waarom heb je je dag niet?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
geen zin
hij is irritant
en ik heb mijn dag niet
Het liefst in de Delftshaven, maar dorpsweg/pleinweg in Zuid trekt me ook wel. Vreemd genoegquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Awww. Waar wil je wonen?
Ik ben nu alweer in Rotterdam, voel me totaal niet thuis weerBwuh.
Zoiets, haha. Hele vreemde film. Maar ik vind Nederlandstalige films best wel oké stiekem.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zo`n foute horrorfilm toch? net als De Lift?
Zei toch dat ik ging likenquote:
Wat trekt Rotterdam jou aan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het liefst in de Delftshaven, maar dorpsweg/pleinweg in Zuid trekt me ook wel. Vreemd genoeg
Och arme.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg ook iets tegen Spongebob, ze maakt me voor dom uit.
Hm, de laatste jaren moet ik zeggen dat ze wel beter worden jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:09 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Zoiets, haha. Hele vreemde film. Maar ik vind Nederlandstalige films best wel oké stiekem.
Verliefd op Ibiza!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, de laatste jaren moet ik zeggen dat ze wel beter worden ja
quote:
ik ga zo hersenloos film kijken, dat helpt wel genoegquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet ik je even helpen?![]()
ps. wat vind je van mn auto? hihi
quote:
Ja, dat dan weer net nietquote:
ik vroeg niet of de foto's leuk waren, ik vroeg wat je van mn auto vond.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ga zo hersenloos film kijken, dat helpt wel genoeg![]()
leuke foto's zijn het
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
laatst raadde iemand mij little miss sunshine aan
wat een kutfilm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |