Owja! Ga ik het morgen even kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb programma's van NPO teruggekeken (werkt beter dan uitzending gemist van UPC) en van SBS () , volgens mij staat er ook een logo van RTL.
Het wordt morgen en zondag ook nog herhaald.
Joah!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat duren die laatste 20 minuten voordat het begint altijd lang he.
Ongeveer 20 minutenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het is net als echte temperatuur en gevoelstemperatuur, maar dan met tijdquote:
Ja, die k*t was net in beeldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Is Marly al in beeld geweest?
Marly
[ afbeelding ]
Het is dus een soort van windstilquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is net als echte temperatuur en gevoelstemperatuur, maar dan met tijd.
Vind je? Ik kijk al de hele week uti naar de laatste minuten van een week GTSTquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je niet vanmorgen al gekeken via je telefoonabo?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind je? Ik kijk al de hele week uti naar de laatste minuten van een week GTST
Nou, nou, nouquote:
Neuhj. Dat kanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je niet vanmorgen al gekeken via je telefoonabo?
Wel zo gezellig, met sizzzzzzzzzquote:
Je bungelt niet graag één kant op hea? Ik bungel wel mee met jequote:
Ja, zo'n vrouwenbo, daar maken ze reclame van, dan weet je bij de herhaling wanneer je de tissues kunt pakkenquote:
*bungeltquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bungelt niet graag één kant op hea? Ik bungel wel mee met je
Bungelt lekker in je losse broekquote:
Ohw jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, zo'n vrouwenbo, daar maken ze reclame van, dan weet je bij de herhaling wanneer je de tissues kunt pakken
quote:
quote:
*op puntje van stoel zitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja! Nee, ben je gek.... Dat verpest het collectieve kijkmoment
Jij kunt datquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef Cee het volgende:
Ik ben drie dingen tegelijk aan het doen dus ik weet niet of ik veel van X-Factor meekrijg maar ik ga 't proberen.
Cee de Baboushka Marusha Platini de Dino Baggioquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef Cee het volgende:
Ik ben drie dingen tegelijk aan het doen dus ik weet niet of ik veel van X-Factor meekrijg maar ik ga 't proberen.
Je ziet ook een beetje blauwquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef Cee het volgende:
Piscario de la Roche Mizantropia Volaris Trupialquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cee de Baboushka Marusha Platini de Dino Baggio
Het is sowieso dit seizoen kutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik zit klaar. Ben weekendje weg met familie, maar niemand vindt iets aan x-factor
Ja maar dan is m'n laptop kapot en moet ik m'n afstandsbediening oprapen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Je ziet ook een beetje blauw
Laat 2 dingen vallen en richt je enkel op XFA. Probleem opgelost
ditquote:
Heeft ze het met C3PO gedaan dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Gigi, wanneer krijgt zij ookalweer een Gouden Kalf?
Neerleggen mag ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dan is m'n laptop kapot en moet ik m'n afstandsbediening oprapen.
xfactor werd zojuist aangekondigd in de rechterbovenhoek, kan nu elk moment beginnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |