Gefeliciteerd man!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:37 schreef StefanW het volgende:
Na een klein jaar (I know, ben geen hardcore dagelijkse speler) is het bijna zover.
Ben nu 88 en 80%, vanavond minimaal naar 89 en 25%.
Morgen met twee-drie guildies knallen en dan.....90!!!!
Dat jij je kunt aanzetten daartoe xDquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef lifeblind het volgende:
Mijn 3e is vandeweek 90 geworden, nummer 4 (hunter) komt dit weekend er aan, daarna de rest nog even van 87 naar 90 schoppen om 10/11 op 90 te hebben(mijn monk blijft denk ik heel lang op 40
)
Oh questen doe ik ook niet aan hoor, ik level alleen maar in dungeonsquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat jij je kunt aanzetten daartoe xD
Mijn pala heb ik van 85-88 geleveld met mining.. Toen hebben ze die node rate verlaagd dus niks meer mee gedaan.
Vorige week van 88-90 met petbattles
Fuck questen
De laatste paar levels gingen best hard (gisteren met guildie vier uurtjes gezeten en van 88 16% naar 88 80%).quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef Olment het volgende:
[..]
NETJES![]()
![]()
En ach,, ik heb mijn 2e char vorige week pas 90 gekregen xD
ik HAAT levelen
Nee lore trekt me niet. Ik kijk dan ook geen enkel filmpje en die er zijn heb ik haat op als ik ze niet kan skippen (ToT naar Torosquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef StefanW het volgende:
[..]
De laatste paar levels gingen best hard (gisteren met guildie vier uurtjes gezeten en van 88 16% naar 88 80%).
Ik vond het questen op zich wel leuk vanaf 80. Ik ben ook best wel een verhalengamer. Ik ben ooit gestopt ten tijde van Litch King en vanaf Cata en MoP vond ik het niet eens zo erg. Ben me best aan het vermaken met de MoP-questlijnen
Ook al aardig wat dungeons gedaan (gewoon achter 1-2 90-guildies aanrennenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Nee lore trekt me niet. Ik kijk dan ook geen enkel filmpje en die er zijn heb ik haat op als ik ze niet kan skippen (ToT naar Toros)
Maar als je idd met guildies bezig bent dan gaat het sneller omdat je minder aant letten bent op je exp
De hele lore vind ik juist het gaafste van het hele warcraft universumquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Nee lore trekt me niet. Ik kijk dan ook geen enkel filmpje en die er zijn heb ik haat op als ik ze niet kan skippen (ToT naar Toros)
Maar als je idd met guildies bezig bent dan gaat het sneller omdat je minder aant letten bent op je exp
Ik ken ook genoeg lore-geeks.. Maar mij interesseert het gewoon echt niet. Leuk dat de Tauren de Undead hebben aangevallen en weet ik veel wat, Dat ze een gouden beker ergens hebben gevonden.. Tof..quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:53 schreef lifeblind het volgende:
[..]
De hele lore vind ik juist het gaafste van het hele warcraft universum
Mja, ik lees ook de bijbehorende boeken en dat maakt het naar mijn idee in ieder geval een stukje 'echter' qua beleving in ieder geval, in hoeverre een virtueel iets echt kan zijn natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ken ook genoeg lore-geeks.. Maar mij interesseert het gewoon echt niet. Leuk dat de Tauren de Undead hebben aangevallen en weet ik veel wat, Dat ze een gouden beker ergens hebben gevonden.. Tof..
Neu.. Quests zijn bij mij gewoon: Kill 15 dat, 10 dat, praat met die, haal daar een item. Inleveren.
Ja ik kan het vanuit jou punt wel begrijpen. Ben ook wel blij als er loregeeks rond lopen (no offence ofc) Want laatst had iemand die Epic Dragon Kite pet die komt in 4 kleuren.. Maar geen idee welke drake nou welke wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:56 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, ik lees ook de bijbehorende boeken en dat maakt het naar mijn idee in ieder geval een stukje 'echter' qua beleving in ieder geval, in hoeverre een virtueel iets echt kan zijn natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel.
In Pandaria ook?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oké.
Mensen die aan het lvlen zijn, na de patch gaat het 33% sneller he.
Juist daar, van 85 tm 90.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
In Pandaria ook?
..net alles als een bezetene zitten levelen
quote:It’s important to note that the 5.3 world event will only be available for a limited time, as the story continues in 5.4. In addition, the XP required to level from 85 to 90 is being reduced by 33% in patch 5.3. If you’re looking to level and gear up alts, patch 5.3 may be a good time to do so with these additional options.
en dan vraag je mij een invite omdat je realm te saai isquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ben best vaak bored op wow.. Sta dan gewoon in shrine wat niks te doen
Ik farm die baas ook al lang, maar geen gelukquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:09 schreef cherrycoke het volgende:
ik krijg het echt niet meer voor elkaar om op mijn mage ZG kilnara te doen
Idem. Ik lurk hier nog wel mee, maar ook ik hoor bij die 1.3 miljoen gestopte spelers. Vond er nog weinig aan, en na 8 jaar zijn er nog maar weinig vernieuwende of boeiende dingen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:03 schreef Abby79 het volgende:
Ik hoor ook bij die 1.3 miljoen. Mijn guild was al langer dood, de sociale binding die zo typerend was voor de eerste jaren in WoW ben ik echt al heel lang niet meer tegengekomen, dus de verslaving is na 8 jaar toch wel over.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:03 schreef Abby79 het volgende:
Ik hoor ook bij die 1.3 miljoen. Mijn guild was al langer dood, de sociale binding die zo typerend was voor de eerste jaren in WoW ben ik echt al heel lang niet meer tegengekomen, dus de verslaving is na 8 jaar toch wel over.
Denk dat ik me zeer binnenkort ook bij jullie voeg. Vind er steeds minder aan.. Ben de laatste paar dagen niet eens Shine uitgegaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Idem. Ik lurk hier nog wel mee, maar ook ik hoor bij die 1.3 miljoen gestopte spelers. Vond er nog weinig aan, en na 8 jaar zijn er nog maar weinig vernieuwende of boeiende dingen.
Tevens ben ik te druk met studie, werk en social life![]()
Same en zelfde server zelfs.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Waarom gaan jullie niet naar een drukker realm? Dat zorgt echt voor een nieuwe impuls in speelplezier.
Was bij mij wel zo, toen we naar Dreanor gingen
Dat werd wel steeds erger jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het is wel een beetje waar wow aan tenonder gaat, het kutgedrag van iedereen. Niemand geeft meer wat om de andere spelers tegenwoordig.
Nou, het zit sinds kort in de open-beta fase en het is gebaseerd op de DnD wereld (Neverwinter Nights, Baldur's Gate etc). Het ziet er een stuk mooier uit dan ik had verwacht, gameplay moet ik nog wel aan wennen. Het is gratis (zowel installatie als het spelen) en ze verdienen geld met het verkopen van vanity items (mounts, pets, leuke kleren, extra's). Je kan dus geen wapens of armor kopen (pay to win). Alle vanity items kan je overigens ook in het spel zelf kopen zonder er echt geld aan uit te geven, maar dat zal wel een hele tijd duren vergeleken met je portemonnee trekken.quote:
Waarom moet je een screen daarvan?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:41 schreef cherrycoke het volgende:
Misty Satchel of Exotic Mysteries
weet je wat erin zat
Swift White Hawkstrider
en die heb ik al
en vergeten screenie te maken ook nog![]()
Ziet er best goed uit in het promo-filmpje!quote:Op zondag 12 mei 2013 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het zit sinds kort in de open-beta fase en het is gebaseerd op de DnD wereld (Neverwinter Nights, Baldur's Gate etc). Het ziet er een stuk mooier uit dan ik had verwacht, gameplay moet ik nog wel aan wennen. Het is gratis (zowel installatie als het spelen) en ze verdienen geld met het verkopen van vanity items (mounts, pets, leuke kleren, extra's). Je kan dus geen wapens of armor kopen (pay to win). Alle vanity items kan je overigens ook in het spel zelf kopen zonder er echt geld aan uit te geven, maar dat zal wel een hele tijd duren vergeleken met je portemonnee trekken.
Er vindt geen restart meer plaats van het spel, dus wat je nu speelt blijft behouden als het spel officieel van start gaat.
Ross en ik zijn begonnen op de 'Dragon' shard en shard is een fancy woord voor server. Er zijn 3 servers op dit moment. Er zijn net als in WoW een soort dungeons voor 5 man (tank, healer, dps), er zijn events waar je aan mee kan doen, er is pvp als je dat wilt (er zijn geen factions) en er is player made content. Nog geen idee hoe dat werkt, heb ik me nog niet in verdiept. We zijn ook nog erg low levelMax. level op dit moment is 60.
En hier kan je plaatjes bekijken en je inschrijven: http://nw.perfectworld.com/
Ik hou eigenlijk meer van een cartoonstijl qua graphics, maar dit is zo misschien beter omdat ik het dan minder met wow vergelijk en het een eerlijkere kans krijgt.
Ik weet niet of je Diablo heb gespeeld? Beetje die speelwijze, dus wel verschillende spells/moves, maar je speelt er maar een paar die je hebt uitgezocht per keer. Linkermuis, rechtermuis, shift voor een special, Q, E, R en 1 en 2. Ik vind het heel erg wennen vergeleken met WoW en ik mis de 'vrijheid' wel heel erg. Vind die vaste camerapositie ook helemaal niks.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:28 schreef Wolve000 het volgende:
Klopt het wat het lijkt op de action-bar, geen 30 verschillende abilities meer die je aan moet spreken?
Ik vind de gameplay dan ook erg wennen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:49 schreef Wolve000 het volgende:
Q, E, R?
Ugh....
Q en E zijn voor bewegen!
Oh, nee, heb geen Diablo gespeeld, wel een paar video's gezien, dus heb wel een vaag idee ja.
Ouch, Ross had zijn versie even op usb stick gezet voor mij en dus had ik het spel erg snel geïnstalleerd. Misschien voorzag hij al zoiets.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:49 schreef Wolve000 het volgende:
En gezien de huidige download snelheid, kan ik vanavond om middernacht al spelen....
Ik had uit voorzorg al de torrent gepakt in plaats van de directe download. Maar ons dorps-internet is niet zo snel, dus dat fluctueert soweiso al aardig.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ouch, Ross had zijn versie even op usb stick gezet voor mij en dus had ik het spel erg snel geïnstalleerd. Misschien voorzag hij al zoiets.
ToeS is makkelijker dan HoF stom genoeg. Wij hebben HoF niet gecleared, maar zijn nu alleen bezig met ToT. Morgen gaat council zeker weten down.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:14 schreef lifeblind het volgende:
ToES10 gecleared met de guild![]()
(oke, nu nog 3 bosses in HoF en we zijn klaar om ToT in te gaan)
Bij de laatste boss die traps maken is leukquote:Op maandag 13 mei 2013 09:32 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren Mal'jerek (4e boss HoF) in ieder geval nog neergekregen. Daarna een paar pogingen op Ambershaper Un'sok gedaan, maar toen moesten mensen weg, dus dat werd 'm uiteindelijk niet meer, nog 2 bosses nu. Maar inderdaad, ToES is inderdaad wat makkelijker lijkt het, scheelt ook dat t minder bosses zijn natuurlijk
Mja gelukkig is een van onze raiders iemand die met z'n vorige guild de eerste 3 raids al meer dan genoeg gedaan heeft, maar hij is overgestapt naar ons (3 jaar geleden zat ie in m'n oude guild, en hij zat ook vroeger in m'n huidige guild), maar hij weet wel alle tactics uit z'n hoofd dus hij is nu m'n assistent raidleaderquote:Op maandag 13 mei 2013 09:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Bij de laatste boss die traps maken is leuk
We hadden er heel wat wipes op zitten voor dat we het helemaal door hadden
Gewoon dagje die zalandari warbringens en scouts farmen.. Ben je zo klaar mee dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:46 schreef cherrycoke het volgende:
ben nog wel neutrall met golden lotus en august wist niet dat je dat nodig had om hem te gebruiken
op een drukke serverquote:Op maandag 13 mei 2013 13:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon dagje die zalandari warbringens en scouts farmen.. Ben je zo klaar mee dan.
Saaaaiquote:
Dat is een DKquote:Op maandag 13 mei 2013 13:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Saaaai
Onze dooie realm zijn die dingen zo goed als altijd up
Btw.. bijna 700k hp als mage
Die zijn toch BoA tegenwoordig?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:14 schreef KataStrofe het volgende:
Knap dat je neutral met golden lotus kan zijn en toch 10 skyshards hebt kunnen bemachtigen. Hoe heb je dat gefixt?
Hoe dan ook, gz!!!
Ow,, scheef gekekenquote:
Yup.quote:
Ben al maanden valor cappedquote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
Met 5.3 komt de upgrade weer terug toch? Kan ik daar mooi m'n valor voor gebruiken.
Mjah dat is wel het probleem. Ik heb gewoon niks om het aan uit te geven. Alles wat ik heb heeft een beter itemlevel dan de Shado-Pan Assault items, of heeft betere stats.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben al maanden valor capped
Heb de rep niet om het uit te geven
Kun je dingen kopen van Black Prince rep?
ik moet op alt a test of valor halen maar ik kan ook niks meer kopen van valorquote:Op maandag 13 mei 2013 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah dat is wel het probleem. Ik heb gewoon niks om het aan uit te geven. Alles wat ik heb heeft een beter itemlevel dan de Shado-Pan Assault items, of heeft betere stats.
Heb wel wat offspec dingen gekocht, maar rest bewaar ik voor upgrades. Scheelt wel wat stress om de valor cap te halen iig, dat is nu niet meer nodig.
Ja wat een kutquest is dat. Hij is wel veranderd toch? Meende dat laatst te horen op TS tijdens een raid.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik moet op alt a test of valor halen maar ik kan ook niks meer kopen van valor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |