Ha, jij kleine creep met elephant memory. Denk je dat het een succesvolle date was?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laten we anders als eerste date samen een HIV test doen, eindeloos romantisch.
Vieze backstabberquote:
Helft ontbreekt, ongeldig verklaardquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
zo klopt ie weer
Nee dit is srs de originelequote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Helft ontbreekt, ongeldig verklaard.
Jij zit niet in de commissie, vanzelfsprekend met al die domme fouten van je.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Helft ontbreekt, ongeldig verklaard.
Hehe doei schatquote:
Houd jij je nou maar bezig met je divisie (srs)-tagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij zit niet in de commissie, vanzelfsprekend met al die domme fouten van je.
Neequote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En al die fouten van 2NutZ en de dove dakduif dan?
Ik val buiten de lijst.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En al die fouten van 2NutZ en de dove dakduif dan?
Ook. Zo multifunctioneel inzetbaar ben ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Houd jij je nou maar bezig met je divisie (srs)-tag.
Het is van nootjes toch al niet meer als fout te rekenen als hij een fout maakt, is gewoon standaard voor een analfabeet als hijquote:
Ook wel vrij sneu dat men alleen zo'n lijstje bijhoudt voor die bruinwerkster hier. Gevalletje Baader-Meinhof fenomeen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik erken de lijst gewoon niet, simpel.
Ligt aan je definitie van succesvol. Jij zal vast vinden van wel, en ik zal vast vinden van niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ha, jij kleine creep met elephant memory. Denk je dat het een succesvolle date was?
Ok kutwijf.quote:
Dit. Je geeft iemand gille de la tourette ook geen boete voor openbare orde verstoring.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is van nootjes toch al niet meer als fout te rekenen als hij een fout maakt, is gewoon standaard voor een analfabeet als hij
rechts watquote:
Gille de la tourettequote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Je geeft iemand gille de la tourette ook geen boete voor openbare orde verstoring.
Eerst de lijst herzienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |