Ja dat herken ik ook wel.. met 2 of meer is een stuk gezelliger.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:30 schreef Braddie het volgende:
Wil ook 2-3x per week sporten.. maar bij mij is het meer dat er niemand met me mee wilt om te hardlopen/sportschool. En in m`n eentje vind ik ook zoiets..
Ja.quote:
Ik doe een teamsport dus dan kun je niet zonder goede reden je teamgenoten in de steek laten.quote:En welke motieven spelen voor jou de belangrijkste rol daar in?
Dat is Idd een goede reden. Ik ben echter juist gestopt met voetbal, omdat ik niet zo goed tegen dat verplichte kanquote:Op maandag 6 mei 2013 14:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik doe een teamsport dus dan kun je niet zonder goede reden je teamgenoten in de steek laten.![]()
En omdat het gewoon leuk is natuurlijk.
Ja het lukt mij.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:29 schreef consequence het volgende:
Lukt het jou om consistent te sporten? En welke motieven spelen voor jou de belangrijkste
rol daar in?
Waardoor heb je last van uitstel gedrag denk je? Wat staat je het meest tegen aan sporten?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:40 schreef sararaats het volgende:
ik moet het voor m'n gezondheid maar heb last van Uitstel Gedrag
het startenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:45 schreef consequence het volgende:
[..]
Waardoor heb je last van uitstel gedrag denk je? Wat staat je het meest tegen aan sporten?
Woa, wicked plaatjequote:elke dag voor het sporten deze pic bekijken en ik ben spontaan al m'n smoesjes kwijt om niet te gaan
Same here...quote:Op maandag 6 mei 2013 14:40 schreef sararaats het volgende:
ik moet het voor m'n gezondheid maar heb last van Uitstel Gedrag
nog steeds oranjequote:Op maandag 6 mei 2013 14:47 schreef Weissman het volgende:
Die confidence wanneer hij op 1:29 zegt; "I'm comfortable''. Priceless.
Maar hoe denken jullie dan na over sporten? Het starten is het moeilijkste inderdaad.. maar ik ben heel nieuwsgierig wat de weerstand vooral veroorzaakt voor jullie.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:30 schreef Braddie het volgende:
Wil ook 2-3x per week sporten.. maar bij mij is het meer dat er niemand met me mee wilt om te hardlopen/sportschool. En in m`n eentje vind ik ook zoiets..
Geen weerstand hier. Not even once. Als ik weerstand voel kijk ik een aflevering van Obese, naar oude fotos van mezelf, of kijk ik om me heen in de sportschool naar mensen die aan het sukkelen zijn en dat is voor mij genoeg.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:48 schreef consequence het volgende:
[..]
Maar hoe denken jullie dan na over sporten? Het starten is het moeilijkste inderdaad.. maar ik ben heel nieuwsgierig wat de weerstand vooral veroorzaakt voor jullie.
mijn weerstand is niet zo schitterend en heb overgewicht in m'n buik. maar straks ga ik lopen en post zeker een verslagje met tijden en heel de battaklank in het hardlooptopic.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:48 schreef consequence het volgende:
[..]
Maar hoe denken jullie dan na over sporten? Het starten is het moeilijkste inderdaad.. maar ik ben heel nieuwsgierig wat de weerstand vooral veroorzaakt voor jullie.
Ik denk dan dat die denkwijze niet meer bij mij past en er geen smoesjes zijn om niet te gaan,quote:Op maandag 6 mei 2013 14:48 schreef consequence het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor. Ik wil ook gaan sporten, maar vind het echt doodsaai om alleen te gaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is misschien een excuus, maar ik voel me dan zo "Loner" in de sportschool in m`n eentje.
Handbal.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:41 schreef Ffukkie-slim het volgende:
[..]
Dat is Idd een goede reden. Ik ben echter juist gestopt met voetbal, omdat ik niet zo goed tegen dat verplichte kan![]()
Ik wil ook weleens een zondagje vrij kunnen nemen.
Maar wat voor sport dan?
kan je meteen werken aan dat probleemquote:Op maandag 6 mei 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is misschien een excuus, maar ik voel me dan zo "Loner" in de sportschool in m`n eentje.
Mijn weerstand vloeit voornamelijk voort uit het feit dat ik geen resultaat boek.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:48 schreef consequence het volgende:
[..]
Ok, ja dat is voor mij ook een belangrijke. De endorfines na intense sportquote:Op maandag 6 mei 2013 14:53 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zwem en squash.
Mijn motief is dat ik het euforische gevoel na het sporten zelf heerlijk vind.
Mijn moeder zwemt en squasht helemaal nietquote:Op maandag 6 mei 2013 14:53 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zwem en squash.
Mijn motief is dat ik het euforische gevoel na het sporten zelf heerlijk vind.
Dat denk jij. Ondertussen neuk ik ook de buurman.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:03 schreef Ffukkie-slim het volgende:
[..]
Mijn moeder zwemt en squasht helemaal niet![]()
Ze tennist..
Lijkt me juist heerlijk om in de winter binnen te sporten en 's zomers zonder verplichtingen te kunnen hardlopen ofzo. Maarja handballen is denk ik niet echt mijn dingquote:Op maandag 6 mei 2013 14:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Handbal.![]()
Dat het vaak je hele zondag in beslag neemt is soms wel balen, maar wij hebben gelukkig vaak wedstrijden op zaterdagavond, dan neemt het eigenlijk maar heel weinig tijd van je weekend in beslag.En tussen april en oktober heb je juist helemaal niks te doen.
![]()
Wat trouwens ook wel helpt is af en toe bij een sportwedstrijd (op hoog niveau) te kijken, dan krijg je er zelf ook weer zin in.
Nu maak je het wel heel bont. Volgens mij ben jij iemand anders moeder hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 15:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat denk jij. Ondertussen neuk ik ook de buurman.
Ja dat is idd wel lekker.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:08 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Lijkt me juist heerlijk om in de winter binnen te sporten en 's zomers zonder verplichtingen te kunnen hardlopen ofzo.
Want?quote:Maarja handballen is denk ik niet echt mijn ding![]()
Net 30 minuten gewandeld, even een pauze en dan straks weer even een stuk lopen.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:51 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor. Ik wil ook gaan sporten, maar vind het echt doodsaai om alleen te gaan.
Die vind ik wel bossa, ik doe hem gelijk als achtergrond.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:42 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
elke dag voor het sporten deze pic bekijken en ik ben spontaan al m'n smoesjes kwijt om niet te gaan
Nou zie je je kan het dus wel. Even doorzetten in de sportschool in het begin, en je gaat automatisch alleen je ding doen daar.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Net 30 minuten gewandeld, even een pauze en dan straks weer even een stuk lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |