Ik ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Voor geschiedenis moet ik trouwens wel leren, anders heb ik een 4,5 ofzo
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga er zo af en toe een loos feitje ingooien
Oui, top!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Zou een goed topic zijn. Random feitjes
Maar heb je mn OP gezien?
Ik let nooit op in de lesquote:
Het is gewoon zo, geen discussie mogelijk. Natuurlijk ligt het ook aan je profiel en tja, je intelligentie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier kom ik zo op terug, moet nu even rijden.
Dankjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
JIJ DAAR
WAT EEN MOOIE KAMER/APPARTEMENT OMG
Dus jij wil zeggen dat ik te dom ben voor vwo en dat een mbo-er makkelijk wo aankan? Nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:30 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, geen discussie mogelijk. Natuurlijk ligt het ook aan je profiel en tja, je intelligentie.
Dat is bij meer wezens zoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
Wist je dat de hersens van een struisvogel kleiner zijn dan zijn eigen oog?
Als je er moeite mee had ben je te dom voor vwo. Sommige mbo-ers kunnen vast makkelijk wo aan. Ligt aan de persoon in kwestie en de wil.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat ik te dom ben voor vwo en dat een mbo-er makkelijk wo aankan? Nee.
een VWO'er met pretpakket hoeft niet slimmer te zijn dan een VMBO'er..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat ik te dom ben voor vwo en dat een mbo-er makkelijk wo aankan? Nee.
quote:
Deze grap.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:31 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Als je er moeite mee had ben je te dom voor vwo. Sommige mbo-ers kunnen vast makkelijk wo aan. Ligt aan de persoon in kwestie en de wil.
na het lerenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]maak hem morgen of zaterdag wel hier
Makkelijk nog welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:31 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Als je er moeite mee had ben je te dom voor vwo. Sommige mbo-ers kunnen vast makkelijk wo aan. Ligt aan de persoon in kwestie en de wil.
Jaquote:
Ik meen het. Als je moeite hebt op een bepaald niveau is 't te hoog voor je gegrepen. En ik denk dat er wel mbo-ers zijn die wo aankunnen, dat gebeurt toch wel vaker.quote:
Ja, moet wel. Niet alle mbo-ers zijn hetzelfde. Evenals wo'ers. Zullen wel een paar zijn die wo makkelijk aankunnen.quote:
Ligt eraan hoelaat ik thuis benquote:
Dat zijn dan meestal mensen die verkeerd geplaatst zijn. Of een periode geen reet hebben uitgevoerd. Standaard mbo-mensen horen daar echt niet bij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:33 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ja, moet wel. Niet alle mbo-ers zijn hetzelfde. Evenals wo'ers. Zullen wel een paar zijn die wo makkelijk aankunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |