Inderdaad. nu wel vaak genoeg geweestquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat een kutexamen was dat ookik snapte bij de 1e vraag al bijna geen flikker dus toen ben ik er uit woede mee gestopt
AMC?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. nu wel vaak genoeg geweestMaar ik moet nog 1 keer
hoi zibaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:18 schreef Spongebobsterr het volgende:
kker
Ik zeg overigens wel soms dat ik 20 ben
Patient dus
Maar zij had toch getekende wenkbrauwen?
Zou kunnen maar neequote:
ik nog 2 keer deze maandquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. nu wel vaak genoeg geweestMaar ik moet nog 1 keer
Wiskunde is best te doen nog, als je de formule uit de vraag opschrijft heb je al een punt manquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik volle tijd nodig had en laatste 2 opgaven in losse woordjes heb beantwoord___!
Ik sta voor alles tussen de 6 en 6.8quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:23 schreef Etsu het volgende:
Eigenlijk is dat CE gemiddelde best onzin, haal op de uni allemaal zevens en negens (en zessen, maar in de minderheid) terwijl ik op vwo allemaal onvoldoendes of zessen had
Ik
anders kreeg je een gratis rondleiding incl. koffiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou kunnen maar neeIkazia ziekenhuis in Rotterdam
Ik ben eht sinds gisteren kwijtquote:
Komt omdat het op vwo op intelligentie neerkomt. En op de uni moet je leren en dat kunnen de meeste mensen wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:23 schreef Etsu het volgende:
Eigenlijk is dat CE gemiddelde best onzin, haal op de uni allemaal zevens en negens (en zessen, maar in de minderheid) terwijl ik op vwo allemaal onvoldoendes of zessen had
Ik
Voor nabehandeling lijkt me? Ik moet hersenscan laten makenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik nog 2 keer deze maandals alles goed is.
Nicequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
anders kreeg je een gratis rondleiding incl. koffie
nabehandeling + kinderarts voor algemenere dingen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor nabehandeling lijkt me? Ik moet hersenscan laten maken30 minuten in zo`n fucking buis liggen en niet mogen bewegen
Intelligentie mijn reet, sta er nu al beter voor dan op de havo en doe niks meer of minderquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:24 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Komt omdat het op vwo op intelligentie neerkomt. En op de uni moet je leren en dat kunnen de meeste mensen wel.
Awhquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor nabehandeling lijkt me? Ik moet hersenscan laten maken30 minuten in zo`n fucking buis liggen en niet mogen bewegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |