abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:38:48 #201
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_136673749
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:29 schreef Wire het volgende:
Hoi, ik zoek mensen om mee te co-op'en.
quote:
6s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:31 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Hoi, ik vraag mij af of dat op de pc, xbox of ps3 is?
Ok stelletje hokboeren
pi_136688836
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:38 schreef padlarf het volgende:

[..]


[..]

quote:
6s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:31 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Hoi, ik vraag mij af of dat op de pc, xbox of ps3 is?
Op de pc.
How did they ever make a movie of Lolita?
  vrijdag 14 februari 2014 @ 08:58:40 #203
85962 ioko
I Appear Missing
pi_136693421
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:55 schreef Wire het volgende:

[..]

[..]

Op de pc.
Ik heb ook nog wel eens tijd... Ben nu level 50 Commando en speel in TVHM.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:04:55 #204
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_137629379
Hey, ik heb borderlands 1 en 2 al eventjes. Onlangs samen met mijn vriendin bl pt 1 gehaald. We hebben nu nog niet goty van bl1. Dus géen DLC. Van het weekend bl2 begonnen maar die speelt toch net anders. Gemis is wel die balk waar je enemies op zag en je objective. Vaak langer zoeken. Kan je die terugzetten in bl2? Ik speel op ps3
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
pi_137652102
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef HerrFritz het volgende:
Hey, ik heb borderlands 1 en 2 al eventjes. Onlangs samen met mijn vriendin bl pt 1 gehaald. We hebben nu nog niet goty van bl1. Dus géen DLC. Van het weekend bl2 begonnen maar die speelt toch net anders. Gemis is wel die balk waar je enemies op zag en je objective. Vaak langer zoeken. Kan je die terugzetten in bl2? Ik speel op ps3
Ik snap je even niet... Bij de PC versie zit gewoon een minimap...20x beter dan die rare balk onderin voor de enemies bij bl1. Je hebt het vast ergens uitgezet of zijn ze zo gek geweest die niet in de ps3 versie te proppen? :9
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:37:03 #206
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_137662476
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:58 schreef resque het volgende:

[..]

Ik snap je even niet... Bij de PC versie zit gewoon een minimap...20x beter dan die rare balk onderin voor de enemies bij bl1. Je hebt het vast ergens uitgezet of zijn ze zo gek geweest die niet in de ps3 versie te proppen? :9
PS3 heeft gewoon een minimap inderdaad. Deel 1 niet gespeeld dus ik weet verder de verschillen niet.
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:19:05 #207
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_137663605
Nee die minimap is wel handig maar ik vond die balk van 1 ook erg handig. Zal waarschijnlijk dede enige zijn hehe
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  Redactie Games woensdag 9 april 2014 @ 16:25:23 #208
206706 crew  Racerblade
pi_138693581
Borderlands: The Pre-Sequel aangekondigd:


Ik zie wel gelijk een fout, op 0:46 zie je een trap. Hoe gaat fragtrap daar ooit verder komen. :(

Gameplay:


Had prima een DLC-pack kunnen zijn. Behalve de setting en nieuwe characters is het gewoon exact hetzelfde. :z

[ Bericht 7% gewijzigd door Racerblade op 09-04-2014 16:36:56 ]
pi_138694235
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:25 schreef Racerblade het volgende:

Ik zie wel gelijk een fout, op 0:46 zie je een trap. Hoe gaat fragtrap daar ooit verder komen. :(
't zou wat zijn als het eerste wat je in de game moet doen een trap oplopen is. :').

Maar na het zien van die gameplay heb ik wel weer zin in Borderlands, moet ik zeggen. :).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_138735831
Borderlands _O_
pi_138873949
Blijft toch wel weer geniaal.

Net weer even begonnen met BL2. Blijft dat toch wel de betere vinden ook.
pi_145568106
Even snel de reeks bekeken, en de topics gingen van Borderlands naar Borderlands 2, dus een apart topic voor Borderlands: The Pre-Sequel is misschien overbodig.

Gisteren The Pre-Sequel ontvangen (want hij kwam hier uit op de 14e). Een paar uurtjes gespeeld, en het voelt weer als vanouds. Maar dan met minder zwaartekracht. De zwaartekracht is leuk, maar ik moest wel even wennen, vooral met platformen (want ik vind het nog steeds lastig in te schatten waar ik precies terecht kom, en ben al een paar keer net een ravijn in gegleden).

Ben zelf begonnen met Wilhelm. In de vorige games begonnen met Roland en Axton vanwege hun turrets, nu met Wilhelm aan de slag want vliegende robots (Saint en Wolf). Wellicht dat ik later eens Claptrap probeer (niet mee gestart, want z'n action skill leek me iets te random).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_145576152
Ben laatst weer begonnen met bl2 :D Als er mensen zijn die op de xbox spelen, let me know.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:22:30 #214
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_145639881
Iemand die zich geroepen voelt om het Borderlands: Pre-Sequel topic aan te maken? Of is die er al...?
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_145640298
Moet dat in een apart topic? Borderlands 2 is toch uiteindelijk ook gewoon met de eerste Borderlands topics gereekst?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_145640337
Gewoon lekker hier houden
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:41:36 #217
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_145640442
Ik heb al een nieuwe aangemaakt, maar die kan ook gewoon dicht natuurlijk. Ik lees weinig positiefs zover over de game online. De die hard-fans zouden niet klagen, maar er schijnt weinig toegevoegd te zijn. Ach, zolang het maar knalt denk ik dan.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_145640528
't is Borderlands waar je hoog kan springen. Ik vind 'em leuk. Ben nu level 12. Oh, de Grinder is een tof idee.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:47:12 #219
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_145640626
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:44 schreef OMG het volgende:
't is Borderlands waar je hoog kan springen. Ik vind 'em leuk. Ben nu level 12. Oh, de Grinder is een tof idee.
Ja, het is op een maan las ik. Ben benieuwd. :Y
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_145647266
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:36 schreef OMG het volgende:
Moet dat in een apart topic? Borderlands 2 is toch uiteindelijk ook gewoon met de eerste Borderlands topics gereekst?
Ja, want mijn topic nog altijd ;) :D
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:17:53 #221
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_145653182
Level 4 pas, speel met FR4G, of hoe je dat ook schrijft. Best grappig al meteen als je die kiest in het begin...
Ben in ieder geval nog niet teleurgesteld tot nu toe.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_145654189
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:41 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ja, want mijn topic nog altijd ;) :D
Okay ;(. Maar jij speelt niet eens meer 360! :P.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 22:17 schreef ArtistA het volgende:
Level 4 pas, speel met FR4G, of hoe je dat ook schrijft. Best grappig al meteen als je die kiest in het begin...
Ben in ieder geval nog niet teleurgesteld tot nu toe.
Ik vind het wel nep dat Claptraps trappen op kunnen. :P.

Met Wilhelm speel je eigenlijk gewoon in je eentje met z'n drieën. Vanavond weer eens verder, de tijdsgebonden missie die ik gisteren niet haalde laat ik even voor wat het is. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:46:43 #223
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_145654252
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 22:44 schreef OMG het volgende:

[..]

Okay ;(. Maar jij speelt niet eens meer 360! :P.

[..]

Ik vind het wel nep dat Claptraps trappen op kunnen. :P.

Met Wilhelm speel je eigenlijk gewoon in je eentje met z'n drieën. Vanavond weer eens verder, de tijdsgebonden missie die ik gisteren niet haalde laat ik even voor wat het is. :P.
Haha, hij heeft toch een wieltje? :P

Maar mijn eerste indruk is positiever dan ik verwacht had, na het lezen van een paar matige reviews. Ook dat springen vind ik een leuke toevoeging.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_145654435
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 22:46 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Haha, hij heeft toch een wieltje? :P
Heb je 2 gespeeld?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:59:01 #225
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_145654592
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 22:52 schreef OMG het volgende:

[..]

Heb je 2 gespeeld?
Ja.

...ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Dat was ook vervelend, trappen, maar op een gegeven moment wist je toch wel welke hoekje je moest mijden. Mja, ik snap je punt wel denk :{
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  Redactie Games vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:01:00 #226
206706 crew  Racerblade
pi_145654667
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 22:59 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Ja.
Niet goed genoeg geluisterd als je de referentie niet snapt. ;(
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:03:18 #227
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_145654760
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 23:01 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Niet goed genoeg geluisterd als je de referentie niet snapt. ;(
Oh, het is een ben-je-liefhebber-of-niet-strikvraag. Zegt ie ergens in het verhaal dat ze geen trappen kunnen lopen? Zou zomaar kunnen, was ik dan vergeten :P
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  Redactie Games vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:09:49 #228
206706 crew  Racerblade
pi_145655006
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 23:03 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Oh, het is een ben-je-liefhebber-of-niet-strikvraag. Zegt ie ergens in het verhaal dat ze geen trappen kunnen lopen? Zou zomaar kunnen, was ik dan vergeten :P
Claptrap heeft meerdere malen genoemd dat de trap zijn enige aartsrivaal is. :P Samen met roest, virussen, gepest worden... etc ;)
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:12:56 #229
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_145655111
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 23:09 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Claptrap heeft meerdere malen genoemd dat de trap zijn enige aartsrivaal is. :P Samen met roest, virussen, gepest worden... etc ;)
Heb 2 al te lang niet meer gespeeld, ik was wel toe aan vernieuwing. Ben jij de nieuwe ook aan het spelen?
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_145655649
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 23:12 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Heb 2 al te lang niet meer gespeeld, ik was wel toe aan vernieuwing. Ben jij de nieuwe ook aan het spelen?
Ik lees dat dat er nou juist niet bijzonder veel is..
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:45:02 #231
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_145656286
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 23:28 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Ik lees dat dat er nou juist niet bijzonder veel is..
Misschien moet ik het nog tegenkomen, maar ik vind deze echt wel anders spelen. Ook de skill van Claptrap is heel gaaf gedaan. Als je 1 en 2 heel leuk vond, is deze wel de moeite waard.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  Redactie Games zondag 19 oktober 2014 @ 14:46:12 #232
206706 crew  Racerblade
pi_145699690
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 23:12 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Ben jij de nieuwe ook aan het spelen?
Nope, vind het te veel op deel 2 lijken, had net zo goed een DLC kunnen zijn wat mij betreft. Ik heb sowieso genoeg andere games te spelen.
pi_145700049
Ik vind de anti-gravity, op moeten letten op je zuurstof, nieuwe vijanden, de nieuwe characters en hoe deel 1 er tot nu toe in is verweven, de Grinder en chests die 40 moonstones kosten om openen toch wel leuke toevoegingen/vernieuwingen. En lasers. LASERS!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_145717413
De pre sequel is even een tussen stop en is gebouwd op de engineering van borderlands 2.
De pre sequel is puur om de fans bezig te houden tot dat borderlands 3 klaar is.

Heb net de eerste playtrough gehaald was wel leuk maar hoop toch echt dat de volgende deel weer op Pandora is.
pi_145720414
Totdat Borderlands 3 klaar is? Was Gearbox niet met een compleet andere game bezig?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_145729888
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:13 schreef OMG het volgende:
Totdat Borderlands 3 klaar is? Was Gearbox niet met een compleet andere game bezig?
Geen idee had dit ergens gelezen, hoop eigenlijk op een nieuwe borderlands met eventueel een heel andere verhaal en andere characters
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:39:21 #237
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_145738686
Komt er geen derde dan? Ook niet op de next-gen?
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  Redactie Games maandag 20 oktober 2014 @ 16:51:13 #238
181272 crew  Noppie2000
pi_145739122
Uiteindelijk wel. Eerste alle DLC voor TPS, de GOTY versie en de onvermijdelijke port voor PS4 en One.
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:52:20 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145739178
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:59 schreef OMG het volgende:
Ik vind de anti-gravity, op moeten letten op je zuurstof, nieuwe vijanden, de nieuwe characters en hoe deel 1 er tot nu toe in is verweven, de Grinder en chests die 40 moonstones kosten om openen toch wel leuke toevoegingen/vernieuwingen. En lasers. LASERS!
Ja, maar die zijn wel enorm kut tot nog toe :').

Best nog pittig op sommige stukken trouwens, en de Moon Zoomy is echt een kutding :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:41:42 #240
321876 Cherna
Fuck the System
pi_145746301
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 22:57 schreef DutchOven het volgende:
De pre sequel is even een tussen stop en is gebouwd op de engineering van borderlands 2.
De pre sequel is puur om de fans bezig te houden tot dat borderlands 3 klaar is.

Heb net de eerste playtrough gehaald was wel leuk maar hoop toch echt dat de volgende deel weer op Pandora is.
Helemaal mee eens. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn nu op de maan met die zwaartekracht etc. Daarbij de laserwapens etc. Maar ik blijf BL2 toch leuker vinden. Uiteindelijk bevalt me de setting op de maan en de karakters niet geheel. Ik mis iets, de sfeer. Het voelt niet prima. Daarmee niet gezegd dat het slecht is.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_145747466
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:41 schreef Cherna het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn nu op de maan met die zwaartekracht etc. Daarbij de laserwapens etc. Maar ik blijf BL2 toch leuker vinden. Uiteindelijk bevalt me de setting op de maan en de karakters niet geheel. Ik mis iets, de sfeer. Het voelt niet prima. Daarmee niet gezegd dat het slecht is.
Spel is leuk nog steeds wat humor.
Alleen kan me nog goed herinneren dat ik bij BL1 na 10 min spelen om was spel stuk of 10x uitgespeeld en met plezier. bij BL2 het zelfde kan het spel met men ogen dicht spelen.

Maar pre sequel heeft me (nog) niet te pakken of het komt door de char die ik speel: nisha

Wie zijn jullie eigenlijk?
pi_145747563
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar die zijn wel enorm kut tot nog toe :').

Best nog pittig op sommige stukken trouwens, en de Moon Zoomy is echt een kutding :').
De Stingray is ander best leuk. Enemy buggies kapot stampen :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:44:26 #243
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_145780418
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef DutchOven het volgende:

[..]

Spel is leuk nog steeds wat humor.
Alleen kan me nog goed herinneren dat ik bij BL1 na 10 min spelen om was spel stuk of 10x uitgespeeld en met plezier. bij BL2 het zelfde kan het spel met men ogen dicht spelen.

Maar pre sequel heeft me (nog) niet te pakken of het komt door de char die ik speel: nisha

Wie zijn jullie eigenlijk?
Ik speel als de Claptrap, onwijs leuk.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:48:43 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145780559
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:06 schreef OMG het volgende:

[..]

De Stingray is ander best leuk. Enemy buggies kapot stampen :P.
Ja, en nergens overheen springen als het er echt toe doet, ding kost me bakken met geld :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:49:48 #245
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_145780603
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en nergens overheen springen als het er echt toe doet, ding kost me bakken met geld :P.
Dus ik ben niet de enige. ^O^
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_145781841
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en nergens overheen springen als het er echt toe doet, ding kost me bakken met geld :P.
Dat is waar. De eerste keer dat ik naar Pickle ging (ik geloof dat hij 't was) waar je in Triton Flats over die soort lava-achtige kloof moet spring ik er zonder moeite overheen. Toen dacht ik even wat andere quests te doen. Later terug naar diezelfde sprong om naar een ander gebied te gaan, vervolgens val ik tig keer achter elkaar in diezelfde kloof met m'n Stingray.

Maar ik lijk soms meer moeite met springen te hebben dan in voorgaande Borderlands games. Vooral met die double jump verkijk ik me nog wel eens op de afstand. Zo ben ik ook tig keer in een gat gevallen toen ik naar Zarpedon's kist op zoek was.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:50:30 #247
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_145790375

Ik zie dat dit eraan komt van 2K. Al die awards, hoeveel zegt dat nog over een game tegenwoordig, zeker als je er 60 krijgt.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_145938616
Ik heb Pre Sequel gekocht en een paar uur gespeeld. Ik snap wel dat hij relatief lage reviews krijgt omdat hij zoveel lijkt op BL2. Maar omdat ik BL2 erg vet vond vind ik deze ook echt tof. Ik speel overigens als Wilhelm, al lijken de action skills van de andere characters ook erg vet
pi_145951940
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:56 schreef Romanus het volgende:
Ik heb Pre Sequel gekocht en een paar uur gespeeld. Ik snap wel dat hij relatief lage reviews krijgt omdat hij zoveel lijkt op BL2. Maar omdat ik BL2 erg vet vond vind ik deze ook echt tof. Ik speel overigens als Wilhelm, al lijken de action skills van de andere characters ook erg vet
Het spel lijkt veel op BL2 omdat het met de zelfde engine is gemaakt.

Waar speel je op?
pi_145957470
Volgens die logica zou Borderlands 2 ook matige reviews moeten krijgen omdat 'ie teveel op de eerste lijkt. Want engine.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_145959469
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 10:56 schreef DutchOven het volgende:

[..]

Het spel lijkt veel op BL2 omdat het met de zelfde engine is gemaakt.

Waar speel je op?
PC

Ik bedoel meer dat als men hoge verwachtingen heeft voor een nieuwe game, en hij vervolgens veel op zijn voorganger lijkt, dat mensen misschien teleurgesteld zijn en lage reviews geven. Ik had echter nauwelijks verwachtingen omdat ik de Pre-Sequel release etc helemaal niet heb gevolgd. Ik vind het dan ook gewoon een leuk vervolg op BL2
pi_145960085
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:19 schreef Romanus het volgende:

[..]

leuk vervolg op BL2
Voorganger van BL2
pi_146118997
Ben weer verder gegaan met m'n Soldier lvl 22, na 8 maanden :P

Heb nu net die quest Out of Body Experience gedaan, die robot kan goed zingen _O-
Children of the night. What music they make.
  maandag 3 november 2014 @ 14:28:47 #254
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_146253318
Ziet het geld er al de hele tijd uit als een snoepje?
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_146254407
Dat was voor Halloween. Schijnt dat in de gebieden waar je begint vijanden met pompoenen als hoofden rondlopen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 3 november 2014 @ 15:06:43 #256
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_146254571
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 15:02 schreef OMG het volgende:
Dat was voor Halloween. Schijnt dat in de gebieden waar je begint vijanden met pompoenen als hoofden rondlopen.
Aha, thx. :)
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  woensdag 5 november 2014 @ 11:23:59 #257
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_146323896
Hier sinds enkele maanden ook een Borderlands 2 speler, afgelopen weekend the warrior en Handsome Jack verslagen zonder ook maar 1 x dood te gaan :)
Ik was zelf Commando level 33 :)
Daarna nog wat zijmissies gedaan en gestart met pirates booty en even een bezoek gebracht aan de bigass worm maar dat was een heel kort bezoekje :)
Toen maar ff gegaan voor de true vault hunter mode en alleen al bij de quest van Hammerlock om de, op een bullymonk rijdende, midget te slopen een stuk of 25 x doodgegaan :)

Vervolgens geen enkel probleem met Boom Bewn en Flynt gehad :)

Blijft wel mooi dat je normal mode en true vault hunter mode door elkaar kunt spelen :)

Mn favorite wapen is een level 28 assault rifle (chaingun style) met bonus explosive damage en een damage van 654 :)
Fire rate increasing als je de schietknop langer ingedrukt houdt :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 5 november 2014 @ 11:26:49 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146323953
Ik ben denk ik bijna door TPS heen inmiddels, paar sidemissies nog en dan moet ik aan de eindbaas :P. Ben er al geweest, maar afgemaakt, dus maar even doorlevelen nog :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_146540870
Gisteravond de E-GUN gevonden. Wat een ding. Gevecht met de eindbaas van Chapter 10 duurde 15 seconden of zo. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 11 november 2014 @ 17:25:05 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146540901
Ben er doorheen inmiddels, mooi even CoD als tussendoortje en dan door naar Far Cry 4 *O*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_146747711
Heb 'em gisteren uitgespeeld. En daarna alle side missions afgemaakt. Wilhelm is nu level 30 (geloof ik, het zou 31 kunnen zijn, maar ik vergeet nu de helft van de tijd te upgraden :') ). De raid boss is trouwens de makkelijkste raid boss ooit. Kostte me 20 minuten of zo, maar met Wilhelm en z'n action skill is het eigenlijk te makkelijk. Misschien dat ik de sentinel en Iwajira vanavond nog een paar keer doe voor moonstones en zo.

Binnenkort maar eens TVHM starten en nieuwe playthroughs met de andere characters (want role-based achievements).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_147110609
Net de eerste episode van Tales from the Borderlands gespeeld. Best leuk. Borderlands meets Telltale's TWD en Wolf Among Us. Borderlands stijl leent zich er ook wel voor.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 1 december 2014 @ 19:09:28 #263
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_147193767
Ik kies nooit een Torgue gun omdat die projectielen altijd zo langzaam zijn.
When all else fails, you always have delusion.
pi_147194760
Wil die Tales from the Borderlands ook zeker proberen, maar wacht denk ik op de volledige versie. Vandaag ook The Walking Dead S1 en S2 gekocht voor de PS4 op disk :)
  vrijdag 5 december 2014 @ 13:48:20 #265
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_147306572
Deze week ook uitgespeeld op level 26. Die eindbaas was wel erg gemakkelijk, ik heb 'm met 1 second wind gehaald, een beetje teleurstellend. Storyline vond ik ook erg kort.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_148606746
Ben nu lvl 35 Engineer, en bezig met de 1e DLC (die met die piraten). Die Anchormen zijn nog knap lastig, en over die Cursed Pirates al helemaal te zwijgen :X

Heb het spel nog niet uitgespeeld, maar dat wil ik wel doen voordat ik aan DLC nr. 3 begin, die van Tiny Tina.
Children of the night. What music they make.
  maandag 12 januari 2015 @ 15:22:48 #267
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_148606892
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef DeHovenier het volgende:
Ben nu lvl 35 Engineer, en bezig met de 1e DLC (die met die piraten). Die Anchormen zijn nog knap lastig, en over die Cursed Pirates al helemaal te zwijgen :X

Heb het spel nog niet uitgespeeld, maar dat wil ik wel doen voordat ik aan DLC nr. 3 begin, die van Tiny Tina.
Och ik dacht dat je het over de Pre-Sequel had, hoopte op een DLC.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 12 januari 2015 @ 15:25:32 #268
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_148607032
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef Mirel het volgende:

[..]

Och ik dacht dat je het over de Pre-Sequel had, hoopte op een DLC.
Ik vind the P-S toch minder uitdagend om te blijven spelen, had er meer van verwacht.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_148607083
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 19:09 schreef Mirel het volgende:
Ik kies nooit een Torgue gun omdat die projectielen altijd zo langzaam zijn.
Ik heb alleen maar Jakobs-wapens in m'n arsenaal. Lekker zo snel schieten als je met de muis kunt klikken _O_

Dit wapen is baas:



En dan nog met een Aggression Relic erbij dat snipers 22% damage meer doen _O_
En ik heb ook een Relic dat je 18% minder recoil hebt met Jakobs wapens, en +19% groter magazijn.
Children of the night. What music they make.
pi_148607123
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef Mirel het volgende:

[..]

Och ik dacht dat je het over de Pre-Sequel had, hoopte op een DLC.
Nee, die PS moet ik nog spelen. En kopen. Is het z'n geld waard?

Wel jammer dat je die Tumtum na elk schot moet reloaden...
Children of the night. What music they make.
pi_148612828
Net de Leviathan verslagen, dat was ook makkelijk :D
Children of the night. What music they make.
pi_148646734
Net de Leviathan voor de 2e x verslagen, eitje. Heb me opgegeven voor SHIFT en wat keys gebruikt, heb nu een bazenbazooka _O_

Nu op naar Hyperion The Invincible. Is hij te doen? Ik ben nu lvl 36.
Children of the night. What music they make.
pi_148654280
Hoe kan ik dat oranje bolvormige schild van Handsome Jack weghalen? Alles wat ik probeer wordt gereflecteerd -O-
Children of the night. What music they make.
pi_148658671
Jack verslagen, maar ik blijf daar nog ff. Die Vulcanic Rakks leevren 175 xp per stuk op, best lekker _O_

En dat onverslaanbare schild van Jack was dus een glitch.
Children of the night. What music they make.
pi_148658881
HAHA ik praat in mezelf! KOEKOEK!!!!

Volgende char wordt een Psycho :P
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 22:52:40 #276
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_148659692
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:31 schreef DeHovenier het volgende:
HAHA ik praat in mezelf! KOEKOEK!!!!

Volgende char wordt een Psycho :P
Goed bezig man, ik krijg zin om BL2 weer te gaan spelen.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_148660064
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:52 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Goed bezig man, ik krijg zin om BL2 weer te gaan spelen.
Wat houdt je tegen :P
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 23:04:01 #278
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_148660118
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:02 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen :P
Al die andere games! Nee, maar ik heb volgens mij niet eens die Leviathan verslagen :@
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_148666114
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:04 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Al die andere games! Nee, maar ik heb volgens mij niet eens die Leviathan verslagen :@
Die is makkelijk. En daarna kan je hem opnieuw verslaan omdat het spel dat wil.
Children of the night. What music they make.
  woensdag 14 januari 2015 @ 11:37:21 #280
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_148669442
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:09 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die is makkelijk. En daarna kan je hem opnieuw verslaan omdat het spel dat wil.
Met welke class speel je?
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_148875348
Gaaf! Die gaat er zeker komen. Ergens wilde ik nog wel eens door The Pre-Sequel in een andere class, en wat van de raidbosses van 2 halen, maar het is er nooit van gekomen nu er een Xbox One staat.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_148875945
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 11:37 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Met welke class speel je?
Axton, lvl 38 Efficiency Engineer.

Ben nu bezig in de TVHM, net ermee begonnen.
Children of the night. What music they make.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:57:47 #284
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_149282126

quote:
×
BORDERLANDS: THE HANDSOME COLLECTION – CLAPTRAP-IN-A-BOX EDITION
RELEASE DATES
Xbox One – March 24, 2015
PlayStation®4 – March 24, 2015

GAME INFO
Unleash ultimate Mayhem with the uber-limited Borderlands: The Handsome Collection – Claptrap-in-a-Box Edition! What makes it so ultimate? Well, faithful consumer, how does a remote-controlled Claptrap float your boat?

Introducing the CL4P-TP steward robot, from your friends at Hyperion!

Have you ever looked at a Claptrap unit and thought “Gee, I really would like to be able to have one of my own personal beyond annoying sidekick robot that suffers from insecurity and low self-esteem issues and whose entire self-worth is validated by the attendance of friends at pizza parties?” We thought so, too! That’s why Hyperion is proud to give you your own remote-controlled Claptrap!

Besides crying uncontrollably at the drop of a hat, this minion:

Is controlled via the ClaptrApp, which you can download directly to your phone. One installed, the ClaptrApp will allow you to control Claptrap with either Joystick or Motion Sensing mode.
Has a library of adorable and desperate phrases which you can activate on command.
Allows you to speak through him, if that’s your thing. Talk into your mobile device and project your voice through the robot. Why? Beats us, it’s frickin’ sweet.
Has a real working camera in his “eye” that allows you to view Claptrap’s live video stream on your mobile device.
But wait, there’s more! Your friends at Hyperion care about you and we’ll also be including:

Collectible Steel Case with special artwork not seen on regular packaging. COLLECTIBLE.
12 Exclusive lithographs featuring all the vault hunters from The Handsome Collection. Why the vault hunters if we, at Hyperion, hate them so much? Because you’ll pay for them, and our greed outstrips our wrath!
Frothing at the mouth yet? We are, but it’s more of a medical condition. Don’t forget to get your hands on this ASAP, as we’ve made a ridiculously small number of these editions and you’re going to kick yourself once you see it on eBay for like a gazillion dollars.

*Note: The ClaptrAPP App is compatible with iOS 6 & higher and with Android 4.0 & higher.





Geen nieuwe game dus, een samenvoeging van de laatste twee titels en in de Claptrap-in-a-box editie geeft je een kleine bestuurbare robot.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  zondag 1 februari 2015 @ 23:47:26 #285
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_149284016
Wanneer komt er eens story DLC van TPS?
When all else fails, you always have delusion.
pi_149286106
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:57 schreef ArtistA het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Geen nieuwe game dus, een samenvoeging van de laatste twee titels en in de Claptrap-in-a-box editie geeft je een kleine bestuurbare robot.
Best wel zin in.

Borderlands 2 wel veel gespeeld, maar de dlc nog niet. The Pre-Sequel helemaal nog niet gekocht. Dus mooie kans nu met die bundel voor de PS4 ;)
  maandag 2 februari 2015 @ 13:43:34 #287
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_149295534
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 01:25 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Best wel zin in.

Borderlands 2 wel veel gespeeld, maar de dlc nog niet. The Pre-Sequel helemaal nog niet gekocht. Dus mooie kans nu met die bundel voor de PS4 ;)
Vorige week deed ik de eerste weer eens in m'n ps3. Het was even wennen die oude HUD en ik heb maar iets van 800hp in de tweede playthrough :')
De guns zijn allemaal rond de $50000 en zo zitten er nog meer 'oneffenheden' in, als je het vergelijkt met de laatste twee games. Maar man was het leuk spelen! Het niveau van de gameplay is echt veel hoger dan ik in m'n geheugen had staan. Ik ga dan ook met veel plezier de tweede playthrough maar even uitspelen. :)
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_149295808
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:43 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Vorige week deed ik de eerste weer eens in m'n ps3. Het was even wennen die oude HUD en ik heb maar iets van 800hp in de tweede playthrough :')
De guns zijn allemaal rond de $50000 en zo zitten er nog meer 'oneffenheden' in, als je het vergelijkt met de laatste twee games. Maar man was het leuk spelen! Het niveau van de gameplay is echt veel hoger dan ik in m'n geheugen had staan. Ik ga dan ook met veel plezier de tweede playthrough maar even uitspelen. :)
Dat blijf ik wel jammer vinden ja. Dat deel 1 er niet bij zit. Ok het gaat om Handsome Jack en die zit niet in deel 1, maar kom op man zo voelt het net alsof je toch iets mist in zo'n bundel. Ook al krijg je al genoeg waar voor je geld :+
  Redactie Games maandag 2 februari 2015 @ 14:25:26 #289
181272 crew  Noppie2000
pi_149296927
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:43 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Vorige week deed ik de eerste weer eens in m'n ps3. Het was even wennen die oude HUD en ik heb maar iets van 800hp in de tweede playthrough :')
De guns zijn allemaal rond de $50000 en zo zitten er nog meer 'oneffenheden' in, als je het vergelijkt met de laatste twee games. Maar man was het leuk spelen! Het niveau van de gameplay is echt veel hoger dan ik in m'n geheugen had staan. Ik ga dan ook met veel plezier de tweede playthrough maar even uitspelen. :)
Bij Borderlands 2 had ik al meteen het idee dat ze gewoon overal een 0 achter hebben geplakt om de stats e.d. indrukwekkender te maken ofzo. Niets mis met deeltje 1 O+
  maandag 2 februari 2015 @ 14:39:41 #290
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_149297381
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:52 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dat blijf ik wel jammer vinden ja. Dat deel 1 er niet bij zit. Ok het gaat om Handsome Jack en die zit niet in deel 1, maar kom op man zo voelt het net alsof je toch iets mist in zo'n bundel. Ook al krijg je al genoeg waar voor je geld :+
Ja dat zeker! Ik heb van TPS nog geen dlc's gekocht, van BL 2 heb ik er (maar) twee gekocht. Over een tijdje toch maar eens kijken naar de resterende uitbreidingen.
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:25 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Bij Borderlands 2 had ik al meteen het idee dat ze gewoon overal een 0 achter hebben geplakt om de stats e.d. indrukwekkender te maken ofzo. Niets mis met deeltje 1 O+
Ik had nog met veel inspanning een trophy gehaald, My cousin is an italian plumber (of iets dergelijks). ^O^
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:45:11 #291
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_149388368
quote:
New Borderlands Being Made "Specifically For Next-Gen"
Don't expect Gearbox's upcoming game to launch for Xbox 360 or PlayStation 3, Take-Two says.
by Eddie Makuch on February 3, 2015

The newly announced Borderlands game, which Gearbox Software CEO Randy Pitchford called "the big one," is being developed "specifically for next-gen consoles."

That's according to Take-Two president Karl Slatoff, who dropped the quote today during an earnings call following the company's financial report this afternoon.

Slatoff's comments make it pretty clear that the next Borderlands game is coming to Xbox One and PlayStation 4, but not Xbox 360 or PlayStation 3.

It isn't altogether surprising that this new game would skip last-generation consoles. That's because sales of the Xbox One and PS4 have been strong, and also because those consoles are technically superior to their previous generation counterparts, allowing for new gameplay features and innovation.

Gearbox hasn't said whether the new Borderlands game is Borderlands 3, but given the fact that Pitchford has called it the "big one," it seems likely. No release date, or even a projection of a release date, has been announced for the game yet.
Bron: http://www.gamespot.com/a(...)next-g/1100-6425080/
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:47:26 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149388437
quote:
Hup hup, opschieten }:|.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 9 februari 2015 @ 20:24:20 #293
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_149519397
O man o man, wat ben ik blij dat ik Borderlands weer aan het spelen ben. Ik ben loot aan 't vinden waarvan ik ga trappelen voor m'n scherm als een vijfjarig jochie op sinterklaasavond. :D
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_149821231
Borderlands 2 is opeens gedeinstalleerd :?

Als ik het spel wil spelen moet ik het opnieuw installeren :? -O-
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 23:31:21 #295
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_150373376
Borderlands altijd links laten liggen, omdat ,afgaande op screenshots, dat getekende stijltje met die harde lijnen (cell shades noemt men dat geloof ik) mij niks leek.

Maar ik zag hem liggen voor een tientje, dus toch maar gekocht. Na een hoop reviews en gameplay beelden gekeken te hebben ben ik nu toch wel erg enthousiast geworden :Y
Ben benieuwd.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 8 maart 2015 @ 15:12:11 #296
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_150419438
Ik weet niet welke van de 6 klasses ik het beste kan kiezen.

Ik neig meer naar de Assassin en de Siren, maar het schijnt dat als je de game voornamelijk solo speelt (of co-op met random spelers) dat bepaalde klasses dan een mindere keus zijn waarmee je het later in de game erg lastig mee gaat krijgen.

Wat is raadzaam?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Games zondag 8 maart 2015 @ 16:58:01 #297
206706 crew  Racerblade
pi_150422676
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:12 schreef StateOfMind het volgende:
Ik weet niet welke van de 6 klasses ik het beste kan kiezen.

Ik neig meer naar de Assassin en de Siren, maar het schijnt dat als je de game voornamelijk solo speelt (of co-op met random spelers) dat bepaalde klasses dan een mindere keus zijn waarmee je het later in de game erg lastig mee gaat krijgen.

Wat is raadzaam?
Ik zou de Siren doen. Die kan van alles wel een beetje, zeker voor een nieuwe speler is dat makkelijker spelen denk ik.
  zondag 8 maart 2015 @ 17:59:46 #298
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_150424935
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:12 schreef StateOfMind het volgende:
Ik weet niet welke van de 6 klasses ik het beste kan kiezen.

Ik neig meer naar de Assassin en de Siren, maar het schijnt dat als je de game voornamelijk solo speelt (of co-op met random spelers) dat bepaalde klasses dan een mindere keus zijn waarmee je het later in de game erg lastig mee gaat krijgen.

Wat is raadzaam?
Ik koos in de eerste twee delen de Sirens en in de prequel de Gladiator. Het zijn voornamelijk defensieve characters, bij de eerste 2 delen is de special onzichtbaarheid, bij de prequel een schild. Met wat upgrades in het begin maak je ze snel tijdens de special, en krijgen ze health regeneration. In latere levels heb je sterk genoege guns + wat attack of elemental upgrades om bruut aan te vallen. :)
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 8 maart 2015 @ 18:51:35 #299
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_150426911
Duidelijk ^O^
Dat wordt dan de Siren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 8 maart 2015 @ 21:59:20 #300
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_150438621
cool
When all else fails, you always have delusion.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')