Ik denk dat haar gewicht in deze gewoon naar voren kwam omdat ze zo boos keek, dan wordt het een optelsom. Zonder die moeilijke uitdrukking zou dat gewicht me amper opgevallen zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:09 schreef missyB het volgende:
Tuurlijk wil het oog ook wat, heel logisch maar dan nog is er verschil tussen iemand bashen en gewoon zeggen goh t zou misschien beter staan als ze afvalt en weet ik veel wat? Hoe zou je het zelf vinden als het jou gebeurd vraag ik me af? 1 keer stilstaan als je iemand afkraakt om eens bij jezelf stil te staan hoe je iets gaat neerzetten kan toch best een keer?
Denk dat je inderdaad neit zo heel veel zal missenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:32 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik vanavond wel eerst DWDD University, dan mis ik misschien 2 liedjes.
Ik hoop het welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zou het beter zijn dan vorige week, dat moet haast wel
Ik heb sla en tomaat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Heartbreakers gehaald en custardcakes
Snoepjes van Ikea hierquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Heartbreakers gehaald en custardcakes
Jij bent er niet bij?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:26 schreef D. het volgende:
Bij deze wil ik even iedereen een fijne uitzending toewensen
Wait, whut?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:26 schreef D. het volgende:
Bij deze wil ik even iedereen een fijne uitzending toewensen
Oke, daar ging mijn muesliquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom ook gezellig meedoen. Ik heb flashwafels. Blijkbaar heten die dingen zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |