abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 mei 2013 @ 11:44:25 #61
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_126085140
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:20 schreef mschol het volgende:
maar ik zie het redelijk simpel: als ze zonodig wilde demonstreren: er waren aangewezen plekken voor..
Wat dus meer weer even fijn aangeeft dat het recht om te demonstreren een wassen neus is in NL. Tuurlijk mag je demonstreren joh, maar alleen daar waar wij zeggen dat het mag en waar weinig mensen langs komen. We willen natuurlijk niet dat anderen je anti koningshuis leuzen lezen. Dat kan niet in onze rechtstaat!

quote:
wil je dat niet, dan moet je je niet al antikoningshuis opstellen en helemaal vooraan gaan staan, dan vraag je gewoon om 'preventieve' maatregelen..
Ieder mens heeft het recht om tegen de monarchie te zijn en dat op vreedzame wijze kenbaar te maken. Dit was een doelgerichte actie om alles en iedereen (behalve op de aangewezen plaatsen natuurlijk) die niet voor de Oranjes op de knietjes valt monddood te maken. Het feit dat er mensen zijn die dat goedpraten en de rechtstaat voor zoiets tijdelijk aan de kant willen zetten vind ik nog veel griezeliger. Dat zijn meestal dezelfde mensen die altijd roepen dat ze niks te verbergen hebben.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_126085142
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:38 schreef mschol het volgende:

dat iemand nooit geweld gebruikt heeft zegt niet zoveel he, een waxinelichtje (om maar even wat te noemen) is zo gegooid...
Op die fiets lijkt het me dan redelijk dat jij dan ook maar een paar weekjes/jaartjes vastgezet moet worden. Je weet maar nooit.
  zondag 5 mei 2013 @ 11:45:02 #63
132605 kawotski
Il Dottore
pi_126085158
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:37 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Schreeuwen op zich is echt geen ordeverstoring, en bovendien, niemand zou haar hebben gehoord als de rest massaal 'Leve oranje' had gebruld.
Niemand zou ooit van haar bestaan hebben geweten als de media wat beters te doen hadden dan deze one-woman show zo te lopen promoten..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_126085186
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:45 schreef kawotski het volgende:

[..]

Niemand zou ooit van haar bestaan hebben geweten als de media wat beters te doen hadden dan deze one-woman show zo te lopen promoten..
Het is mede de taak van de media op misstanden als deze te wijzen. Ze mocht daar staan, ze is ten onrechte opgepakt. Dat is nieuws.
pi_126085196
quote:

[..]

Wat dat betreft ben ik dan maar wat blij dat de media niets beters te doen hadden.
pi_126085219
quote:

[..]

Nou... je kan de media er wel de schuld van geven maar volgens mij is het meer het spastische optreden van het 'gezag' wanneer het op het koningshuis aankomt.
pi_126085225
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:11 schreef Chai het volgende:
Dit is dus precies wat die snol wil.
Dit. Geen aandacht aan schenken.
  zondag 5 mei 2013 @ 11:47:23 #68
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_126085226
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat dat betreft ben ik dan maar wat blij dat de media niets beters te doen hadden.
Ik vind dat wanneer zo stuitend vast komt te staan dat we in en schijnvrijheid leven dat meer nieuws dan de Oranje indoctrinatie van de afgelopen maanden.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  zondag 5 mei 2013 @ 11:47:41 #69
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_126085236
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:02 schreef datismijnmening het volgende:
Boeiend wat er met die hippiesnol gebeurd :')
Ga d'r vooral nog meer aandacht geven
Maxima bedoel je?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 5 mei 2013 @ 11:48:18 #70
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_126085252
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus als ik te hard rijd en wordt aangehouden mag ik tegenwoordig ook mijn excuses gaan aanbieden. Nee zo werkt het niet, aan de vrijheid van demonstreren was zoveel aandacht gegeven dat dit niet onder een foutje van onze rechtstaat meer zou mogen vallen en ze er met een laf excuus vanaf komen.
Ik bedoel alleen aan te geven dat gezien de excuses van de politie ze niet opgepakt mochten worden en ze daar dus legaal gestaan hebben.
pi_126085315
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
Interview met een orderverstoorder.
Elk mens verdient een betere interviewer. We kunnen niet allemaal een Paxman zijn, maar wat een stottermiep.
Farts are jazz to assholes
pi_126085337
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:47 schreef nikk het volgende:

[..]

Dit. Geen aandacht aan schenken.
Jij vindt het niet belangrijk te weten dat de politie slecht werk levert?
  zondag 5 mei 2013 @ 11:52:14 #73
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_126085367
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:48 schreef OEM het volgende:

Ik bedoel juist aan te geven dat gezien de excuses van de politie ze niet opgepakt mochten worden en ze daar dus legaal gestaan hebben. Je mag hopen dat Van der Laan dit z'n kop gaat kosten als baas van de politie.
Dan laat je toch echt de verkeerde man bloeden. Het is nu juist Van der Laan die vanachter is gepasseerd door het elitecorps rondom de Oranjes, op een moment waarop die het überhaupt te druk had met gastheer spelen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 5 mei 2013 @ 11:57:52 #74
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_126085501
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:52 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dan laat je toch echt de verkeerde man bloeden. Het is nu juist Van der Laan die vanachter is gepasseerd door het elitecorps rondom de Oranjes, op een moment waarop die het überhaupt te druk had met gastheer spelen.
Ik bedoel eigenlijk ook Ivo, aangezien het een landelijke instantie is, niet een Amsterdamse.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:02:28 #75
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_126085619
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maxima bedoel je?
Er staat toch duidelijk Joanna in de TT dacht ik.

-XOXO-
  zondag 5 mei 2013 @ 12:05:44 #76
379943 Paper_Tiger
pi_126085716
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:02 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Er staat toch duidelijk Joanna in de TT dacht ik.

[ afbeelding ]
Zo is dat. anders had er wel Golddigger gestaan i.p.v. snol.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:21:03 #77
241662 Jian
Well, well, well
pi_126086076
Er waren 6 plekken aangewezen waar gedemonstreerd kon worden en als je daar genoeg demonstranten krijgt is er ook media aandacht, maar er was gewoon weinig tot geen animo. Dus dan ga je maar midden op de Dam staan! Plekken aanwijzen op een dergelijke dag heeft ook zeer zeker te maken met controle en veiligheid. Als je midden op de Dam gaat staan roepen Rot op Beatrix tussen een geweldige menigte die Bedankt Beatrix loopt te zingen, dan loop je een behoorlijk risico en dan reken je volgens mij wel erg op de bescherming van die "verfoeilijke" politie uit "Noord Korea" (haar woorden) Aandachtshoer!
pi_126086091
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:21 schreef Jian het volgende:
Er waren 6 plekken aangewezen waar gedemonstreerd kon worden en als je daar genoeg demonstranten krijgt is er ook media aandacht, maar er was gewoon weinig tot geen animo. Dus dan ga je maar midden op de Dam staan! Plekken aanwijzen op een dergelijke dag heeft ook zeer zeker te maken met controle en veiligheid. Als je midden op de Dam gaat staan roepen Rot op Beatrix tussen een geweldige menigte die Bedankt Beatrix loopt te zingen, dan loop je een behoorlijk risico en dan reken je volgens mij wel erg op de bescherming van die "verfoeilijke" politie uit "Noord Korea" (haar woorden) Aandachtshoer!
Als je iets verder terug had gelezen had je wellicht gezien dat je individueel mocht protesteren.
pi_126086093
quote:
Je, je hebt niet zoveel op met de vrijheid van meningsuiting, zoveel is duidelijk.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:25:36 #80
241662 Jian
Well, well, well
pi_126086197
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je iets verder terug had gelezen had je wellicht gezien dat je individueel mocht protesteren.
Dat heb ik wel gelezen, maar waarom zou je dat op de Dam in je eentje doen tussen duizenden "koningshuis-supporters" waartussen je dus totaal niet opvalt, behalve wanneer je op iets als dit uit bent. :')
  zondag 5 mei 2013 @ 12:26:23 #81
241662 Jian
Well, well, well
pi_126086219
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:22 schreef gelly het volgende:

[..]

Je, je hebt niet zoveel op met de vrijheid van meningsuiting, zoveel is duidelijk.
plrrrrruuuuupppp!
pi_126086230
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:25 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat heb ik wel gelezen, maar waarom zou je dat op de Dam in je eentje doen tussen duizenden "koningshuis-supporters" waartussen je dus totaal niet opvalt, behalve wanneer je op iets als dit uit bent. :')
Waarom zou ze hierop uit zijn als aangekondigd was dat je gewoon individueel mócht demonstreren? :?
  zondag 5 mei 2013 @ 12:27:07 #83
pi_126086241
Kom mensen, iedereen heeft de vrijheid om de Oranjes toe te juichen. Kom daar maar eens om in Syrie.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_126086248
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:26 schreef Jian het volgende:

[..]

plrrrrruuuuupppp!
Maar goed, ik ben blij om te zien dat je tot inkeer bent gekomen en ook van mening bent dat Wilders z'n mond moet houden voor z'n eigen veiligheid.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:28:39 #85
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_126086293
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:27 schreef gelly het volgende:

[..]

Maar goed, ik ben blij om te zien dat je tot inkeer bent gekomen en ook van mening bent dat Wilders z'n mond moet houden voor z'n eigen veiligheid.
Maar wat heeft Greet hiermee te maken?
pi_126086348
quote:
9s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:28 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Omdat bepaalde mensen hier van mening zijn dat Greet alle bescherming dient te krijgen ivm de vrijheid van meningsuiting maar een doos zoals Joanna beter ergens anders kan gaan staan en terecht opgepakt wordt. En die hypocriete houding komt dan enkel omdat haar mening dergelijk PVV volk niet aanstaat.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:31:08 #87
241662 Jian
Well, well, well
pi_126086361
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarom zou ze hierop uit zijn als aangekondigd was dat je gewoon individueel mócht demonstreren? :?
Omdat het vooral een aandachtshoer is. Google eens op haar. Waarom niet gewoon met een goed verhaal echt serieus je best doen om veel mensen op het Waterlooplein te krijgen en dan een echte statement af te geven, i.p.v. in je eentje, rekenend op bescherming van de politie, op de Dam gaan staan en plat "rot op Beatrix" te roepen en Nederland kinderlijk met Noord Korea te vergelijken. Simpele aandachtshoer!
  zondag 5 mei 2013 @ 12:32:22 #88
241662 Jian
Well, well, well
pi_126086402
quote:
9s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:28 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Geen idee, maar je hebt wel met een ander zeer sneu figuur te maken .....
pi_126086432
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:31 schreef Jian het volgende:

[..]

Omdat het vooral een aandachtshoer is. Google eens op haar. Waarom niet gewoon met een goed verhaal echt serieus je best doen om veel mensen op het Waterlooplein te krijgen en dan een echte statement af te geven, i.p.v. in je eentje, rekenend op bescherming van de politie, op de Dam gaan staan en plat "rot op Beatrix" te roepen en Nederland kinderlijk met Noord Korea te vergelijken. Simpele aandachtshoer!
Of ze er nu een intellectueel verhaal van maakt of een aandachtshoer is heeft er verder geen reet mee te maken natuurlijk. Ze mocht demonstreren en is toch afgevoerd.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:34:18 #90
379943 Paper_Tiger
pi_126086452
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Of ze er nu een intellectueel verhaal van maakt of een aandachtshoer is heeft er verder geen reet mee te maken natuurlijk. Ze mocht demonstreren en is toch afgevoerd.
En zo is het. Volgens sommigen is dat echter geen nieuws.
pi_126086524
quote:
Zal ik jou eens 6 plekken aanwijzen waar je wél je mening mag geven?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:39:14 #92
241662 Jian
Well, well, well
pi_126086621
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ze niet mocht demonstreren? Mensen zijn conceptdenkers,maar je moet toch eens proberen je conceptjes eningszins los te laten en daadwerkelijk te lezen en te zien. Ik zeg min of meer dat het een hypocriete, weinig oprechte trut is die er duidelijk op uit is om ietwat rellerig ophef maken om vervolgens op een wat zwakke, slecht onderbouwde manier een boodschap uit te dragen.
pi_126086719
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:39 schreef Jian het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ze niet mocht demonstreren?
Ze liep een risico zeg je. Hoezo dan? Ze mocht daar toch gewoon demonstreren?

quote:
Mensen zijn conceptdenkers,maar je moet toch eens proberen je conceptjes eningszins los te laten en daadwerkelijk te lezen en te zien. Ik zeg min of meer dat het een hypocriete, weinig oprechte trut is die er duidelijk op uit is om ietwat rellerig ophef maken om vervolgens op een wat zwakke, slecht onderbouwde manier een boodschap uit te dragen.
Het interesseert me geen reet welke mooie kwalificaties je voor haar verzonnen hebt en heeft ook niets met het feit dat de politie haar heeft opgepakt te maken.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:43:17 #94
241662 Jian
Well, well, well
pi_126086768
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zal ik jou eens 6 plekken aanwijzen waar je wél je mening mag geven?
Ik denk dat één ervan Fok zou zijn.
Maar als jij de kans krijgt om op de Kroningsdag in de hoofdstad op 6 plekken te demonstreren en je bereid het goed voor en je krijgt "die mensenmassa" die tegen de monarchie is op de been dan heb je legio mogelijkheden om een sterk signaal af te geven. Maar ja, dan heb je een echte visie nodig en dat was/is dit stelletje "republikeinse" hippies echt niet is toevertrouwd.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:45:59 #95
241662 Jian
Well, well, well
pi_126086872
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ze liep een risico zeg je. Hoezo dan? Ze mocht daar toch gewoon demonstreren?
Ik had het over controle en veiligheid. Ga met een Feyenoord-shirt in een vak met Ajax-supporters staan en begin "Rot op Cruijff" te roepen. Dat soort controle en veiligheid bedoel ik!

quote:
Het interesseert me geen reet welke mooie kwalificaties je voor haar verzonnen hebt
Dat kan, jouw interesses zullen ook zeker de mijne niet zijn.
pi_126087014
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:45 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik had het over controle en veiligheid. Ga met een Feyenoord-shirt in een vak met Ajax-supporters staan en begin "Rot op Cruijff" te roepen. Dat soort controle en veiligheid bedoel ik!

[..]

quote:

[..]

[..]

Net alsof het merendeel van de oranje massa zich ook maar wat zou aantrekken van een republikein. Je komt alleen met drogredenaties, en smadelijke opmerkingen over de republikeinen aan om het falen van de rechtstaat in deze maar te blijven goed praten.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:51:53 #97
pi_126087052
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:31 schreef Jian het volgende:

[..]

De hoer heeft nu anders een flink statement gemaakt. _O-
pi_126087111
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:43 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik denk dat één ervan Fok zou zijn.
Ik dacht zelf meer aan de plee, de schuur, de bezemkast etc. Het demonstratievergunningvereiste is op zich een inbreuk op het recht op vrije meningsuiting en het recht op vergadering, dat alleen gerechtvaardigd is wanneer de openbare orde in het geding is. Die orde is wel in het geding wanneer je met 10.000 van A naar B wil marcheren, binnen de bebouwde kom, maar natuurlijk niet als je met zijn 5-en wat loopt te roepen.

quote:
Maar als jij de kans krijgt om op de Kroningsdag in de hoofdstad op 6 plekken te demonstreren en je bereid het goed voor en je krijgt "die mensenmassa" die tegen de monarchie is op de been dan heb je legio mogelijkheden om een sterk signaal af te geven. Maar ja, dan heb je een echte visie nodig en dat was/is dit stelletje "republikeinse" hippies echt niet is toevertrouwd.
Volslagen irrelevant. Als Wilders van bed wordt gelicht en wordt opgesloten omdat hij negatieve oneliners over de euro twittert kun je dat ook niet verdedigen met het argument dat hij ook een boek over de euro had kunnen schrijven, maar daar de visie toe ontbeert.
pi_126087150
quote:

[..]

Drogredenering. Daar had het niets mee te maken, ze stonden er immers een uur later gewoon weer tussen. Of waren de gemoederen toen alsnog hoog opgelopen? Kan zijn dat ik dat gemist heb.

:')
  zondag 5 mei 2013 @ 12:58:11 #100
241662 Jian
Well, well, well
pi_126087301
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]

[..]

Net alsof het merendeel van de oranje massa zich ook maar wat zou aantrekken van een republikein. Je komt alleen met drogredenaties, en smadelijke opmerkingen over de republikeinen aan om het falen van de rechtstaat in deze maar te blijven goed praten.
Je komt overduidelijk niet zoveel buiten ....., ik zou jou daar wel eens tussen willen zien zonder politiebescherming roepend "Rot op Beatrix", één vonkje is in dat soort massa's vaak genoeg.
Voor de rest heb ik het eigenlijk niet zo zeer gehad over hoe ik denk over het oppakken van mevrouw Joanna, maar meer over haar minimale inhoud en manier van werken. Met jouw geagiteerde standaard reply over wat mijn motivaties zijn om te vinden wat ik vind, veeg ik dan ook ...... :)
  zondag 5 mei 2013 @ 12:59:10 #101
241662 Jian
Well, well, well
pi_126087349
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De hoer heeft nu anders een flink statement gemaakt. _O-
Laten we het erop houden dat ze in elk geval flink wat aandacht heeft gehad, ik zal dat niet ontkennen.
pi_126087423
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:58 schreef Jian het volgende:

[..]

Je komt overduidelijk niet zoveel buiten ....., ik zou jou daar wel eens tussen willen zien zonder politiebescherming roepend "Rot op Beatrix", één vonkje is in dat soort massa's vaak genoeg.
Was er niet genoeg politie aanwezig dan?
  zondag 5 mei 2013 @ 13:01:38 #103
pi_126087433
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:59 schreef Jian het volgende:

[..]

Laten we het erop houden dat ze in elk geval flink wat aandacht heeft gehad, ik zal dat niet ontkennen.
Precies. En dan heb je een succesvolle demonstratie. Dat krijg je niet door je door het regime in een hoek te laten zetten.
pi_126087453
Wat een slap, slecht speculatief artikel zeg. Dat een relatief serieus medium als NU.nl deze troep publiceert.
pi_126087462
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het demonstratievergunningvereiste is op zich een inbreuk op het recht op vrije meningsuiting en het recht op vergadering, dat alleen gerechtvaardigd is wanneer de openbare orde in het geding is.
Kan geen kwaad dit nog even te herhalen, want het blijft blijkbaar een moeilijk concept.

Het doet er niet toe waar het om gaat, en het doet er niet toe dat het hier een vrouw betreft (en dus een hoer, een snol, en ander fraais). Als daar een Fokker had gestaan met een bord 'Tim Kuik moet weg' en daarvoor was opgepakt, was de verontwaardiging alom geweest. Waarom is dit anders?
  zondag 5 mei 2013 @ 13:03:08 #106
pi_126087500
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 13:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je weet toch hoe extreem gewelddadig die Oranjegasten zijn. Ze zijn goed georganiseert in verenigingen door het hele land, ze hebben in no-time waar dan ook een knokploeg paraat staan om Republikeinen te vierendelen.
  zondag 5 mei 2013 @ 13:04:01 #107
241662 Jian
Well, well, well
pi_126087529
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik dacht zelf meer aan de plee, de schuur, de bezemkast etc. Het demonstratievergunningvereiste is op zich een inbreuk op het recht op vrije meningsuiting en het recht op vergadering, dat alleen gerechtvaardigd is wanneer de openbare orde in het geding is. Die orde is wel in het geding wanneer je met 10.000 van A naar B wil marcheren, binnen de bebouwde kom, maar natuurlijk niet als je met zijn 5-en wat loopt te roepen.

[..]

Volslagen irrelevant. Als Wilders van bed wordt gelicht en wordt opgesloten omdat hij negatieve oneliners over de euro twittert kun je dat ook niet verdedigen met het argument dat hij ook een boek over de euro had kunnen schrijven, maar daar de visie toe ontbeert.
Toen de plekken aangewezen werden was dat uiteraard om reden van orde, controle en veiligheid. Dat er geen hond zou komen opdagen om te demonstreren was van te voren natuurlijk niet bekend.

De Wilders-voorbeelden laat ik maar voor wat ze zijn .....
  zondag 5 mei 2013 @ 13:04:04 #108
pi_126087530
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 13:02 schreef Wild_Overstekend het volgende:

[..]

Kan geen kwaad dit nog even te herhalen, want het blijft blijkbaar een moeilijk concept.

Het doet er niet toe waar het om gaat, en het doet er niet toe dat het hier een vrouw betreft (en dus een hoer, een snol, en ander fraais). Als daar een Fokker had gestaan met een bord 'Tim Kuik moet weg' en daarvoor was opgepakt, was de verontwaardiging alom geweest. Waarom is dit anders?
Omdat hersenspoel-Maxima-heilige huisjes.

En natuurlijk de Oranje-maffia.
  zondag 5 mei 2013 @ 13:05:05 #109
241662 Jian
Well, well, well
pi_126087558
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Drogredenering. Daar had het niets mee te maken, ze stonden er immers een uur later gewoon weer tussen. Of waren de gemoederen toen alsnog hoog opgelopen? Kan zijn dat ik dat gemist heb.

:')
Bullshit! (makkelijke reply en een variant op drogredenering)
  zondag 5 mei 2013 @ 13:07:21 #110
241662 Jian
Well, well, well
pi_126087683
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 13:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

In elk geval genoeg om voor escalatie de boel in de kiem te smoren, dat bleek :)
pi_126087745
Wat een flutantwoord waarbij je ook nog eens op de persoon gaat spelen ipv in te gaan op het argument dat de rechtstaat niet functioneert hoe hij zou moeten doen.

Blijkbaar is het fundamentele begrip van een rechtstaat niet voor iedereen even belangrijk. Waarbij we dan ook nog eens constateren dat er lieden hier zijn die de rechtstaat willekeurig willen laten functioneren.
pi_126087768
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 13:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Omdat hersenspoel-Maxima-heilige huisjes.

Twee maten, dus. Het koningshuis is blijkbaar belangrijker dan een burger. En ik maar denken dat we allemaal gelijk zijn in dit land. Of zullen we met artikel 9 artikel 1 ook maar in de prullenmand gooien?
  zondag 5 mei 2013 @ 13:09:41 #113
241662 Jian
Well, well, well
pi_126087791
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 13:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Precies. En dan heb je een succesvolle demonstratie. Dat krijg je niet door je door het regime in een hoek te laten zetten.
Een succesvolle demonstratie heb je als je mensen voor je zaak weet te winnen. Als technisch republikein (en economisch monarchist) werd ik er in elk geval totaal niet warm van .... maar goed jij wellicht wel.
  zondag 5 mei 2013 @ 13:10:11 #114
322645 Voorschrift
See if I care
pi_126087805
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 13:08 schreef Basp1 het volgende:
Wat een flutantwoord waarbij je ook nog eens op de persoon gaat spelen ipv in te gaan op het argument dat de rechtstaat niet functioneert hoe hij zou moeten doen.

Blijkbaar is het fundamentele begrip van een rechtstaat niet voor iedereen even belangrijk. Waarbij we dan ook nog eens constateren dat er lieden hier zijn die de rechtstaat willekeurig willen laten functioneren.
En terecht, die Republikeinen hebben 364 dagen in het jaar waarin ze kunnen gaan en staan en schreeuwen wat ze willen. Moeten ze nou echt vlak voor dat balkon gaan staan met hun wanstaltige borden en leuzen? Gewoon weghalen dat volk.

Beetje het plezier van iedereen verpesten om een statement te maken waar bijna niemand het binnen Nederland mee eens is. Groot gelijk dat ze weg zijn gehaald.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 5 mei 2013 @ 13:10:44 #115
241662 Jian
Well, well, well
pi_126087829
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 13:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je weet toch hoe extreem gewelddadig die Oranjegasten zijn. Ze zijn goed georganiseert in verenigingen door het hele land, ze hebben in no-time waar dan ook een knokploeg paraat staan om Republikeinen te vierendelen.
wat een lulkoek-post :')
  zondag 5 mei 2013 @ 13:11:57 #116
322645 Voorschrift
See if I care
pi_126087872
Republikeinen zijn gewoon een soort zure buurman die als enige thuiszit terwijl de rest een wijkfeest heeft, en dan de politie gaat bellen na 12 uur dat hij overlast heeft.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_126087878
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 13:08 schreef Basp1 het volgende:

Blijkbaar is het fundamentele begrip van een rechtstaat niet voor iedereen even belangrijk.
Je krijgt bijna zin om voor behoud van de rechtsstaat te demonstreren. Maar dan niet in een groep natuurlijk, straks is het weer verstoring van de openbare orde, of verstoor je andermans 5 mei-feestje (o, de ironie van deze datum).
pi_126087970
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
Republikeinen zijn gewoon een soort zure buurman die als enige thuiszit terwijl de rest een wijkfeest heeft, en dan de politie gaat bellen na 12 uur dat hij overlast heeft.
Maar hij mag bellen, daar gaat het om.

Nogmaals, het gaat niet om republikein of monarchist, het gaat om het recht iets te mogen doen.
  zondag 5 mei 2013 @ 13:15:56 #119
322645 Voorschrift
See if I care
pi_126088059
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 13:13 schreef Wild_Overstekend het volgende:

[..]

Maar hij mag bellen, daar gaat het om.

Nogmaals, het gaat niet om republikein of monarchist, het gaat om het recht iets te mogen doen.
Natuurlijk mag hij dat, en de telefoon mag ook door de overheid op de haak worden gesmeten.

Als jij je gordel niet draagt moet je ook een fikse boete betalen, en sommige agenten kiezen ervoor om enkel een waarschuwing af te geven. Dat is ook het negeren van de rechtsstaat, maar daar heb je waarschijnlijk minder problemen mee.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_126088072
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 13:02 schreef Wild_Overstekend het volgende:

[..]

Ik word er zo moe van. Hoe lang is het nou? Meer dan 10 jaar sinds Fortuyn en sindsdien is de vrijheid van meningsuiting aanhoudend onderwerp van het maatschappelijk debat geweest. Maar elke keer als het recht op vrije meningsuiting ter sprake komt, begint er weer een of andere malloot bij de mening zelf.... Als je 12 jaar geleden dat deed terwijl de kwestie vrijheid van meningsuiting nog nieuw voor je was en je nog geen 14 was geworden, OK. Maar nu nog steeds..... |:(

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 13:04 schreef Jian het volgende:

[..]

Toen de plekken aangewezen werden was dat uiteraard om reden van orde, controle en veiligheid.
Kennelijk speelden er nog andere motieven.

quote:
Dat er geen hond zou komen opdagen om te demonstreren was van te voren natuurlijk niet bekend.
Grote aantallen mensen verzamelen is maar een manier om je mening voor het voetlicht te krijgen. Over het algemeen is die manier de manier met de meeste implicaties voor de openbare orde, waardoor de autoriteiten zich er legitiem mee kunnen bemoeien. Maar ik zie niet in hoe dat terzake doet voor mensen die een andere manier kiezen om hun mening te uiten.

quote:
De Wilders-voorbeelden laat ik maar voor wat ze zijn .....
Dat had je beter kunnen doen met je eigen redenering die even onzinnig is als de situatie in mijn voorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')