Dat zeg ik ook niet. Daarom zijn er wel mbo-ers die wo aankunnen (moet wel) en dat is wat ik zeg. Snap sowieso niet dat mensen altijd denken dat iemand die vwo of wo doet per definitie slim is en ditdat. Is onzin. Genoeg ontzettende domme achterlijke personen op vwo en wo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn dan meestal mensen die verkeerd geplaatst zijn. Of een periode geen reet hebben uitgevoerd. Standaard mbo-mensen horen daar echt niet bij.
Daar heb je gelijk in, vooral eerste paar klassen van het VWO zijn het ook vaak gewoon leerlingen die goed kunnen leren maar qua intelligentie niet per definitie heel slim zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:35 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Daarom zijn er wel mbo-ers die wo aankunnen (moet wel) en dat is wat ik zeg. Snap sowieso niet dat mensen altijd denken dat iemand die vwo of wo doet per definitie slim is en ditdat. Is onzin. Genoeg ontzettende domme achterlijke personen op vwo en wo.
quote:
Heb altijd gelijk. En dan de mensen die super hard leren en het 'net' halen, en dan vind ik ook niet echt dat het jouw niveau is. Maar dat is een persoonlijke mening!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, vooral eerste paar klassen van het VWO zijn het ook vaak gewoon leerlingen die goed kunnen leren maar qua intelligentie niet per definitie heel slim zijn
Mwah. Zolang je het haalt, al is het met de hakken over de slootquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:38 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Heb altijd gelijk. En dan de mensen die super hard leren en het 'net' halen, en dan vind ik ook niet echt dat het jouw niveau is. Maar dat is een persoonlijke mening!
Nja, soms moet je jezelf ook de ellende besparen en maar een niveau lager gaan denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Zolang je het haalt, al is het met de hakken over de slootDat maakt niet veel uit.
Wat doe jij dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:40 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Nja, soms moet je jezelf ook de ellende besparen en maar een niveau lager gaan denk ik.
Ga je slapen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha komt ooit nog wel anders
in plaats van RIP had het ook 'trusten' kunnen zijn
Niveau, studie, ietsquote:
Welke studie?quote:
niveau 1/2 is dat toch?quote:
Bah.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok nu ga ik echt slapen
Ik hou van jullie
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok nu ga ik echt slapen
Ik hou van jullie
ja over die hele discussie van net natuurlijkquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja over die hele discussie van net natuurlijk
ken ik nietquote:
Ja hoeft niet van mijquote:
50 cent en een salmiaklollyquote:
Slaap lekker Dr. Krabsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja.. ik moet morgen extra vroeg op :p
TT
Trusten allemaal
Awh, slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja.. ik moet morgen extra vroeg op :p
TT
Trusten allemaal
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoeft niet van mij![]()
En wil je opstromen?
Ik heb nog ergens een wietlolly hier liggenquote:
wietlollyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een wietlolly hier liggenook goed?
Je hebt vwo gehaald en doet nu mbo niveau 2?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]![]()
Ik heb vwo gedaan, behaald, gestopt met studies, nu werk ik en in september ga ik weer beginnen met een studie. Moeilijke studie, staat zwaar aangeschreven maar heb ik altijd al willen doen. Lotingstudie-selectie ook.
nee, doe die shit niet meerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een wietlolly hier liggenook goed?
Ja gewoon keer voor de grap in Amsterdam gekochtquote:
moet kunnenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:51 schreef Spongebobsterr het volgende:
Nee, aapje, ik nam je niet serieus. Ik studeer nu helemaal niet omdat ik faalde met de studies, foute keuzes, niet echt gemotiveerd, enzovoort. Daarom werk ik nu.
Ah so, okequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:51 schreef Spongebobsterr het volgende:
Nee, aapje, ik nam je niet serieus. Ik studeer nu helemaal niet omdat ik faalde met de studies, foute keuzes, niet echt gemotiveerd, enzovoort. Daarom werk ik nu.
Jij mag me wel serieus nemen hoor.quote:
quote:
no commentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:52 schreef Spongebobsterr het volgende:
Wat is jouw situatie?
Ja, het is wel vervelend want je hebt toch twee jaar weggegooid (ik dan), maargoed, ben nu wel wat volwassener en kijk anders tegen situaties aan en zo. Denk ik.
Zeker weer een film om in slaap te vallen?quote:
Fok-it doe je dingquote:
Zonder een hoesje, kom je niet in mijn poesjequote:
emogif mij nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker weer een film om in slaap te vallen?
quote:
verdommequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder een hoesje, kom je niet in mijn poesje
Wat?quote:
helemaal wausquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:53 schreef Etsu het volgende:
Zo, thuis, gewoon 130 gereden waar je 100 mochthoe rebels ben ik?
Ik vatte het verkeerd op jaquote:
quote:
teen babysitters 5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet zonder kapotje in jouw grotjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder een hoesje, kom je niet in mijn poesje
En ik wil het niet vertellenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:55 schreef Spongebobsterr het volgende:
Maar ik wil het weten.
Achja, ik wil uiteindelijk wel iets bereiken en niet zoals de meeste mensen zijn. Maar ja, ik ga vooral een studie doen waarvan ik weet dat ik d'r interesse in heb en de baankansen prima zijn. En ik zie wel.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
teen babysitters 5huh watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg ik ook niet welke studie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik wil het niet vertellenTe lang verhaal
Niet persoonlijk verder hoor
![]()
Wat voor studie is dat dan?
Dat is toch niet met elkaar te vergelijkenquote:
quote:
ff disliken grquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:58 schreef Etsu het volgende:
ik voel me echt heel stoer nu ik voor de foto's van mn nieuwe app 48 likes heb gekregen en foto's van mn nieuwe auto 21 likes.
effe fappen
neequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, maar dat is zo'n film die je met mensen samen moet kijken
Run Forrest Runquote:
Omdat je zei dat je mbo deed?quote:
quote:
En Bubbaquote:
quote:
nee iets in die trend postte ik net alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou en. Anders vertel ik alles en jij niets. Is geen interview he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch niet met elkaar te vergelijken
Stoere boy hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:58 schreef Etsu het volgende:
ik voel me echt heel stoer nu ik voor de foto's van mn nieuwe app 48 likes heb gekregen en foto's van mn nieuwe auto 21 likes.
effe fappen
rot op met je gegeil op notesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
even een quote voor LB/ara
ZIEN JULLIE DAT, IK VIND DAT NOTEWAARDIG OMG
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nee iets in die trend postte ik net alja daar had ik overheen gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en ik pleur mijn hele levensverhaal hier niet zomaar neerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:02 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Nou en. Anders vertel ik alles en jij niets. Is geen interview he.
Zeker.quote:
TR gemachtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
even een quote voor LB/ara
ZIEN JULLIE DAT, IK VIND DAT NOTEWAARDIG OMG
Oh oke nou ja soit inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en ik pleur mijn hele levensverhaal hier niet zomaar neerIs wel wat anders dan een vraag wat voor studie je gaat doen, maar soit
never mind
soit = hetzijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en ik pleur mijn hele levensverhaal hier niet zomaar neerIs wel wat anders dan een vraag wat voor studie je gaat doen, maar soit
never mind
ga wegquote:
Snowquote:
Into the wild moet je nog kijkenquote:
Ja huilen om Kristen Stewardquote:
o ja, maar daar moet je brein voor hebben. die heb ik nu nietquote:
even youtubenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
the sitter vond ik verassend grappig
is het een zielige film?quote:
ja kaulo zieligquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
o ja, maar daar moet je brein voor hebben. die heb ik nu niet
[..]
even youtuben
[..]
is het een zielige film?
Godver wat ben jij aan het zeuren zeg, serieus.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Serieus, je haalt bloed onder mijn nagels vandaan.
DOE DANquote:
Examens maken en aan mijn schilderopdracht werken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker.Drukke dag gehad, lig nu lekker in bedje, morgenavond weer op stap
Wat ga je morgen doen?
Eddie Vedderquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja kaulo zielig
wel goeie soundtrack
DOE NARMAALquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
het bloed*quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
shrimps ditdat
sst LB moet m nog zien
Awww. Waar wil je wonen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Examens maken en aan mijn schilderopdracht werken.
Ben vandaag in Rotterdam geweest. Op "wijkenjacht". Omg ik ben verliefd
u go girlquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:06 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Godver wat ben jij aan het zeuren zeg, serieus.
geen zinquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:06 schreef Etsu het volgende:
Ezell? Kan jij Jordy eens even temmen? Hij is onbehandelbaar.
Een aantal Nederlandse films zijn wel goed te kijken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:06 schreef Spongebobsterr het volgende:
Films etc heb ik echt geen kijk op joh. Leuk is leuk maar vergeet de titels altijd weer. Laatst ging ik naar Daglicht, vinden jullie allemaal dom zeker? Nederlandstalig enzo.
boehoehoequote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ALS IK "BLOED" ZEG ZONDER "HET" DAN IS DAT OOK ZO GODVERDOMME RESPECTEER MIJ NOU EENS
Amsterdamned?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een aantal Nederlandse films zijn wel goed te kijken.
kusje op je pijnlijke plekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
geen zin
hij is irritant
en ik heb mijn dag niet
Dat is zo`n foute horrorfilm toch? net als De Lift?quote:
Neem een abo en block me.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:06 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Godver wat ben jij aan het zeuren zeg, serieus.
waarom heb je je dag niet?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
geen zin
hij is irritant
en ik heb mijn dag niet
Het liefst in de Delftshaven, maar dorpsweg/pleinweg in Zuid trekt me ook wel. Vreemd genoegquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Awww. Waar wil je wonen?
Ik ben nu alweer in Rotterdam, voel me totaal niet thuis weerBwuh.
Zoiets, haha. Hele vreemde film. Maar ik vind Nederlandstalige films best wel oké stiekem.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zo`n foute horrorfilm toch? net als De Lift?
Zei toch dat ik ging likenquote:
Wat trekt Rotterdam jou aan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het liefst in de Delftshaven, maar dorpsweg/pleinweg in Zuid trekt me ook wel. Vreemd genoeg
Och arme.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg ook iets tegen Spongebob, ze maakt me voor dom uit.
Hm, de laatste jaren moet ik zeggen dat ze wel beter worden jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:09 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Zoiets, haha. Hele vreemde film. Maar ik vind Nederlandstalige films best wel oké stiekem.
Verliefd op Ibiza!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, de laatste jaren moet ik zeggen dat ze wel beter worden ja
quote:
ik ga zo hersenloos film kijken, dat helpt wel genoegquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet ik je even helpen?![]()
ps. wat vind je van mn auto? hihi
quote:
Ja, dat dan weer net nietquote:
ik vroeg niet of de foto's leuk waren, ik vroeg wat je van mn auto vond.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ga zo hersenloos film kijken, dat helpt wel genoeg![]()
leuke foto's zijn het
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
laatst raadde iemand mij little miss sunshine aan
wat een kutfilm
Hoe is t verder?quote:
Zwartboek ging over?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer net niet![]()
Ik vond Zwartboek wel erg goed.
LEUKquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vroeg niet of de foto's leuk waren, ik vroeg wat je van mn auto vond.
en ditquote:
Ditquote:
Tweede wereldoorlogquote:
Het is ook niet perse als grappig bedoeld. Het is een arthouse filmquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
het is totaal niet grappig behalve het einde
Ik moet 5 nog zienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hey ik loop gewoon 2 afleveringen achter met GoT
Nee, geen zin in. Sommige films heb ik geen zin in en zodra ik de film dan eenmaal kijk is 't top.quote:
er werd me verteld 'je lacht je kapot!!'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tweede wereldoorlog
[..]
Het is ook niet perse als grappig bedoeld. Het is een arthouse film
Zozoquote:
De stugheid, het moeten zoeken naar schoonheid van een stad, de haven, de universiteit en de studie, de multiculti shizzle, de skyline.quote:
Is wel een toffe film op zich.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:12 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Nee, geen zin in. Sommige films heb ik geen zin in en zodra ik de film dan eenmaal kijk is 't top.
Nee, dan moet je the Big Lebowski kijken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
er werd me verteld 'je lacht je kapot!!'
Ben wel begonnen met leren maar ik wil nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goed! Over 2 weken beginnen de examens! Moet nog beginnen met leren mja
Met jou?
al gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan moet je the Big Lebowski kijken.
Daar heb ik echt stuk om gelegenZo droog
Eerst kijken of je slaagt voordat je begint met huizen zoeken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
De stugheid, het moeten zoeken naar schoonheid van een stad, de haven, de universiteit en de studie, de multiculti shizzle, de skyline.
ach, ieder zijn eigen dingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
De stugheid, het moeten zoeken naar schoonheid van een stad, de haven, de universiteit en de studie, de multiculti shizzle, de skyline.
Wat?quote:
Goed van hemquote:
xoxquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:14 schreef arachide. het volgende:
Vriendlief irriteren! Dag schatjes, lief spelen
De skyline van Rotterdam is mooi, dat valt niet te ontkennenquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:14 schreef arachide. het volgende:
Vriendlief irriteren! Dag schatjes, lief spelen
Oeeeeh jij ook examens! Veel succesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben wel begonnen met leren maar ik wil niet![]()
Verder is alles oké
Tuurlijk is het mooi, maar verder is het een kutstad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De skyline van Rotterdam is mooi, dat valt niet te ontkennen
Ja qua sfeer wel jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk is het mooi, maar verder is het een kutstad.
quote:
Jaquote:
En je serielijst volgens mij ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn filmlijst wordt groter en groter trouwens. 27 films
Trusten!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik moet nu toch maar doen wat de TT zegt. Trusten
Wel in Groningen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja qua sfeer wel jaZou er ook echt niet willen wonen. ook al ben ik er geboren
probeer het.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
even geen zin om dat helemaal uit te leggen
Die moet ik inderdaad nog makenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je serielijst volgens mij ookje houdt het niet meer bij
Nog nooit geweestquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij weet, g, jij weet.over 3 weken zomervakantie
Zach Galifianakisquote:
fixedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jeetje. Ik neem jou mee naar mijn & DV's picknick met Ezell, Jordy en VA.
Ja 1 keer geloof ik op mijn 16de, om uit te gaan, maar toen heb ik de stad niet gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jeetje. Ik neem jou mee naar mijn & DV's picknick met Ezell, Jordy en VA.
Vmbo-Tquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ik trip hem wel voor aardrijkskunde, economie en m&o
welk niveau doe je?
quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
watzeggie? ben een beetje doof!!!!11!11!1!!
Oh, dat zal ik vast wel zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:18 schreef Spongebobsterr het volgende:
Heb dus met queensday een jongen in Groningen ontmoet en nu zit ik te twijfelen of ik een oproepje moet plaatsen op Spotted Groningen.
Ja geschiedenis is puur lerenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vmbo-T. Ik moet zoveel leren voor geschiedenis he, de rest is allemaal easy.
Ben blij dat ik economie heb laten vallen
Alleen die kop al van hemquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee geen zin
dan word ik er zelf alleen maar pissiger
wat een baasquote:
Allemachtig!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:19 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Het zou fantastisch zijn als het een fokker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |