Wat anders?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Intelligentie mijn reet, sta er nu al beter voor dan op de havo en doe niks meer of minder
Haha oke.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nabehandeling + kinderarts voor algemenere dingen.![]()
waarvoor?
Heequote:
She gave a note to jordyqwertyquote:
trustenquote:
ik kreeg even een hartaanvalquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
She gave a note to jordyqwerty
It was very effective
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
It was very effective
Er zijn mensen op vwo die super hard leren en het alsnog niet halen of net en mensen zoals wij die er niets voor doen en het makkelijk halen of hebben gehaald. Ik denk dat het met intelligentie te maken heeft, of zo.quote:
Denk het niet. Denk dat het komt omdat je op vwo gewoon algemene kennis voorgepropt krijgt en het me allemaal niet boeide. Ik studeer nu rechten en dat vind ik leuk en interessant. Voor beide moet je gewoon leren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:24 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Komt omdat het op vwo op intelligentie neerkomt. En op de uni moet je leren en dat kunnen de meeste mensen wel.
Zouden ze boos worden als ik met notes ga strooien?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
It was very effective
ik wil een positieve note van jou, gewoon een tekeningquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zouden ze boos worden als ik met notes ga strooien?
ik heb pas sinds dit jaar aardrijkskunde, snap de helft niet en heb een 6 gemiddeldquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Er zijn mensen op vwo die super hard leren en het alsnog niet halen of net en mensen zoals wij die er niets voor doen en het makkelijk halen of hebben gehaald. Ik denk dat het met intelligentie te maken heeft, of zo.
No ideaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zouden ze boos worden als ik met notes ga strooien?
Ik ga er zo af en toe een loos feitje ingooienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Goede topicpointer: nee dat wist ik niet
Ik denk ook dat het ligt aan interesse. Maar voor vwo heb ik nooit echt hoeven leren en voor een echte studie moet ik dat sowieso wel omdat ik de kennis simpelweg niet heb.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk dat het komt omdat je op vwo gewoon algemene kennis voorgepropt krijgt en het me allemaal niet boeide. Ik studeer nu rechten en dat vind ik leuk en interessant. Voor beide moet je gewoon leren.
JIJ DAARquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk dat het komt omdat je op vwo gewoon algemene kennis voorgepropt krijgt en het me allemaal niet boeide. Ik studeer nu rechten en dat vind ik leuk en interessant. Voor beide moet je gewoon leren.
Hier kom ik zo op terug, moet nu even rijden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:28 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het ligt aan interesse. Maar voor vwo heb ik nooit echt hoeven leren en voor een echte studie moet ik dat sowieso wel omdat ik de kennis simpelweg niet heb.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Voor geschiedenis moet ik trouwens wel leren, anders heb ik een 4,5 ofzo
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga er zo af en toe een loos feitje ingooien
Oui, top!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Zou een goed topic zijn. Random feitjes
Maar heb je mn OP gezien?
Ik let nooit op in de lesquote:
Het is gewoon zo, geen discussie mogelijk. Natuurlijk ligt het ook aan je profiel en tja, je intelligentie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier kom ik zo op terug, moet nu even rijden.
Dankjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
JIJ DAAR
WAT EEN MOOIE KAMER/APPARTEMENT OMG
Dus jij wil zeggen dat ik te dom ben voor vwo en dat een mbo-er makkelijk wo aankan? Nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:30 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, geen discussie mogelijk. Natuurlijk ligt het ook aan je profiel en tja, je intelligentie.
Dat is bij meer wezens zoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
Wist je dat de hersens van een struisvogel kleiner zijn dan zijn eigen oog?
Als je er moeite mee had ben je te dom voor vwo. Sommige mbo-ers kunnen vast makkelijk wo aan. Ligt aan de persoon in kwestie en de wil.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat ik te dom ben voor vwo en dat een mbo-er makkelijk wo aankan? Nee.
een VWO'er met pretpakket hoeft niet slimmer te zijn dan een VMBO'er..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat ik te dom ben voor vwo en dat een mbo-er makkelijk wo aankan? Nee.
quote:
Deze grap.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:31 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Als je er moeite mee had ben je te dom voor vwo. Sommige mbo-ers kunnen vast makkelijk wo aan. Ligt aan de persoon in kwestie en de wil.
na het lerenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]maak hem morgen of zaterdag wel hier
Makkelijk nog welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:31 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Als je er moeite mee had ben je te dom voor vwo. Sommige mbo-ers kunnen vast makkelijk wo aan. Ligt aan de persoon in kwestie en de wil.
Jaquote:
Ik meen het. Als je moeite hebt op een bepaald niveau is 't te hoog voor je gegrepen. En ik denk dat er wel mbo-ers zijn die wo aankunnen, dat gebeurt toch wel vaker.quote:
Ja, moet wel. Niet alle mbo-ers zijn hetzelfde. Evenals wo'ers. Zullen wel een paar zijn die wo makkelijk aankunnen.quote:
Ligt eraan hoelaat ik thuis benquote:
Dat zijn dan meestal mensen die verkeerd geplaatst zijn. Of een periode geen reet hebben uitgevoerd. Standaard mbo-mensen horen daar echt niet bij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:33 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ja, moet wel. Niet alle mbo-ers zijn hetzelfde. Evenals wo'ers. Zullen wel een paar zijn die wo makkelijk aankunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |