Ja hoeft niet van mijquote:
50 cent en een salmiaklollyquote:
Slaap lekker Dr. Krabsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja.. ik moet morgen extra vroeg op :p
TT
Trusten allemaal
Awh, slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja.. ik moet morgen extra vroeg op :p
TT
Trusten allemaal
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoeft niet van mij![]()
En wil je opstromen?
Ik heb nog ergens een wietlolly hier liggenquote:
wietlollyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een wietlolly hier liggenook goed?
Je hebt vwo gehaald en doet nu mbo niveau 2?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]![]()
Ik heb vwo gedaan, behaald, gestopt met studies, nu werk ik en in september ga ik weer beginnen met een studie. Moeilijke studie, staat zwaar aangeschreven maar heb ik altijd al willen doen. Lotingstudie-selectie ook.
nee, doe die shit niet meerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een wietlolly hier liggenook goed?
Ja gewoon keer voor de grap in Amsterdam gekochtquote:
moet kunnenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:51 schreef Spongebobsterr het volgende:
Nee, aapje, ik nam je niet serieus. Ik studeer nu helemaal niet omdat ik faalde met de studies, foute keuzes, niet echt gemotiveerd, enzovoort. Daarom werk ik nu.
Ah so, okequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:51 schreef Spongebobsterr het volgende:
Nee, aapje, ik nam je niet serieus. Ik studeer nu helemaal niet omdat ik faalde met de studies, foute keuzes, niet echt gemotiveerd, enzovoort. Daarom werk ik nu.
Jij mag me wel serieus nemen hoor.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |