abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135035124
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef OMG het volgende:

[..]

Inderdaad. Heb er 1 zelf weten te doen, en 1 van de Invincibles uit de Captain Scarlett DLC weten te "glitchen". Als in, zorgen dat 'ie op je schiet, hem door z'n eigen plasje acid laten wandelen en vervolgens een uur (of langer :') ) achter de steen bij de ingang schuilen totdat 'ie al z'n health kwijt is.
Ik dus allemaal waarvan zeker 4 geglitched :D Die jij hebt verslagen heb ik ook alleen gedaan met de Assasin op dezelfde manier maar tot 2x toe liep ie vast omdat er veel te veel 'wormen' gespawnd waren die op het einde allemaal tegelijkertijd dood gingen waardoor mijn xbox soms vast liep.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2014 18:47:54 ]
pi_135035155
Wat ik wel masterlijk vind is die cartooneske stijl. En de humor :D
Children of the night. What music they make.
pi_135035180
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
Wat ik wel masterlijk vind is die cartooneske stijl. En de humor :D
De humor is heel erg goed ja. Vaak hard op moeten lachen.
pi_135035232
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:48 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

De humor is heel erg goed ja. Vaak hard op moeten lachen.
Die Claptrap is een geniale vondst _O_
Gelijk een icoon voor heel de BL serie!
Children of the night. What music they make.
pi_135035258
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die Claptrap is een geniale vondst _O_
Gelijk een icoon voor heel de BL serie!
WOBWOBWOB WOBWOB WOB

I got my eyesight back and you are far more uglyer then i remember :D

Ik heb het te vaak uitgespeeld denk ik.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2014 18:53:28 ]
pi_135035479
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

WOBWOBWOB WOBWOB WOB

I got my eyesight back and you are far more uglyer then i remember :D

Ik heb het te vaak uitgespeeld denk ik.
:D
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:12:41 #107
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_135036125
Ergevens even alle quotes van Claptrap lezen is af en toe wel tof ja!

Heb borderlands 2 gespeeld en vond het tof maar was er ook ineens helemaal klaar mee.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_135038473
Waarom vliegen mn granaten omhoog als ik ze gooi :?
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:34:15 #109
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135039508
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom vliegen mn granaten omhoog als ik ze gooi :?
Dat komt door de momentum die je arm maakt en het te vroeg (lees: richting de lucht) los laat. Hierdoor zal de hoek erg wijd worden en zal je zelfs recht omhoog kunnen gooien wat resulteert in een granaat op je bakkes.
pi_135057213
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat komt door de momentum die je arm maakt en het te vroeg (lees: richting de lucht) los laat. Hierdoor zal de hoek erg wijd worden en zal je zelfs recht omhoog kunnen gooien wat resulteert in een granaat op je bakkes.
Ah. Het levert wel mooi vuurwerk op :')
Children of the night. What music they make.
pi_135060021
Jammer dat ik niet alle loot kan meenemen omdat ik nog een kleine inventory heb. Hoelang blijft het spul liggen?
Children of the night. What music they make.
  Redactie Games zaterdag 4 januari 2014 @ 12:58:46 #112
206706 crew  Racerblade
pi_135061092
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:16 schreef DeHovenier het volgende:
Jammer dat ik niet alle loot kan meenemen omdat ik nog een kleine inventory heb. Hoelang blijft het spul liggen?
Totdat je de area verlaat.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:00:09 #113
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135061125
Ik verkoop vet veel shizzle
pi_135064287
Heb net die missie gedaan van Zed dat je die E-tech gun krijgt, maar al de bandits zijn op, dus ik kan ze niet neerschieten -O-
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:41:17 #115
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135064469
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:36 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net die missie gedaan van Zed dat je die E-tech gun krijgt, maar al de bandits zijn op, dus ik kan ze niet neerschieten -O-
:(

Gebied weer uit lopen, daarna er weer in.
pi_135064563
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:41 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:(

Gebied weer uit lopen, daarna er weer in.
Net gedaan, maar niemand is er. Misschien verschijnen ze pas weer na 5 minuten ofzo?
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:45:38 #117
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135064609
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:44 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Net gedaan, maar niemand is er. Misschien verschijnen ze pas weer na 5 minuten ofzo?
Volgens mij had ik dezelfde missie. Weet het niet zeker maar als je naar t zuiden (weet niet zeker of dit het zuiden is :') ) gaat uit die grot kom je nog wat meer bandits tegen.

Klopt wel ja, ik had ze in die grot er ook doorheen geblazen. Zitten op die map nog wel meerdere bandits hoor :)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:50:22 #118
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_135064758
Gewoon andere bandits zoeken idd
Ok stelletje hokboeren
  Redactie Games zaterdag 4 januari 2014 @ 14:56:51 #119
181272 crew  Noppie2000
pi_135064983
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:36 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net die missie gedaan van Zed dat je die E-tech gun krijgt, maar al de bandits zijn op, dus ik kan ze niet neerschieten -O-
Ik ging altijd even naar een ander gebied en ging daarna weer terug. Dan respawnen ze wel.
pi_135065600
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:45 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Volgens mij had ik dezelfde missie. Weet het niet zeker maar als je naar t zuiden (weet niet zeker of dit het zuiden is :') ) gaat uit die grot kom je nog wat meer bandits tegen.

Klopt wel ja, ik had ze in die grot er ook doorheen geblazen. Zitten op die map nog wel meerdere bandits hoor :)
Het is deze ja.
http://borderlands.wikia.com/wiki/Medical_Mystery

Andere bandits tellen dus ook? Ik hoef niet alleen bandits binnen de blauwe cirkel te killen?

Ik neem nu ff pauze, zit al vanaf 9 uur 's ochtends te gamen :P
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:38:32 #121
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135066452
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:16 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Het is deze ja.
http://borderlands.wikia.com/wiki/Medical_Mystery

Andere bandits tellen dus ook? Ik hoef niet alleen bandits binnen de blauwe cirkel te killen?

Ik neem nu ff pauze, zit al vanaf 9 uur 's ochtends te gamen :P
Nee hoeft niet volgens mij hoor!
pi_135070536
Da's mooi dan :)
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:27:02 #123
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_135071379
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:16 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Het is deze ja.
http://borderlands.wikia.com/wiki/Medical_Mystery

Andere bandits tellen dus ook? Ik hoef niet alleen bandits binnen de blauwe cirkel te killen?

Ik neem nu ff pauze, zit al vanaf 9 uur 's ochtends te gamen :P
Dit hoeft inderdaad niet perse daar. Iets verderop kun je zo'n gebouw in waar ik de naam van vergeten ben :P maar daar lopen dus behoorlijk wat bandits. Meestal had ik het al afgerond voordat ik naar binnen ging, maar het is een mooie plek om die quest af te maken.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_135071705
Ik heb die quest al af kunnen maken *O*

Heb zo'n pistool gekregen die je kunt wegooien, en dan ontploft ie :')
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:38:48 #125
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_135071913
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb die quest al af kunnen maken *O*

Heb zo'n pistool gekregen die je kunt wegooien, en dan ontploft ie :')
Dat doen alle wapens van Tediore :D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_135072337
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:38 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Dat doen alle wapens van Tediore :D
:')

Dat was in deel 1 niet zo.

Ook nieuw is dat je nu wapens etc kunt opslaan _O_

-edit-

Mwehehe, als je op die rugzakjes schiet van die Nomad Pyro's ontploffen ze.
Children of the night. What music they make.
pi_135073291
Wat heeft een sterretje naat een wapen te betekenen?
Children of the night. What music they make.
pi_135080039
Ellie + Rule 34...... :X

Gauw verder spelen _O-
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:51:48 #129
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_135080435
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef DeHovenier het volgende:
Wat heeft een sterretje naat een wapen te betekenen?
quote:
Either you favorited it, or it is temporary for a quest
goegel.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_135080542
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom vliegen mn granaten omhoog als ik ze gooi :?
Dat zijn waarschijnlijk die granaten die je bij een bepaalde dlc krijgt. Die zijn verder zo goed als waardeloos en geven alleen wat vuurwerk en maar minimale schade. Binnen werken ze wel aardig maar dan kun je ook jezelf opblazen.
pi_135081265
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dat zijn waarschijnlijk die granaten die je bij een bepaalde dlc krijgt. Die zijn verder zo goed als waardeloos en geven alleen wat vuurwerk en maar minimale schade. Binnen werken ze wel aardig maar dan kun je ook jezelf opblazen.
Klopt ja, dat is me vaak genoeg gebeurd _O-

Het is wel handig binnenshuis, dat wel. Maar ik heb nu al andere granaten gekozen.
Children of the night. What music they make.
pi_135081436
Heerlijk trouwens, dat westernmuziekje in de map Dust _O_
Children of the night. What music they make.
pi_135159245
Ik ben nu net in Bloodshot Stronghold aangekomen, en daar zijn enkele kluizen die ik niet kan openen. iemand een idee waarom? Ze hebben een groen lichtje, maar dan bliept het en wordt t rood, om daarna weer groen te worden.
Children of the night. What music they make.
  maandag 6 januari 2014 @ 19:54:34 #134
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_135159380
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben nu net in Bloodshot Stronghold aangekomen, en daar zijn enkele kluizen die ik niet kan openen. iemand een idee waarom? Ze hebben een groen lichtje, maar dan bliept het en wordt t rood, om daarna weer groen te worden.
die zitten op slot en moet je kapot schieten of slaan. ;)
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_135159753
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Samael het volgende:

[..]

die zitten op slot en moet je kapot schieten of slaan. ;)
Oh. Dan ga ik maar ff terug :P

Heb geen hangslot ofzo zien zitten?
Children of the night. What music they make.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:01:19 #136
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_135159789
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Oh. Dan ga ik maar ff terug :P

heb geen hangslot ofzo zien zitten?
Ik neem aan dat je het over die groene kluizen hebt
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_135160415
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:01 schreef Samael het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het over die groene kluizen hebt
Het zijn elektrische kluizen zie ik net, en kapotschieten werkt idd. Wel stom dat het nooit hoge bedragen zijn, het bedrag ligt rond de $20 :')
Children of the night. What music they make.
pi_135161801
Als je schiet met een wapen, dan gaat je crosshair uit elkaar en schiet je niet meer gericht. Welk merk wapen/skill moet ik hebben om dat te verminderen?
Children of the night. What music they make.
pi_135162153
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
Als je schiet met een wapen, dan gaat je crosshair uit elkaar en schiet je niet meer gericht. Welk merk wapen/skill moet ik hebben om dat te verminderen?
Badass points gebruiken op recoil reduction helpt wel een beetje.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_135162258
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef OMG het volgende:

[..]

Badass points gebruiken op recoil reduction helpt wel een beetje.
Op dit moment is dat 3.8%, en ik ben lvl 15.
Children of the night. What music they make.
pi_135162811
Als ik Roland red, is er recht tegenover zijn cel nog een andere cel, met wapenkisten en ammo erin. kan ik die nog open krijgen?
Children of the night. What music they make.
pi_135164156
Ik heb het spel pas sinds gisteren(PS+),heel erg tof en geinig. :9

Ik ben nu level 9 en momenteel in Sanctuary :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 06-01-2014 21:42:18 ]
pi_135164391
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef DeHovenier het volgende:
Als ik Roland red, is er recht tegenover zijn cel nog een andere cel, met wapenkisten en ammo erin. kan ik die nog open krijgen?
Uhmm als ik me nog goed kan herinneren wel ja. Ergens bovenin heb je switches die je aan moet zetten. Je moet eerst ff een ladder zien te vinden en dan zie je het vanzelf wel.
pi_135164506
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik heb het spel sinds gisterochtend(PS+),heel erg tof en geinig :9
Idd :P

Die robots zijn makkelijk ter verslaan (shock-granaten ftw), maar ik ga wel snel door mn ammo heen :P

Heb 1 pistool en 1 Assault Rifle van Jakobs, die zijn baas _O_
Lekker Western-themed ook, versierd ijzer/staal met hout.

Mn Sniper is van Vladof, de Skorry Pooshka. Die is Incendiary.

Wat ik sowieso van een wapen wil is snel reloaden en accuracy.
Children of the night. What music they make.
pi_135164594
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Uhmm als ik me nog goed kan herinneren wel ja. Ergens bovenin heb je switches die je aan moet zetten. Je moet eerst ff een ladder zien te vinden en dan zie je het vanzelf wel.
Oh. Dan ga ik later wel terug, want ik ben nu bezig met die missie dat je die Roland moet redden.
Children of the night. What music they make.
pi_135165426
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Idd :P

Die robots zijn makkelijk ter verslaan (shock-granaten ftw), maar ik ga wel snel door mn ammo heen :P

Heb 1 pistool en 1 Assault Rifle van Jakobs, die zijn baas _O_
Lekker Western-themed ook, versierd ijzer/staal met hout.

Mn Sniper is van Vladof, de Skorry Pooshka. Die is Incendiary.

Wat ik sowieso van een wapen wil is snel reloaden en accuracy.
En ook genoeg munitie+damage points :P
pi_135166018
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

En ook genoeg munitie+damage points :P
Ja, maar dat zit met Jakob wel goed. En wat de munitie betreft, je kan altijd je perk upgraden, of anders zo\n class-mod gebruiken.

Tevens:



:9
Children of the night. What music they make.
pi_135166552
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:53 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja, maar dat zit met Jakob wel goed. En wat de munitie betreft, je kan altijd je perk upgraden, of anders zo\n class-mod gebruiken.

Tevens:

[ afbeelding ]

:9
Flinke tieten :P
pi_135166872
Ik had bij 1 van de DLC's dat ik dwars door d'r heen kon lopen. Kon ik ineens alles van de binnenkant zien. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_135166916
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef OMG het volgende:
Ik had bij 1 van de DLC's dat ik dwars door d'r heen kon lopen. Kon ik ineens alles van de binnenkant zien. :').
Dat gaat me dan weer te ver, viespeuk :{w
Children of the night. What music they make.
pi_135167158
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef OMG het volgende:
Ik had bij 1 van de DLC's dat ik dwars door d'r heen kon lopen. Kon ik ineens alles van de binnenkant zien. :').
o|O
pi_135167375
Hodfr, die Mad Mike :r
Children of the night. What music they make.
pi_135168350
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Uhmm als ik me nog goed kan herinneren wel ja. Ergens bovenin heb je switches die je aan moet zetten. Je moet eerst ff een ladder zien te vinden en dan zie je het vanzelf wel.
Ik heb een ladder gevonden, ben naar boven gegaan en daar vond ik een wapenkist, maar geen switches ofzo?

Cel nr. 04 is het dan.

-edit-
Ah, al gevonden. Je moet over die pijpen lopen.
Children of the night. What music they make.
pi_135188867
Heb m'n eerste Legendary wapen te pakken _O_

http://cloud-3.steampower(...)E4F5C8EDDFC4B97A027/
Children of the night. What music they make.
pi_135197210
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef DeHovenier het volgende:
Heb m'n eerste Legendary wapen te pakken _O_

http://cloud-3.steampower(...)E4F5C8EDDFC4B97A027/
Uit Torques DLC zo te zien. Meteen al aan een DLC begonnen dus? :D
  Redactie Games dinsdag 7 januari 2014 @ 17:49:06 #156
206706 crew  Racerblade
pi_135197455
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:42 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Uit Torques DLC zo te zien. Meteen al aan een DLC begonnen dus? :D
Met level 16 kan je nooit zoveel tokens hebben, denk ik? Maar het is een tijdje geleden dat ik gespeeld heb. :P Goed wapen!
pi_135197481
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Met level 16 kan je nooit zoveel tokens hebben, denk ik? Maar het is een tijdje geleden dat ik gespeeld heb. :P Goed wapen!
Hij kan ook uit een baasje vallen volgens mij.
  Redactie Games dinsdag 7 januari 2014 @ 17:50:29 #158
206706 crew  Racerblade
pi_135197517
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Hij kan ook uit een baasje vallen volgens mij.
Ah, kan ook. Weet alleen dat die midget + bullymong in het begin hem ook dropt.
pi_135199254
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:42 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Uit Torques DLC zo te zien. Meteen al aan een DLC begonnen dus? :D
Nee, nog niet?

Een lootmidget dropte hem in de Tundra Express. Er lagen op een dak 3 dozen naast elkaar, ik maak ze 1 voor 1 open, en uit alledrie komen Loot Midgets zetten :')

De laatste dropte die Legendary.
Children of the night. What music they make.
pi_135199375
Heb nu een Rifleman Class Mod erbij gegooid, +24% Ass. Rifle Magazine Size en +18% Ass. Rifle Gun Damage.
Children of the night. What music they make.
pi_135254290
Iemand zin om weer te co-oppen op Xbox? Heb hem nog steeds op de harde schijf staan en nog amper gespeeld (lvl. 12). Ik kan de komende weken bijna elke avond wel.
pi_135281361
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:26 schreef emokid het volgende:
Iemand zin om weer te co-oppen op Xbox? Heb hem nog steeds op de harde schijf staan en nog amper gespeeld (lvl. 12). Ik kan de komende weken bijna elke avond wel.
Ik speel 'm op de pc ;(

Anders had ik ook elke avond tijd :P
Children of the night. What music they make.
pi_135282722
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:26 schreef emokid het volgende:
Iemand zin om weer te co-oppen op Xbox? Heb hem nog steeds op de harde schijf staan en nog amper gespeeld (lvl. 12). Ik kan de komende weken bijna elke avond wel.
Ik heb wel zin, ben alleen gestopt na introfilmpje :@
pi_135283426
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:28 schreef Viro het volgende:

[..]

Ik heb wel zin, ben alleen gestopt na introfilmpje :@
Gamertag: Bardogan. Maar speel eerst tot ong level 7/8 op zijn minst.
pi_135283705
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:48 schreef emokid het volgende:

[..]

Gamertag: Bardogan. Maar speel eerst tot ong level 7/8 op zijn minst.
Mijn GT is TSM Insomniac. Lijkt me ook slim ja.
pi_135285922
Die robots zijn makkelijk als je corrisive weapons hebt, ben ik net achtergekomen :')

[ Bericht 52% gewijzigd door DeHovenier op 09-01-2014 19:38:31 ]
Children of the night. What music they make.
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:39:52 #167
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_135286381
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
Die robots zijn makkelijk als je corrisive weapons hebt, ben ik net achtergekomen :')
Klopt, echt ideaal om daar tegen te gebruiken. Electriciteit is ideaal tegen shields :D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_135286414
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
Die robots zijn makkelijk als je corrisive weapons hebt, ben ik net achtergekomen :')
Die Loaders zijn wel te doen ja. Ook al had ik geen corrosive weapons toen.. :P
pi_135286750
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef emokid het volgende:

[..]

Die Loaders zijn wel te doen ja. Ook al had ik geen corrosive weapons toen.. :P
Ik knal ze sowieso allemaal neer met mn Legendary Assault Rifle. Heb toch genoeg ammo, dus dat is lekker :P
Children of the night. What music they make.
pi_135286800
quote:
3s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Klopt, echt ideaal om daar tegen te gebruiken. Electriciteit is ideaal tegen shields :D
Mja, als je die shields naar beneden hebt gehaald, moet je weer switchen naar een andere wapen, en dat kost teveel tijd. Mits je een schuilplek hebt :P

Die turret van me is ook verrekte handig _O_
Beetje afleiding zodat je kan herstellen, en hij doet nog damage ook!

Ben nu lvl 21 btw.
Children of the night. What music they make.
pi_135286959
Is het waard om de DLC aan te schaffen? Vond alle DLC van deel 1, behalve de arena DLC, tof.
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:50:02 #172
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_135286961
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:46 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Mja, als je die shields naar beneden hebt gehaald, moet je weer switchen naar een andere wapen, en dat kost teveel tijd. Mits je een schuilplek hebt :P

Die turret van me is ook verrekte handig _O_
Beetje afleiding zodat je kan herstellen, en hij doet nog damage ook!

Ben nu lvl 21 btw.
In 1 healde die ook en kon hij kogels spawnen. Dat was helemaal geniaal :D Ik heb zelf ook de soldier nu. Keer gerespecced en toen vergeten dat er een soort van nuke afging als je hem neerzette. Ik schrok de eerste keer wel :D Volgens mij de middelste tier
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_135287353
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Viro het volgende:
Is het waard om de DLC aan te schaffen? Vond alle DLC van deel 1, behalve de arena DLC, tof.
Geen idee, ik moet die ook nog allemaal nog spelen.

Ook van deel 1 :')

quote:
3s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

In 1 healde die ook en kon hij kogels spawnen. Dat was helemaal geniaal :D Ik heb zelf ook de soldier nu. Keer gerespecced en toen vergeten dat er een soort van nuke afging als je hem neerzette. Ik schrok de eerste keer wel :D Volgens mij de middelste tier
Gerespecced :?

Tot nu toe heb ik van de Guerilla sectie de Sentry (meer schoten van je turret + hij blijft langer staan) vol en 1 punt bij Willing (verbeterde Shield Recharge Rate en Shield Capacity). Bij de Survival Tree heb ik Healthy (maximum health incr.) en Preperation (Shield Cap. increased, plus Health regenearion when shield is full).

Nou focus ik vooral op m'n eigen shield (Willing), en dan ga ik ervoor zorgen dat m'n Turret een shield krijgt.
Children of the night. What music they make.
pi_135288275
Dlc is wel goed, tiny tina's assault is wel een van de betere
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:16:06 #175
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_135291240
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Geen idee, ik moet die ook nog allemaal nog spelen.

Ook van deel 1 :')

[..]

Gerespecced :?

Tot nu toe heb ik van de Guerilla sectie de Sentry (meer schoten van je turret + hij blijft langer staan) vol en 1 punt bij Willing (verbeterde Shield Recharge Rate en Shield Capacity). Bij de Survival Tree heb ik Healthy (maximum health incr.) en Preperation (Shield Cap. increased, plus Health regenearion when shield is full).

Nou focus ik vooral op m'n eigen shield (Willing), en dan ga ik ervoor zorgen dat m'n Turret een shield krijgt.
Wat ik dus gedaan heb was dus alles op nul gezet en weer opnieuw ingedeeld :) Sorry beetje voor het wow taal tussendoor :P
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_135291899
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Viro het volgende:
Is het waard om de DLC aan te schaffen? Vond alle DLC van deel 1, behalve de arena DLC, tof.
Ik vind het het 100% waard. Al helemaal momenteel met die kortingen op xbox marketplace.
Het zijn 4 totaal nieuwe verhalen, en net als in deel 1 ook vrij groot.
pi_135295002
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik vind het het 100% waard. Al helemaal momenteel met die kortingen op xbox marketplace.
Het zijn 4 totaal nieuwe verhalen, en net als in deel 1 ook vrij groot.
Oh yeah :D
pi_135308854
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:48 schreef emokid het volgende:

[..]

Gamertag: Bardogan. Maar speel eerst tot ong level 7/8 op zijn minst.
Je kunt mij ook altijd uitnodigen voor een potje Borderlands 2. Ik heb al een keer een potje met je gespeeld volgens mij maar dat was niet veel.

quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:54 schreef Viro het volgende:

[..]

Mijn GT is TSM Insomniac. Lijkt me ook slim ja.
En jij ook. Wel heb ik het spel al volledig uitgespeeld maar dat vind ik niet erg. Ik heb karakters in veel levels en anders begin ik gewoon als een level 1.

Emokid had mij, al of ik hem al eens toegevoegd. Mijn gamertag is Drrrrrrugsbunny met 6 r en :D

Met hoe meer mensen je het speelt in game, des te groter de kans op betere loot.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2014 11:01:16 ]
  Redactie Games vrijdag 10 januari 2014 @ 11:04:42 #179
206706 crew  Racerblade
pi_135308999
Ik wil ook wel meedoen. Racerblade01, sta al op je vriendenlijst. Heb volgens mij een lage level Mechromancer, anders kan ik ook wel een level 1 gebruiken. Heb toch wel een aardige bad-ass rank, misschien kan ik dan alsnog na een paar levels fatsoenlijk meedoen.

Ik moet met uitzondering van de piraten-DLC alle pakketten nog steeds spelen trouwens. :') En ondanks dat ik Terramorphous op zijn minst twee keer verslagen heb, is de achievement nog niet gepopt. :(
pi_135309183
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:04 schreef Racerblade het volgende:
Ik wil ook wel meedoen. Racerblade01, sta al op je vriendenlijst. Heb volgens mij een lage level Mechromancer, anders kan ik ook wel een level 1 gebruiken. Heb toch wel een aardige bad-ass rank, misschien kan ik dan alsnog na een paar levels fatsoenlijk meedoen.

Ik moet met uitzondering van de piraten-DLC alle pakketten nog steeds spelen trouwens. :') En ondanks dat ik Terramorphous op zijn minst twee keer verslagen heb, is de achievement nog niet gepopt. :(
Er staat helemaal geen 1 missie meer open? Ook geen 'verstopte missies'?

Zaterdag avond kan ik trouwens. Vanavond niet, dan wordt het een avondje playstation 4 bij een maat van mij.
pi_135309315
O ja en ik heb uiteraard legendary wapens voor bijna ieder level. Laagste level is level 5 legendary granaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2014 11:14:43 ]
  Redactie Games vrijdag 10 januari 2014 @ 11:18:33 #182
206706 crew  Racerblade
pi_135309462
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:10 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Er staat helemaal geen 1 missie meer open? Ook geen 'verstopte missies'?
Nee, er is iets mis met mijn savegame. Ik heb met mijn Siren zowel Terramorphous verslagen als alle sidequests gedaan, beide niet ontgrendeld. Schijnt een probleem te zijn dat vaker voorkomt. Ik heb nog wel een Assassin die volgens mij alles gedaan heeft behalve de Terramorphous-missie. Hopelijk doet die het daar wel, heb geen zin om na ruim 3 keer uitspelen het nog een keer te doen. :')
pi_135323008
Vanavond kan ik al Borderlands doen! Morgen avond ben ik er juist niet. Ik heb weer lekker op zitten letten met het maken van een afspraak :D
pi_135326052
Ik heb Racerblade01 en wiebeldak al op Xbox Live. Had met jullie gespeeld voor het laatst. Wiebeldak jij speelt volgens mij alleen GTA V nog. :P Ik kan komende week weer, in de avonden, tussen ~21:30-24:00.
pi_135332084
Vanavond ben en kan ik niet online komen. Morgen is mijn vrije dag dus hele dag gamen :@

GT is TSM Insomniac
ff nog een keer posten voor zekerheid
pi_135340719
Inmiddels 30-40 uur met Borderlands 2,ben net level 17 Siren.

Eerst even Sir Hammerlock varkids missie(Mighty Morphin) doen en dan trein kapen(story mission). :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:20 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanavond kan ik al Borderlands doen! Morgen avond ben ik er juist niet. Ik heb weer lekker op zitten letten met het maken van een afspraak :D
Is goed
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:36 schreef Viro het volgende:
Vanavond ben en kan ik niet online komen. Morgen is mijn vrije dag dus hele dag gamen :@

GT is TSM Insomniac
ff nog een keer posten voor zekerheid
Morgen ben ik juist bezig,dus kan niet online met BL2 :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 10-01-2014 23:36:20 ]
pi_135425746
Fuck man,ik had gisteren ongeveer 10 uur speeltijd(!) nodig om Wilhelm te verslaan(kostte me wel circa $7500,mede door de treinoverval missie beloning). _O-

Ben gelukkig wel level 19 Siren. :9

[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 13-01-2014 05:28:37 ]
pi_135430682
Die Sir Hammerlock missie kan ik niet doen? Ik kan niks injecten. Heb je daarvoor iets nodig?

Ik kon Wilhelm al de eerste keer verslaan.
Children of the night. What music they make.
  maandag 13 januari 2014 @ 12:26:16 #189
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_135431338
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef DeHovenier het volgende:
Die Sir Hammerlock missie kan ik niet doen? Ik kan niks injecten. Heb je daarvoor iets nodig?

Ik kon Wilhelm al de eerste keer verslaan.
Je moet wachten tot ze gaan transformeren voordat je dat kunt doen. Dan kruipen ze in de grond en wordt het zo'n vleesboom op het beetje apart te omschrijven
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  maandag 13 januari 2014 @ 12:42:40 #190
202546 Baszh
The Dude abides
pi_135431862
Borderlands 2 hier even in iets over 2 en een half uur uitgespeeld. http://www.twitch.tv/speeddemosarchivesda/b/494105659?t=1h53m46s
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_135438152
Level 72 en overpowered tot level 8 plus de beste wapens van dat level. Altijd leuk als je zo'n iemand tegen komt die je even wilt helpen boosten want ik was blijven hangen op level 65 en heb daarna eigenlijk niet meer gespeeld.

Tegenstanders zijn nu level 82 en sommige baasjes level 83.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2014 15:29:56 ]
pi_135438223
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef DeHovenier het volgende:
Die Sir Hammerlock missie kan ik niet doen? Ik kan niks injecten. Heb je daarvoor iets nodig?

Ik kon Wilhelm al de eerste keer verslaan.
En je hebt uiteraard die spuit nodig die Sir Hammerlock je geeft in Sanctuary. Hij staat in het cafe rechts naast Moxxi.
pi_135438641

Dit schijnt nu de hoogste rang tegenstander te zijn mits je hem eerst laat ranken.
pi_135438997
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Inmiddels 30-40 uur met Borderlands 2,ben net level 17 Siren.

Eerst even Sir Hammerlock varkids missie(Mighty Morphin) doen en dan trein kapen(story mission). :9

[..]

Is goed

[..]

Morgen ben ik juist bezig,dus kan niet online met BL2 :P
Jij speelt ook op de xbox?
pi_135439647
Speel nu veel BF4 en dan ervaar je pas hoe goed Borderlands 2 is. BL2 heeft nog nooit gecrashed op mijn PC terwijl BF4 zo brak loopt. Misschien toch maar weer eens BL2 spelen. Ben dacht ik level 65
pi_135440276
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:01 schreef stoeltafel het volgende:
Speel nu veel BF4 en dan ervaar je pas hoe goed Borderlands 2 is. BL2 heeft nog nooit gecrashed op mijn PC terwijl BF4 zo brak loopt. Misschien toch maar weer eens BL2 spelen. Ben dacht ik level 65
Volgens mij heb ik ook een tijdje BL2 met jou gespeeld :D Kan me je naam nog wel herinneren :Y

Bij mij heeft BL2 ook nooit problemen gehad op de PC. Het speelde echt super lekker allemaal.

Ik zit er ook weer aan te denken om te spelen. Toch blijft het echt een leuke game _O_
pi_135448988
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:47 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Jij speelt ook op de xbox?
PS3 :9
pi_135470022
quote:
17s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik ook een tijdje BL2 met jou gespeeld :D Kan me je naam nog wel herinneren :Y

Bij mij heeft BL2 ook nooit problemen gehad op de PC. Het speelde echt super lekker allemaal.

Ik zit er ook weer aan te denken om te spelen. Toch blijft het echt een leuke game _O_
Stuur maar een berichtje dan join ik. Zijn er plannen voor BL3?
pi_136666227
Hoi, ik zoek mensen om mee te co-op'en.
How did they ever make a movie of Lolita?
pi_136666330
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:29 schreef Wire het volgende:
Hoi, ik zoek mensen om mee te co-op'en.
Hoi, ik vraag mij af of dat op de pc, xbox of ps3 is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')