abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129230830
Level 72 en dan weer alles moeten farmen.... NEEN

Alhoewel dat zeg ik nu wel, mij kennende.....
pi_129753930
Half jaar geleden voor het laatst gespeeld en nu toch maar weer eens begonnen. Damn voelt toch wel weer meteen goed.

Blijf toch echt wel een leuke game om te spelen.
pi_129771083
Iemand die het nog op de PS3 speelt?
Ik heb wat hulp nodig met een quest. Ik probeer alle trophies te halen, maar moet oa nog alle challenges, alle side quests maar ook nog een trophy om een quest te doen die je aan het einde van de eerste keer uitspelen krijgt. Ik geloof dat die quest iets van Youre going to die heet. In ieder geval is dat een quest die je het beste op level 50 of hoger kan doen.
Dus iemand zin om dit te doen? Ik ben level 50 en mn PSN is MoodChange.
pi_129789439
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:47 schreef Vault-Boy het volgende:
Half jaar geleden voor het laatst gespeeld en nu toch maar weer eens begonnen. Damn voelt toch wel weer meteen goed.

Blijf toch echt wel een leuke game om te spelen.
Ik heb hem half jaar terug ook tot level 42 ofzo gespeeld maar heb er nu ook wel weer zin in.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_129791593
Ik ben het spel opnieuw aan het spelen, ja alweer :D omdat wat vrienden van mij de game net gekocht hebben. Tot nu hebben we iedere missie samen gespeeld. We zitten nu in playtrough 1 op level 25. En wat mij het meeste opviel zijn de legendary wapens die we vinden. We hebben al een aantal wapens gevonden die voor mij onbekend waren. En dat is vrij zeldzaam. Ik heb het idee dat ze nieuwe wapens in het spel gestopt hebben.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:02:01 #56
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_129791930
Nog mensen die het op PS3 spelen? Ben nog steeds niet level 50, echt triest, maar soms gaat het zo ontzettend traag en ik ben volgens mij door alle missies heen. Heb 2 DLC's gekocht en nog steeds niet lvl 50 :(
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_129791935
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben het spel opnieuw aan het spelen, ja alweer :D omdat wat vrienden van mij de game net gekocht hebben. Tot nu hebben we iedere missie samen gespeeld. We zitten nu in playtrough 1 op level 25. En wat mij het meeste opviel zijn de legendary wapens die we vinden. We hebben al een aantal wapens gevonden die voor mij onbekend waren. En dat is vrij zeldzaam. Ik heb het idee dat ze nieuwe wapens in het spel gestopt hebben.
Hoe heten ze?
pi_129791990
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:02 schreef ArtistA het volgende:
Nog mensen die het op PS3 spelen? Ben nog steeds niet level 50, echt triest, maar soms gaat het zo ontzettend traag en ik ben volgens mij door alle missies heen. Heb 2 DLC's gekocht en nog steeds niet lvl 50 :(
Speel je nog altijd op playtrough 1 dan? Want dan gaat het ontzettend langzaam als je eenmaal boven de level 30 komt. In playtrough 2 zit je zo aan de 50.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:02 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Hoe heten ze?
Zal straks eens kijken. Weet het niet uit mijn hoofd.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:04:08 #59
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_129792025
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:03 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Speel je nog altijd op playtrough 1 dan? Want dan gaat het ontzettend langzaam als je eenmaal boven de level 30 komt. In playtrough 2 zit je zo aan de 50.

[..]

Zal straks eens kijken. Weet het niet uit mijn hoofd.
Ik ben lang geleden met playthrough 2 begonnen, maar ik ging om de haverklap dood, misschien nu maar eens verdergaan daarmee dan. Bedankt voor de tip.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_129792141
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Ik ben lang geleden met playthrough 2 begonnen, maar ik ging om de haverklap dood, misschien nu maar eens verdergaan daarmee dan. Bedankt voor de tip.
Daar moet je even doorheen komen in het begin. Meestal is er bij the warrior wel een goed level 30 schild te farmen in playtrough 1 en daarmee kan je prima aan playtrough 2 beginnen. Maar als jij al level 40 bent en je start playtrough 2 dan wordt het lastig als je niets goeds heb. Dan moet je echt even doorzetten en het doen met wat je aan groene of witte schildjes en wapens vind in het begin.
Ik zou je graag helpen maar dat gaan niet op de xbox.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:16:27 #61
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_129792535
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Daar moet je even doorheen komen in het begin. Meestal is er bij the warrior wel een goed level 30 schild te farmen in playtrough 1 en daarmee kan je prima aan playtrough 2 beginnen. Maar als jij al level 40 bent en je start playtrough 2 dan wordt het lastig als je niets goeds heb. Dan moet je echt even doorzetten en het doen met wat je aan groene of witte schildjes en wapens vind in het begin.
Ik zou je graag helpen maar dat gaan niet op de xbox.
Wordt lastig inderdaad :P
Wil eigenlijk ook nog met de Mecromancer gaan spelen en een paar andere characters. Vind het alleen zo irritant iedere keer het begin overnieuw te doen.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_129792622
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:16 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Wordt lastig inderdaad :P
Wil eigenlijk ook nog met de Mecromancer gaan spelen en een paar andere characters. Vind het alleen zo irritant iedere keer het begin overnieuw te doen.
Met een save editor kan je van class verwisselen in 2 seconde
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:31:22 #63
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_129793046
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:18 schreef kensei het volgende:

[..]

Met een save editor kan je van class verwisselen in 2 seconde
Op Playstation?
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_129793094
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:31 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Op Playstation?
Ah helaas, op PC & Xbox is het alleen zo makkelijk :P
pi_129794184
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:02 schreef ArtistA het volgende:
Nog mensen die het op PS3 spelen? Ben nog steeds niet level 50, echt triest, maar soms gaat het zo ontzettend traag en ik ben volgens mij door alle missies heen. Heb 2 DLC's gekocht en nog steeds niet lvl 50 :(
Ik speel het nog bijna elke dag op mn PS3. Probeer nu alle trophies te halen. Voeg me maar toe (MoodChange) en dan kunnen we samen spelen. Ik ben wel level 50..
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:58:59 #66
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_129794221
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:58 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Ik speel het nog bijna elke dag op mn PS3. Probeer nu alle trophies te halen. Voeg me maar toe (MoodChange) en dan kunnen we samen spelen. Ik ben wel level 50..
Ik ben 42 of 43 geloof ik. Zal je vanavond ff toevoegen, zit nog op m'n werk.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_129818948
Ik heb nu al 2 keer het spel uitgespeeld, maar nog steeds geen michael mamaril gezien voor de trophie. Kan je hem triggeren om te komen in de Sanctuary na een bepaalde quest?
pi_129819070
Ik denk dat het tijd word om spel te zoeken en verder dan intro filmpje te kijken :') :@
pi_129819207
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 01:39 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik heb nu al 2 keer het spel uitgespeeld, maar nog steeds geen michael mamaril gezien voor de trophie. Kan je hem triggeren om te komen in de Sanctuary na een bepaalde quest?
Cache clearen dan is hij een 100% spawn :)
pi_129819222
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 01:56 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Cache clearen dan is hij een 100% spawn :)
En hoe ga ik dit doen, ik speel op de PS3 ;)
pi_129819244
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 01:57 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

En hoe ga ik dit doen, ik speel op de PS3 ;)
http://lmgtfy.com/?q=how+to+clear+cache+on+ps3 ;)
pi_129819512
Thanks! Ik zal morgen eens kijken of het lukt :)
pi_130896762
Jullie de nieuwe DLC gekocht? Ik wel, kan hem pas spelen vanaf level 53 las ik. Ben nu level 50.
pi_131027322
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:21 schreef Wiebeldak het volgende:
Level 72 en dan weer alles moeten farmen.... NEEN

Alhoewel dat zeg ik nu wel, mij kennende.....
:D

Ik ben alweer bezig. ik wist het wel.

Er gaat eerst een flinke test aan vooraf voordat je mag beginnen. Dat is een soort enorme open arena die Tannis runt met allerlei nieuwe en oude bekende tegenstanders. Behoorlijk moeilijk al ben ik er al 2x doorheen gelopen. Maar die nieuwe rabbit skags zijn echt niet grappig meer. Wat een irritante dingen zijn dat, normale rabbit skags zijn al irritant maar deze.....
Meteen 2 legendary's te pakken en 3 zeldzame met rode tekst door hem 2x door te lopen. Best goede loot dus of ik heb gewoon weer eens geluk.

Het koste nog geen 5,- en je krijgt er veel nieuwe tegenstanders bij plus een stuk nieuwe map dus ik vond het het geld wel waard.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2013 17:01:57 ]
pi_131027749
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 01:56 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Cache clearen dan is hij een 100% spawn :)
Ik ben die gast echt al 20x tegengekomen. Iedere keer als ik in Sanctuary kom dan doe ik een rondje waar die eventueel zou kunnen staan. Laatst wel weer een nieuwe locatie ontdekt bij de radio die begint te jengelen bij een bepaalde missie.
Geldt ook voor Jimmy Jenkins waar iedereen moeite mee heeft. Bij bij springt ie er constant uit.
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:45:10 #76
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_131029129
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:04 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik ben die gast echt al 20x tegengekomen. Iedere keer als ik in Sanctuary kom dan doe ik een rondje waar die eventueel zou kunnen staan. Laatst wel weer een nieuwe locatie ontdekt bij de radio die begint te jengelen bij een bepaalde missie.
Geldt ook voor Jimmy Jenkins waar iedereen moeite mee heeft. Bij bij springt ie er constant uit.
Die Jenkins heeft mij uiteindelijk een half uur gekost toen ik een bepaalde route bleef doen. Daarna nooit meer gezien, maar ook niet meer naar op zoek geweest.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_131029850
Ik vind het toch wel jammer dat je door de lineaire gameplay nietecht een endgame hebt. Je kan items blijven farmen maar uiteindelijk kan je er niets nieuws mee doen.
  Redactie Games zondag 8 december 2013 @ 12:13:53 #78
206706 crew  Racerblade
pi_134043390
TellTale (makers van The Walking Dead en The Wolf Among Us) is bezig met Tales from the Borderlands.

http://www.gametrailers.c(...)rld-premiere-trailer

Vraag me af of Telltale de Borderlandse humor weet te evenaren.
pi_135028347
Ik heb dit spel net gekocht, maar ik heb een probleempje. Ik heb net een character gekozen, maar m'n muis blijft spinnen naar rechts, zonder dat ik wat doe :?

Ik kan zo amper spelen.
Children of the night. What music they make.
pi_135029323
Al opgelost, mijn joystick was nog aangesloten.

Kan je die healthvials meenemen in je backpack?
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:41:52 #81
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135029729
Volgens mij niet (ook sinds gisteren gekocht)
pi_135029798
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:31 schreef DeHovenier het volgende:
Al opgelost, mijn joystick was nog aangesloten.

Kan je die healthvials meenemen in je backpack?
Nope. Maar er staan overal genoeg van die machines en met bijna ieder karakter kan je hem vrij snel zo instellen dat je health regeneration aan kunt zetten.
pi_135030517
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:44 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Nope. Maar er staan overal genoeg van die machines en met bijna ieder karakter kan je hem vrij snel zo instellen dat je health regeneration aan kunt zetten.
Mooi.

Wat ik nog wel irritant vind is dat het wisselen van de wapens zo langzaam gaat.
Children of the night. What music they make.
pi_135030557
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:00 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Mooi.

Wat ik nog wel irritant vind is dat het wisselen van de wapens zo langzaam gaat.
Kun je met bepaalde karakters ook sneller laten gaan. De Gunzurker bijvoorbeeld maar dat kan pas als je wat geleveld ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2014 17:01:58 ]
pi_135032675
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:01 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Kun je met bepaalde karakters ook sneller laten gaan. De Gunzurker bijvoorbeeld maar dat kan pas als je wat geleveld ben.
Oh. Ik ben nu gewoon die Soldier, en heb net een nieuwe shield gefixt bij die 1e banditbasis. Ben al wel lvl 3 *)
Children of the night. What music they make.
pi_135032745
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:51 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Oh. Ik ben nu gewoon die Soldier, en heb net een nieuwe shield gefixt bij die 1e banditbasis. Ben al wel lvl 3 *)
De soldier is wel een goede eerste keus. Ik begon met de Assasin, wat later eigenlijk de meest waardeloze speler blijkt vergeleken met alle anderen :D
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:02:22 #87
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_135033112
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:52 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

De soldier is wel een goede eerste keus. Ik begon met de Assasin, wat later eigenlijk de meest waardeloze speler blijkt vergeleken met alle anderen :D
Wat een bullshit! Alles one-shotten is ech niet waardeloos.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_135033251
Vorige Borderlands heb ik ook allen met de Soldier gespeeld. Ik denk dat ik deze versie met meer characters zal spelen, behalve dat meisje, want dat lijkt me niks.
Children of the night. What music they make.
pi_135033370
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wat een bullshit! Alles one-shotten is ech niet waardeloos.
Snipen is idd leuk, headshots, alles :7

Heb nu net een prima pistooltje te pakken, op alle fronten beter dan mn huidige assaultgun. En omdat ik de GOTY heb kreeg ik die gun al vanaf het begin.

Niet dat ik daar echt veel aan heb gehad :P
Children of the night. What music they make.
pi_135033458
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:06 schreef DeHovenier het volgende:
Vorige Borderlands heb ik ook allen met de Soldier gespeeld. Ik denk dat ik deze versie met meer characters zal spelen, behalve dat meisje, want dat lijkt me niks.
Dat vind ik juist het beste karakter en vooral als je met meerdere mensen speelt. Bijvoorbeeld reviven op afstand!

quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wat een bullshit! Alles one-shotten is ech niet waardeloos.
Alle andere karakter vind ik vele malen sterker vooral met co-op. Team bullet regeneration, team health regeneration, Team shield recharge rate en dan komt de Assasin met team accuracy of critical hit. Natuurlijk kan dat ook handig zijn maar die andere team skills vind ik vele malen handiger.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2014 18:12:00 ]
pi_135034193
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dat vind ik juist het beste karakter en vooral als je met meerdere mensen speelt. Bijvoorbeeld reviven op afstand!

[..]

Alle andere karakter vind ik vele malen sterker vooral met co-op. Team bullet regeneration, team health regeneration, Team shield recharge rate en dan komt de Assasin met team accuracy of critical hit. Natuurlijk kan dat ook handig zijn maar die andere team skills vind ik vele malen handiger.
Multiplay komt later wel. Al heb ik maar 2 vrienden die het spel ook hebben, en ik weet niet of ze in zijn voor MP.

Magoed, dat is van latere zorg. Eerst maar 'ns het spel uitspelen.
Children of the night. What music they make.
pi_135034319
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Multiplay komt later wel. Al heb ik maar 2 vrienden die het spel ook hebben, en ik weet niet of ze in zijn voor MP.

Magoed, dat is van latere zorg. Eerst maar 'ns het spel uitspelen.
Lukt je niet alleen ;) Maar voor dat je daar bent ben je wel wat weekjes verder.
pi_135034523
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:28 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Lukt je niet alleen ;) Maar voor dat je daar bent ben je wel wat weekjes verder.
Niet?

Deel 1 wel.
Ik zie wel.

Waarom kan m'n mannetje niet zwemmen :? -O-
Dan ben je bad-ass met wapens en alles, maar je kan niet zwemmen :')
Children of the night. What music they make.
pi_135034566
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:33 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Niet?

Deel 1 wel.
Ik zie wel.

Waarom kan m'n mannetje niet zwemmen :? -O-
Dan ben je bad-ass met wapens en alles, maar je kan niet zwemmen :')
Al helemaal niet als je de Goty hebt met dus alle 4 de DLC? Neem ik aan. Ze weten in Borderlands 2 heel goed wat raid bosses zijn.
Jammer dat jij op de pc speelt anders had ik kunnen mee doen op de xbox :D

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2014 18:37:36 ]
pi_135034821
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Al helemaal niet als je de Goty hebt met dus alle 4 de DLC? Neem ik aan. Ze weten in Borderlands 2 heel goed wat raid bosses zijn.
Jammer dat jij op de pc speelt anders had ik kunnen mee doen op de xbox :D
Ik heb dit als DLC:



Plus nog Ultimate Vault Hunters pt. 2. Je levelcap zit dan op 77 ofzo.

Raid bosses? Ik heb daar nooit van gehoord.

PC Masterrace, jwz :P

Heb wel een XBOX, maar dat is de 1e.
Children of the night. What music they make.
pi_135034898
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:40 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik heb dit als DLC:

[ afbeelding ]

Raid bosses? Ik heb daar nooit van gehoord.

PC Masterrace, jwz :P

Heb wel een XBOX, maar dat is de 1e.
Wauw dat is zo goed als alle DLC. De Mechromancer is ook zeker een karakter om dan eens te proberen. Erg over powered vind ik :D
pi_135034961
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:42 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Wauw dat is zo goed als alle DLC. De Mechromancer is ook zeker een karakter om dan eens te proberen. Erg over powered vind ik :D
Dat is toch die melee jongen? Ik ben niet zo van de melee :P
Children of the night. What music they make.
pi_135034985
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:43 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat is toch die melee-jongen? Ik ben niet zo van de melee :P
Nee dat is dat wijffie met die staartjes en een bad ass robot als special skill.
pi_135035023
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Al helemaal niet als je de Goty hebt met dus alle 4 de DLC? Neem ik aan. Ze weten in Borderlands 2 heel goed wat raid bosses zijn.

Inderdaad. Heb er 1 zelf weten te doen, en 1 van de Invincibles uit de Captain Scarlett DLC weten te "glitchen". Als in, zorgen dat 'ie op je schiet, hem door z'n eigen plasje acid laten wandelen en vervolgens een uur (of langer :') ) achter de steen bij de ingang schuilen totdat 'ie al z'n health kwijt is.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_135035038
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Nee dat is dat wijffie met die staartjes en een bad ass robot als special skill.
Oh.

Nouja, ik ga iig het spel uitspelen als Soldier, en dan zie ik wel :P
Best kans dat ik daarna bezig ben met een andere spel :')
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')