SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, tegen de tijd dat ik eindelijk weer een OP heb, is de grap allang achterhaald. En bovendien vindt Kentoet toch niks leuk.Nu je het zegt... Fettgesicht. Al een tijdje niet meer gezien hier hè?quote:
Die lapo kaap dat je wist...........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Birthday happy?quote:
Nee, taart voor iemand die het niks kan schelen jarig te zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Birthday happy?
Dyslectische taart.
Ik vier het ook altijd alleen, met veel drank.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:14 schreef Tem het volgende:
Corrie dus, ik vier ook nooit mijn verjaardag dus zo bijzonder is dat niet.
Bij jou willen we ook niet langskomen.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:14 schreef Tem het volgende:
Ik kom wel langs met allemaal hommels, en dan nemen we de Anita Meyer karaoke CD mee, lekker rose-prosecco en wat joints.quote:
Fijn dat jij dat op je neemt. Hij reageert wel erg zuur op mijn opmerking.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom wel langs met allemaal hommels, en dan nemen we de Anita Meyer karaoke CD mee, lekker rose-prosecco en wat joints.
Is misschien ook maar beter van niet. Zou een trieste bedoening worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:14 schreef Tem het volgende:
Valt wel mee hoor, ik heb een prima leven met een lief gezinnetje.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is misschien ook maar beter van niet. Zou een trieste bedoening worden.
Meh, ik vind vooral iets organiseren kut, altijd die afzeggingen en dan overblijven met een hele zooi spul, danwel de rotzooi opruimen de volgende dag. Zo godse irritant.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is misschien ook maar beter van niet. Zou een trieste bedoening worden.
Gelukkig maar. Past niet bij je trieste gezichtquote:Op maandag 6 mei 2013 15:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik heb een prima leven met een lief gezinnetje.
Ik hou ook nooit van dat soort verplichte nummers.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh, ik vind vooral iets organiseren kut, altijd die afzeggingen en dan overblijven met een hele zooi spul, danwel de rotzooi opruimen de volgende dag. Zo godse irritant.
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik heb een prima leven met een lief gezinnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |