no commentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:52 schreef Spongebobsterr het volgende:
Wat is jouw situatie?
Ja, het is wel vervelend want je hebt toch twee jaar weggegooid (ik dan), maargoed, ben nu wel wat volwassener en kijk anders tegen situaties aan en zo. Denk ik.
Zeker weer een film om in slaap te vallen?quote:
Fok-it doe je dingquote:
Zonder een hoesje, kom je niet in mijn poesjequote:
emogif mij nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker weer een film om in slaap te vallen?
quote:
verdommequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder een hoesje, kom je niet in mijn poesje
Wat?quote:
helemaal wausquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:53 schreef Etsu het volgende:
Zo, thuis, gewoon 130 gereden waar je 100 mochthoe rebels ben ik?
Ik vatte het verkeerd op jaquote:
quote:
teen babysitters 5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet zonder kapotje in jouw grotjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder een hoesje, kom je niet in mijn poesje
En ik wil het niet vertellenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:55 schreef Spongebobsterr het volgende:
Maar ik wil het weten.
Achja, ik wil uiteindelijk wel iets bereiken en niet zoals de meeste mensen zijn. Maar ja, ik ga vooral een studie doen waarvan ik weet dat ik d'r interesse in heb en de baankansen prima zijn. En ik zie wel.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
teen babysitters 5huh watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg ik ook niet welke studie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik wil het niet vertellenTe lang verhaal
Niet persoonlijk verder hoor
![]()
Wat voor studie is dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |