abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135167158
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef OMG het volgende:
Ik had bij 1 van de DLC's dat ik dwars door d'r heen kon lopen. Kon ik ineens alles van de binnenkant zien. :').
o|O
pi_135167375
Hodfr, die Mad Mike :r
Children of the night. What music they make.
pi_135168350
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Uhmm als ik me nog goed kan herinneren wel ja. Ergens bovenin heb je switches die je aan moet zetten. Je moet eerst ff een ladder zien te vinden en dan zie je het vanzelf wel.
Ik heb een ladder gevonden, ben naar boven gegaan en daar vond ik een wapenkist, maar geen switches ofzo?

Cel nr. 04 is het dan.

-edit-
Ah, al gevonden. Je moet over die pijpen lopen.
Children of the night. What music they make.
pi_135188867
Heb m'n eerste Legendary wapen te pakken _O_

http://cloud-3.steampower(...)E4F5C8EDDFC4B97A027/
Children of the night. What music they make.
pi_135197210
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef DeHovenier het volgende:
Heb m'n eerste Legendary wapen te pakken _O_

http://cloud-3.steampower(...)E4F5C8EDDFC4B97A027/
Uit Torques DLC zo te zien. Meteen al aan een DLC begonnen dus? :D
  Redactie Games dinsdag 7 januari 2014 @ 17:49:06 #156
206706 crew  Racerblade
pi_135197455
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:42 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Uit Torques DLC zo te zien. Meteen al aan een DLC begonnen dus? :D
Met level 16 kan je nooit zoveel tokens hebben, denk ik? Maar het is een tijdje geleden dat ik gespeeld heb. :P Goed wapen!
pi_135197481
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Met level 16 kan je nooit zoveel tokens hebben, denk ik? Maar het is een tijdje geleden dat ik gespeeld heb. :P Goed wapen!
Hij kan ook uit een baasje vallen volgens mij.
  Redactie Games dinsdag 7 januari 2014 @ 17:50:29 #158
206706 crew  Racerblade
pi_135197517
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Hij kan ook uit een baasje vallen volgens mij.
Ah, kan ook. Weet alleen dat die midget + bullymong in het begin hem ook dropt.
pi_135199254
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:42 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Uit Torques DLC zo te zien. Meteen al aan een DLC begonnen dus? :D
Nee, nog niet?

Een lootmidget dropte hem in de Tundra Express. Er lagen op een dak 3 dozen naast elkaar, ik maak ze 1 voor 1 open, en uit alledrie komen Loot Midgets zetten :')

De laatste dropte die Legendary.
Children of the night. What music they make.
pi_135199375
Heb nu een Rifleman Class Mod erbij gegooid, +24% Ass. Rifle Magazine Size en +18% Ass. Rifle Gun Damage.
Children of the night. What music they make.
pi_135254290
Iemand zin om weer te co-oppen op Xbox? Heb hem nog steeds op de harde schijf staan en nog amper gespeeld (lvl. 12). Ik kan de komende weken bijna elke avond wel.
pi_135281361
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:26 schreef emokid het volgende:
Iemand zin om weer te co-oppen op Xbox? Heb hem nog steeds op de harde schijf staan en nog amper gespeeld (lvl. 12). Ik kan de komende weken bijna elke avond wel.
Ik speel 'm op de pc ;(

Anders had ik ook elke avond tijd :P
Children of the night. What music they make.
pi_135282722
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:26 schreef emokid het volgende:
Iemand zin om weer te co-oppen op Xbox? Heb hem nog steeds op de harde schijf staan en nog amper gespeeld (lvl. 12). Ik kan de komende weken bijna elke avond wel.
Ik heb wel zin, ben alleen gestopt na introfilmpje :@
pi_135283426
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:28 schreef Viro het volgende:

[..]

Ik heb wel zin, ben alleen gestopt na introfilmpje :@
Gamertag: Bardogan. Maar speel eerst tot ong level 7/8 op zijn minst.
pi_135283705
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:48 schreef emokid het volgende:

[..]

Gamertag: Bardogan. Maar speel eerst tot ong level 7/8 op zijn minst.
Mijn GT is TSM Insomniac. Lijkt me ook slim ja.
pi_135285922
Die robots zijn makkelijk als je corrisive weapons hebt, ben ik net achtergekomen :')

[ Bericht 52% gewijzigd door DeHovenier op 09-01-2014 19:38:31 ]
Children of the night. What music they make.
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:39:52 #167
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_135286381
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
Die robots zijn makkelijk als je corrisive weapons hebt, ben ik net achtergekomen :')
Klopt, echt ideaal om daar tegen te gebruiken. Electriciteit is ideaal tegen shields :D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_135286414
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
Die robots zijn makkelijk als je corrisive weapons hebt, ben ik net achtergekomen :')
Die Loaders zijn wel te doen ja. Ook al had ik geen corrosive weapons toen.. :P
pi_135286750
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef emokid het volgende:

[..]

Die Loaders zijn wel te doen ja. Ook al had ik geen corrosive weapons toen.. :P
Ik knal ze sowieso allemaal neer met mn Legendary Assault Rifle. Heb toch genoeg ammo, dus dat is lekker :P
Children of the night. What music they make.
pi_135286800
quote:
3s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Klopt, echt ideaal om daar tegen te gebruiken. Electriciteit is ideaal tegen shields :D
Mja, als je die shields naar beneden hebt gehaald, moet je weer switchen naar een andere wapen, en dat kost teveel tijd. Mits je een schuilplek hebt :P

Die turret van me is ook verrekte handig _O_
Beetje afleiding zodat je kan herstellen, en hij doet nog damage ook!

Ben nu lvl 21 btw.
Children of the night. What music they make.
pi_135286959
Is het waard om de DLC aan te schaffen? Vond alle DLC van deel 1, behalve de arena DLC, tof.
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:50:02 #172
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_135286961
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:46 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Mja, als je die shields naar beneden hebt gehaald, moet je weer switchen naar een andere wapen, en dat kost teveel tijd. Mits je een schuilplek hebt :P

Die turret van me is ook verrekte handig _O_
Beetje afleiding zodat je kan herstellen, en hij doet nog damage ook!

Ben nu lvl 21 btw.
In 1 healde die ook en kon hij kogels spawnen. Dat was helemaal geniaal :D Ik heb zelf ook de soldier nu. Keer gerespecced en toen vergeten dat er een soort van nuke afging als je hem neerzette. Ik schrok de eerste keer wel :D Volgens mij de middelste tier
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_135287353
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Viro het volgende:
Is het waard om de DLC aan te schaffen? Vond alle DLC van deel 1, behalve de arena DLC, tof.
Geen idee, ik moet die ook nog allemaal nog spelen.

Ook van deel 1 :')

quote:
3s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

In 1 healde die ook en kon hij kogels spawnen. Dat was helemaal geniaal :D Ik heb zelf ook de soldier nu. Keer gerespecced en toen vergeten dat er een soort van nuke afging als je hem neerzette. Ik schrok de eerste keer wel :D Volgens mij de middelste tier
Gerespecced :?

Tot nu toe heb ik van de Guerilla sectie de Sentry (meer schoten van je turret + hij blijft langer staan) vol en 1 punt bij Willing (verbeterde Shield Recharge Rate en Shield Capacity). Bij de Survival Tree heb ik Healthy (maximum health incr.) en Preperation (Shield Cap. increased, plus Health regenearion when shield is full).

Nou focus ik vooral op m'n eigen shield (Willing), en dan ga ik ervoor zorgen dat m'n Turret een shield krijgt.
Children of the night. What music they make.
pi_135288275
Dlc is wel goed, tiny tina's assault is wel een van de betere
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:16:06 #175
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_135291240
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Geen idee, ik moet die ook nog allemaal nog spelen.

Ook van deel 1 :')

[..]

Gerespecced :?

Tot nu toe heb ik van de Guerilla sectie de Sentry (meer schoten van je turret + hij blijft langer staan) vol en 1 punt bij Willing (verbeterde Shield Recharge Rate en Shield Capacity). Bij de Survival Tree heb ik Healthy (maximum health incr.) en Preperation (Shield Cap. increased, plus Health regenearion when shield is full).

Nou focus ik vooral op m'n eigen shield (Willing), en dan ga ik ervoor zorgen dat m'n Turret een shield krijgt.
Wat ik dus gedaan heb was dus alles op nul gezet en weer opnieuw ingedeeld :) Sorry beetje voor het wow taal tussendoor :P
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')