Noem eens wat opgedoekte kazernes uit Limburg?quote:
Mijn oma is al een oud besje, dus ik vergeef het haar. Als jij die naam kan achterhalen en dat ff via een PM aan mij geeft zal ik dat haar eens voorleggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:38 schreef Thaboel het volgende:
@ER jawel was echt een kazerne. Zal eens opzoek gaan naar een foto van mijn moeder als klein meisje terwijl ze met wat kolonels etc op de foto staat.
TS gaat al in de fout met zijn "tanks"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:40 schreef Nibb-it het volgende:
POL / Wat is jouw toekomstvisie op de Nederlandse krijgsmacht?
Ik ken alleen de Frederik Hendrik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Noem eens wat opgedoekte kazernes uit Limburg?
Kapsalon-opmerking zou nu te makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, dat gaat dus iets worden van thuisbezorgd punt en L vanavond
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kapsalon-opmerking zou nu te makkelijk zijn.
Of ook niet, wat laat je anders thuis bezorgen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kapsalon-opmerking zou nu te makkelijk zijn.
Bier, bij de bierkoerier!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of ook niet, wat laat je anders thuis bezorgen?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of ook niet, wat laat je anders thuis bezorgen?
Nee, maar wel over rotte noodlessquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:15 schreef Nibb-it het volgende:
In China hoor je nooit iemand klagen over natte friet.
In China mag je wel degelijk klagen over het eten. En als ik m'n pa zo mag geloven, dan komt de kok je (in het restaurant) persoonlijk excuses aanbiedenquote:
Ja, met een hakmes in zijn handen zeker. Kom maar met je vingertjesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In China mag je wel degelijk klagen over het eten. En als ik m'n pa zo mag geloven, dan komt de kok je (in het restaurant) persoonlijk excuses aanbieden
Die kut smileyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, met een hakmes in zijn handen zeker. Kom maar met je vingertjes [ afbeelding ]
Hehequote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die kut smiley![]()
Nee, serieus. Je kunt veel kritiek hebben in China. Op alles wat niet met de politiek of de Communistische partij te maken heeft
gekleurde lijst, als ik mijn lerares uit Canada mag geloven krijgt de persvrijheid in NL volgens de de V.N een 5,7 op een schaal van 10quote:
Nederland heeft na Finland de meest vrije pers ter wereld.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
gekleurde lijst, als ik mijn lerares uit Canada mag geloven krijgt de persvrijheid in NL volgens de de V.N een 5,7 op een schaal van 10.
Ik ging achteroverzitten en zei dat ik het een flutles vond want Noord-Korea kan geen -10 krijgen, dus is het cijfer niet representatief. In NL kan ALLES.
Een witte denk; "geef je overquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nederland heeft na Finland de meest vrije pers ter wereld.
En als het een subjectief onderzoek was; hadden de Franse onderzoekers hun eigen land dan een gele codering gegeven?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een witte denk; "geef je over"
"Oui [ afbeelding ]"
Journalisten geven het land van herkomst vaak een lager cijfer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nederland heeft na Finland de meest vrije pers ter wereld.
En als het een subjectief onderzoek was; hadden de Franse onderzoekers hun eigen land dan een gele codering gegeven?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Journalisten geven het land van herkomst vaak een lager cijfer.
En fransen zijn ook gay dus dat verklaart alles
Omkoping?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:52 schreef Nibb-it het volgende:
Ik vind het wel opvallend dan Namibië zo hoog staat.
Hij werd tenminste niet de kling overgejaagd door de overheid.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zelfs journalisten het werk onmogelijk maken.
Willem Oltmans?
Jij koopt zeker Turkse pizzaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:24 schreef jitzzzze het volgende:
NYC dat zijn toch geen pizza'sDat zijn half gare deegschijven die lijken op pizza's
Amerikaanse pizza's...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:24 schreef jitzzzze het volgende:
NYC dat zijn toch geen pizza'sDat zijn half gare deegschijven die lijken op pizza's
Precies, die dingen zijn niet te vreten. Ik eet nog liever niets dan een Amerikaanse 'pizza'.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Amerikaanse pizza's...![]()
![]()
![]()
Net zoals mensen die zweren bij Domino's...
Dat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, die dingen zijn niet te vreten. Ik eet nog liever niets dan een Amerikaanse 'pizza'.
Als je ooit een echte Italiaanse pizza hebt gegeten, van een lokale trattoria, dan wil je nooit meer wat anders
Niet zo'n tent in het centrum van Romequote:
Zolang zelfs dat we maar besloten hebben zelf shoarma te makenquote:
Hehequote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zolang zelfs dat we maar besloten hebben zelf shoarma te maken
Jullie zijn ook een stel nichten met die smiley...quote:
ER heeft er zoveel lol van. Dat is toch ook iets waard?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jullie zijn ook een stel nichten met die smiley...
Nee jij en Nibb-itquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ER heeft er zoveel lol van. Dat is toch ook iets waard? [ afbeelding ]
True. Maar ik begin te twijfelen aan zijn geaardheid zoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ER heeft er zoveel lol van. Dat is toch ook iets waard? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True. Maar ik begin te twijfelen aan zijn geaardheid zo
hehequote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nibb-it kwam ermee, dus.......... [ afbeelding ]
Haaii Erwin...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nibb-it kwam ermee, dus.......... [ afbeelding ]
Is het weer die periode van de maand ofzo?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:06 schreef jitzzzze het volgende:
Spuit 10000000000000000000 en 11 dat je der bent
Je zou denken dat zo'n instituut wel weet wat de onderzeeërs allemaal doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD!!!
Instituut Clingendaal pleit ervoor de onderzeebootdienst af te schaffen als de JSF er komt
Clingendael roept de laatste tijd wel meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD!!!
Instituut Clingendaal pleit ervoor de onderzeebootdienst af te schaffen als de JSF er komt
Helaas ja, en laten we niet vergeten dat dit door die politiekers opgepakt gaat worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:21 schreef AchJa het volgende:
Ko Colijn is al sinds jaar en dag tegen de JSF en speelt deze twee nu tegen elkaar uit. Of de JSF en geen OZD of andersom. Dit is gewoon een schimmig (en vrij doorzichtig) gevalletje van stemmingmakerij.
Laten we wel wezen, de OZD heeft simpelweg de beste kaarten en dat weet Colijn donders goed. Om dit nu zo te spelen dan is zijn doel feitelijk bereikt, geen JSF en wel de OZD.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Helaas ja, en laten we niet vergeten dat dit door die politiekers opgepakt gaat worden.
Zonde dat die nog zo serieus worden genomen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD!!!
In februari was de deal rond.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:39 schreef Nibb-it het volgende:
AchJa, nav dat topic in POL, wanneer zijn de pruttels er precies uit gegaan?
Ik was het zelf vergeten hoorquote:
quote:
quote:
Kamperen in je tuin is ook vetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gewoon keurig appartementje hoor, met slaapkamer en bed en zo.
Uh, welke tuin? Woon op de 4e verdieping in een flatquote:
Mini tent op je balkon dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, welke tuin? Woon op de 4e verdieping in een flat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |