quote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef OMG het volgende:
Ik had bij 1 van de DLC's dat ik dwars door d'r heen kon lopen. Kon ik ineens alles van de binnenkant zien..
Ik heb een ladder gevonden, ben naar boven gegaan en daar vond ik een wapenkist, maar geen switches ofzo?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Uhmm als ik me nog goed kan herinneren wel ja. Ergens bovenin heb je switches die je aan moet zetten. Je moet eerst ff een ladder zien te vinden en dan zie je het vanzelf wel.
Uit Torques DLC zo te zien. Meteen al aan een DLC begonnen dus?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef DeHovenier het volgende:
Heb m'n eerste Legendary wapen te pakken
http://cloud-3.steampower(...)E4F5C8EDDFC4B97A027/
Met level 16 kan je nooit zoveel tokens hebben, denk ik? Maar het is een tijdje geleden dat ik gespeeld heb.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Uit Torques DLC zo te zien. Meteen al aan een DLC begonnen dus?
Hij kan ook uit een baasje vallen volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Met level 16 kan je nooit zoveel tokens hebben, denk ik? Maar het is een tijdje geleden dat ik gespeeld heb.Goed wapen!
Ah, kan ook. Weet alleen dat die midget + bullymong in het begin hem ook dropt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hij kan ook uit een baasje vallen volgens mij.
Nee, nog niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Uit Torques DLC zo te zien. Meteen al aan een DLC begonnen dus?
Ik speel 'm op de pcquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:26 schreef emokid het volgende:
Iemand zin om weer te co-oppen op Xbox? Heb hem nog steeds op de harde schijf staan en nog amper gespeeld (lvl. 12). Ik kan de komende weken bijna elke avond wel.
Ik heb wel zin, ben alleen gestopt na introfilmpjequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:26 schreef emokid het volgende:
Iemand zin om weer te co-oppen op Xbox? Heb hem nog steeds op de harde schijf staan en nog amper gespeeld (lvl. 12). Ik kan de komende weken bijna elke avond wel.
Gamertag: Bardogan. Maar speel eerst tot ong level 7/8 op zijn minst.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb wel zin, ben alleen gestopt na introfilmpje
Mijn GT is TSM Insomniac. Lijkt me ook slim ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:48 schreef emokid het volgende:
[..]
Gamertag: Bardogan. Maar speel eerst tot ong level 7/8 op zijn minst.
Klopt, echt ideaal om daar tegen te gebruiken. Electriciteit is ideaal tegen shieldsquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
Die robots zijn makkelijk als je corrisive weapons hebt, ben ik net achtergekomen
Die Loaders zijn wel te doen ja. Ook al had ik geen corrosive weapons toen..quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
Die robots zijn makkelijk als je corrisive weapons hebt, ben ik net achtergekomen
Ik knal ze sowieso allemaal neer met mn Legendary Assault Rifle. Heb toch genoeg ammo, dus dat is lekkerquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Die Loaders zijn wel te doen ja. Ook al had ik geen corrosive weapons toen..
Mja, als je die shields naar beneden hebt gehaald, moet je weer switchen naar een andere wapen, en dat kost teveel tijd. Mits je een schuilplek hebtquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Klopt, echt ideaal om daar tegen te gebruiken. Electriciteit is ideaal tegen shields
In 1 healde die ook en kon hij kogels spawnen. Dat was helemaal geniaalquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, als je die shields naar beneden hebt gehaald, moet je weer switchen naar een andere wapen, en dat kost teveel tijd. Mits je een schuilplek hebt
Die turret van me is ook verrekte handig
Beetje afleiding zodat je kan herstellen, en hij doet nog damage ook!
Ben nu lvl 21 btw.
Geen idee, ik moet die ook nog allemaal nog spelen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Viro het volgende:
Is het waard om de DLC aan te schaffen? Vond alle DLC van deel 1, behalve de arena DLC, tof.
Gerespeccedquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
In 1 healde die ook en kon hij kogels spawnen. Dat was helemaal geniaalIk heb zelf ook de soldier nu. Keer gerespecced en toen vergeten dat er een soort van nuke afging als je hem neerzette. Ik schrok de eerste keer wel
Volgens mij de middelste tier
Wat ik dus gedaan heb was dus alles op nul gezet en weer opnieuw ingedeeldquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet die ook nog allemaal nog spelen.
Ook van deel 1
[..]
Gerespecced
Tot nu toe heb ik van de Guerilla sectie de Sentry (meer schoten van je turret + hij blijft langer staan) vol en 1 punt bij Willing (verbeterde Shield Recharge Rate en Shield Capacity). Bij de Survival Tree heb ik Healthy (maximum health incr.) en Preperation (Shield Cap. increased, plus Health regenearion when shield is full).
Nou focus ik vooral op m'n eigen shield (Willing), en dan ga ik ervoor zorgen dat m'n Turret een shield krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |