Als ik om 19:30 de deur uit ga ben ik rond 21:00 tot 21:30 terug. Dan eten om 21:45 en ergens tussen 23:00 en middernacht naar bed. Soms begin ik met lopen rond 21:00 uur, thuis rond 22:30. Dan heb ik meestal niet zoveel honger meer dus dan eet ik nog een paar happen maar geen hele maaltijd meer.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:14 schreef Levitas het volgende:
Dat is een goed vooruitzicht dan. Hoe laat eet je savonds na het lopen dan, en hoe laat ga je naar bed? Ik vind het namelijk niet zo`n strak plan om met volle buik naar bed te gaan.
Welkom!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:38 schreef Typisch het volgende:
Welke app raden jullie aan voor het hardlopen? Heb een android toestel.
Oh, had ik kunnen weten.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Kijk eens in de OP onder de SPOILER: Apps voor op telefoons![]()
Ikzelf heb Endomondo veel gebruikt, op de iPhone
Hmm, dan laat ik hem toch maar staan. Moet ik alleen wel echt een HM gaan lopen om het PR te rechtvaardigenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan die hele workout moest weggooien
Ah ja, dat is in principe goed te doen inderdaad. Zal ongetwijfeld ook weer een kwestie van wennen zijn, maar het hoeft in ieder geval geen "excuus" te zijn om te stoppen met lopen. Cool!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als ik om 19:30 de deur uit ga ben ik rond 21:00 tot 21:30 terug. Dan eten om 21:45 en ergens tussen 23:00 en middernacht naar bed. Soms begin ik met lopen rond 21:00 uur, thuis rond 22:30. Dan heb ik meestal niet zoveel honger meer dus dan eet ik nog een paar happen maar geen hele maaltijd meer.
daarom loop ik ook in de namiddagquote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik kan echt voor geen meter slapen als ik 's avonds gelopen heb.
Ah oke thanks! Moet je ze ook aan laten meten of is het niet zo dat je neutraal/afwijkend kan zijn?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:20 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ik heb laatst nieuwe gekocht, omdat mijn voeten een maat gegroeid waren. Ik hoopte ook op schoenen wat goedkoper maar eigenlijk zijn ze zelfs nog duurder dan hardloopschoenen (130 hardloop, 170 wandel). met als voordeel dat je wandelschoenen eigenlijk nooit uitloopt volgens mij, die zijn erop gemaakt om voor altijd goed te blijven.
Je kunt passen en proberen bij winkels als Bever of Kathmandu ofzo. Bij ANWB ook volgens mij (daar iets goedkoper).
Goede merken zijn Lowa, Hanwag (die heb ik, tweede keer precies dezelfde gekocht, fantastisch), en ze hebben daar ook nog andere merken. Wandelschoenen moeten vooral stevig zijn, goed aansluiten en erg lekker zitten. Je hebt verschillende soorten: A = wandelen op de Veluwe, B = wandelen in de bergen. A-schoenen zijn licht en lijken een beetje op trail-running schoenen, B zijn bergschoenen. Je hebt ook A/B combinatieschoenen, die heb ik
Mijn wandelschoenen zitten zo lekker dat ik ze eigenlijk altjid aan zou willen hebben. Het ziet er niet uit, maar het is heeeerlijk. Zeker ook bij een dagje pretpark ofzo, dan hou je het ook veel langer vol.
Je kunt er wel zooltjes indoen (dat heb ik ook, maar die heb ik ook in gewone schoenen), maar het is verder hetzelfde als een gewone schoen qua neutraal/afwijkend.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah oke thanks! Moet je ze ook aan laten meten of is het niet zo dat je neutraal/afwijkend kan zijn?
Het is dan geen hardlopen, maar:
http://www.endomondo.com/workouts/186192845/5291547
Als dat in dezelfde prijsklasse (of hoger) ligt dan hardloopschoenen dan moet ik er helaas nog even mee wachten. Maar kan ondertussen natuurlijk wel naar merken kijkenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:58 schreef Twinky het volgende:
[..]
Je kunt er wel zooltjes indoen (dat heb ik ook, maar die heb ik ook in gewone schoenen), maar het is verder hetzelfde als een gewone schoen qua neutraal/afwijkend.
Ik denk dat je het gewoon lekker moet gaan proberen, dan voel je ook hoe heerlijk ze zittengewoon een warm bad voor je voeten :p
Heel anders dan hardloopschoenen vind ik. Ik heb het idee dat hardloopschoenen nog erg in ontwikkeling zijn en dat nog helemaal niet duidelijk is wat nou precies goed is en wat niet, terwijl ik voor mijn wandelschoenen dus precies dezelfde heb gekocht als vijf jaar geleden. Dat in 5 jaar dezelfde schoen (of nauwelijks veranderd) nog steeds zo'n topmodel is, zegt mij wel genoeg
ik zou echt vooral even gaan uitproberen dan, of het iets voor je isquote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als dat in dezelfde prijsklasse (of hoger) ligt dan hardloopschoenen dan moet ik er helaas nog even mee wachten. Maar kan ondertussen natuurlijk wel naar merken kijkenBen benieuwd! Ik wandel nu maar op afgetrapte vans omdat die het fijnste lopen zonder dat ik blaren krijg.
Ik koop ze wel in een winkel, die twee tientjes verschil maakt me niet zoveel uit. Ik had mijn hardloopschoenen opgezocht en die waren 15 euro goedkoper online, dan betaal ik graag 15 euro voor de service van een winkelquote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik zou echt vooral even gaan uitproberen dan, of het iets voor je isANWB heeft goedkopere, en je kunt ook nog passen en dan op internet zoeken (al moet je eigenlijk ook betalen voor de service
)
Mooi! Wat had de benenknijpert eigenlijk gezegd?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:06 schreef YUR het volgende:
Hoera, alle duinpaden in het gebied hier weer eens gezien en de hamstrings hebben zich goed gehouden
Ik weet nog een leuke op 11 Augustusquote:Op maandag 6 mei 2013 20:41 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hmm, dan laat ik hem toch maar staan. Moet ik alleen wel echt een HM gaan lopen om het PR te rechtvaardigen
Hehe, zat eigenlijk meer te denken aan de CPC in maartquote:Op maandag 6 mei 2013 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke op 11 Augustus
Goed nieuws! Nu langzaamaan weer opbouwen naar de oude trainingsintensiteit?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:06 schreef YUR het volgende:
Hoera, alle duinpaden in het gebied hier weer eens gezien en de hamstrings hebben zich goed gehouden
Misschien wat voorbarig, maar wanneer start de inschrijving daarvoor, en zijn die startbewijzen snel vergeven?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:17 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hehe, zat eigenlijk meer te denken aan de CPC in maart
Gedaan. Voelt toch wel een beetje jammer, maar wel zo eerlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar als je in endemondo je PR wilt weghalen, ga je naar de workout > edit > vinkje weghalen bij 'include in statistics'.
Waarom heb je die tijd uit je PR's gehaald dan? Je hebt toch die afstand in die tijd gelopen, ongeacht of het een wedstrijd was of niet?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:22 schreef Arquero het volgende:
Gedaan. Voelt toch wel een beetje jammer, maar wel zo eerlijk
Geen idee. Website doet het nu ook even niet hier. Zal wel ergens in oktober / november zijn ofzo, maar misschien dat anderen dat wel weten.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Misschien wat voorbarig, maar wanneer start de inschrijving daarvoor, en zijn die startbewijzen snel vergeven?
Wil de CPC namelijk voorlopig ook als mijn eerste HM aanhouden
was in totaal wel 23,5 kilometer, maar verdeeld over losse stukken van gemiddeld 2 tot 3 kilometer. Heb dus niet in 1 keer gelopen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Waarom heb je die tijd uit je PR's gehaald dan? Je hebt toch die afstand in die tijd gelopen, ongeacht of het een wedstrijd was of niet?
Of ben ik nu aan het vloeken in de kerk?
En daarom vroeg ik hetquote:Op maandag 6 mei 2013 21:29 schreef GotC het volgende:
CPC opent de inschrijving op 30 oktober, of zo was het vorig jaar iig. HM is snel vol, dus wees alert!
Bij mij worden mijn kilometers van zondag nog wel meegenomen bij mijn maandelijks aantal kilometer ding. Of bedoel je een ander overzicht?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:29 schreef hatsaflats het volgende:
Maar het totaal aantal kilometers gaat dan wel ook weg uit je overzicht. Ik heb namelijk een voorlopig nogal onmogelijk bekertje op de 1km staan door een GPS fuckup, maar die kilometers wil ik ook weer niet kwijt
Bij mij waren ze uit m'n jaaroverzicht. Nouja, binnenkort gewoon maar eens zo'n absurd loopje puur om m'n tijd op de 1000m te verbeteren, dan is het ook opgelostquote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Bij mij worden mijn kilometers van zondag nog wel meegenomen bij mijn maandelijks aantal kilometer ding. Of bedoel je een ander overzicht?
(Ik heb hem ook uit de statistieken gehaald omdat endomondo te enthousiast was met de kilometers)
Daar is hij bij mij idd ook weg, pff stom eigenlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 21:39 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, ja, CPC HM moet ik ook gaan lopen. En Egmond ook. Ik heb het er maar druk mee.
[..]
Bij mij waren ze uit m'n jaaroverzicht. Nouja, binnenkort gewoon maar eens zo'n absurd loopje puur om m'n tijd op de 1000m te verbeteren, dan is het ook opgelost
Gewoon allemaal aan de FF's! Daar ga je vet hard vanquote:
Ja de tijd ook welquote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon wat afgesneden hoeken: aanpassen in Endomondo en trots zijn jij!
Ah dan heb je net geen bekertje? Wel op de 5km of ook niet? Wel een hele goede tijd!quote:
Gefeliciteerd! En idd: gewoon trots zijn!quote:
Was ik weer te laat op mobielquote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon wat afgesneden hoeken: aanpassen in Endomondo en trots zijn jij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |