abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145747466
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:41 schreef Cherna het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn nu op de maan met die zwaartekracht etc. Daarbij de laserwapens etc. Maar ik blijf BL2 toch leuker vinden. Uiteindelijk bevalt me de setting op de maan en de karakters niet geheel. Ik mis iets, de sfeer. Het voelt niet prima. Daarmee niet gezegd dat het slecht is.
Spel is leuk nog steeds wat humor.
Alleen kan me nog goed herinneren dat ik bij BL1 na 10 min spelen om was spel stuk of 10x uitgespeeld en met plezier. bij BL2 het zelfde kan het spel met men ogen dicht spelen.

Maar pre sequel heeft me (nog) niet te pakken of het komt door de char die ik speel: nisha

Wie zijn jullie eigenlijk?
pi_145747563
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar die zijn wel enorm kut tot nog toe :').

Best nog pittig op sommige stukken trouwens, en de Moon Zoomy is echt een kutding :').
De Stingray is ander best leuk. Enemy buggies kapot stampen :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:44:26 #243
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_145780418
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef DutchOven het volgende:

[..]

Spel is leuk nog steeds wat humor.
Alleen kan me nog goed herinneren dat ik bij BL1 na 10 min spelen om was spel stuk of 10x uitgespeeld en met plezier. bij BL2 het zelfde kan het spel met men ogen dicht spelen.

Maar pre sequel heeft me (nog) niet te pakken of het komt door de char die ik speel: nisha

Wie zijn jullie eigenlijk?
Ik speel als de Claptrap, onwijs leuk.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:48:43 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145780559
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:06 schreef OMG het volgende:

[..]

De Stingray is ander best leuk. Enemy buggies kapot stampen :P.
Ja, en nergens overheen springen als het er echt toe doet, ding kost me bakken met geld :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:49:48 #245
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_145780603
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en nergens overheen springen als het er echt toe doet, ding kost me bakken met geld :P.
Dus ik ben niet de enige. ^O^
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_145781841
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en nergens overheen springen als het er echt toe doet, ding kost me bakken met geld :P.
Dat is waar. De eerste keer dat ik naar Pickle ging (ik geloof dat hij 't was) waar je in Triton Flats over die soort lava-achtige kloof moet spring ik er zonder moeite overheen. Toen dacht ik even wat andere quests te doen. Later terug naar diezelfde sprong om naar een ander gebied te gaan, vervolgens val ik tig keer achter elkaar in diezelfde kloof met m'n Stingray.

Maar ik lijk soms meer moeite met springen te hebben dan in voorgaande Borderlands games. Vooral met die double jump verkijk ik me nog wel eens op de afstand. Zo ben ik ook tig keer in een gat gevallen toen ik naar Zarpedon's kist op zoek was.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:50:30 #247
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_145790375

Ik zie dat dit eraan komt van 2K. Al die awards, hoeveel zegt dat nog over een game tegenwoordig, zeker als je er 60 krijgt.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_145938616
Ik heb Pre Sequel gekocht en een paar uur gespeeld. Ik snap wel dat hij relatief lage reviews krijgt omdat hij zoveel lijkt op BL2. Maar omdat ik BL2 erg vet vond vind ik deze ook echt tof. Ik speel overigens als Wilhelm, al lijken de action skills van de andere characters ook erg vet
pi_145951940
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:56 schreef Romanus het volgende:
Ik heb Pre Sequel gekocht en een paar uur gespeeld. Ik snap wel dat hij relatief lage reviews krijgt omdat hij zoveel lijkt op BL2. Maar omdat ik BL2 erg vet vond vind ik deze ook echt tof. Ik speel overigens als Wilhelm, al lijken de action skills van de andere characters ook erg vet
Het spel lijkt veel op BL2 omdat het met de zelfde engine is gemaakt.

Waar speel je op?
pi_145957470
Volgens die logica zou Borderlands 2 ook matige reviews moeten krijgen omdat 'ie teveel op de eerste lijkt. Want engine.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_145959469
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 10:56 schreef DutchOven het volgende:

[..]

Het spel lijkt veel op BL2 omdat het met de zelfde engine is gemaakt.

Waar speel je op?
PC

Ik bedoel meer dat als men hoge verwachtingen heeft voor een nieuwe game, en hij vervolgens veel op zijn voorganger lijkt, dat mensen misschien teleurgesteld zijn en lage reviews geven. Ik had echter nauwelijks verwachtingen omdat ik de Pre-Sequel release etc helemaal niet heb gevolgd. Ik vind het dan ook gewoon een leuk vervolg op BL2
pi_145960085
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:19 schreef Romanus het volgende:

[..]

leuk vervolg op BL2
Voorganger van BL2
pi_146118997
Ben weer verder gegaan met m'n Soldier lvl 22, na 8 maanden :P

Heb nu net die quest Out of Body Experience gedaan, die robot kan goed zingen _O-
Children of the night. What music they make.
  maandag 3 november 2014 @ 14:28:47 #254
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_146253318
Ziet het geld er al de hele tijd uit als een snoepje?
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_146254407
Dat was voor Halloween. Schijnt dat in de gebieden waar je begint vijanden met pompoenen als hoofden rondlopen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 3 november 2014 @ 15:06:43 #256
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_146254571
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 15:02 schreef OMG het volgende:
Dat was voor Halloween. Schijnt dat in de gebieden waar je begint vijanden met pompoenen als hoofden rondlopen.
Aha, thx. :)
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  woensdag 5 november 2014 @ 11:23:59 #257
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_146323896
Hier sinds enkele maanden ook een Borderlands 2 speler, afgelopen weekend the warrior en Handsome Jack verslagen zonder ook maar 1 x dood te gaan :)
Ik was zelf Commando level 33 :)
Daarna nog wat zijmissies gedaan en gestart met pirates booty en even een bezoek gebracht aan de bigass worm maar dat was een heel kort bezoekje :)
Toen maar ff gegaan voor de true vault hunter mode en alleen al bij de quest van Hammerlock om de, op een bullymonk rijdende, midget te slopen een stuk of 25 x doodgegaan :)

Vervolgens geen enkel probleem met Boom Bewn en Flynt gehad :)

Blijft wel mooi dat je normal mode en true vault hunter mode door elkaar kunt spelen :)

Mn favorite wapen is een level 28 assault rifle (chaingun style) met bonus explosive damage en een damage van 654 :)
Fire rate increasing als je de schietknop langer ingedrukt houdt :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 5 november 2014 @ 11:26:49 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146323953
Ik ben denk ik bijna door TPS heen inmiddels, paar sidemissies nog en dan moet ik aan de eindbaas :P. Ben er al geweest, maar afgemaakt, dus maar even doorlevelen nog :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_146540870
Gisteravond de E-GUN gevonden. Wat een ding. Gevecht met de eindbaas van Chapter 10 duurde 15 seconden of zo. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 11 november 2014 @ 17:25:05 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146540901
Ben er doorheen inmiddels, mooi even CoD als tussendoortje en dan door naar Far Cry 4 *O*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_146747711
Heb 'em gisteren uitgespeeld. En daarna alle side missions afgemaakt. Wilhelm is nu level 30 (geloof ik, het zou 31 kunnen zijn, maar ik vergeet nu de helft van de tijd te upgraden :') ). De raid boss is trouwens de makkelijkste raid boss ooit. Kostte me 20 minuten of zo, maar met Wilhelm en z'n action skill is het eigenlijk te makkelijk. Misschien dat ik de sentinel en Iwajira vanavond nog een paar keer doe voor moonstones en zo.

Binnenkort maar eens TVHM starten en nieuwe playthroughs met de andere characters (want role-based achievements).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_147110609
Net de eerste episode van Tales from the Borderlands gespeeld. Best leuk. Borderlands meets Telltale's TWD en Wolf Among Us. Borderlands stijl leent zich er ook wel voor.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 1 december 2014 @ 19:09:28 #263
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_147193767
Ik kies nooit een Torgue gun omdat die projectielen altijd zo langzaam zijn.
When all else fails, you always have delusion.
pi_147194760
Wil die Tales from the Borderlands ook zeker proberen, maar wacht denk ik op de volledige versie. Vandaag ook The Walking Dead S1 en S2 gekocht voor de PS4 op disk :)
  vrijdag 5 december 2014 @ 13:48:20 #265
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_147306572
Deze week ook uitgespeeld op level 26. Die eindbaas was wel erg gemakkelijk, ik heb 'm met 1 second wind gehaald, een beetje teleurstellend. Storyline vond ik ook erg kort.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_148606746
Ben nu lvl 35 Engineer, en bezig met de 1e DLC (die met die piraten). Die Anchormen zijn nog knap lastig, en over die Cursed Pirates al helemaal te zwijgen :X

Heb het spel nog niet uitgespeeld, maar dat wil ik wel doen voordat ik aan DLC nr. 3 begin, die van Tiny Tina.
Children of the night. What music they make.
  maandag 12 januari 2015 @ 15:22:48 #267
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_148606892
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef DeHovenier het volgende:
Ben nu lvl 35 Engineer, en bezig met de 1e DLC (die met die piraten). Die Anchormen zijn nog knap lastig, en over die Cursed Pirates al helemaal te zwijgen :X

Heb het spel nog niet uitgespeeld, maar dat wil ik wel doen voordat ik aan DLC nr. 3 begin, die van Tiny Tina.
Och ik dacht dat je het over de Pre-Sequel had, hoopte op een DLC.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 12 januari 2015 @ 15:25:32 #268
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_148607032
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef Mirel het volgende:

[..]

Och ik dacht dat je het over de Pre-Sequel had, hoopte op een DLC.
Ik vind the P-S toch minder uitdagend om te blijven spelen, had er meer van verwacht.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_148607083
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 19:09 schreef Mirel het volgende:
Ik kies nooit een Torgue gun omdat die projectielen altijd zo langzaam zijn.
Ik heb alleen maar Jakobs-wapens in m'n arsenaal. Lekker zo snel schieten als je met de muis kunt klikken _O_

Dit wapen is baas:



En dan nog met een Aggression Relic erbij dat snipers 22% damage meer doen _O_
En ik heb ook een Relic dat je 18% minder recoil hebt met Jakobs wapens, en +19% groter magazijn.
Children of the night. What music they make.
pi_148607123
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef Mirel het volgende:

[..]

Och ik dacht dat je het over de Pre-Sequel had, hoopte op een DLC.
Nee, die PS moet ik nog spelen. En kopen. Is het z'n geld waard?

Wel jammer dat je die Tumtum na elk schot moet reloaden...
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')