Omdat je zei dat je mbo deed?quote:
quote:
En Bubbaquote:
quote:
nee iets in die trend postte ik net alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou en. Anders vertel ik alles en jij niets. Is geen interview he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch niet met elkaar te vergelijken
Stoere boy hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:58 schreef Etsu het volgende:
ik voel me echt heel stoer nu ik voor de foto's van mn nieuwe app 48 likes heb gekregen en foto's van mn nieuwe auto 21 likes.
effe fappen
rot op met je gegeil op notesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
even een quote voor LB/ara
ZIEN JULLIE DAT, IK VIND DAT NOTEWAARDIG OMG
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nee iets in die trend postte ik net alja daar had ik overheen gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en ik pleur mijn hele levensverhaal hier niet zomaar neerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:02 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Nou en. Anders vertel ik alles en jij niets. Is geen interview he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |