Noem eens wat opgedoekte kazernes uit Limburg?quote:
Mijn oma is al een oud besje, dus ik vergeef het haar. Als jij die naam kan achterhalen en dat ff via een PM aan mij geeft zal ik dat haar eens voorleggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:38 schreef Thaboel het volgende:
@ER jawel was echt een kazerne. Zal eens opzoek gaan naar een foto van mijn moeder als klein meisje terwijl ze met wat kolonels etc op de foto staat.
TS gaat al in de fout met zijn "tanks"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:40 schreef Nibb-it het volgende:
POL / Wat is jouw toekomstvisie op de Nederlandse krijgsmacht?
Ik ken alleen de Frederik Hendrik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Noem eens wat opgedoekte kazernes uit Limburg?
Kapsalon-opmerking zou nu te makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, dat gaat dus iets worden van thuisbezorgd punt en L vanavond
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kapsalon-opmerking zou nu te makkelijk zijn.
Of ook niet, wat laat je anders thuis bezorgen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kapsalon-opmerking zou nu te makkelijk zijn.
Bier, bij de bierkoerier!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of ook niet, wat laat je anders thuis bezorgen?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of ook niet, wat laat je anders thuis bezorgen?
Nee, maar wel over rotte noodlessquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:15 schreef Nibb-it het volgende:
In China hoor je nooit iemand klagen over natte friet.
In China mag je wel degelijk klagen over het eten. En als ik m'n pa zo mag geloven, dan komt de kok je (in het restaurant) persoonlijk excuses aanbiedenquote:
Ja, met een hakmes in zijn handen zeker. Kom maar met je vingertjesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In China mag je wel degelijk klagen over het eten. En als ik m'n pa zo mag geloven, dan komt de kok je (in het restaurant) persoonlijk excuses aanbieden
Die kut smileyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, met een hakmes in zijn handen zeker. Kom maar met je vingertjes [ afbeelding ]
Hehequote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die kut smiley![]()
Nee, serieus. Je kunt veel kritiek hebben in China. Op alles wat niet met de politiek of de Communistische partij te maken heeft
gekleurde lijst, als ik mijn lerares uit Canada mag geloven krijgt de persvrijheid in NL volgens de de V.N een 5,7 op een schaal van 10quote:
Nederland heeft na Finland de meest vrije pers ter wereld.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
gekleurde lijst, als ik mijn lerares uit Canada mag geloven krijgt de persvrijheid in NL volgens de de V.N een 5,7 op een schaal van 10.
Ik ging achteroverzitten en zei dat ik het een flutles vond want Noord-Korea kan geen -10 krijgen, dus is het cijfer niet representatief. In NL kan ALLES.
Een witte denk; "geef je overquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nederland heeft na Finland de meest vrije pers ter wereld.
En als het een subjectief onderzoek was; hadden de Franse onderzoekers hun eigen land dan een gele codering gegeven?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een witte denk; "geef je over"
"Oui [ afbeelding ]"
Journalisten geven het land van herkomst vaak een lager cijfer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nederland heeft na Finland de meest vrije pers ter wereld.
En als het een subjectief onderzoek was; hadden de Franse onderzoekers hun eigen land dan een gele codering gegeven?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Journalisten geven het land van herkomst vaak een lager cijfer.
En fransen zijn ook gay dus dat verklaart alles
Omkoping?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:52 schreef Nibb-it het volgende:
Ik vind het wel opvallend dan Namibië zo hoog staat.
Hij werd tenminste niet de kling overgejaagd door de overheid.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zelfs journalisten het werk onmogelijk maken.
Willem Oltmans?
Jij koopt zeker Turkse pizzaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:24 schreef jitzzzze het volgende:
NYC dat zijn toch geen pizza'sDat zijn half gare deegschijven die lijken op pizza's
Amerikaanse pizza's...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:24 schreef jitzzzze het volgende:
NYC dat zijn toch geen pizza'sDat zijn half gare deegschijven die lijken op pizza's
Precies, die dingen zijn niet te vreten. Ik eet nog liever niets dan een Amerikaanse 'pizza'.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Amerikaanse pizza's...![]()
![]()
![]()
Net zoals mensen die zweren bij Domino's...
Dat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, die dingen zijn niet te vreten. Ik eet nog liever niets dan een Amerikaanse 'pizza'.
Als je ooit een echte Italiaanse pizza hebt gegeten, van een lokale trattoria, dan wil je nooit meer wat anders
Niet zo'n tent in het centrum van Romequote:
Zolang zelfs dat we maar besloten hebben zelf shoarma te makenquote:
Hehequote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zolang zelfs dat we maar besloten hebben zelf shoarma te maken
Jullie zijn ook een stel nichten met die smiley...quote:
ER heeft er zoveel lol van. Dat is toch ook iets waard?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jullie zijn ook een stel nichten met die smiley...
Nee jij en Nibb-itquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ER heeft er zoveel lol van. Dat is toch ook iets waard? [ afbeelding ]
True. Maar ik begin te twijfelen aan zijn geaardheid zoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ER heeft er zoveel lol van. Dat is toch ook iets waard? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True. Maar ik begin te twijfelen aan zijn geaardheid zo
hehequote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nibb-it kwam ermee, dus.......... [ afbeelding ]
Haaii Erwin...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nibb-it kwam ermee, dus.......... [ afbeelding ]
Is het weer die periode van de maand ofzo?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:06 schreef jitzzzze het volgende:
Spuit 10000000000000000000 en 11 dat je der bent
Je zou denken dat zo'n instituut wel weet wat de onderzeeërs allemaal doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD!!!
Instituut Clingendaal pleit ervoor de onderzeebootdienst af te schaffen als de JSF er komt
Clingendael roept de laatste tijd wel meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD!!!
Instituut Clingendaal pleit ervoor de onderzeebootdienst af te schaffen als de JSF er komt
Helaas ja, en laten we niet vergeten dat dit door die politiekers opgepakt gaat worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:21 schreef AchJa het volgende:
Ko Colijn is al sinds jaar en dag tegen de JSF en speelt deze twee nu tegen elkaar uit. Of de JSF en geen OZD of andersom. Dit is gewoon een schimmig (en vrij doorzichtig) gevalletje van stemmingmakerij.
Laten we wel wezen, de OZD heeft simpelweg de beste kaarten en dat weet Colijn donders goed. Om dit nu zo te spelen dan is zijn doel feitelijk bereikt, geen JSF en wel de OZD.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Helaas ja, en laten we niet vergeten dat dit door die politiekers opgepakt gaat worden.
Zonde dat die nog zo serieus worden genomen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD!!!
In februari was de deal rond.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:39 schreef Nibb-it het volgende:
AchJa, nav dat topic in POL, wanneer zijn de pruttels er precies uit gegaan?
Ik was het zelf vergeten hoorquote:
quote:
quote:
Kamperen in je tuin is ook vetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gewoon keurig appartementje hoor, met slaapkamer en bed en zo.
Uh, welke tuin? Woon op de 4e verdieping in een flatquote:
Mini tent op je balkon dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, welke tuin? Woon op de 4e verdieping in een flat
Zo groot is mijn balkon ook weer niet hoor. En staat vol met plantenpotten en bakken.quote:
Naja, dan houd het op hequote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo groot is mijn balkon ook weer niet hoor. En staat vol met plantenpotten en bakken.
Maar 's zomers prima slapen op het balkon hoorquote:
Lig je dan op je balkonquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar 's zomers prima slapen op het balkon hoor
Luchtbedje, slaapzakje
Nope, vandaag al de 3de keer dat ik kluivert uit de selectie heb moeten zettenquote:
Het is ongelooflijk maar waar, maar vandaag wil ie wel rennenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope, vandaag al de 3de keer dat ik kluivert uit de selectie heb moeten zetten
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk maar waar, maar vandaag wil ie wel rennen
Heerlijk is dat roken op de wc terwijl je aan het schijten bent, met een bak koffie erbij en een goed boekquote:
Jup. Heel veel beter dan dat wordt het niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heerlijk is dat roken op de wc terwijl je aan het schijten bent, met een bak koffie erbij en een goed boek
Nu ja, je kunt ook wc-tennis kijken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jup. Heel veel beter dan dat wordt het niet.
Of een tv in je wc makenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, je kunt ook wc-tennis kijken.
Kun je CoD3 spelen terwijl je aan het kakken bent als je er ook ff een xbox op aansluitquote:
Precies, maar dan worden het wel hele lange sessies op de witte scooterquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kun je CoD3 spelen terwijl je aan het kakken bent als je er ook ff een xbox op aansluit
Mochten we dorst krijgen, dan hebben we toch zo een ding?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, maar dan worden het wel hele lange sessies op de witte scooter
Ik denk zomaar dat die bel dan heel ergens anders verdwijntquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mochten we dorst krijgen, dan hebben we toch zo een ding?
[ afbeelding ]
Gaat wijflief ff biertje voor je halen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat die bel dan heel ergens anders verdwijnt
Voor de veiligheid dan maar een buitenhelm opdoen tijdens het kakken en je krent afdekkenquote:
Vork inslikkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor de veiligheid dan maar een buitenhelm opdoen tijdens het kakken en je krent afdekken
Wacht dat je van een pluchen wc brilquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Wensenlijstje voor op de wc
TV
Xbox
bel
buitenhelm
ohh, niet geheel onbelangrijk, schijtlint!!
Nee, ik hang erbovenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wacht dat je van een pluchen wc bril [ afbeelding ]
Of zit jij direct op de scooter?
En een Ferguson.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Wensenlijstje voor op de wc
TV
Xbox
bel
buitenhelm
ohh, niet geheel onbelangrijk, schijtlint!!
snap ik, maar toch wel met een wc bril er tussen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik hang erboven![]()
Natuurlijk zit ik op die witte scooter. Anders krijg ik kramp.
Een scooter koop je toch ook niet zonder zadel??quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
snap ik, maar toch wel met een wc bril er tussen?
Dan moet ik toch ff heel diep gaan graven AchJaquote:
Klopt, maar voor burgers hoeft dat volgens vlaggenprotocol nietquote:
In onze straat nog niemandquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Iedereen hier ook de vlag halfstok hangen?
Hier in de straat 4 vlaggen halfstok, op koninginnedag waren dat er welgeteld 5quote:
Nou ja, het zal hier dan wel vanaf 18:00 gebeuren, met koninginnedag hingen er hier 40 vlaggen uitquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier in de straat 4 vlaggen halfstok, op koninginnedag waren dat er welgeteld 5
Is dat zo?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, maar voor burgers hoeft dat volgens vlaggenprotocol niet
Multi-culti wijk waarin ik woon, denk dat die andere culturen niks hebben met de NL feest/herdenkingsdagen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nou ja, het zal hier dan wel vanaf 18:00 gebeuren, met koninginnedag hingen er hier 40 vlaggen uit
Dat is zo jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat zo?
Bij mij gaat hij pas om 18:00 uit en half stok.
Ik zal wel weer de enige hier in de buurt zijn
Ik lees het nu ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is zo ja
En je mag als burger eigenlijk elke dag de vlag uithangen als je dat wilt.
Ik hou het wel bij vlaggen op 4 en 5 mei.quote:Als u de Nederlandse vlag wilt uithangen, kunt u de dagen van de vlaginstructie (het vlagprotocol) volgen. Dit hoeft niet, u mag ook op andere dagen de vlag uithangen.
Ik hang alleen de vlag op als ik jarig benquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is zo ja
En je mag als burger eigenlijk elke dag de vlag uithangen als je dat wilt.
De vlag hang ik ook op op de dag van de Japanse capitulatiequote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees het nu ja.
[..]
Ik hou het wel bij vlaggen op 4 en 5 mei.
Dus eigelijk op de dag van de Indiëherdenking.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De vlag hang ik ook op op de dag van de Japanse capitulatie
Indiëherdenking zou er niet zijn geweest als de Jappaners niet hadden gecapituleerdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dus eigelijk op de dag van de Indiëherdenking.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De vlag hang ik ook op op de dag van de Japanse capitulatie
Bezoek van wijlen Keizer Hirohito aan NL. Dat was ook groot nieuws.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Viel mij op dat er dit maal bij de kroning niets gezegd werd over de aanwezigheid van de Japanse prinses. Was in 1980 toch wel anders.
Vind ik lastig. Zolang er nog maatschappelijke discussies zijn wie en wat we herdenken is het lastig om oude wonden te begraven. Ik denk dat ieder dat voor zich moet bepalen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bezoek van wijlen Keizer Hirohito aan NL. Dat was ook groot nieuws.
Zelf denk ik dat we die oude wonden moeten begraven, dat we het oude zeer gezamelijk moeten herdenken.
We shall see. Zelf ben ik in de loop der tijd van mening veranderd, en gelukkig mag dat ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vind ik lastig. Zolang er nog maatschappelijke discussies zijn wie en wat we herdenken is het lastig om oude wonden te begraven. Ik denk dat ieder dat voor zich moet bepalen.
Nee, ik blijf er gewoonquote:
Hou je waffel!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nep supporter
En waarom de neuk doet m'n nieuwe UI het niet![]()
Die comitiés?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We shall see. Zelf ben ik in de loop der tijd van mening veranderd, en gelukkig mag dat ook.
Waar het mij om gaat is dat die comité's wel even gaan bepalen wat we moeten herdenken.
Ik ben er morgen wel bij!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nep supporter
En waarom de neuk doet m'n nieuwe UI het niet![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ben er morgen wel bij!
Enne ER is een pisvee-er.
Ik heb het dus over dat laatstequote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die comitiés?
Nationaal Comité 4 en 5 mei zegt volgens mij nog steeds hetzelfde als jaren geleden.
Heb je dit gelezen van dat comité Op 4 en 5 mei komen heden en verleden samen?
In dit stuk kan ik mij wel vinden.
Maar als je de comités bedoeld die roepen dat het anders moet (alleen de joodse slachtoffers, of juist ook verplicht de nazi's) dan deel ik jouw standpunt.
Nou, gefeliciteerd dan maar, dat je een leuk feest gaat beleven.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ben er morgen wel bij!
Enne ER is een pisvee-er.
Hmmmm, dit jaar blijf ik ook thuis. Vorig jaar wel de stille tocht gelopen en de herdenking op de Dam bijgewoond.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat was het plan, totdat ineens wat mensen afhaakte
Een echte supporter steunt zijn/haar club ten alle tijden. Ik ben ook pis-vee'erquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd dan maar, dat je een leuk feest gaat beleven.
Hoop dat PSV het komend seizoen het beter gaat doen
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Kut FOK!Ik kan m'n UI niet meer wijzigen
Oh god. Nog zo'n kneus,quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een echte supporter steunt zijn/haar club ten alle tijden. Ik ben ook pis-vee'er
Maar dat doen ze niet, hoor. Er staat vanmiddag geen knokploeg op je te wachten als je besluit langs de graven van die Duitse jongens in Vorden te lopen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We shall see. Zelf ben ik in de loop der tijd van mening veranderd, en gelukkig mag dat ook.
Waar het mij om gaat is dat die comité's wel even gaan bepalen wat we moeten herdenken.
Bestand zal wel te groot zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Kut FOK!Ik kan m'n UI niet meer wijzigen
Nee, alles voldoet aan de normen, ik wordt doorgelinkt naar de index als ik heb geklikt op" gebruik dit usericon" en vervolgens is er niks veranderdquote:
Dan is ie niet door de boordelingscommissie gekomen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, alles voldoet aan de normen, ik wordt doorgelinkt naar de index als ik heb geklikt op" gebruik dit usericon" en vervolgens is er niks veranderd
Grappig, mijn oude UI doet het ook niet meerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:30 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan is ie niet door de boordelingscommissie gekomen.
Misschien zijn ze aan de server aan het klussen of zo. Gewoon straks nog een keer proberen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Grappig, mijn oude UI doet het ook niet meerEn wtf is mis met een NL vlag en een fakkel
Die comités hebben gewoon té veel praatjes over hoe een gemeente zelf invulling wil geven aan een herdenking. En om dan te gaan dreigen met demonstraties, dat vind ik wel een erg zwaktebod.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar dat doen ze niet, hoor. Er staat vanmiddag geen knokploeg op je te wachten als je besluit langs de graven van die Duitse jongens in Vorden te lopen.
Oh zo, dacht dat je het Nationaal Comité bedoelde.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die comités hebben gewoon té veel praatjes over hoe een gemeente zelf invulling wil geven aan een herdenking. En om dan te gaan dreigen met demonstraties, dat vind ik wel een erg zwaktebod.
nee neequote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Oh zo, dacht dat je het Nationaal Comité bedoelde.
haha dat was ook mijn ontbijtquote:
en bij de Turk een .....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
dadelijk bij de visboer mosselen halen voor morgen
halal geslachte koequote:
Zal die kapsalon ff in je neus wrijven. Etterbak!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nou, doe mij maar een lekker kapsalonnetje. Nom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Enfin, ER gaat boodschappen doen, en iedereen die voor m'n pata's in de weg loopt krijgt een pak slaag!DoeiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
donequote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:33 schreef Nibb-it het volgende:
DEF / [DEF] Militaire Kennisquiz!
Stel eens een vraag, jitzzzze.
"Bomber Harris". ja, wat moet ik er van zeggen? Hij zat aan de goede kant. Maar was het het waard?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:58 schreef Nibb-it het volgende:
Er begint zo een docu over de geallieerde bombardementen op oa Dresden op NGC.
Het was een terreurbombardement avant la lettre. Het platgooien van het monumentale centrum dmv brandbommen had geen enkel militair doel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
"Bomber Harris". ja, wat moet ik er van zeggen? Hij zat aan de goede kant. Maar was het het waard?
Dat was het idd ook. Diende geen enkel doel. De oorlog lag al aan het einde.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het was een terreurbombardement avant la lettre. Het platgooien van het monumentale centrum dmv brandbommen had geen enkel militair doel.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Weer wat meer te weten gekomen over mijn opa.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Weer wat meer te weten gekomen over mijn opa.
Zekers.quote:
kom hier dan, ff proeven!! Kijken of jij je bek niet gaat verbranden aan die hete soto.quote:
Het zal allemaal wel meevallenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
kom hier dan, ff proeven!! Kijken of jij je bek niet gaat verbranden aan die hete soto.
ff niet fijn
zal gvd die pan ff over je kak heen kieperen. Kijken of je dan nog grote praatjes hepquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meevallen [ afbeelding ]
Kom danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
zal gvd die pan ff over je kak heen kieperen. Kijken of je dan nog grote praatjes hep
Net als Sasha de Boer, nu krijgen we er een kortharige voor in de plaatsquote:
Met rood haar?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net als Sasha de Boer, nu krijgen we er een kortharige voor in de plaats
Niet slecht voor een 47 jarige hoor. Zoals fokkers zeggen: "ik zou haar nemen"quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:37 schreef jitzzzze het volgende:
Het was een vraag; ik heb geen idee. Ik kijk nooit het NOS journaal.
Ik weet wel wie Sasha is, ik had het over die nieuwe.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet slecht voor een 47 jarige hoor. Zoals fokkers zeggen: "ik zou haar nemen"
[ afbeelding ]
Niet mijn ding!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet wel wie Sasha is, ik had het over die nieuwe.
+1quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet mijn ding!!
http://nos.nl/video/49113(...)00-uur-journaal.html
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga nog eens nadenken over de zin van het leven [ afbeelding ]
? Hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:08 schreef MaryMouse het volgende:
Was ik door mijn kadden opgesloten op mijn balkon
Op de balkondeur zitten twee van die 'weet niet hoe het heet' hendels die je normaal gesproken naar beneden doet om te voorkomen dat de deur krom trekt. (En extra beveiliging).quote:
Hehe, het was een aanslagquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op de balkondeur zitten twee van die 'weet niet hoe het heet' hendels die je normaal gesproken naar beneden doet om te voorkomen dat de deur krom trekt. (En extra beveiliging).
Dit stonden omhoog, duh want ik was buiten. Een van de kadden heeft op de 'onderste' gestaan waardoor die in de sleuf viel.
Ze willen niet dat ik vlag. Wat is het volgende, dat ze republikeins worden?quote:
Communistisch heb ik vernomen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze willen niet dat ik vlag. Wat is het volgende, dat ze republikeins worden?
Straks gaan ze ook nog in het Cubaans miauwen.quote:
Dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Straks gaan ze ook nog in het Cubaans miauwen.![]()
OK, ze gaan dus voor de rest van het weekend op brokjes en water.
Naar iemand op straat geroepen dat die moest aanbellen bij mijn buren. Die hebben mijn sleutel, dus de buurman heeft mij bevrijdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zal ze lerenHoe ben je weer binnen gekomen?
Niet een ninja-style over het balkon geklommen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Naar iemand op straat geroepen dat die moest aanbellen bij mijn buren. Die hebben mijn sleutel, dus de buurman heeft mij bevrijd
Kan je als ze nog jong zijn prima baby bangang van makenquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet een ninja-style over het balkon geklommen? [ afbeelding ]
Dat was ik...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Had je weer door iemands brievenbus gepist?
Morgenavond pas. Docu-serie van 6 afleveringen over 100 jaar militaire luchtvaart in Nederlandquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:28 schreef BredeBroeder het volgende:
De Tijd Vliegt, 2100 uur op NGC, gaat over de KLu
Dat is morgen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:28 schreef BredeBroeder het volgende:
De Tijd Vliegt, 2100 uur op NGC, gaat over de KLu
Ik kan er maar een vinden met propellorkisten. En dat is bij Werkhoven.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:30 schreef Nibb-it het volgende:
Mooie propellorkisten die hier overkomen, is er een flypast straks?
Kan, dat is hier om de hoek. Dankquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan er maar een vinden met propellorkisten. En dat is bij Werkhoven.
quote:
QFTquote:
Meende ik eerst ook...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:20 schreef Harde_Mepper het volgende:
Dacht dat bij officieren boven een bepaalde rang het nogwel was.
Moeten ze nu volstok hangenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
eigenlijk waarom het vlaggenprotocol voor 4 mei veranderd is?
Vroeger hing de vlag vanaf zonsopgang tot 20:00 halfstok, en werd om 20:02 volstok gehezen tot zonsondergang.
2 uurtjes vlaggen vindt ik zo karig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |