Ik moest even zoeken of ik die zender ook hadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet je tv op Comedy Central, die linker.
Die kan zo godsGRUWELIJK goed zingen!En hij is leuk. En nerdy.
ja zie ik weleens op Comedy Central. Die jongen zegt me nog niks na het filmpje te hebben gezien.quote:
Family Guy zenderquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken of ik die zender ook had
Maar als je wilt, luister dit even straksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken of ik die zender ook had
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, ondanks de hoeveelheid bagger, heb ik toch weer genoten
Tot volgende keer
zie boven... Family guyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, nu ik jullie toch nog aan de lijn heb... welke series raden jullie aan op Comedy Central?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, ondanks de hoeveelheid bagger, heb ik toch weer genoten
Tot volgende keer
Dit nummer ken je wel he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
ja zie ik weleens op Comedy Central. Die jongen zegt me nog niks na het filmpje te hebben gezien.
Oh maar wel graag echte seriesquote:
quote:
Ik vind GO ON leukquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, nu ik jullie toch nog aan de lijn heb... welke series raden jullie aan op Comedy Central?
Ga je ook naar JG in Ziggo Dome?quote:
Shit dat je er morgen niet bent, maar vanavond was al een fijne opwarmer baboushka obamaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]Jullie maken het draaglijk.
Ik kan morgen devoisssss niet zien met jullie helaas maar ongetwijfeld zal het qua niveau iiiiietsiepietsie hoger zijn dan vandaag.
Hij kan wel zingen, maar zingt mij iets te 'opera'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je wilt, luister dit even straks
Dank, ik ga ze alle 3 proberenquote:
Is misschien nog niet uitverkocht...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar dat had ik wel heel graag gewild
Jaquote:
Hij heeft al eerder concerten in Nederland gedaan.quote:
Maar da's niet in NL, en het is kennelijk een bekende Britquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder concerten in Nederland gedaan.
Royal Albert Hall enzo heeft ie ook al gestaan
Tis echt een wereldsterquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Da's best knap, voor iemand die bijna niemand kent
Hij is in nl inderdaad niet zo bekend. Het is dat mijn vrouw hem geweldig vindt, anders had ik hem ook niet gekendquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Da's best knap, voor iemand die bijna niemand kent
Hij is een Amerikaan, toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Maar da's niet in NL, en het is kennelijk een bekende Brit
Hij zat jaren geleden met een piepklein rolletje als zingende domineeszoon in Ally McBeal.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Maar da's niet in NL, en het is kennelijk een bekende Brit
Over het algemeen ken ik ook dingen die niet mijn genre zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis echt een wereldster
Alleen het moet wel je 'genre' zijn idd
Was Troy vanavond niet op tv?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Over het algemeen ken ik ook dingen die niet mijn genre zijn
Alles wat Benny leuk vindt bijvoorbeeldMaar van deze gast had ik nog nooit gehoord
Dat kijk ik niet, da's voor vrouwenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Was Troy vanavond niet op tv?
Daarvan zingt ie de titelsong
Hij mocht volgens mij ergens in 1998-1999 al een keer invallen van David Foster voor Andrea Bocelli.quote:
Hij heeft volgens mij ook echt wereldwijd al miljoenen dvd's enzo verkochtquote:
Oke, dan weet ik dat ik iets langer vol moet houden, thanksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef Laysa het volgende:
Eendje....Scrubs...ik vond het eerst echt te flauw, maar voor dat ik het wist keken DK en ik het hele zondagen
Toch knap dat ie mij al die tijd heeft kunnen ontwijkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij ook echt wereldwijd al miljoenen dvd's enzo verkocht
Ik heb ook alle dvd's en cd's
Oh men, ik hou zo van Ellenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij mocht volgens mij ergens in 1998-1999 al een keer invallen van David Foster voor Andrea Bocelli.
En het leuke vind ik dat het een leuke jonge nerdy gast is, heel sympathiek, totaal geen sterallures. Hij maakt 'klassiekere' muziek toegankelijker voor mijn gevoel.
Hij was hilarisch toen hij een duet met Ellen zong op tv, vol zelfspot, keislecht gezongen expres enzo
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Toch knap dat ie mij al die tijd heeft kunnen ontwijken
Zou best kunnen, ik zou haar willen als tantequote:
Beide goede stemmen, maar het is zo'n zeikmuziekquote:
Kun je dan even vertellen of Anger Management een mannending is? En welke comedy vind jij leuk?quote:
Ik heb AM nog nooit gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je dan even vertellen of Anger Management een mannending is? En welke comedy vind jij leuk?
Ohquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb AM nog nooit gezien
Ik heb zojuist voor het eerst naar Comedy Central gekeken omdat het hier ter sprake kwam
quote:
Hier doet ie Bublé en Bublé doet hemquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Beide goede stemmen, maar het is zo'n zeikmuziek
Ja.quote:
Ik vond het best oke toen ik voorbij kwam schuiven, maar ik moet nog een hele aflevering zien. Ik ben een ontzettende zeikerd met comedy, ik zoek nog veel leuksquote:
Als je het gevonden hebt roep maar evenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het best oke toen ik voorbij kwam schuiven, maar ik moet nog een hele aflevering zien. Ik ben een ontzettende zeikerd met comedy, ik zoek nog veel leuks
Ken je Parks and Recreation? Zo niet, KIJKEN.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het best oke toen ik voorbij kwam schuiven, maar ik moet nog een hele aflevering zien. Ik ben een ontzettende zeikerd met comedy, ik zoek nog veel leuks
Wel leukquote:
Weer zo'n wie, en wat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ken je Parks and Recreation? Zo niet, KIJKEN.Leslie Knope
Ik noteer het!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ken je Parks and Recreation? Zo niet, KIJKEN.Leslie Knope
Wel leuk, maar beetje flauwquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:52 schreef Greys het volgende:
Pisces, kijk ook nog even dat Buble-Groban clipje, is echt leuk
Even vanaf 1.00...
Echt een geweldig leuke comedy, in de stijl van The Office. Over de city council in een fictief, suf plaatsje in de VS, met een overenthousiast raadslid genaamd Leslie Knope. Eentje die alle touwtjes in handen wil hebben, overloopt van enthousiasme en blijheid, tot wanhopen van veel collega's.quote:
Ik beloof plechtig een aflevering te gaan kijkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt een geweldig leuke comedy, in de stijl van The Office. Over de city council in een fictief, suf plaatsje in de VS, met een overenthousiast raadslid genaamd Leslie Knope. Eentje die alle touwtjes in handen wil hebben, overloopt van enthousiasme en blijheid, tot wanhopen van veel collega's.
Ehm, de uitleg klinkt absoluut niet interessant maar KIJK HET NOU GEWOON.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt het idee dat deze uitzending bestond uit 38 keer het zelfde soort grietje met 38 keer het zelfde soort liedje. En hier en daar een rappernegert.
Mad Fattiequote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:29 schreef female81 het volgende:
Van mij mag 'die dikke' trouwens wel uit Room X, of dat hoofddoekje, als er een betere kandidate langskomt. En ja, ik weet dat ik nu heel discriminerend overkom, omdat het hier afwijkende types betreft. Maar erg veel charisma vind ik ze geen van beiden hebben.
1,3 miljoen hebben dus gezien dat Ali een racist is.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
1,3 miljoen hebben dus gezien dat Ali een racist is.
Omdat hij Latanya wegstuurde.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]______________________________________!
Vertel mij eens.... op welke manier was die beslissing racistisch..?
Ah, vandaar dat zijn team ook zo ontzettend blond is verder.quote:
Welgeteld eentje toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat zijn team ook zo ontzettend blond is verder.
O.a dat gemaakte blonde meisje en Mad Fattie, maar het is zo gemixt als de pest.quote:
ff gecontroleerd op de site.... Ongeveer 50-50 ofzoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
O.a dat gemaakte blonde meisje en Mad Fattie, maar het is zo gemixt als de pest.
hmm, daalt 2 weken achter elkaar. Het was ook niet zo best gisteren. RTL moet oppassen dat het geen miskleun wordt.quote:
Mwoah, alle cijfers waren lager gisterquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
hmm, daalt 2 weken achter elkaar. Het was ook niet zo best gisteren. RTL moet oppassen dat het geen miskleun wordt.
Het oog wil ook wat. Dat een Adele, Susan Boyle of Nana Mouskouri succesvol is, is een hoge uitzondering. De eerste komt door commercie, de anderen door extreem talent. Jouw vriendin heeft dat extreme talent niet.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:09 schreef missyB het volgende:
tis trouwens niet mijn vriendin maar mijn dochter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Ik denk dat haar gewicht in deze gewoon naar voren kwam omdat ze zo boos keek, dan wordt het een optelsom. Zonder die moeilijke uitdrukking zou dat gewicht me amper opgevallen zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:09 schreef missyB het volgende:
Tuurlijk wil het oog ook wat, heel logisch maar dan nog is er verschil tussen iemand bashen en gewoon zeggen goh t zou misschien beter staan als ze afvalt en weet ik veel wat? Hoe zou je het zelf vinden als het jou gebeurd vraag ik me af? 1 keer stilstaan als je iemand afkraakt om eens bij jezelf stil te staan hoe je iets gaat neerzetten kan toch best een keer?
Denk dat je inderdaad neit zo heel veel zal missenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:32 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik vanavond wel eerst DWDD University, dan mis ik misschien 2 liedjes.
Ik hoop het welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zou het beter zijn dan vorige week, dat moet haast wel
Ik heb sla en tomaat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Heartbreakers gehaald en custardcakes
Snoepjes van Ikea hierquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Heartbreakers gehaald en custardcakes
Jij bent er niet bij?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:26 schreef D. het volgende:
Bij deze wil ik even iedereen een fijne uitzending toewensen
Wait, whut?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:26 schreef D. het volgende:
Bij deze wil ik even iedereen een fijne uitzending toewensen
Oke, daar ging mijn muesliquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom ook gezellig meedoen. Ik heb flashwafels. Blijkbaar heten die dingen zo.
Oehquote:
Van die rechthoekige platte zachte wafels met poedersuikerquote:
Ohw ja.... van hetzelfde D.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:33 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Jawel, ik ben er ook, en hoop dat jullie mij hetzelfde toewensen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:33 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Jawel, ik ben er ook, en hoop dat jullie mij hetzelfde toewensen
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van die rechthoekige platte zachte wafels met poedersuiker.
Ik denk dat ik ze besmeer met Nutellaquote:
quote:
Whoohooquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Ik wens je alles toe, en nog zoveel meer
Zeg, heb je gezien wat voor memorabele dag het vandaag is?quote:
Is de trekking al geweest dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, heb je gezien wat voor memorabele dag het vandaag is?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:36 schreef D. het volgende:
Ik heb een schaaltje deep ridged chips klaargezet, maar hij is al bijna leeg
Ik trek norm.. oh wachtquote:
Nee, dat had ik net opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Is het weer zo'n ping-avond of heb je avondeten geskipt?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat had ik net op
Het schaaltje was eigenlijk voor 20:30u, maar dat haalt ie wellicht niet meer
Als je je losse broek aan hebt past allesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn 'heel licht', dus het past allemaal makkelijk
Kan toch gewoon op de Smart-TV?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef Aspergermeisje het volgende:
Is X factor gratis terug te kijken? Ik kan het niet kijken, maar er zijn ook nog een hele hoop programma's die ik op wil nemen.
Geregeldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je je losse broek aan hebt past alles
ik heb programma's van NPO teruggekeken (werkt beter dan uitzending gemist van UPC) en van SBS (quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Nope, hij zegt dan dat ik geen twee programma's tegelijkertijd op kan nemen.
Owja! Ga ik het morgen even kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb programma's van NPO teruggekeken (werkt beter dan uitzending gemist van UPC) en van SBS () , volgens mij staat er ook een logo van RTL.
Het wordt morgen en zondag ook nog herhaald.
Joah!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat duren die laatste 20 minuten voordat het begint altijd lang he.
Ongeveer 20 minutenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het is net als echte temperatuur en gevoelstemperatuur, maar dan met tijdquote:
Ja, die k*t was net in beeldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Is Marly al in beeld geweest?
Marly
[ afbeelding ]
Het is dus een soort van windstilquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is net als echte temperatuur en gevoelstemperatuur, maar dan met tijd.
Vind je? Ik kijk al de hele week uti naar de laatste minuten van een week GTSTquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je niet vanmorgen al gekeken via je telefoonabo?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind je? Ik kijk al de hele week uti naar de laatste minuten van een week GTST
Nou, nou, nouquote:
Neuhj. Dat kanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je niet vanmorgen al gekeken via je telefoonabo?
Wel zo gezellig, met sizzzzzzzzzquote:
Je bungelt niet graag één kant op hea? Ik bungel wel mee met jequote:
Ja, zo'n vrouwenbo, daar maken ze reclame van, dan weet je bij de herhaling wanneer je de tissues kunt pakkenquote:
*bungeltquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bungelt niet graag één kant op hea? Ik bungel wel mee met je
Bungelt lekker in je losse broekquote:
Ohw jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, zo'n vrouwenbo, daar maken ze reclame van, dan weet je bij de herhaling wanneer je de tissues kunt pakken
quote:
quote:
*op puntje van stoel zitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja! Nee, ben je gek.... Dat verpest het collectieve kijkmoment
Jij kunt datquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef Cee het volgende:
Ik ben drie dingen tegelijk aan het doen dus ik weet niet of ik veel van X-Factor meekrijg maar ik ga 't proberen.
Cee de Baboushka Marusha Platini de Dino Baggioquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef Cee het volgende:
Ik ben drie dingen tegelijk aan het doen dus ik weet niet of ik veel van X-Factor meekrijg maar ik ga 't proberen.
Je ziet ook een beetje blauwquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef Cee het volgende:
Piscario de la Roche Mizantropia Volaris Trupialquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cee de Baboushka Marusha Platini de Dino Baggio
Het is sowieso dit seizoen kutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik zit klaar. Ben weekendje weg met familie, maar niemand vindt iets aan x-factor
Ja maar dan is m'n laptop kapot en moet ik m'n afstandsbediening oprapen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Je ziet ook een beetje blauw
Laat 2 dingen vallen en richt je enkel op XFA. Probleem opgelost
ditquote:
Heeft ze het met C3PO gedaan dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Gigi, wanneer krijgt zij ookalweer een Gouden Kalf?
Neerleggen mag ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dan is m'n laptop kapot en moet ik m'n afstandsbediening oprapen.
xfactor werd zojuist aangekondigd in de rechterbovenhoek, kan nu elk moment beginnenquote:
Perfecte vervanging voor mijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op ESF.... Waar ze ook meteen lekker bezig is
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op ESF.... Waar ze ook meteen lekker bezig is
ik heb hier anders ook genoeg fans zittenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Voor ons hoeft het niet hoor, wij zien je liever gaan
quote:
Noem er eens eentjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb hier anders ook genoeg fans zitten
Ja!quote:
quote:
Wat leuk voor je!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nergens meer. Druk gekregen
Met onder andere deze knappe kerel.
Awwwwwww, wat leuk Erikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
ik vind haar wel leuk als jury, niet een 'kijk mij eens gek doen'persoon zoals gordon & ali bquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:42 schreef iBenny het volgende:
Ik vind Candy nog steeds een suffe wortel... kan er niks ana doen
[..]
Ik kan ook eigenlijk niet zo goed omschrijven wat het isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vind haar wel leuk als jury, niet een 'kijk mij eens gek doen'persoon zoals gordon & ali b
iemand die pas begint als de leeftijd in de dubbele cijfers is kan bijna nooit goed wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
die rollende ogen"pianoles toen ik 7 was", meid toch
Het is net als die ene van Tap Maddal, die dove, door de stem is het al weinig. En die hazentandjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan ook eigenlijk niet zo goed omschrijven wat het is![]()
Ze is nanny, voor de kidsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:44 schreef Stickertje het volgende:
'nanny '![]()
zeg dat gewoon dat je een oppas bent
Uiteindelijk moet het toch?quote:
Dat deed ie al toen ie begon te jammeren dat ie altijd bij me wilde zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Gordon, is dit al ten tijde van dat gezeur bij LA The Voices? Hij oogt ook minder leuk.
Dit is tijdens het vermoeidheidsgebeurenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Gordon, is dit al ten tijde van dat gezeur bij LA The Voices? Hij oogt ook minder leuk.
Stiekeme Peen dat je er bentquote:
dat is geen lippenstift meer, dat is de verfafdeling van de gamma.quote:
Ahquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is tijdens het vermoeidheidsgebeuren
Omdat ze Engelse kandidaten heeft.quote:
Ik denk niet dat het smsvolk gaat sms'en voor kwaliteit.quote:
oh ja, kloptquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het smsvolk gaat sms'en voor kwaliteit.
Vois is internattsjonaalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft ook NL kandidaten, in een NL programma, op de NL televisie, in NL
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus Engels wint het van Nederlands, in een Nederlands programma... duidelijk verhaal L:D
Het is ook niet mijn ideequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft ook NL kandidaten, in een NL programma, op de NL televisie, in NL
ik vind roodkapje lief, zij moet blijvenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:50 schreef hunter2011 het volgende:
Hoop dat Ali's hoofddoekje er alsnog uitgaat of die dikke
haar enige 'talent'is dat ze een moslima is met een gitaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik vind roodkapje lief, zij moet blijven
roflquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:51 schreef Cee het volgende:
Ik vind die wittehoedbejaarden meer street dan Dombo en Gaymes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |