Ik moest even zoeken of ik die zender ook hadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet je tv op Comedy Central, die linker.
Die kan zo godsGRUWELIJK goed zingen!En hij is leuk. En nerdy.
ja zie ik weleens op Comedy Central. Die jongen zegt me nog niks na het filmpje te hebben gezien.quote:
Family Guy zenderquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken of ik die zender ook had
Maar als je wilt, luister dit even straksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken of ik die zender ook had
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, ondanks de hoeveelheid bagger, heb ik toch weer genoten
Tot volgende keer
zie boven... Family guyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, nu ik jullie toch nog aan de lijn heb... welke series raden jullie aan op Comedy Central?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, ondanks de hoeveelheid bagger, heb ik toch weer genoten
Tot volgende keer
Dit nummer ken je wel he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
ja zie ik weleens op Comedy Central. Die jongen zegt me nog niks na het filmpje te hebben gezien.
Oh maar wel graag echte seriesquote:
quote:
Ik vind GO ON leukquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, nu ik jullie toch nog aan de lijn heb... welke series raden jullie aan op Comedy Central?
Ga je ook naar JG in Ziggo Dome?quote:
Shit dat je er morgen niet bent, maar vanavond was al een fijne opwarmer baboushka obamaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]Jullie maken het draaglijk.
Ik kan morgen devoisssss niet zien met jullie helaas maar ongetwijfeld zal het qua niveau iiiiietsiepietsie hoger zijn dan vandaag.
Hij kan wel zingen, maar zingt mij iets te 'opera'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je wilt, luister dit even straks
Dank, ik ga ze alle 3 proberenquote:
Is misschien nog niet uitverkocht...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar dat had ik wel heel graag gewild
Jaquote:
Hij heeft al eerder concerten in Nederland gedaan.quote:
Maar da's niet in NL, en het is kennelijk een bekende Britquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder concerten in Nederland gedaan.
Royal Albert Hall enzo heeft ie ook al gestaan
Tis echt een wereldsterquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Da's best knap, voor iemand die bijna niemand kent
Hij is in nl inderdaad niet zo bekend. Het is dat mijn vrouw hem geweldig vindt, anders had ik hem ook niet gekendquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Da's best knap, voor iemand die bijna niemand kent
Hij is een Amerikaan, toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Maar da's niet in NL, en het is kennelijk een bekende Brit
Hij zat jaren geleden met een piepklein rolletje als zingende domineeszoon in Ally McBeal.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Maar da's niet in NL, en het is kennelijk een bekende Brit
Over het algemeen ken ik ook dingen die niet mijn genre zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis echt een wereldster
Alleen het moet wel je 'genre' zijn idd
Was Troy vanavond niet op tv?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Over het algemeen ken ik ook dingen die niet mijn genre zijn
Alles wat Benny leuk vindt bijvoorbeeldMaar van deze gast had ik nog nooit gehoord
Dat kijk ik niet, da's voor vrouwenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Was Troy vanavond niet op tv?
Daarvan zingt ie de titelsong
Hij mocht volgens mij ergens in 1998-1999 al een keer invallen van David Foster voor Andrea Bocelli.quote:
Hij heeft volgens mij ook echt wereldwijd al miljoenen dvd's enzo verkochtquote:
Oke, dan weet ik dat ik iets langer vol moet houden, thanksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef Laysa het volgende:
Eendje....Scrubs...ik vond het eerst echt te flauw, maar voor dat ik het wist keken DK en ik het hele zondagen
Toch knap dat ie mij al die tijd heeft kunnen ontwijkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij ook echt wereldwijd al miljoenen dvd's enzo verkocht
Ik heb ook alle dvd's en cd's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |