gevonden die voor mij onbekend waren. En dat is vrij zeldzaam. Ik heb het idee dat ze nieuwe wapens in het spel gestopt hebben.
Speel je nog altijd op playtrough 1 dan? Want dan gaat het ontzettend langzaam als je eenmaal boven de level 30 komt. In playtrough 2 zit je zo aan de 50.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:02 schreef ArtistA het volgende:
Nog mensen die het op PS3 spelen? Ben nog steeds niet level 50, echt triest, maar soms gaat het zo ontzettend traag en ik ben volgens mij door alle missies heen. Heb 2 DLC's gekocht en nog steeds niet lvl 50
Zal straks eens kijken. Weet het niet uit mijn hoofd.quote:
Ik ben lang geleden met playthrough 2 begonnen, maar ik ging om de haverklap dood, misschien nu maar eens verdergaan daarmee dan. Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:03 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Speel je nog altijd op playtrough 1 dan? Want dan gaat het ontzettend langzaam als je eenmaal boven de level 30 komt. In playtrough 2 zit je zo aan de 50.
[..]
Zal straks eens kijken. Weet het niet uit mijn hoofd.
Daar moet je even doorheen komen in het begin. Meestal is er bij the warrior wel een goed level 30 schild te farmen in playtrough 1 en daarmee kan je prima aan playtrough 2 beginnen. Maar als jij al level 40 bent en je start playtrough 2 dan wordt het lastig als je niets goeds heb. Dan moet je echt even doorzetten en het doen met wat je aan groene of witte schildjes en wapens vind in het begin.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ben lang geleden met playthrough 2 begonnen, maar ik ging om de haverklap dood, misschien nu maar eens verdergaan daarmee dan. Bedankt voor de tip.
Wordt lastig inderdaadquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Daar moet je even doorheen komen in het begin. Meestal is er bij the warrior wel een goed level 30 schild te farmen in playtrough 1 en daarmee kan je prima aan playtrough 2 beginnen. Maar als jij al level 40 bent en je start playtrough 2 dan wordt het lastig als je niets goeds heb. Dan moet je echt even doorzetten en het doen met wat je aan groene of witte schildjes en wapens vind in het begin.
Ik zou je graag helpen maar dat gaan niet op de xbox.
Met een save editor kan je van class verwisselen in 2 secondequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wordt lastig inderdaad
Wil eigenlijk ook nog met de Mecromancer gaan spelen en een paar andere characters. Vind het alleen zo irritant iedere keer het begin overnieuw te doen.
Op Playstation?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Met een save editor kan je van class verwisselen in 2 seconde
Ik speel het nog bijna elke dag op mn PS3. Probeer nu alle trophies te halen. Voeg me maar toe (MoodChange) en dan kunnen we samen spelen. Ik ben wel level 50..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:02 schreef ArtistA het volgende:
Nog mensen die het op PS3 spelen? Ben nog steeds niet level 50, echt triest, maar soms gaat het zo ontzettend traag en ik ben volgens mij door alle missies heen. Heb 2 DLC's gekocht en nog steeds niet lvl 50
Ik ben 42 of 43 geloof ik. Zal je vanavond ff toevoegen, zit nog op m'n werk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:58 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ik speel het nog bijna elke dag op mn PS3. Probeer nu alle trophies te halen. Voeg me maar toe (MoodChange) en dan kunnen we samen spelen. Ik ben wel level 50..
Cache clearen dan is hij een 100% spawnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:39 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik heb nu al 2 keer het spel uitgespeeld, maar nog steeds geen michael mamaril gezien voor de trophie. Kan je hem triggeren om te komen in de Sanctuary na een bepaalde quest?
En hoe ga ik dit doen, ik speel op de PS3quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:56 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Cache clearen dan is hij een 100% spawn
http://lmgtfy.com/?q=how+to+clear+cache+on+ps3quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:57 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
En hoe ga ik dit doen, ik speel op de PS3
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:21 schreef Wiebeldak het volgende:
Level 72 en dan weer alles moeten farmen.... NEEN
Alhoewel dat zeg ik nu wel, mij kennende.....
Ik ben die gast echt al 20x tegengekomen. Iedere keer als ik in Sanctuary kom dan doe ik een rondje waar die eventueel zou kunnen staan. Laatst wel weer een nieuwe locatie ontdekt bij de radio die begint te jengelen bij een bepaalde missie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:56 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Cache clearen dan is hij een 100% spawn
Die Jenkins heeft mij uiteindelijk een half uur gekost toen ik een bepaalde route bleef doen. Daarna nooit meer gezien, maar ook niet meer naar op zoek geweest.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben die gast echt al 20x tegengekomen. Iedere keer als ik in Sanctuary kom dan doe ik een rondje waar die eventueel zou kunnen staan. Laatst wel weer een nieuwe locatie ontdekt bij de radio die begint te jengelen bij een bepaalde missie.
Geldt ook voor Jimmy Jenkins waar iedereen moeite mee heeft. Bij bij springt ie er constant uit.
Nope. Maar er staan overal genoeg van die machines en met bijna ieder karakter kan je hem vrij snel zo instellen dat je health regeneration aan kunt zetten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:31 schreef DeHovenier het volgende:
Al opgelost, mijn joystick was nog aangesloten.
Kan je die healthvials meenemen in je backpack?
Mooi.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nope. Maar er staan overal genoeg van die machines en met bijna ieder karakter kan je hem vrij snel zo instellen dat je health regeneration aan kunt zetten.
Kun je met bepaalde karakters ook sneller laten gaan. De Gunzurker bijvoorbeeld maar dat kan pas als je wat geleveld ben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mooi.
Wat ik nog wel irritant vind is dat het wisselen van de wapens zo langzaam gaat.
Oh. Ik ben nu gewoon die Soldier, en heb net een nieuwe shield gefixt bij die 1e banditbasis. Ben al wel lvl 3quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kun je met bepaalde karakters ook sneller laten gaan. De Gunzurker bijvoorbeeld maar dat kan pas als je wat geleveld ben.
De soldier is wel een goede eerste keus. Ik begon met de Assasin, wat later eigenlijk de meest waardeloze speler blijkt vergeleken met alle anderenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh. Ik ben nu gewoon die Soldier, en heb net een nieuwe shield gefixt bij die 1e banditbasis. Ben al wel lvl 3
Wat een bullshit! Alles one-shotten is ech niet waardeloos.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
De soldier is wel een goede eerste keus. Ik begon met de Assasin, wat later eigenlijk de meest waardeloze speler blijkt vergeleken met alle anderen
Snipen is idd leuk, headshots, allesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat een bullshit! Alles one-shotten is ech niet waardeloos.
Dat vind ik juist het beste karakter en vooral als je met meerdere mensen speelt. Bijvoorbeeld reviven op afstand!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:06 schreef DeHovenier het volgende:
Vorige Borderlands heb ik ook allen met de Soldier gespeeld. Ik denk dat ik deze versie met meer characters zal spelen, behalve dat meisje, want dat lijkt me niks.
Alle andere karakter vind ik vele malen sterker vooral met co-op. Team bullet regeneration, team health regeneration, Team shield recharge rate en dan komt de Assasin met team accuracy of critical hit. Natuurlijk kan dat ook handig zijn maar die andere team skills vind ik vele malen handiger.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat een bullshit! Alles one-shotten is ech niet waardeloos.
Multiplay komt later wel. Al heb ik maar 2 vrienden die het spel ook hebben, en ik weet niet of ze in zijn voor MP.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het beste karakter en vooral als je met meerdere mensen speelt. Bijvoorbeeld reviven op afstand!
[..]
Alle andere karakter vind ik vele malen sterker vooral met co-op. Team bullet regeneration, team health regeneration, Team shield recharge rate en dan komt de Assasin met team accuracy of critical hit. Natuurlijk kan dat ook handig zijn maar die andere team skills vind ik vele malen handiger.
Lukt je niet alleenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Multiplay komt later wel. Al heb ik maar 2 vrienden die het spel ook hebben, en ik weet niet of ze in zijn voor MP.
Magoed, dat is van latere zorg. Eerst maar 'ns het spel uitspelen.
Niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Lukt je niet alleenMaar voor dat je daar bent ben je wel wat weekjes verder.
Al helemaal niet als je de Goty hebt met dus alle 4 de DLC? Neem ik aan. Ze weten in Borderlands 2 heel goed wat raid bosses zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Niet?
Deel 1 wel.
Ik zie wel.
Waarom kan m'n mannetje niet zwemmen![]()
Dan ben je bad-ass met wapens en alles, maar je kan niet zwemmen
Ik heb dit als DLC:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Al helemaal niet als je de Goty hebt met dus alle 4 de DLC? Neem ik aan. Ze weten in Borderlands 2 heel goed wat raid bosses zijn.
Jammer dat jij op de pc speelt anders had ik kunnen mee doen op de xbox
Wauw dat is zo goed als alle DLC. De Mechromancer is ook zeker een karakter om dan eens te proberen. Erg over powered vind ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb dit als DLC:
[ afbeelding ]
Raid bosses? Ik heb daar nooit van gehoord.
PC Masterrace, jwz
Heb wel een XBOX, maar dat is de 1e.
Dat is toch die melee jongen? Ik ben niet zo van de meleequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wauw dat is zo goed als alle DLC. De Mechromancer is ook zeker een karakter om dan eens te proberen. Erg over powered vind ik
Nee dat is dat wijffie met die staartjes en een bad ass robot als special skill.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is toch die melee-jongen? Ik ben niet zo van de melee
Inderdaad. Heb er 1 zelf weten te doen, en 1 van de Invincibles uit de Captain Scarlett DLC weten te "glitchen". Als in, zorgen dat 'ie op je schiet, hem door z'n eigen plasje acid laten wandelen en vervolgens een uur (of langerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Al helemaal niet als je de Goty hebt met dus alle 4 de DLC? Neem ik aan. Ze weten in Borderlands 2 heel goed wat raid bosses zijn.
Oh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nee dat is dat wijffie met die staartjes en een bad ass robot als special skill.
Ik dus allemaal waarvan zeker 4 geglitchedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef OMG het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb er 1 zelf weten te doen, en 1 van de Invincibles uit de Captain Scarlett DLC weten te "glitchen". Als in, zorgen dat 'ie op je schiet, hem door z'n eigen plasje acid laten wandelen en vervolgens een uur (of langer) achter de steen bij de ingang schuilen totdat 'ie al z'n health kwijt is.
De humor is heel erg goed ja. Vaak hard op moeten lachen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
Wat ik wel masterlijk vind is die cartooneske stijl. En de humor
Die Claptrap is een geniale vondstquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:48 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
De humor is heel erg goed ja. Vaak hard op moeten lachen.
WOBWOBWOB WOBWOB WOBquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die Claptrap is een geniale vondst
Gelijk een icoon voor heel de BL serie!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
WOBWOBWOB WOBWOB WOB
I got my eyesight back and you are far more uglyer then i remember
Ik heb het te vaak uitgespeeld denk ik.
Dat komt door de momentum die je arm maakt en het te vroeg (lees: richting de lucht) los laat. Hierdoor zal de hoek erg wijd worden en zal je zelfs recht omhoog kunnen gooien wat resulteert in een granaat op je bakkes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom vliegen mn granaten omhoog als ik ze gooi
Ah. Het levert wel mooi vuurwerk opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat komt door de momentum die je arm maakt en het te vroeg (lees: richting de lucht) los laat. Hierdoor zal de hoek erg wijd worden en zal je zelfs recht omhoog kunnen gooien wat resulteert in een granaat op je bakkes.
Totdat je de area verlaat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:16 schreef DeHovenier het volgende:
Jammer dat ik niet alle loot kan meenemen omdat ik nog een kleine inventory heb. Hoelang blijft het spul liggen?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:36 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net die missie gedaan van Zed dat je die E-tech gun krijgt, maar al de bandits zijn op, dus ik kan ze niet neerschieten
Net gedaan, maar niemand is er. Misschien verschijnen ze pas weer na 5 minuten ofzo?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gebied weer uit lopen, daarna er weer in.
Volgens mij had ik dezelfde missie. Weet het niet zeker maar als je naar t zuiden (weet niet zeker of dit het zuiden isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Net gedaan, maar niemand is er. Misschien verschijnen ze pas weer na 5 minuten ofzo?
Ik ging altijd even naar een ander gebied en ging daarna weer terug. Dan respawnen ze wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:36 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net die missie gedaan van Zed dat je die E-tech gun krijgt, maar al de bandits zijn op, dus ik kan ze niet neerschieten
Het is deze ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dezelfde missie. Weet het niet zeker maar als je naar t zuiden (weet niet zeker of dit het zuiden is) gaat uit die grot kom je nog wat meer bandits tegen.
Klopt wel ja, ik had ze in die grot er ook doorheen geblazen. Zitten op die map nog wel meerdere bandits hoor
Nee hoeft niet volgens mij hoor!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is deze ja.
http://borderlands.wikia.com/wiki/Medical_Mystery
Andere bandits tellen dus ook? Ik hoef niet alleen bandits binnen de blauwe cirkel te killen?
Ik neem nu ff pauze, zit al vanaf 9 uur 's ochtends te gamen
Dit hoeft inderdaad niet perse daar. Iets verderop kun je zo'n gebouw in waar ik de naam van vergeten benquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is deze ja.
http://borderlands.wikia.com/wiki/Medical_Mystery
Andere bandits tellen dus ook? Ik hoef niet alleen bandits binnen de blauwe cirkel te killen?
Ik neem nu ff pauze, zit al vanaf 9 uur 's ochtends te gamen
Dat doen alle wapens van Tediorequote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb die quest al af kunnen maken
Heb zo'n pistool gekregen die je kunt wegooien, en dan ontploft ie
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat doen alle wapens van Tediore
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef DeHovenier het volgende:
Wat heeft een sterretje naat een wapen te betekenen?
goegel.quote:Either you favorited it, or it is temporary for a quest
Dat zijn waarschijnlijk die granaten die je bij een bepaalde dlc krijgt. Die zijn verder zo goed als waardeloos en geven alleen wat vuurwerk en maar minimale schade. Binnen werken ze wel aardig maar dan kun je ook jezelf opblazen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom vliegen mn granaten omhoog als ik ze gooi
Klopt ja, dat is me vaak genoeg gebeurdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk die granaten die je bij een bepaalde dlc krijgt. Die zijn verder zo goed als waardeloos en geven alleen wat vuurwerk en maar minimale schade. Binnen werken ze wel aardig maar dan kun je ook jezelf opblazen.
die zitten op slot en moet je kapot schieten of slaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben nu net in Bloodshot Stronghold aangekomen, en daar zijn enkele kluizen die ik niet kan openen. iemand een idee waarom? Ze hebben een groen lichtje, maar dan bliept het en wordt t rood, om daarna weer groen te worden.
Oh. Dan ga ik maar ff terugquote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Samael het volgende:
[..]
die zitten op slot en moet je kapot schieten of slaan.
Ik neem aan dat je het over die groene kluizen hebtquote:Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh. Dan ga ik maar ff terug
heb geen hangslot ofzo zien zitten?
Het zijn elektrische kluizen zie ik net, en kapotschieten werkt idd. Wel stom dat het nooit hoge bedragen zijn, het bedrag ligt rond de $20quote:Op maandag 6 januari 2014 20:01 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over die groene kluizen hebt
Badass points gebruiken op recoil reduction helpt wel een beetje.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
Als je schiet met een wapen, dan gaat je crosshair uit elkaar en schiet je niet meer gericht. Welk merk wapen/skill moet ik hebben om dat te verminderen?
Op dit moment is dat 3.8%, en ik ben lvl 15.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef OMG het volgende:
[..]
Badass points gebruiken op recoil reduction helpt wel een beetje.
Uhmm als ik me nog goed kan herinneren wel ja. Ergens bovenin heb je switches die je aan moet zetten. Je moet eerst ff een ladder zien te vinden en dan zie je het vanzelf wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef DeHovenier het volgende:
Als ik Roland red, is er recht tegenover zijn cel nog een andere cel, met wapenkisten en ammo erin. kan ik die nog open krijgen?
Iddquote:Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik heb het spel sinds gisterochtend(PS+),heel erg tof en geinig
Oh. Dan ga ik later wel terug, want ik ben nu bezig met die missie dat je die Roland moet redden.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Uhmm als ik me nog goed kan herinneren wel ja. Ergens bovenin heb je switches die je aan moet zetten. Je moet eerst ff een ladder zien te vinden en dan zie je het vanzelf wel.
En ook genoeg munitie+damage pointsquote:Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd
Die robots zijn makkelijk ter verslaan (shock-granaten ftw), maar ik ga wel snel door mn ammo heen
Heb 1 pistool en 1 Assault Rifle van Jakobs, die zijn baas
Lekker Western-themed ook, versierd ijzer/staal met hout.
Mn Sniper is van Vladof, de Skorry Pooshka. Die is Incendiary.
Wat ik sowieso van een wapen wil is snel reloaden en accuracy.
Ja, maar dat zit met Jakob wel goed. En wat de munitie betreft, je kan altijd je perk upgraden, of anders zo\n class-mod gebruiken.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
En ook genoeg munitie+damage points
Flinke tietenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, maar dat zit met Jakob wel goed. En wat de munitie betreft, je kan altijd je perk upgraden, of anders zo\n class-mod gebruiken.
Tevens:
[ afbeelding ]
Dat gaat me dan weer te ver, viespeukquote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef OMG het volgende:
Ik had bij 1 van de DLC's dat ik dwars door d'r heen kon lopen. Kon ik ineens alles van de binnenkant zien..
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef OMG het volgende:
Ik had bij 1 van de DLC's dat ik dwars door d'r heen kon lopen. Kon ik ineens alles van de binnenkant zien..
Ik heb een ladder gevonden, ben naar boven gegaan en daar vond ik een wapenkist, maar geen switches ofzo?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Uhmm als ik me nog goed kan herinneren wel ja. Ergens bovenin heb je switches die je aan moet zetten. Je moet eerst ff een ladder zien te vinden en dan zie je het vanzelf wel.
Uit Torques DLC zo te zien. Meteen al aan een DLC begonnen dus?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef DeHovenier het volgende:
Heb m'n eerste Legendary wapen te pakken
http://cloud-3.steampower(...)E4F5C8EDDFC4B97A027/
Met level 16 kan je nooit zoveel tokens hebben, denk ik? Maar het is een tijdje geleden dat ik gespeeld heb.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Uit Torques DLC zo te zien. Meteen al aan een DLC begonnen dus?
Hij kan ook uit een baasje vallen volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Met level 16 kan je nooit zoveel tokens hebben, denk ik? Maar het is een tijdje geleden dat ik gespeeld heb.Goed wapen!
Ah, kan ook. Weet alleen dat die midget + bullymong in het begin hem ook dropt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hij kan ook uit een baasje vallen volgens mij.
Nee, nog niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Uit Torques DLC zo te zien. Meteen al aan een DLC begonnen dus?
Ik speel 'm op de pcquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:26 schreef emokid het volgende:
Iemand zin om weer te co-oppen op Xbox? Heb hem nog steeds op de harde schijf staan en nog amper gespeeld (lvl. 12). Ik kan de komende weken bijna elke avond wel.
Ik heb wel zin, ben alleen gestopt na introfilmpjequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:26 schreef emokid het volgende:
Iemand zin om weer te co-oppen op Xbox? Heb hem nog steeds op de harde schijf staan en nog amper gespeeld (lvl. 12). Ik kan de komende weken bijna elke avond wel.
Gamertag: Bardogan. Maar speel eerst tot ong level 7/8 op zijn minst.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb wel zin, ben alleen gestopt na introfilmpje
Mijn GT is TSM Insomniac. Lijkt me ook slim ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:48 schreef emokid het volgende:
[..]
Gamertag: Bardogan. Maar speel eerst tot ong level 7/8 op zijn minst.
Klopt, echt ideaal om daar tegen te gebruiken. Electriciteit is ideaal tegen shieldsquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
Die robots zijn makkelijk als je corrisive weapons hebt, ben ik net achtergekomen
Die Loaders zijn wel te doen ja. Ook al had ik geen corrosive weapons toen..quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
Die robots zijn makkelijk als je corrisive weapons hebt, ben ik net achtergekomen
Ik knal ze sowieso allemaal neer met mn Legendary Assault Rifle. Heb toch genoeg ammo, dus dat is lekkerquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Die Loaders zijn wel te doen ja. Ook al had ik geen corrosive weapons toen..
Mja, als je die shields naar beneden hebt gehaald, moet je weer switchen naar een andere wapen, en dat kost teveel tijd. Mits je een schuilplek hebtquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Klopt, echt ideaal om daar tegen te gebruiken. Electriciteit is ideaal tegen shields
In 1 healde die ook en kon hij kogels spawnen. Dat was helemaal geniaalquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, als je die shields naar beneden hebt gehaald, moet je weer switchen naar een andere wapen, en dat kost teveel tijd. Mits je een schuilplek hebt
Die turret van me is ook verrekte handig
Beetje afleiding zodat je kan herstellen, en hij doet nog damage ook!
Ben nu lvl 21 btw.
Geen idee, ik moet die ook nog allemaal nog spelen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Viro het volgende:
Is het waard om de DLC aan te schaffen? Vond alle DLC van deel 1, behalve de arena DLC, tof.
Gerespeccedquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
In 1 healde die ook en kon hij kogels spawnen. Dat was helemaal geniaalIk heb zelf ook de soldier nu. Keer gerespecced en toen vergeten dat er een soort van nuke afging als je hem neerzette. Ik schrok de eerste keer wel
Volgens mij de middelste tier
Wat ik dus gedaan heb was dus alles op nul gezet en weer opnieuw ingedeeldquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet die ook nog allemaal nog spelen.
Ook van deel 1
[..]
Gerespecced
Tot nu toe heb ik van de Guerilla sectie de Sentry (meer schoten van je turret + hij blijft langer staan) vol en 1 punt bij Willing (verbeterde Shield Recharge Rate en Shield Capacity). Bij de Survival Tree heb ik Healthy (maximum health incr.) en Preperation (Shield Cap. increased, plus Health regenearion when shield is full).
Nou focus ik vooral op m'n eigen shield (Willing), en dan ga ik ervoor zorgen dat m'n Turret een shield krijgt.
Ik vind het het 100% waard. Al helemaal momenteel met die kortingen op xbox marketplace.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Viro het volgende:
Is het waard om de DLC aan te schaffen? Vond alle DLC van deel 1, behalve de arena DLC, tof.
Oh yeahquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vind het het 100% waard. Al helemaal momenteel met die kortingen op xbox marketplace.
Het zijn 4 totaal nieuwe verhalen, en net als in deel 1 ook vrij groot.
Je kunt mij ook altijd uitnodigen voor een potje Borderlands 2. Ik heb al een keer een potje met je gespeeld volgens mij maar dat was niet veel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:48 schreef emokid het volgende:
[..]
Gamertag: Bardogan. Maar speel eerst tot ong level 7/8 op zijn minst.
En jij ook. Wel heb ik het spel al volledig uitgespeeld maar dat vind ik niet erg. Ik heb karakters in veel levels en anders begin ik gewoon als een level 1.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Mijn GT is TSM Insomniac. Lijkt me ook slim ja.
Er staat helemaal geen 1 missie meer open? Ook geen 'verstopte missies'?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:04 schreef Racerblade het volgende:
Ik wil ook wel meedoen. Racerblade01, sta al op je vriendenlijst. Heb volgens mij een lage level Mechromancer, anders kan ik ook wel een level 1 gebruiken. Heb toch wel een aardige bad-ass rank, misschien kan ik dan alsnog na een paar levels fatsoenlijk meedoen.
Ik moet met uitzondering van de piraten-DLC alle pakketten nog steeds spelen trouwens.En ondanks dat ik Terramorphous op zijn minst twee keer verslagen heb, is de achievement nog niet gepopt.
Nee, er is iets mis met mijn savegame. Ik heb met mijn Siren zowel Terramorphous verslagen als alle sidequests gedaan, beide niet ontgrendeld. Schijnt een probleem te zijn dat vaker voorkomt. Ik heb nog wel een Assassin die volgens mij alles gedaan heeft behalve de Terramorphous-missie. Hopelijk doet die het daar wel, heb geen zin om na ruim 3 keer uitspelen het nog een keer te doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:10 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Er staat helemaal geen 1 missie meer open? Ook geen 'verstopte missies'?
Is goedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:20 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanavond kan ik al Borderlands doen! Morgen avond ben ik er juist niet. Ik heb weer lekker op zitten letten met het maken van een afspraak
Morgen ben ik juist bezig,dus kan niet online met BL2quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:36 schreef Viro het volgende:
Vanavond ben en kan ik niet online komen. Morgen is mijn vrije dag dus hele dag gamen![]()
GT is TSM Insomniac
ff nog een keer posten voor zekerheid
Je moet wachten tot ze gaan transformeren voordat je dat kunt doen. Dan kruipen ze in de grond en wordt het zo'n vleesboom op het beetje apart te omschrijvenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef DeHovenier het volgende:
Die Sir Hammerlock missie kan ik niet doen? Ik kan niks injecten. Heb je daarvoor iets nodig?
Ik kon Wilhelm al de eerste keer verslaan.
En je hebt uiteraard die spuit nodig die Sir Hammerlock je geeft in Sanctuary. Hij staat in het cafe rechts naast Moxxi.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef DeHovenier het volgende:
Die Sir Hammerlock missie kan ik niet doen? Ik kan niks injecten. Heb je daarvoor iets nodig?
Ik kon Wilhelm al de eerste keer verslaan.
Jij speelt ook op de xbox?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Inmiddels 30-40 uur met Borderlands 2,ben net level 17 Siren.
Eerst even Sir Hammerlock varkids missie(Mighty Morphin) doen en dan trein kapen(story mission).
[..]
Is goed
[..]
Morgen ben ik juist bezig,dus kan niet online met BL2
Volgens mij heb ik ook een tijdje BL2 met jou gespeeldquote:Op maandag 13 januari 2014 16:01 schreef stoeltafel het volgende:
Speel nu veel BF4 en dan ervaar je pas hoe goed Borderlands 2 is. BL2 heeft nog nooit gecrashed op mijn PC terwijl BF4 zo brak loopt. Misschien toch maar weer eens BL2 spelen. Ben dacht ik level 65
Stuur maar een berichtje dan join ik. Zijn er plannen voor BL3?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook een tijdje BL2 met jou gespeeldKan me je naam nog wel herinneren
![]()
Bij mij heeft BL2 ook nooit problemen gehad op de PC. Het speelde echt super lekker allemaal.
Ik zit er ook weer aan te denken om te spelen. Toch blijft het echt een leuke game
Hoi, ik vraag mij af of dat op de pc, xbox of ps3 is?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:29 schreef Wire het volgende:
Hoi, ik zoek mensen om mee te co-op'en.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:29 schreef Wire het volgende:
Hoi, ik zoek mensen om mee te co-op'en.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hoi, ik vraag mij af of dat op de pc, xbox of ps3 is?
quote:
Op de pc.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hoi, ik vraag mij af of dat op de pc, xbox of ps3 is?
Ik heb ook nog wel eens tijd... Ben nu level 50 Commando en speel in TVHM.quote:
Ik snap je even niet... Bij de PC versie zit gewoon een minimap...20x beter dan die rare balk onderin voor de enemies bij bl1. Je hebt het vast ergens uitgezet of zijn ze zo gek geweest die niet in de ps3 versie te proppen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef HerrFritz het volgende:
Hey, ik heb borderlands 1 en 2 al eventjes. Onlangs samen met mijn vriendin bl pt 1 gehaald. We hebben nu nog niet goty van bl1. Dus géen DLC. Van het weekend bl2 begonnen maar die speelt toch net anders. Gemis is wel die balk waar je enemies op zag en je objective. Vaak langer zoeken. Kan je die terugzetten in bl2? Ik speel op ps3
PS3 heeft gewoon een minimap inderdaad. Deel 1 niet gespeeld dus ik weet verder de verschillen niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:58 schreef resque het volgende:
[..]
Ik snap je even niet... Bij de PC versie zit gewoon een minimap...20x beter dan die rare balk onderin voor de enemies bij bl1. Je hebt het vast ergens uitgezet of zijn ze zo gek geweest die niet in de ps3 versie te proppen?
't zou wat zijn als het eerste wat je in de game moet doen een trap oplopen is.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:25 schreef Racerblade het volgende:
Ik zie wel gelijk een fout, op 0:46 zie je een trap. Hoe gaat fragtrap daar ooit verder komen.
Ja, het is op een maan las ik. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:44 schreef OMG het volgende:
't is Borderlands waar je hoog kan springen. Ik vind 'em leuk. Ben nu level 12. Oh, de Grinder is een tof idee.
Ja, want mijn topic nog altijdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:36 schreef OMG het volgende:
Moet dat in een apart topic? Borderlands 2 is toch uiteindelijk ook gewoon met de eerste Borderlands topics gereekst?
Okayquote:
Ik vind het wel nep dat Claptraps trappen op kunnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:17 schreef ArtistA het volgende:
Level 4 pas, speel met FR4G, of hoe je dat ook schrijft. Best grappig al meteen als je die kiest in het begin...
Ben in ieder geval nog niet teleurgesteld tot nu toe.
Haha, hij heeft toch een wieltje?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:44 schreef OMG het volgende:
[..]
Okay. Maar jij speelt niet eens meer 360!
.
[..]
Ik vind het wel nep dat Claptraps trappen op kunnen..
Met Wilhelm speel je eigenlijk gewoon in je eentje met z'n drieën. Vanavond weer eens verder, de tijdsgebonden missie die ik gisteren niet haalde laat ik even voor wat het is..
Heb je 2 gespeeld?quote:
Ja.quote:
Oh, het is een ben-je-liefhebber-of-niet-strikvraag. Zegt ie ergens in het verhaal dat ze geen trappen kunnen lopen? Zou zomaar kunnen, was ik dan vergetenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:01 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Niet goed genoeg geluisterd als je de referentie niet snapt.
Claptrap heeft meerdere malen genoemd dat de trap zijn enige aartsrivaal is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Oh, het is een ben-je-liefhebber-of-niet-strikvraag. Zegt ie ergens in het verhaal dat ze geen trappen kunnen lopen? Zou zomaar kunnen, was ik dan vergeten
Heb 2 al te lang niet meer gespeeld, ik was wel toe aan vernieuwing. Ben jij de nieuwe ook aan het spelen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:09 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Claptrap heeft meerdere malen genoemd dat de trap zijn enige aartsrivaal is.Samen met roest, virussen, gepest worden... etc
Ik lees dat dat er nou juist niet bijzonder veel is..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:12 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Heb 2 al te lang niet meer gespeeld, ik was wel toe aan vernieuwing. Ben jij de nieuwe ook aan het spelen?
Misschien moet ik het nog tegenkomen, maar ik vind deze echt wel anders spelen. Ook de skill van Claptrap is heel gaaf gedaan. Als je 1 en 2 heel leuk vond, is deze wel de moeite waard.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik lees dat dat er nou juist niet bijzonder veel is..
Nope, vind het te veel op deel 2 lijken, had net zo goed een DLC kunnen zijn wat mij betreft. Ik heb sowieso genoeg andere games te spelen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:12 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe ook aan het spelen?
Geen idee had dit ergens gelezen, hoop eigenlijk op een nieuwe borderlands met eventueel een heel andere verhaal en andere charactersquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:13 schreef OMG het volgende:
Totdat Borderlands 3 klaar is? Was Gearbox niet met een compleet andere game bezig?
Ja, maar die zijn wel enorm kut tot nog toequote:Op zondag 19 oktober 2014 14:59 schreef OMG het volgende:
Ik vind de anti-gravity, op moeten letten op je zuurstof, nieuwe vijanden, de nieuwe characters en hoe deel 1 er tot nu toe in is verweven, de Grinder en chests die 40 moonstones kosten om openen toch wel leuke toevoegingen/vernieuwingen. En lasers. LASERS!
Helemaal mee eens. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn nu op de maan met die zwaartekracht etc. Daarbij de laserwapens etc. Maar ik blijf BL2 toch leuker vinden. Uiteindelijk bevalt me de setting op de maan en de karakters niet geheel. Ik mis iets, de sfeer. Het voelt niet prima. Daarmee niet gezegd dat het slecht is.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:57 schreef DutchOven het volgende:
De pre sequel is even een tussen stop en is gebouwd op de engineering van borderlands 2.
De pre sequel is puur om de fans bezig te houden tot dat borderlands 3 klaar is.
Heb net de eerste playtrough gehaald was wel leuk maar hoop toch echt dat de volgende deel weer op Pandora is.
Spel is leuk nog steeds wat humor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:41 schreef Cherna het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn nu op de maan met die zwaartekracht etc. Daarbij de laserwapens etc. Maar ik blijf BL2 toch leuker vinden. Uiteindelijk bevalt me de setting op de maan en de karakters niet geheel. Ik mis iets, de sfeer. Het voelt niet prima. Daarmee niet gezegd dat het slecht is.
De Stingray is ander best leuk. Enemy buggies kapot stampenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn wel enorm kut tot nog toe.
Best nog pittig op sommige stukken trouwens, en de Moon Zoomy is echt een kutding.
Ik speel als de Claptrap, onwijs leuk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Spel is leuk nog steeds wat humor.
Alleen kan me nog goed herinneren dat ik bij BL1 na 10 min spelen om was spel stuk of 10x uitgespeeld en met plezier. bij BL2 het zelfde kan het spel met men ogen dicht spelen.
Maar pre sequel heeft me (nog) niet te pakken of het komt door de char die ik speel: nisha
Wie zijn jullie eigenlijk?
Ja, en nergens overheen springen als het er echt toe doet, ding kost me bakken met geldquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:06 schreef OMG het volgende:
[..]
De Stingray is ander best leuk. Enemy buggies kapot stampen.
Dus ik ben niet de enige.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en nergens overheen springen als het er echt toe doet, ding kost me bakken met geld.
Dat is waar. De eerste keer dat ik naar Pickle ging (ik geloof dat hij 't was) waar je in Triton Flats over die soort lava-achtige kloof moet spring ik er zonder moeite overheen. Toen dacht ik even wat andere quests te doen. Later terug naar diezelfde sprong om naar een ander gebied te gaan, vervolgens val ik tig keer achter elkaar in diezelfde kloof met m'n Stingray.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en nergens overheen springen als het er echt toe doet, ding kost me bakken met geld.
Het spel lijkt veel op BL2 omdat het met de zelfde engine is gemaakt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:56 schreef Romanus het volgende:
Ik heb Pre Sequel gekocht en een paar uur gespeeld. Ik snap wel dat hij relatief lage reviews krijgt omdat hij zoveel lijkt op BL2. Maar omdat ik BL2 erg vet vond vind ik deze ook echt tof. Ik speel overigens als Wilhelm, al lijken de action skills van de andere characters ook erg vet
PCquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:56 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Het spel lijkt veel op BL2 omdat het met de zelfde engine is gemaakt.
Waar speel je op?
Aha, thx.quote:Op maandag 3 november 2014 15:02 schreef OMG het volgende:
Dat was voor Halloween. Schijnt dat in de gebieden waar je begint vijanden met pompoenen als hoofden rondlopen.
Och ik dacht dat je het over de Pre-Sequel had, hoopte op een DLC.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef DeHovenier het volgende:
Ben nu lvl 35 Engineer, en bezig met de 1e DLC (die met die piraten). Die Anchormen zijn nog knap lastig, en over die Cursed Pirates al helemaal te zwijgen
Heb het spel nog niet uitgespeeld, maar dat wil ik wel doen voordat ik aan DLC nr. 3 begin, die van Tiny Tina.
Ik vind the P-S toch minder uitdagend om te blijven spelen, had er meer van verwacht.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef Mirel het volgende:
[..]
Och ik dacht dat je het over de Pre-Sequel had, hoopte op een DLC.
Ik heb alleen maar Jakobs-wapens in m'n arsenaal. Lekker zo snel schieten als je met de muis kunt klikkenquote:Op maandag 1 december 2014 19:09 schreef Mirel het volgende:
Ik kies nooit een Torgue gun omdat die projectielen altijd zo langzaam zijn.
Nee, die PS moet ik nog spelen. En kopen. Is het z'n geld waard?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef Mirel het volgende:
[..]
Och ik dacht dat je het over de Pre-Sequel had, hoopte op een DLC.
Goed bezig man, ik krijg zin om BL2 weer te gaan spelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:31 schreef DeHovenier het volgende:
HAHA ik praat in mezelf! KOEKOEK!!!!
Volgende char wordt een Psycho
Wat houdt je tegenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:52 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Goed bezig man, ik krijg zin om BL2 weer te gaan spelen.
Die is makkelijk. En daarna kan je hem opnieuw verslaan omdat het spel dat wil.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:04 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Al die andere games! Nee, maar ik heb volgens mij niet eens die Leviathan verslagen
Met welke class speel je?quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die is makkelijk. En daarna kan je hem opnieuw verslaan omdat het spel dat wil.
Axton, lvl 38 Efficiency Engineer.quote:
quote:×
BORDERLANDS: THE HANDSOME COLLECTION – CLAPTRAP-IN-A-BOX EDITION
RELEASE DATES
Xbox One – March 24, 2015
PlayStation®4 – March 24, 2015
GAME INFO
Unleash ultimate Mayhem with the uber-limited Borderlands: The Handsome Collection – Claptrap-in-a-Box Edition! What makes it so ultimate? Well, faithful consumer, how does a remote-controlled Claptrap float your boat?
Introducing the CL4P-TP steward robot, from your friends at Hyperion!
Have you ever looked at a Claptrap unit and thought “Gee, I really would like to be able to have one of my own personal beyond annoying sidekick robot that suffers from insecurity and low self-esteem issues and whose entire self-worth is validated by the attendance of friends at pizza parties?” We thought so, too! That’s why Hyperion is proud to give you your own remote-controlled Claptrap!
Besides crying uncontrollably at the drop of a hat, this minion:
Is controlled via the ClaptrApp, which you can download directly to your phone. One installed, the ClaptrApp will allow you to control Claptrap with either Joystick or Motion Sensing mode.
Has a library of adorable and desperate phrases which you can activate on command.
Allows you to speak through him, if that’s your thing. Talk into your mobile device and project your voice through the robot. Why? Beats us, it’s frickin’ sweet.
Has a real working camera in his “eye” that allows you to view Claptrap’s live video stream on your mobile device.
But wait, there’s more! Your friends at Hyperion care about you and we’ll also be including:
Collectible Steel Case with special artwork not seen on regular packaging. COLLECTIBLE.
12 Exclusive lithographs featuring all the vault hunters from The Handsome Collection. Why the vault hunters if we, at Hyperion, hate them so much? Because you’ll pay for them, and our greed outstrips our wrath!
Frothing at the mouth yet? We are, but it’s more of a medical condition. Don’t forget to get your hands on this ASAP, as we’ve made a ridiculously small number of these editions and you’re going to kick yourself once you see it on eBay for like a gazillion dollars.
*Note: The ClaptrAPP App is compatible with iOS 6 & higher and with Android 4.0 & higher.
Best wel zin in.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:57 schreef ArtistA het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen nieuwe game dus, een samenvoeging van de laatste twee titels en in de Claptrap-in-a-box editie geeft je een kleine bestuurbare robot.
Vorige week deed ik de eerste weer eens in m'n ps3. Het was even wennen die oude HUD en ik heb maar iets van 800hp in de tweede playthroughquote:Op maandag 2 februari 2015 01:25 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Best wel zin in.
Borderlands 2 wel veel gespeeld, maar de dlc nog niet. The Pre-Sequel helemaal nog niet gekocht. Dus mooie kans nu met die bundel voor de PS4
Dat blijf ik wel jammer vinden ja. Dat deel 1 er niet bij zit. Ok het gaat om Handsome Jack en die zit niet in deel 1, maar kom op man zo voelt het net alsof je toch iets mist in zo'n bundel. Ook al krijg je al genoeg waar voor je geldquote:Op maandag 2 februari 2015 13:43 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Vorige week deed ik de eerste weer eens in m'n ps3. Het was even wennen die oude HUD en ik heb maar iets van 800hp in de tweede playthrough
De guns zijn allemaal rond de $50000 en zo zitten er nog meer 'oneffenheden' in, als je het vergelijkt met de laatste twee games. Maar man was het leuk spelen! Het niveau van de gameplay is echt veel hoger dan ik in m'n geheugen had staan. Ik ga dan ook met veel plezier de tweede playthrough maar even uitspelen.
Bij Borderlands 2 had ik al meteen het idee dat ze gewoon overal een 0 achter hebben geplakt om de stats e.d. indrukwekkender te maken ofzo. Niets mis met deeltje 1quote:Op maandag 2 februari 2015 13:43 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Vorige week deed ik de eerste weer eens in m'n ps3. Het was even wennen die oude HUD en ik heb maar iets van 800hp in de tweede playthrough
De guns zijn allemaal rond de $50000 en zo zitten er nog meer 'oneffenheden' in, als je het vergelijkt met de laatste twee games. Maar man was het leuk spelen! Het niveau van de gameplay is echt veel hoger dan ik in m'n geheugen had staan. Ik ga dan ook met veel plezier de tweede playthrough maar even uitspelen.
Ja dat zeker! Ik heb van TPS nog geen dlc's gekocht, van BL 2 heb ik er (maar) twee gekocht. Over een tijdje toch maar eens kijken naar de resterende uitbreidingen.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat blijf ik wel jammer vinden ja. Dat deel 1 er niet bij zit. Ok het gaat om Handsome Jack en die zit niet in deel 1, maar kom op man zo voelt het net alsof je toch iets mist in zo'n bundel. Ook al krijg je al genoeg waar voor je geld
Ik had nog met veel inspanning een trophy gehaald, My cousin is an italian plumber (of iets dergelijks).quote:Op maandag 2 februari 2015 14:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Bij Borderlands 2 had ik al meteen het idee dat ze gewoon overal een 0 achter hebben geplakt om de stats e.d. indrukwekkender te maken ofzo. Niets mis met deeltje 1
Bron: http://www.gamespot.com/a(...)next-g/1100-6425080/quote:New Borderlands Being Made "Specifically For Next-Gen"
Don't expect Gearbox's upcoming game to launch for Xbox 360 or PlayStation 3, Take-Two says.
by Eddie Makuch on February 3, 2015
The newly announced Borderlands game, which Gearbox Software CEO Randy Pitchford called "the big one," is being developed "specifically for next-gen consoles."
That's according to Take-Two president Karl Slatoff, who dropped the quote today during an earnings call following the company's financial report this afternoon.
Slatoff's comments make it pretty clear that the next Borderlands game is coming to Xbox One and PlayStation 4, but not Xbox 360 or PlayStation 3.
It isn't altogether surprising that this new game would skip last-generation consoles. That's because sales of the Xbox One and PS4 have been strong, and also because those consoles are technically superior to their previous generation counterparts, allowing for new gameplay features and innovation.
Gearbox hasn't said whether the new Borderlands game is Borderlands 3, but given the fact that Pitchford has called it the "big one," it seems likely. No release date, or even a projection of a release date, has been announced for the game yet.
Hup hup, opschietenquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:45 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Bron: http://www.gamespot.com/a(...)next-g/1100-6425080/
Ik zou de Siren doen. Die kan van alles wel een beetje, zeker voor een nieuwe speler is dat makkelijker spelen denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:12 schreef StateOfMind het volgende:
Ik weet niet welke van de 6 klasses ik het beste kan kiezen.
Ik neig meer naar de Assassin en de Siren, maar het schijnt dat als je de game voornamelijk solo speelt (of co-op met random spelers) dat bepaalde klasses dan een mindere keus zijn waarmee je het later in de game erg lastig mee gaat krijgen.
Wat is raadzaam?
Ik koos in de eerste twee delen de Sirens en in de prequel de Gladiator. Het zijn voornamelijk defensieve characters, bij de eerste 2 delen is de special onzichtbaarheid, bij de prequel een schild. Met wat upgrades in het begin maak je ze snel tijdens de special, en krijgen ze health regeneration. In latere levels heb je sterk genoege guns + wat attack of elemental upgrades om bruut aan te vallen.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:12 schreef StateOfMind het volgende:
Ik weet niet welke van de 6 klasses ik het beste kan kiezen.
Ik neig meer naar de Assassin en de Siren, maar het schijnt dat als je de game voornamelijk solo speelt (of co-op met random spelers) dat bepaalde klasses dan een mindere keus zijn waarmee je het later in de game erg lastig mee gaat krijgen.
Wat is raadzaam?
Alleen deel 1 is onzichtbaarheid.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:59 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik koos in de eerste twee delen de Sirens en in de prequel de Gladiator. Het zijn voornamelijk defensieve characters, bij de eerste 2 delen is de special onzichtbaarheid, bij de prequel een schild. Met wat upgrades in het begin maak je ze snel tijdens de special, en krijgen ze health regeneration. In latere levels heb je sterk genoege guns + wat attack of elemental upgrades om bruut aan te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |