Hoe is t verder?quote:
Zwartboek ging over?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer net niet![]()
Ik vond Zwartboek wel erg goed.
LEUKquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vroeg niet of de foto's leuk waren, ik vroeg wat je van mn auto vond.
en ditquote:
Ditquote:
Tweede wereldoorlogquote:
Het is ook niet perse als grappig bedoeld. Het is een arthouse filmquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
het is totaal niet grappig behalve het einde
Ik moet 5 nog zienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hey ik loop gewoon 2 afleveringen achter met GoT
Nee, geen zin in. Sommige films heb ik geen zin in en zodra ik de film dan eenmaal kijk is 't top.quote:
er werd me verteld 'je lacht je kapot!!'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tweede wereldoorlog
[..]
Het is ook niet perse als grappig bedoeld. Het is een arthouse film
Zozoquote:
De stugheid, het moeten zoeken naar schoonheid van een stad, de haven, de universiteit en de studie, de multiculti shizzle, de skyline.quote:
Is wel een toffe film op zich.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:12 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Nee, geen zin in. Sommige films heb ik geen zin in en zodra ik de film dan eenmaal kijk is 't top.
Nee, dan moet je the Big Lebowski kijken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
er werd me verteld 'je lacht je kapot!!'
Ben wel begonnen met leren maar ik wil nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goed! Over 2 weken beginnen de examens! Moet nog beginnen met leren mja
Met jou?
al gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan moet je the Big Lebowski kijken.
Daar heb ik echt stuk om gelegenZo droog
Eerst kijken of je slaagt voordat je begint met huizen zoeken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
De stugheid, het moeten zoeken naar schoonheid van een stad, de haven, de universiteit en de studie, de multiculti shizzle, de skyline.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |