SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
Wie loopt waar en wanneer google docs
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 03-05-2013 19:25:55 ]F means you're fucked![]()
Oke, ik heb het ook gedaan, en mijn mevrouw lachte de ballen uit haar broek.. Ze zou me namelijk zeggen als ik 20 seconden had gehad... Maar ze was vooral aan het plagen: je kont is te hoog... Maarja, met zo'n bakemmer van een reet steekt die nu eenmaal uit
En uiteindelijk begon ze pas te tellen toen ik de 20 seconden al gehad had, kuttekop
Dus ik hou de volgende meer de tijd zelf wel bij![]()
![]()
Burpees
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ga naar bed, de enige plek waar ik plank.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou en. Jij hebt t mooi gefliktquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:39 schreef Nirak het volgende:
Oke, ik heb het ook gedaan, en mijn mevrouw lachte de ballen uit haar broek.. Ze zou me namelijk zeggen als ik 20 seconden had gehad... Maar ze was vooral aan het plagen: je kont is te hoog... Maarja, met zo'n bakemmer van een reet steekt die nu eenmaal uit
En uiteindelijk begon ze pas te tellen toen ik de 20 seconden al gehad had, kuttekop
Dus ik hou de volgende meer de tijd zelf wel bij
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mag hopen dat je buikspieren nu wel zijn hersteld danquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:40 schreef Nirak het volgende:
GotC, dan zit ik wel goed, zoonlief is al 1,5 jaar oud. Maar beter laat dan nooit![]()
![]()
wat zijn burpees?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
daar word je moe van ..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
O, dit krijg je dus als je na inlopen vergeet op pauze te drukken:![]()
Traagste kmtijd ever. Nu klopt er helemaal niets van als je alle kmtijden bij elkaar optelt, maargoed.![]()
plancken zijn bazen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik las 'hagelslag kan wasmachine en droger overleven' en dacht "hm... dat is dan geen echte chocolade.."Ja doei.![]()
Mijn blauwe oog is weer een beetje hersteld dus precies een week na de laatste keer lopen vandaag weer een stuk gerend. 3-4-3-4. Viel niet tegen.
http://www.endomondo.com/workouts/184435887/9191691
Volgende week vrijdag een klein regionaal wedstrijdje van 5km. mijn tweede wedstrijd
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
nouja... Ze zitten weer aan elkaar vast, maar zijn niet bepaald strakquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Mag hopen dat je buikspieren nu wel zijn hersteld dan![]()
![]()
Over hartslagbanden.. Ik vraag me af of ik de mijne wel goed om heb.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Even een mededeling tussendoor: hartslagbanden kunnen wasmachine + droger overleven.Zag m'n HR vandaag soms ineens terug naar 130 vallen en een sec later weer richting 145-150 schieten.
Wat is nou de correcte locatie op de borst om de sensoren te hebben? Verticaal gezien, dus boven of onder de tepel?![]()
Ik heb ook braaf 20 seconden geplankttot grote ergernis van Mr Guppy, want die wilde naar bed. "Maar ik moet nog planken
"
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
onder![]()
Bij vrouwen zit ie aan de onderrand van de bh, dus bij mannen ook aan de onderrand van het borstweefselI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Onder je tepels, ter hoogte van je borstbeen, dus zo'n 2/3 cm eronder is de gangbare plek geloof ik (en daar draag ik hem meestal ook). En ben erg tevreden over die van m'n Garmin.
Jack does it in real time...![]()
Is het belangrijk om een hartslagmeter te hebben? En aan wat voor prijzen moet ik dan denken voor een fatsoenlijke?![]()
![]()
Trouwens, van dat schema in de OP moeten we op zaterdag rust en op zonder wel planken. De verwarring!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als je tepels op een normale plek zitten er onder, maar niet te ver er onder. Een hartslagband heeft twee sensoren. Die moeten wat vochtig zijn. Dat kan je doen met water, spuug, speciale gel of door een beetje te zweten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Over hartslagbanden.. Ik vraag me af of ik de mijne wel goed om heb.Zag m'n HR vandaag soms ineens terug naar 130 vallen en een sec later weer richting 145-150 schieten.
Wat is nou de correcte locatie op de borst om de sensoren te hebben? Verticaal gezien, dus boven of onder de tepel?![]()
Het is niet per se belangrijk, het ligt er een beetje aan wat je trainingsdoelen ook zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het belangrijk om een hartslagmeter te hebben? En aan wat voor prijzen moet ik dan denken voor een fatsoenlijke?
Wel is het een extra hulpmiddel om je training en vorm bij te houden en vooral ook ervoor te zorgen dat je niet altijd 'boven je kunnen' traint en jezelf zo over de kop loopt...
In elke prijsklasse zijn ze te vinden, soms al voor een euro of 40 / 50. Met wat doorsparen tot 100/120 euro kan je er zelfs GPS bij vinden, misschien ook wel interessant.
http://hartslagmetershop.nl/ heeft een groot assortiment en prima prijzen (naar mijn mening), kan je altijd even kijken.
Jack does it in real time...![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:54 schreef DeeBee het volgende:
... En ben erg tevreden over die van m'n Garmin.zeker de comfortband van Garmin. Kost wat, maar je voelt 'm nauwelijks zitten.
![]()
Dat ligt eraan hoe je wil trainen. Als je begint is praten ook een goede graadmeter. Als je geen theekransje meer kunt houden tijdens het lopen, dan ga je te hard. Eerst investeren in tijd, dan pas in snelheid.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het belangrijk om een hartslagmeter te hebben? En aan wat voor prijzen moet ik dan denken voor een fatsoenlijke?
Maar je hartslag is ook een goede graadmeter daarin.
Een must is het dus niet.
Ik heb zo'n ding omdat ik het leuk vind en in de loop van de tijd kan zien of ik vooruit ben gegaan.![]()
Maar niet alle hartslagmeters met GPS zijn te koppelen aan Endomundo of wel?
[ Bericht 1% gewijzigd door Mascleta op 02-05-2013 23:16:01 ]Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Nee, dacht van niet nee.. Ik heb die van wahoo. Dat is een bluetooth band die je kunt koppelen met runkeeper en endomondo (en nog meer). De band doet alleen de hartslag en de app de gpsquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef Mascleta het volgende:
Maar niet alle hardslagmeters met GPS zijn te koppelen aan Endomundo of wel?![]()
![]()
ik ga straks wel ff 10 uur planken hoor. 6 uur geslapen sinds koninginnedag, ben nog zo brak als een pantoffeldiertje. En morgen t/m zondag weekendje Center Parcs met de mannen, dus dat wordt nog watDaaaaaag conditie
![]()
Maar morgen wel nog ff hardlopen denk ik![]()
![]()
Ja oké, maar dan moet je naast je hartslagmeter alsnog steeds een smartphone meenemen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:11 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee, dacht van niet nee.. Ik heb die van wahoo. Dat is een bluetooth band die je kunt koppelen met runkeeper en endomondo (en nog meer). De band doet alleen de hartslag en de app de gpsCanon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Die neem ik sowiezo mee. Dan kan mijn mevrouw zien waar ik uit hang en kan ik bellen als er wat gebeurt
Heb er zo'n armband voor, maar dat vind niet iedereen fijn natuurlijk.![]()
hier lachte mijn kat zijn niet bestaande ballen uit dito broek. Hij kwam al spinnend aangesprint en ging staan kijken, terwijl ik daar lag te trillen en puffen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:39 schreef Nirak het volgende:
Dus ik hou de volgende meer de tijd zelf wel bij
(Gaan we dit echt 5 minuten kunnen?)![]()
Nou, dan ga ik ook maar even planken, het is ook steeds wat anders hier..... En daarna lekker tukkie doen.![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Beide wel, maar met een wat korter dan de ander. Voor bovenstaande video had ik niet lang nodig.
Even sereneus: Wat is nou echt voordeel van zo'n burpee ten opzichte van los squats/powercleans en pushups/benchpresses doen? Vind dit nogal overkomen als 'een gedoe'![]()
ik kwam deze link vandaag tegen en vond het een heel goed stuk, helemaal voor mensen die richting de marathon gaan of gewoon voor de lol 40-50km per week lopen.
Het stuk komt in het begin een beetje zweverig over maar het gaf mij een hoop stof tot nadenken en ik vond er veel herkenning in.
http://www.irunfar.com/2013/04/stress-and-running.html
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 03-05-2013 06:46:12 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
RD goed stuk! Ik geloof hier wel in. Ik heb hier ook aan zitten denken ivm de stress die mijn nieuwe baan geeft de afg maanden. Het was/is nogal stressful en soms kan dat nét de trigger zijn voor bv een blessure via een verminderde weerstand. Aan de andere kant geldt voor mij ook: hoe hoger de stresslevel op werkgebied, hoe meer behoefte aan training. Dat beide dan kunnen pieken bewijst de maand december (én promotie én bruggenloop).
Zweverig is het wel![]()
![]()
![]()
Goedemorgen planking spieren! Ik voel ze! Wie nog meer?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
mijn werk is enorm seizoensgebonden met grote pieken, dit betekent bijv. van 40 uur in de week direkt naar 6 weken achter elkaar 70 uur in de week, 7 dagen in de week.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 06:57 schreef Quoi het volgende:
RD goed stuk! Ik geloof hier wel in. Ik heb hier ook aan zitten denken ivm de stress die mijn nieuwe baan geeft de afg maanden. Het was/is nogal stressful en soms kan dat nét de trigger zijn voor bv een blessure via een verminderde weerstand.
Als ik dan door blijf lopen op het nivo zoals ik normaal doe in de rustige periodes en ook nog tussendoor aan een evenement mee doe dan zegt mijn lichaam direkt "nu even stoppen met deze malligheid"...
Ik heb de hele week al wat kramp in mijn kuit tijdens het lopen wat mij belet om meer dan 10km te lopen maar dat kan ik direkt herleiden naar "te veel hooi op de vork", en het frappante is dat het altijd mijn linker been is.
enne, Gup... geen last van mijn planckspieren
Begrijp ik goed dat de 'ovb' bij jou weg is?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Ook geplankt!![]()
Zullen we bij de Ekiden een plank challenge doen na de wedstrijd, wie het het langste volhoudt... kijken of de trainingen geholpen hebben en wie er zich aan gehouden heeft.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat heb je goed gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat de 'ovb' bij jou weg is?. Ben erbij!
![]()
Ik voel mijn bovenbeenspieren, en nog niet eens mijn kuiten van het geklim op de hei gisteren.
Het was best pittig met hier en daar mul zand en vooral overal boomstronken waar je voor moest uitkijken maar wat was het uitzicht op de top geweldig zeg!
Heel anders hollen dan de stoepen en het asfalt die ik gewend ben, heerlijk in de natuur, de stilte en heuvelaf was ik zo blij als een klein kind
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mooi, dan hebben we nu officieel 3 teams vol en een vierde team met 'ovb'ers (namelijk: hatsaflats, Daywalk3r, De_Kluizenaar, gcjoel en Levitas)quote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Welkom nieuwe trailrunner!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik voel mijn bovenbeenspieren, en nog niet eens mijn kuiten van het geklim op de hei gisteren.
Het was best pittig met hier en daar mul zand en vooral overal boomstronken waar je voor moest uitkijken maar wat was het uitzicht op de top geweldig zeg!
Heel anders hollen dan de stoepen en het asfalt die ik gewend ben, heerlijk in de natuur, de stilte en heuvelaf was ik zo blij als een klein kindMooi is dat he, kan er ook erg van genieten.
![]()
En YUR?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben we nu officieel 3 teams vol en een vierde team met 'ovb'ers (namelijk: hatsaflats, Daywalk3r, De_Kluizenaar, gcjoel en Levitas)![]()
Ik ben ook nog ovbquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben we nu officieel 3 teams vol en een vierde team met 'ovb'ers (namelijk: hatsaflats, Daywalk3r, De_Kluizenaar, gcjoel en Levitas)
F means you're fucked![]()
Mogge! Net terug van 8 kilometer. 1 mijl inlopen, 3 mijl op 5.59min/km en nog een mijltje uitlopen. Ging best lekker zo op de vroege ochtend. Had er zelfs mijn wekker voor gezet
http://www.endomondo.com/workouts/184548545/5346508Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat had ik van het weekend ook! Na 500 meter had ik ook echt zo'n kinderlijke discussie met mezelf of ik nou wel of niet al die heuvel op mocht, want hij was wel heel steil en hoog omhoog en dat was niet erg handig in het begin van de training. 2 tellen later klom ik die heuvel opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Heel anders hollen dan de stoepen en het asfalt die ik gewend ben, heerlijk in de natuur, de stilte en heuvelaf was ik zo blij als een klein kind![]()
![]()
De comfortband van polar is net zo goed en is dacht ik een heel stuk goedkoper. Hij werkt prima met de garminsensor. Hij gaat een stuk minder snel kapot dan die van garmin.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]zeker de comfortband van Garmin. Kost wat, maar je voelt 'm nauwelijks zitten.
![]()
Ben sinds gisteren avond weer thuis gekomen met 2kg extra bagage![]()
Dus gisteren ook 20 sec horizontaal gelegen en wat buikspieren laten samentrekken.
Kijken hoe lang ik dit ga volhouden.
Nu dag 2 en dadelijk een stukje (rustig) lopen.
![]()
![]()
Pittig maar heel mooi en vooral erg leuk om te doen! Allemaal kronkelpaden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Welkom nieuwe trailrunner!Mooi is dat he, kan er ook erg van genieten.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wauw, wat goedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben we nu officieel 3 teams vol en een vierde team met 'ovb'ers (namelijk: hatsaflats, Daywalk3r, De_Kluizenaar, gcjoel en Levitas)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:05 schreef mosselmossel het volgende:
Mogge! Net terug van 8 kilometer. 1 mijl inlopen, 3 mijl op 5.59min/km en nog een mijltje uitlopen. Ging best lekker zo op de vroege ochtend. Had er zelfs mijn wekker voor gezet
http://www.endomondo.com/workouts/184548545/5346508
Swets heeft daar een hele erotische manier voorquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die moeten wat vochtig zijn. Dat kan je doen met water, spuug, speciale gel of door een beetje te zweten.![]()
![]()
Goedemorgen allemaal
Ik sluit me ook aan bij de plank challenge! Gisteren weereens een uurtje wezen bodypumpen na een maand dat niet gedaan te hebben. Nou ik mag het weten hoor alles in mijn lichaam doet pijn.
Dan denk je met hardlopen train ik mijn benen ja mooi maar dus niet de spieren die je traint door te squaten. Vanmiddag maar een klein rondje hobbelen hopelijk helpt dat een beetje tegen de spierpijn
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Is inderdaad wat lastiger bereikbaar met openbaar vervoer. Je zou eventueel vanmiddag welmee kunnen rijden anders.Ik ga vanmiddag langs bij Runnersworld in Nijmegen. Toch bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:21 schreef YUR het volgende:
[..]
En ik werk aan de overkant, dus eventueel met mij mee terug zou ook nog kunnen![]()
![]()
Komt goed uit, vanmiddag ben ik dan weer niet in Utrecht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Ik ga vanmiddag langs bij Runnersworld in Nijmegen. Toch bedankt voor het aanbod.
Lang leve thuiswerken!F means you're fucked![]()
Thuiswerken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Komt goed uit, vanmiddag ben ik dan weer niet in Utrecht.
Lang leve thuiswerken!
Ik heb deze week 3 dagen thuisgewerkt. Het is dat ik een "lunch date" heb met een collega, anders was ik vandaag ook lekker thuis aan het werk.![]()
![]()
TMIquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:18 schreef Arquero het volgende:
[..]
Swets heeft daar een hele erotische manier voor
Of hoe hij dat weet...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom Arquero dat vindt![]()
![]()
Gewoon doen. Melden mag, maar hoeft natuurlijk niet. Wat je zelf wiltquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:10 schreef Schanulleke het volgende:
Hoe werkt die planking challenge?
Gewoon doen en melden?!
Nog meer TMIquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom Arquero dat vindt!!
Top zeg!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:05 schreef mosselmossel het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/184548545/5346508Blij om te lezen dat het weer echt goed gaat.
![]()
Op een heel andere manier ja, lunges zit meer in dezelfde bewegingsketen als hardlopen. Maar je pakt met squats zeker wel je hardloopspieren hoor. Glutes, hams, quads, kuiten, romp, rug.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:18 schreef Claire-l het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik sluit me ook aan bij de plank challenge! Gisteren weereens een uurtje wezen bodypumpen na een maand dat niet gedaan te hebben. Nou ik mag het weten hoor alles in mijn lichaam doet pijn.
Dan denk je met hardlopen train ik mijn benen ja mooi maar dus niet de spieren die je traint door te squaten. Vanmiddag maar een klein rondje hobbelen hopelijk helpt dat een beetje tegen de spierpijn
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, ik ben zo'n beetje weer op het niveau waarop ik in augustus was. Dat voelt wel lekker. Ik weet alleen nog niet of ik de snelheid haal die ik toen haalde, maar eigenlijk boeit me dat minder. Het gaat gewoon lekker nu, ik voel me goed. En donderdag ook weer eerste evenement lopen (en jullie weer zien natuurlijk), dus ik ben helemaal in m'n sas.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Top zeg!Blij om te lezen dat het weer echt goed gaat.
Zondag staat er nog een LDL van 7mijl op het schema en dinsdag dan nog een relaxte 2mijl en dan is het donderdag kijken hoe het gaat. Stiekem zal ik wel weer weg gaan op 6 min/km, maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik niet weer onder het uur ga lopen. En weet je? Het boeit me niet
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Donderdag staat hier nogal op losse schroeven. Eigenlijk ga ik er al van uit dat ik niet ga lopen...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo'n beetje weer op het niveau waarop ik in augustus was. Dat voelt wel lekker. Ik weet alleen nog niet of ik de snelheid haal die ik toen haalde, maar eigenlijk boeit me dat minder. Het gaat gewoon lekker nu, ik voel me goed. En donderdag ook weer eerste evenement lopen (en jullie weer zien natuurlijk), dus ik ben helemaal in m'n sas.
Zondag staat er nog een LDL van 7mijl op het schema en dinsdag dan nog een relaxte 2mijl en dan is het donderdag kijken hoe het gaat. Stiekem zal ik wel weer weg gaan op 6 min/km, maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik niet weer onder het uur ga lopen. En weet je? Het boeit me niet
Wel fijn om te lezen dat het goed gaat. En zo lang je lekker bezig blijft, komt de snelheid ook vanzelf wel weer. Niet druk om maken inderdaad
Maar, maar, maar, jullie kunnen toch voor de gezelligheid?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Donderdag staat hier nogal op losse schroeven. Eigenlijk ga ik er al van uit dat ik niet ga lopen...
Wel fijn om te lezen dat het goed gaat. En zo lang je lekker bezig blijft, komt de snelheid ook vanzelf wel weer. Niet druk om maken inderdaad![]()
al snap ik wel dat je dan niet komt ookZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Door de hamstrings?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Donderdag staat hier nogal op losse schroeven. Eigenlijk ga ik er al van uit dat ik niet ga lopen...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat zou misschien wel kunnen, maar ik doe geen toezeggingenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, jullie kunnen toch voor de gezelligheid?![]()
al snap ik wel dat je dan niet komt ookquote:
Eerst morgen eens kijken wat de benenknijper me allemaal aan gaat doen
En dan nog loop ik liever in Edinburgh dan in Delft, dus wellicht laat ik Delft uit voorzorg al schietenF means you're fucked![]()
Wowie, topper!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:05 schreef mosselmossel het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/184548545/5346508![]()
En zo was er ineens een planking challenge waar mensen zich voor willen opgeven. Gaat ook alle kanten op hé dit topic![]()
![]()
Jij loopt in mijlen? Imperial you.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:21 schreef mosselmossel het volgende:
Zondag staat er nog een LDL van 7mijl op het schema en dinsdag dan nog een relaxte 2mijl en dan is het donderdag kijken hoe het gaat. Stiekem zal ik wel weer weg gaan op 6 min/km, maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik niet weer onder het uur ga lopen. En weet je? Het boeit me nietIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nog ff en we gaan hier de WOD (Workout of the day, vanuit Crossfit) misbruiken. Dat er iedere dag een user is die een kort oefeningschemaatje neerknalt, en dat we die dan allemaal thuis gaan zitten doen. Iedere dag wat anders!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wowie, topper!![]()
En zo was er ineens een planking challenge waar mensen zich voor willen opgeven. Gaat ook alle kanten op hé dit topicF means you're fucked![]()
Ik zie hier zo een CF-box onstaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Nog ff en we gaan hier de WOD (Workout of the day, vanuit Crossfit) misbruiken. Dat er iedere dag een user is die een kort oefeningschemaatje neerknalt, en dat we die dan allemaal thuis gaan zitten doen. Iedere dag wat anders!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat zou subliem zijn! Over succesfactoren van gedragsverandering gesproken (sorry, dat is mijn werk): helpt dus echt heel erg als er mensen zijn in je (digitale) omgeving die hetzelfde willen en doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Nog ff en we gaan hier de WOD (Workout of the day, vanuit Crossfit) misbruiken. Dat er iedere dag een user is die een kort oefeningschemaatje neerknalt, en dat we die dan allemaal thuis gaan zitten doen. Iedere dag wat anders!![]()
Voor jou ook al de Golden 10 op de weegschaal![]()
![]()
Mwoa, ik denk dat ik de GT net naast de weegschaal heb neergelegd. Geeft niets, ik wil weer topfit zijn in het najaarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat zou subliem zijn! Over succesfactoren van gedragsverandering gesproken (sorry, dat is mijn werk): helpt dus echt heel erg als er mensen zijn in je (digitale) omgeving die hetzelfde willen en doen![]()
Voor jou ook al de Golden 10 op de weegschaalF means you're fucked![]()
Ja, dat schema op maat van runnersweb doet alles in mijlen. Kan ik ook niks aan doenquote:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Logisch! Ik duim voor je!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zou misschien wel kunnen, maar ik doe geen toezeggingen
[..]
Eerst morgen eens kijken wat de benenknijper me allemaal aan gaat doen
En dan nog loop ik liever in Edinburgh dan in Delft, dus wellicht laat ik Delft uit voorzorg al schieten[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een CrossFit-box is volgens mij een ruimte waar CrossFit-oefeningen worden gedaan:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:33 schreef Quoi het volgende:
Een CF-box. Mensen, leg uit... Niet de CF die ik ken waarschijnlijk.
http://www.crossfit.com/cf-info/faq.html#General0F means you're fucked![]()
Ik doe ook al een tijdje aan planken, want dat bovenlichaam van mij moet echt stiller tijdens het lopen. Ik doe drie keer per week drie series front, back, side left en side right. Ik vind het zware oefeningen en die 5 minuten uit de challenge die ik eerder gepost zag worden lijkt me (nog) onmogelijk.
Squats doe ik met de Runtastic app, gisteren moest ik er in totaal 152, dat voel ik nu wel. Lunges ben ik al maanden geleden mee gestopt, omdat ik domweg mijn balans verlies tijdens het uitvoeren ervan (best sneu als ik daar over nadenk).
Push ups, die beginnen te komen.
Situps en crunches schijnen slecht te zijn, dus die doe ik niet meer.![]()
Ah ja, dat heet verstandig zijn, geloof ikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Mwoa, ik denk dat ik de GT net naast de weegschaal heb neergelegd. Geeft niets, ik wil weer topfit zijn in het najaar![]()
![]()
Zoiets jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah ja, dat heet verstandig zijn, geloof ik
Ik heb vriendlief eindelijk zo ver dat hij ook mee gaat lopen!![]()
(dat moest ook echt wel....hij heeft ook al een hele tijd niets aan sport gedaan).
Als het goed is gaan we vanavond de eerste les Evy doen. Ik heb er zin in![]()
(leedvermaak
)
![]()
Nu vind ik je stom. Dat is geen leedvermaak, dat is juist sterk van hem.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb vriendlief eindelijk zo ver dat hij ook mee gaat lopen!![]()
(dat moest ook echt wel....hij heeft ook al een hele tijd niets aan sport gedaan).
Als het goed is gaan we vanavond de eerste les Evy doen. Ik heb er zin in![]()
(leedvermaak
)
Zijn niet slecht, maar je moet op je houding letten. Je kan slow bicycles doen, net zo fijn, of decline crunches (hell!!).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Squats doe ik met de Runtastic app, gisteren moest ik er in totaal 152, dat voel ik nu wel. Lunges ben ik al maanden geleden mee gestopt, omdat ik domweg mijn balans verlies tijdens het uitvoeren ervan (best sneu als ik daar over nadenk).
Situps en crunches schijnen slecht te zijn, dus die doe ik niet meer.
Maar voor je lunges:
Je pakt een stoel. Puntje van je voet staat ter hoogte van de rand vd stoel, je doet een uitvalspas naar achteren met je andere been. Je zet je knie (vd voet bij de stoel) tegen de stoel aan. Dit is je beginpositie. Nu zak je naar beneden, romp recht, niet voorover leunen, maar je gewoon recht naar beneden laten zakken. Doe dit, 4 a 5 keer, per been, drie sets. En probeer dit op te bouwen naar 10x per been.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ach, toen TG begon met rennen was hij ook helemaal niet lief voor haar. Dus leedvermaak mag in dit geval wel, vind ikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Nu vind ik je stom. Dat is geen leedvermaak, dat is juist sterk van hem.![]()
![]()
Lekker kinderachtig zooitje wordt het danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ach, toen TG begon met rennen was hij ook helemaal niet lief voor haar. Dus leedvermaak mag in dit geval wel, vind ik
Dankje. En door rennen zal die. Daarna zal ik wel weer lief zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ach, toen TG begon met rennen was hij ook helemaal niet lief voor haar. Dus leedvermaak mag in dit geval wel, vind ik
Ik ben ook nog jong![]()
![]()
Datquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ach, toen TG begon met rennen was hij ook helemaal niet lief voor haar. Dus leedvermaak mag in dit geval wel, vind ik![]()
alleen de kans bestaat dat hij je na een maand voorbijrent![]()
![]()
Ja daar ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat![]()
alleen de kans bestaat dat hij je na een maand voorbijrent![]()
![]()
Maar we zullen zien, hij is niet zo van het doorzetten dus de vraag is of we verder komen dan evy les 1.![]()
Dan is je andere (enige) optie een hardloop horloge met een hartslagmeter, denk ik?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:15 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ja oké, maar dan moet je naast je hartslagmeter alsnog steeds een smartphone meenemen.Hmm, dan had ik hem dus altijd een cm of wat te hoog zitten. Zou eventueel wel die drops kunnen verklaren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:54 schreef DeeBee het volgende:
Onder je tepels, ter hoogte van je borstbeen, dus zo'n 2/3 cm eronder is de gangbare plek geloof ik (en daar draag ik hem meestal ook). En ben erg tevreden over die van m'n Garmin.Helaas nog niet. Ik denk dat dat na vandaag wel gaat komen (30 sec!)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Goedemorgen planking spieren! Ik voel ze! Wie nog meer?![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg Arquero... what happens in Capelle stays in Capelle![]()
![]()
![]()
Heeft niemand last van de hartslagband van Garmin trouwens? Ik heb hier nu nog steeds 2 korstjes van de schuurplekken van afgelopen zondag![]()
![]()
Volgens mij had Yur daar ook last van.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:16 schreef Arquero het volgende:
Heeft niemand last van de hartslagband van Garmin trouwens? Ik heb hier nu nog steeds 2 korstjes van de schuurplekken van afgelopen zondag![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:16 schreef Arquero het volgende:
Heeft niemand last van de hartslagband van Garmin trouwens? Ik heb hier nu nog steeds 2 korstjes van de schuurplekken van afgelopen zondagCorrect! Ik plak nu sporttape op mn borst. Dat onthaart ook prima na het lopenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij had Yur daar ook last van.F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:19 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
Correct! Ik plak nu sporttape op mn borst. Dat onthaart ook prima na het lopen
Ik heb woensdag nog 18km gelopen met de normale hartslagband van garmin, maar ik had nergens last van in ieder geval. Ben ook wel blij dat ik nooit last heb van bloedende tepels. Misschien een taaie huid ofzo, vind het wel best.![]()
Zo weer even twee topics terug gelezen. Wil natuurlijk niets missen:-) Ik moest zo lachen dat iedereen nu aan het planken is geslagen... Ik doe het al een tijdje maar dan met bal. Denk dat zonder wel wat zwaarder is. Ik heb het idee dat mijn rug een stuk sterker is geworden wat ik vooral merk op mijn werk (verzorging) voorheen had ik bij het vele tillen en bukken vaak last, nu eigenlijk nooit meer. Door dat vele wandelen merkte ik al verschil, de eerste weken had ik tijdens de wandelingen behoorlijke last en kon ik niet eens meer krom staan als ik klaar was en als ik ergens een tijd stil moest staan voelde ik het altijd onderin mijn rug. Nu nooit meer dus.....
Straks ga ik met vriendin samen half wandelen half lopen. Zij wilt het ook weer wat meer oppakken. We lopen normaal tien km of zelfs iets meer, de helft rennen in etappes lijkt me best lekker. Moet vannacht weer werken dus wil wel een beetje mijn gemak houden. Wordt weer een lange dag, 24 uur op, altijd zwaar.... Voorslapen lukt me nooit helaas.This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Valt reuze mee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:39 schreef Quoi het volgende:
Die medical tape zal ook prima ontharen, denk ikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:05 schreef mosselmossel het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/184548545/5346508![]()
![]()
Das een goed idee, vandaag ff halen. Duct tape wat ik heb liggen in de schuur maar niet proberenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:19 schreef YUR het volgende:
Correct! Ik plak nu sporttape op mn borst. Dat onthaart ook prima na het lopen![]()
![]()
Nee, dan ben je misschien wel meer kwijt dan een paar harenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:14 schreef Arquero het volgende:
[..]
Das een goed idee, vandaag ff halen. Duct tape wat ik heb liggen in de schuur maar niet proberen![]()
ik schrijf dus al mijn hele leven duck-tape, kom ik achter![]()
![]()
Dat zie ik dan maar als een complimentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zal ook eens die plank challenge bij gaan houden
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee, dan ben je misschien wel meer kwijt dan een paar haren![]()
Duck-tape is een bekend merk duct-tape. Dus dat is niet zo gek. Net als dat alle tablets iPads heten en alle mp3-spelers ipod etc..![]()
Pfew, dankjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:38 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Duck-tape is een bekend merk duct-tape. Dus dat is niet zo gek. Net als dat alle tablets iPads heten en alle mp3-spelers ipod etc..![]()
![]()
Tupperware is ook zo'n merk[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Sterker nog, duck tape is de oorspronkelijke naam. Waarschijnlijk vanwege de link met "cotton duck", waarbij het woord "duck" weer afkomstig is van het Nederlandse "doek".quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:38 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Etymologiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:13 schreef Saysem het volgende:
Sterker nog, duck tape is de oorspronkelijke naam. Waarschijnlijk vanwege de link met "cotton duck", waarbij het woord "duck" weer afkomstig is van het Nederlandse "doek".![]()
![]()
Oh, ja, hardlopen.
Ik voel m'n spieren gewoon een beetje van de training van gisteren. Voor m'n gevoel ging ik gisteren heel soepeltjes, maar Endomondocijfertjes zeggen dat ik toch wel aardig het tempo erin hadEn morgen weer lekker hobbelen
![]()
![]()
Nice, je had toch een zware training met veel versnellingen op het programma staan? Nog bekertjes gescoord?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:26 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, ja, hardlopen.
Ik voel m'n spieren gewoon een beetje van de training van gisteren. Voor m'n gevoel ging ik gisteren heel soepeltjes, maar Endomondocijfertjes zeggen dat ik toch wel aardig het tempo erin hadEn morgen weer lekker hobbelen
Ja, ik dacht dat het heel zwaar zou worden, maar uiteindelijk viel dat alles mee. Ook omdat er mensen waren die mijn tempo liepen, dat is lang niet altijd zo op donderdag. Met meerdere mensen loop ik 100x gemakkelijker dan alleen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice, je had toch een zware training met veel versnellingen op het programma staan? Nog bekertjes gescoord?
En neeTussendoor was wandelen, dus dan gaat je gemiddelde tempo vrij snel omlaag. Maar ik heb woensdag een 5k wedstrijdje, dus dan kan ik als het goed is weer wat bekertjes scoren
![]()
![]()
Ja, dat is zeker zo, lekker optrekken aan anderenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het heel zwaar zou worden, maar uiteindelijk viel dat alles mee. Ook omdat er mensen waren die mijn tempo liepen, dat is lang niet altijd zo op donderdag. Met meerdere mensen loop ik 100x gemakkelijker dan alleen.
En neeTussendoor was wandelen, dus dan gaat je gemiddelde tempo vrij snel omlaag. Maar ik heb woensdag een 5k wedstrijdje, dus dan kan ik als het goed is weer wat bekertjes scoren
En mooi dat het mee viel en dat je nu niet omvalt van de spierpijn
![]()
Dan juichen we woensdag wel met je mee
Ben benieuwd wat je loopt woensdag Flats!
Ik ben vrijAlhoewel nog steeds dubieus, voelt het als een kadootje dat ik straks mijn schoentjes aan kan trekken. Korte-broeken-weer! Dubbelop-zonnebrillen-alert: melkflessen & oranjetape!
![]()
moet stiekem zeggen dat de stationstrappen makkelijker gingen vanmorgen na de "ijsmassage" van gisteravond en het tape, maar dat kan ook een gevalletje placebo zijn![]()
Vandaag een redelijk rustig rondje rennen. Spieren soepel houden maar niet teveel van vragen. Zondag wedstrijd, dus krachten sparen voor dan.
Na het rondje ga ik even TRX'en. Dat wel voor het eerst (hoewel ik altijd wel plank en opdruk enzo achteraf), en met het oog op zondag ook maar voorzichtig doen. Maandag kan ik weer gek doen.
En ik heb eindelijk zo'n sportarmband voor m'n telefoon gekocht! Bij de Action, dus straks maar kijken hoe fijn het is. Het "klitteband" vind ik niet zo betrouwbaar uitzien maar mensen die ik ken die hem al langer hebben zeggen dat het prima blijft zitten![]()
Hier ook lekker 2 dagen de pootjes omhoog. Hoewel, zaterdag post bezorgen = redelijk wat wandelen, maar buiten dat helemaal niks aan sport doen en hopelijk zondag een mooie tijd neerzetten, ook al is "ervaring opdoen" en "de wedstrijdprikkel" het doelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:40 schreef Cherryblossom het volgende:
Zondag wedstrijd, dus krachten sparen voor dan.Hier bleef het wat minder zitten. Was dan niet van de Action, maar wel een armband met klitteband. Redelijk vaak tijdens het lopen toch weer strak moeten trekken en weer vast moeten "plakken"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:40 schreef Cherryblossom het volgende:
Het "klitteband" vind ik niet zo betrouwbaar uitzien maar mensen die ik ken die hem al langer hebben zeggen dat het prima blijft zitten![]()
Ik ook! Sub 24 moet wel lukken denk ik, maar dat is wel een beetje afhankelijk van de drukte. Er zijn 3000 aanmeldingen en iedereen start tegelijk...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:39 schreef Quoi het volgende:
Ben benieuwd wat je loopt woensdag Flats!
Ik ben vrijAlhoewel nog steeds dubieus, voelt het als een kadootje dat ik straks mijn schoentjes aan kan trekken. Korte-broeken-weer! Dubbelop-zonnebrillen-alert: melkflessen & oranjetape!
![]()
moet stiekem zeggen dat de stationstrappen makkelijker gingen vanmorgen na de "ijsmassage" van gisteravond en het tape, maar dat kan ook een gevalletje placebo zijn
Succes met lopen straks! Hopelijk valt de pijn mee!![]()
Wandelen vergt op zich ook veel van je lichaam (benen), maar je zult het wel gewend zijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hier ook lekker 2 dagen de pootjes omhoog. Hoewel, zaterdag post bezorgen = redelijk wat wandelen, maar buiten dat helemaal niks aan sport doen en hopelijk zondag een mooie tijd neerzetten, ook al is "ervaring opdoen" en "de wedstrijdprikkel" het doel
[..]
Hier bleef het wat minder zitten. Was dan niet van de Action, maar wel een armband met klitteband. Redelijk vaak tijdens het lopen toch weer strak moeten trekken en weer vast moeten "plakken"
Die van Action heeft geen normaal klittenband. Of mini-klittenband (minihaakjes enzo) of het is eigenlijk iets anders. Ik weet niet, we zullen zien![]()
Ik moet wel zeggen dat ik voornamelijk in de auto zit (buitengebied bezorgen), en vaak uit de auto "spring", stukje naar de brievenbus wandel, terug in de auto "springen" en naar het volgende adres rijden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:48 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Wandelen vergt op zich ook veel van je lichaam (benen), maar je zult het wel gewend zijn?
Die van Action heeft geen normaal klittenband. Of mini-klittenband (minihaakjes enzo) of het is eigenlijk iets anders. Ik weet niet, we zullen zien
Dit doe ik elke zaterdag, dus ben het wel redelijk gewend ja. Daarnaast loop ik op zondag m`n LDL (wat eerst dus ook gewoon op tempo was) zonder problemen.
Heb het deze week al met de trainingen een stuk rustiger gedaan, dus ik verwacht dat dat allemaal geen probleem hoeft te worden zondag.
Het zal eraan liggen hoe ik omga met de zenuwen (het kriebelt toch al een paar dagen), hoe druk het is en hoe warm.
![]()
Bezorgen valt wel me dusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het zal eraan liggen hoe ik omga met de zenuwen (het kriebelt toch al een paar dagen), hoe druk het is en hoe warm.
![]()
Jaaa dat begint bij mij ook steeds meer te komen! Die zenuwen en alles is nieuw. Ik wordt al onzeker over de kluisjes, ik las in het boekje dat bij elk startnummer een kluisje hoort, maar dan kan ik me toch helemaal druk maken of dat wel goed gaat. Laat staan het rennen zelf...![]()
![]()
Het was heerlijk buiten. Helaas was mijn vriendin steeds duizelig en hebben we dus meer gewandeld als gelopen.... Ben er wel een beetje omheen gaan rennen af en toe maar dat was het ook niet echt. Endomondo zal wel gedacht hebben "heb je het heen en weer of zo?"
http://www.endomondo.com/workouts/184614533
Normaal kan ik haar niet bijhouden dus het was wel jammer. Zij baalde ook als een stekker. Ze was al zo blij dat er eindelijk iemand van haar vriendinnetjes ook zo enthousiast is geworden.
Volgende week weer beter en de volgende twee keer weer fijn alleen in mijn eigen tempoThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Wel grappig eigenlijk.. Vrienden van m`n ouders van 13 jaar geleden hebben we sindskort weer contact mee. De man loopt ook hard, en heel toevallig loopt die ook in Tilburg mee. M`n ouders gaan dus mee en maken er een gezellig dagje uit van met z`n allen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:54 schreef Cherryblossom het volgende:
Jaaa dat begint bij mij ook steeds meer te komen! Die zenuwen en alles is nieuw. Ik wordt al onzeker over de kluisjes, ik las in het boekje dat bij elk startnummer een kluisje hoort, maar dan kan ik me toch helemaal druk maken of dat wel goed gaat. Laat staan het rennen zelf...
Dus ik kan m`n ouders gelukkig als kluisje enzo gebruiken.
Moeder Levitas kwam vandaag ook thuis "Oh, kijk Kev, we eten zaterdagavond pasta. Dan heb je meer energie. En ik heb flesjes Aquarius meegenomen, die kun je mooi voor en na het lopen drinken"
En nu de gratis bidon die bij de Aquarius zat ophalen. Tja, blijf een echte Nederlander he![]()
![]()
Voor de mensen regio Eindhoven:
Zondag 5 mei – Urban Bootcamp
Op zondag 5 mei staat de Eindhovense Urban Bootcamp weer op het programma! De training wordt gegeven door Gerard Notenboom.
Dus op deze eerste zondag van april kun je je aansluiten voor een heerlijke zondagochtend work-out in het centrum van Eindhoven. Verzamelen bij Run2Day aan de Geldropseweg. Makkelijk parkeren, je spulletjes veilig binnen en water, thee en/of koffie voor de bikkels.
Gratis en voor niets! Nou wat let je? Je hoeft alleen maar op tijd hier te zijn. Inloop vanaf 09.15 uur en start Bootcamp om 09.30 uur!![]()
Haha wel lief!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wel grappig eigenlijk.. Vrienden van m`n ouders van 13 jaar geleden hebben we sindskort weer contact mee. De man loopt ook hard, en heel toevallig loopt die ook in Tilburg mee. M`n ouders gaan dus mee en maken er een gezellig dagje uit van met z`n allen.
Dus ik kan m`n ouders gelukkig als kluisje enzo gebruiken.
Moeder Levitas kwam vandaag ook thuis "Oh, kijk Kev, we eten zaterdagavond pasta. Dan heb je meer energie. En ik heb flesjes Aquarius meegenomen, die kun je mooi voor en na het lopen drinken"
En nu de gratis bidon die bij de Aquarius zat ophalen. Tja, blijf een echte Nederlander he
Ik neem alleen vriend en een huisgenootje mee, maar die lopen ook allebei.![]()
Ik heb kuiten gekregen zie ik nu. In korte broek op een terras.
http://www.diepehelholterbergloop.nl/10-mijl/ hier probeert een vriend mij voor over te halen, de 10 mijl... Nou hooguit de 5 mijl nu ik zo eens geproefd heb aan het terrein!![]()
Lijkt mij een geweldig mooie loop voor de mensen daar in de buurt!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
26 mei is er een Leiden ook een 10km waar ik waarschijnlijk aan mee ga doen. Een week of 2 het lopen ook maar weer eens opgepakt na enkele maanden sabbatical (lees: ik ben een mooi weer loper). Afgelopen woensdag al vrij snel de 10km weer opgepakt en daarvoor een keer of 3 7km gelopen. Ging allemaal vrij soepel. Woensdag de 10km in 55min gedaan.. wat al een minuut of 3 sneller was dan het schema wat ik in gedachten had.. dus veel helemaal niet tegen. Morgen of zondag eens kijken of ik het rondje vliegveld kan doen (12.5km) en anders gewoon weer 10km.![]()
Heerlijk weertje zeg!
15 x 200 meter gedaan, heerlijk dat je van die workouts via Garmin Connect kan maken.
Enige 'nadeel' vind ik dat er een kleine vertraging in de pace zit van je horloge, waardoor hij soms wat laat door lijkt te hebben hoe hard je precies loopt, zeker bij korte intervallen werkt dat wat onhandig... Al is het ook een kwestie van eraan wennen. Data recording op 'smart' of 'every second' maakt niet echt veel uit volgens mij...Jack does it in real time...![]()
Aha, dan ga ik dus te hardquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je wil trainen. Als je begint is praten ook een goede graadmeter. Als je geen theekransje meer kunt houden tijdens het lopen, dan ga je te hard. Eerst investeren in tijd, dan pas in snelheid.
Maar je hartslag is ook een goede graadmeter daarin.
Een must is het dus niet.
Ik heb zo'n ding omdat ik het leuk vind en in de loop van de tijd kan zien of ik vooruit ben gegaan.Morgen maar eens wat langzamer doen dan
![]()
![]()
Ik heb gewoon het tempo of de duur van de laatste ronde op mijn scherm dan. Dan kijk ik na de interval hoe snel ik hem gelopen heb en daar pas ik mijn volgende interval dan op aan. Zo loop ik hem redelijk constant meestal. Met vaak een iets te snelle eerste interval. Tijdens het snelle lopen let ik eigenlijk niet op mijn horloge..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:46 schreef DeeBee het volgende:
Heerlijk weertje zeg!
15 x 200 meter gedaan, heerlijk dat je van die workouts via Garmin Connect kan maken.
Enige 'nadeel' vind ik dat er een kleine vertraging in de pace zit van je horloge, waardoor hij soms wat laat door lijkt te hebben hoe hard je precies loopt, zeker bij korte intervallen werkt dat wat onhandig... Al is het ook een kwestie van eraan wennen. Data recording op 'smart' of 'every second' maakt niet echt veel uit volgens mij...![]()
Parlauftraining op de baan vandaag, ga denk ik maar, heb er wel zin inwel voorzichtig doen met de ondergrond, uiteraard.
Ja doei.![]()
Dat is inderdaad ook wel een prima alternatief.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het tempo of de duur van de laatste ronde op mijn scherm dan. Dan kijk ik na de interval hoe snel ik hem gelopen heb en daar pas ik mijn volgende interval dan op aan. Zo loop ik hem redelijk constant meestal. Met vaak een iets te snelle eerste interval. Tijdens het snelle lopen let ik eigenlijk niet op mijn horloge..
Maar inderdaad wat ik zeg, nog even wennen en zien wat het beste werkt, want bij intervallen van 1000 meter of zo, dan maakt het niet uit als de 'actual pace' iets achterloopt, want dan loop je nog een heel deel constant na de start...Jack does it in real time...![]()
Ik ben er gisterenavond achter gekomen dat het met mijn Timex horloge niet mogelijk is om intervallen per afstand in te programmeren, maar alleen op tijd. Dus ik kan bijv. 10x20 sec op pace/HR zoveel doen, maar dus niet 10x200m. Baal ik eigenlijk wel vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:46 schreef DeeBee het volgende:
15 x 200 meter gedaan, heerlijk dat je van die workouts via Garmin Connect kan maken.![]()
![]()
Dan reken je het toch gewoon om?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik ben er gisterenavond achter gekomen dat het met mijn Timex horloge niet mogelijk is om intervallen per afstand in te programmeren, maar alleen op tijd. Dus ik kan bijv. 10x20 sec op pace/HR zoveel doen, maar dus niet 10x200m. Baal ik eigenlijk wel van
Stel je wilt die 200 meters op een 5min/km-pace doen, dan is 200 meter gelijk aan 1 minuutF means you're fucked![]()
Tadaaaaaaa! Soms is het zo makkelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan reken je het toch gewoon om?
Stel je wilt die 200 meters op een 5min/km-pace doen, dan is 200 meter gelijk aan 1 minuut![]()
![]()
Daar had ik zelf niet eens aan gedacht.. Dat kan inderdaad, maar "gebruiksvriendelijk" vind ik het niet.
Het is trouwens weer wel mogelijk om een afstand als "doel" van de interval in te stellen. Dus dan krijg je een piepje als je de ingevoerde meters hebt afgelegd. Dan moet je nog wel handmatig op je horloge naar de volgende interval gaan.
Ook weer: Het is mogelijk, maar met meerdere acties dan eigenlijk nodig zou zijn. Jammer, maar ach, het was een koopje![]()
![]()
Ja, zo doe ik het ook altijd, omdat de pace niet altijd even betrouwbaar is. Heb mooi een lijstje van mijn intervallen uitgedrukt in tijd bij mijn hardloopspullen liggenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan reken je het toch gewoon om?
Stel je wilt die 200 meters op een 5min/km-pace doen, dan is 200 meter gelijk aan 1 minuut
Mwah, bij de loopgroep rekenen we het altijd om. In het schema staat bijvoorbeeld:
3x (400-800-200)
T=10 km
P=60 sec
SP=3 min
Dan rekenen we het om naar 2 min (60 sec) 4 min (60 sec) 1 min (3 min) en weer opnieuw.
Zie het probleem er niet zo van in![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:22 schreef GotC het volgende:
Mwah, bij de loopgroep rekenen we het altijd om. In het schema staat bijvoorbeeld:
3x (400-800-200)
T=10 km
P=60 sec
SP=3 min
Dan rekenen we het om naar 2 min (60 sec) 4 min (60 sec) 1 min (3 min) en weer opnieuw.
Zie het probleem er niet zo van inIk moet dit altijd 6 keer lezen voordat ik het een beetje snap... zo zie je maar dat er meer wegen naar Rome leiden
![]()
![]()
Volgende week trouwens zomers warm als ik de voorspelling moet geloven... dat wordt een warme Golden Ten dan voor de lopers denk ik... Ben benieuwd wat het weer zondag gaat doen... in ieder geval in kort-kort lopen
Eerste keer dat ik het zag keek ik ook zo:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Ik moet dit altijd 6 keer lezen voordat ik het een beetje snap... zo zie je maar dat er meer wegen naar Rome leiden
![]()
![]()
Volgende week trouwens zomers warm als ik de voorspelling moet geloven... dat wordt een warme Golden Ten dan voor de lopers denk ik... Ben benieuwd wat het weer zondag gaat doen... in ieder geval in kort-kort lopen![]()
Ja lekker weertje! Goed terrasjesweer![]()
![]()
Mijn bibbits zijn ook binnenRoze
![]()
Wilde net weer proberen te lopen maar na 3 minuten lopen, 3 wandelen en 5 lopen vonden mijn longen het al welletjesJammer dat dat zo snel achteruitgaat als je goed ziek bent (geweest)! Maar ik heb nog drie weken tot de Marikenloop en dat komt vast goed.
Oh en: challenge accepted!
Ben alleen pas vandaag begonnen dus net 2x 20 seconden geplankt en dan vanavond aansluiten bij het schema![]()
![]()
zo, ik heb vandaag gerend, geplankt en een blogje gemaakt!
Vandaag gerend samen met Donja, de hond van mijn vader. Dat was nog best interessantze is al op leeftijd en ging niet overal even snel mee...
Ondanks dat (en misschien juist omdat het echt heel sloom ging) was het deze keer heel makkelijk. Het was Evy 6, dus voor de derde keer 2x 3min, en ik heb een goed gevoel over de volgende Evy (met 1x 4 erin!)
Het gaat gewoon goedIk kan dit best wel.
![]()
Hey, dat is een best leuk idee! Endomondo enzo combineren met een blogquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:52 schreef Twinky het volgende:
zo, ik heb vandaag gerend, geplankt en een blogje gemaakt!![]()
![]()
1000tjes loop ik altijd op de gemiddelde rondetempo. Dat werkt voor mij het nauwkeurigst. Actual Pace kijk ik eigenlijk nooit na, veel te storingsgevoelig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel een prima alternatief.
Maar inderdaad wat ik zeg, nog even wennen en zien wat het beste werkt, want bij intervallen van 1000 meter of zo, dan maakt het niet uit als de 'actual pace' iets achterloopt, want dan loop je nog een heel deel constant na de start...
En levitas, dat lopen op meters, zodat hij piept als je op je afstand bent gebruik ik ook altijd op mijn garmin. Dan stel ik bijvoorbeeld 1000 in en 400 voor rust. Dan hou ik zelf mijn snelheid bij en piept het horloge gewoon als ik rust heb en weer moet lopen. Het aantal kan je dan ook invoeren trouwens, dus 6x die intervallen. Of werkt dat weer anders op die timex?![]()
Even een voorzichtig jompeltje hier![]()
Ik heb 6x 5 min gelopen en dat ging niet slecht. De laatste keer ging zelfs nog het beste eigenlijk. Af en toe voelde ik wel wat pijn, maar al stukken minder dan ik eerder had. Doable, zeg maar. Lekker tempootje 6:30.
Ik snap er niks van, maar ben hééééééél erg blij. Ik word zo vrolijk van lopenWat een warmte trouwens, en wat veel mensen nog in zwart lang-lang. Ik heb zelfs in een hempje gelopen.
Maar goed, eerst even afwachten hoe het zondag aanvoelt. Dan ga ik wel even in de Delftse Hout lopen & dan es ffkes MaleDuck voorbij zien racen![]()
![]()
ik vind het heel fijn om een beetje mijn gedachten op 'papier' te zetten. Wat goed ging, wat minder ging, even terugkijken op een training enzo. En de foto's te verzamelenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hey, dat is een best leuk idee! Endomondo enzo combineren met een blog![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:03 schreef Quoi het volgende:
Ik heb 6x 5 min gelopen en dat ging niet slecht. De laatste keer ging zelfs nog het beste eigenlijk. Af en toe voelde ik wel wat pijn, maar al stukken minder dan ik eerder had. Doable, zeg maar. Lekker tempootje 6:30.
Ik snap er niks van, maar ben hééééééél erg blij. Ik word zo vrolijk van lopenWat een warmte trouwens, en wat veel mensen nog in zwart lang-lang. Ik heb zelfs in een hempje gelopen.
Maar goed, eerst even afwachten hoe het zondag aanvoelt. Dan ga ik wel even in de Delftse Hout lopen & dan es ffkes MaleDuck voorbij zien racen![]()
![]()
![]()
Good busy!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:03 schreef Quoi het volgende:
Maar goed, eerst even afwachten hoe het zondag aanvoelt. Dan ga ik wel even in de Delftse Hout lopen & dan es ffkes MaleDuck voorbij zien racenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nee werkt - in principe - hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:46 schreef Jero_nimo het volgende:
En levitas, dat lopen op meters, zodat hij piept als je op je afstand bent gebruik ik ook altijd op mijn garmin. Dan stel ik bijvoorbeeld 1000 in en 400 voor rust. Dan hou ik zelf mijn snelheid bij en piept het horloge gewoon als ik rust heb en weer moet lopen. Het aantal kan je dan ook invoeren trouwens, dus 6x die intervallen. Of werkt dat weer anders op die timex?
Je hebt een training met intervallen (INT 1, INT 2, etc.) en je kan aangeven hoe lang die duren. INT 1 = lopen = 2 min. INT 2 = rust = 1 min. En je kan dan instellen of je binnen een bepaalde zone wilt blijven (pace, HR, etc.).
Ook kun je aangeven wat je afstandsdoel is per interval. Zodra je die afstand hebt bereikt, gaat het horloge piepen, de interval zelf loopt dan nog wel door tot de tijd van die betreffende interval op is. (dus: Als je 100 meter als doel hebt voor INT 1, en je haalt dat al binnen 40 sec. loopt je interval nog wel 20 sec. door).
Dus als je echt puur op afstand wilt intervallen, zou je de tijd van je interval expres hoog in moeten stellen. De afstand (doel) lopen en dan handmatig naar de volgende interval skippen.Awesome!! Ziek he, die mensen die nu nog in lang-lang lopen?! Echt geen idee hoe ze dat doen :Squote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:03 schreef Quoi het volgende:
Maar goed, eerst even afwachten hoe het zondag aanvoelt. Dan ga ik wel even in de Delftse Hout lopen & dan es ffkes MaleDuck voorbij zien racenJa, bloggen is leukquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:03 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik vind het heel fijn om een beetje mijn gedachten op 'papier' te zetten. Wat goed ging, wat minder ging, even terugkijken op een training enzo. En de foto's te verzamelenAlleen vind ik het altijd zo "doelloos" om publiekelijk over m`n dagelijks leven te bloggen. Waarschijnlijk niemand die daarin is geïnteresseerd.
![]()
ja, dat is wel zo. maar ik deed het in het begin zelfs geheim :p toen ook op Endomondo gezet en soms vinden mensen het leuk om te lezen. Maar eigenlijk doe ik het alleen maar voor mezelfquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:10 schreef Levitas het volgende::
Ja, bloggen is leuk Alleen vind ik het altijd zo "doelloos" om publiekelijk over m`n dagelijks leven te bloggen. Waarschijnlijk niemand die daarin is geïnteresseerd.Om even terug te blikken op de training, gedachten op een rijtje te zetten...
![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:03 schreef Quoi het volgende:
Maar goed, eerst even afwachten hoe het zondag aanvoelt. Dan ga ik wel even in de Delftse Hout lopen & dan es ffkes MaleDuck voorbij zien racensuper! Dat is toch zomaar weer een half uur!
![]()
Ja maar ik durf alleen nog voorzichtig te jompelen hoor. Eerst maar es effkes aanzien. Heb net weer met een ijsblokje een ijsmassage gedaan (heerlijk trouwens!) Vanavond netjes mijn oefeningen voordat ik aan een biertje ga.
Heb trouwens ook wat minder gefocust op of het wel ging. Gewoon genieten van het lopen, om me heen kijken, vanzelf een lekker tempo vinden... Poef, wat lekker.![]()
Heerlijk Quoi!!!! Eindelijk!! En nu alleen maar vooruit gaan en zoals vorig topictitel zegt "Geniet!"This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Nog steeds een beetje stijf en stram rechterbovenbeen, maar toch even lekker een half uurtje van het prachtige (loop)weer genieten!“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Fijn dat je weer loopt Quoi!Ik heb er ook één, waar ik een beetje bijhoud hoe Start to Run gaat, en waar ik lifestyle en budget tips verzamel. Ik heb die drang om me te uiten, dus dan doe ik dat maar. Wel anoniem, ik promoot hem niet op mijn facebook ofzo. Op de één of andere manier voelt dat hetzelfde als wanneer een docent over je schouder meekijkt terwijl je een tentamen maakt: onzeker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:10 schreef Levitas het volgende:
Ja, bloggen is leukAlleen vind ik het altijd zo "doelloos" om publiekelijk over m`n dagelijks leven te bloggen. Waarschijnlijk niemand die daarin is geïnteresseerd.
![]()
Dacht ook dat niemand het wilde lezen, maar in 6 weken toch al 330 pageviews gehad.![]()
Wat fijn!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:25 schreef Quoi het volgende:
Ja maar ik durf alleen nog voorzichtig te jompelen hoor. Eerst maar es effkes aanzien. Heb net weer met een ijsblokje een ijsmassage gedaan (heerlijk trouwens!) Vanavond netjes mijn oefeningen voordat ik aan een biertje ga.
Heb trouwens ook wat minder gefocust op of het wel ging. Gewoon genieten van het lopen, om me heen kijken, vanzelf een lekker tempo vinden... Poef, wat lekker.
Ging lekker vandaag zeg, met dit mooie weer. Zwembroek aan en gaan. Uiteindelijk 14.5 km/h op 5km.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
en je moet niet bij een ander topic zijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:42 schreef Silv het volgende:
Ging lekker vandaag zeg, met dit mooie weer. Zwembroek aan en gaan. Uiteindelijk 14.5 km/h op 5km.Zwembroek
zegt degene die niet kon ophouden over zwemmen vorige week![]()
![]()
Heb geen korte sportbroek. Arme student en alles. Staat wat lomp, maar je moet wat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
en je moet niet bij een ander topic zijn?Zwembroek
zegt degene die niet kon ophouden over zwemmen vorige week
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Binnenkort is het vast weer sale. (en kijk ook eens bij de h&m)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:12 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb geen korte sportbroek. Arme student en alles. Staat wat lomp, maar je moet wat.![]()
Hmpfr. Ik had voor m'n loopje van volgende week een shirt meebesteld, omdat ik toen ik me inschreef in een shirtjesbestelbui was, maar dat blijkt eenzelfde shirt te zijn als die ze vorig jaar gratis gaven. Dus nu heb ik in totaal 25 euro betaald voor wat vorig jaar nog 6 euro kostte.![]()
Vorig jaar 6 euro en nu 25 euro??
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ik doe ook mee aan de challenge; 2 minuten geplankt zojuist.
Overigens in m'n hele leven nog geen 10x geplankt, dit was 3e keer afgelopen maand, dus 3 minuten moet kunnen binnenkort.![]()
kennen jullie die grap van die "jogger" die haar vriend zou gaan uitlachen tijdens evy les 1?
dat werd dus andersom.....hij ging hard en was nog niet moemaar volgens mij vond hij het wel te doen (leuk wil ik het nog niet noemen, want hij moest, maar dat komt mssn nog wel)
![]()
hij liep trouwens ook in zn zwembroek...had ook niets beters.![]()
Na nog geen honderd meter zat mijn rondje er weer op, voorlopig maar eens helemaal niet meer gaan. Strompel ik eind volgende week nog steeds, dan mag de huisarts zijn oordeel er eens over vellen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Leuk! Heb je er al zin in?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:29 schreef sararaats het volgende:
mijn outfitje:
[ afbeelding ]
maar dan in het roze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja doei.![]()
Leedvermaak he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
kennen jullie die grap van die "jogger" die haar vriend zou gaan uitlachen tijdens evy les 1?
dat werd dus andersom.....hij ging hard en was nog niet moemaar volgens mij vond hij het wel te doen (leuk wil ik het nog niet noemen, want hij moest, maar dat komt mssn nog wel)
![]()
hij liep trouwens ook in zn zwembroek...had ook niets beters.F means you're fucked![]()
Ik zag dat schema in vorige topic. Begint op 1 mei met 20 seconden en eind mei 5 minuten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:34 schreef Levitas het volgende:
Zo, plank challenge day #3 ook weer gedaan.![]()
30 sec. normale plank
2x 30 sec. side planks
En dan eind juni ??
En over jaar half uur?![]()
![]()
Volgens mij gaat het niet verder dan meiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zag dat schema in vorige topic. Begint op 1 mei met 20 seconden en eind mei 5 minuten.
En dan eind juni ??
En over jaar half uur?Maar dan voegen we er zelf wel iets aan toe (squats, lunges..)
![]()
Die heb ik ooit voor mijn verjaardag gekregen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Dan heb je vast ook geen (geld voor) fatsoenlijke hardloopschoenen?No resentment ever evened out a weaker hand![]()
hier staat de zon nu aan de voorkantquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Donkere wolken pakken zich samen hier. Wel lekker, op zich. Zon is alleen maar warm
Werewolf![]()
Maar heeft het nog voordeel om verder te kunnen dan 5 minuten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet verder dan meiMaar dan voegen we er zelf wel iets aan toe (squats, lunges..)
Overigens nog 2x 1.5 minuut zijkanten geplanked.![]()
Zal eens zoekenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gut, lees eens terug, op beide gevallen.![]()
![]()
Ik wil over 4 weken voetbalprof zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:42 schreef YUR het volgende:
Deze gast is een held:
http://losseveter.nl/blog(...)-zilver-bij-het-ejk/
Moet je nagaan als ie van kinds af aan zich er in gespecialiseerd had..![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik wil over 4 weken voetbalprof zijn
Moet je nagaan als ie van kinds af aan zich er in gespecialiseerd had..![]()
Ik ben wel jaloers op die gast. Ik zie overigens om mij heen ook heel veel mensen die veel minder trainen en alsnog veel harder gaan![]()
![]()
Dat ie na 4 weken al een zilveren medaille wint is al een prestatie an sich. Waar ik me eigenlijk nog meer over verbaas is dat hij de techniek van het sprinten (grote stappen, alles verticaal en niks zijwaards) onder de knie heeft gekregen, zeker gezien de techniek van een sprintende voetballer (armen zijwaarts bewegen, snelle kleine stapjes).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:42 schreef YUR het volgende:
Deze gast is een held:
http://losseveter.nl/blog(...)-zilver-bij-het-ejk/
Tamelijke held ja![]()
Ik kom net thuis, helemaal klaar om boodschappen te gaan halen en alles. Wordt Mr. Guppy gebeld door z'n werk. Grote paniek, tank gescheurd dit dat![]()
Dus Mr. Guppy heeft z'n werkkleding weer aangetrokken en is in de auto gesprongen naar het werk. En ik heb dus maar een bakje noodles voor mezelf gemaakt, het nood-eten wat we in huis hebben... Dan ga ik zo maar planken, denk ik
awwwwquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kom net thuis, helemaal klaar om boodschappen te gaan halen en alles. Wordt Mr. Guppy gebeld door z'n werk. Grote paniek, tank gescheurd dit dat![]()
Dus Mr. Guppy heeft z'n werkkleding weer aangetrokken en is in de auto gesprongen naar het werk. En ik heb dus maar een bakje noodles voor mezelf gemaakt, het nood-eten wat we in huis hebben... Dan ga ik zo maar planken, denk ik
alleenthuis-boks!
Alleenthuis-boksquote:nou ja, Molly is er ook.
Heb jij al geplankt?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nog niet...zullen we?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Alleenthuis-boksnou ja, Molly is er nog.
Heb jij al geplankt?F means you're fucked![]()
Laat maar doen! We zijn er toch! Halve minuut toch...?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ronaldo doet in een wedstrijd al de 100m in 10.4 seconden. En dat in de 78e minuut van de wedstrijd, op gras. Ook zeer benieuwd wat hij zou kunnen behalen als ie er 2 maanden op zou focussen.![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Laat maar doen! We zijn er toch! Halve minuut toch...?Let's do it!
Planking is the answer to everythingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Dus Mr. Guppy heeft z'n werkkleding weer aangetrokken en is in de auto gesprongen naar het werk. En ik heb dus maar een bakje noodles voor mezelf gemaakt, het nood-eten wat we in huis hebben... Dan ga ik zo maar planken, denk ik![]()
![]()
Even matje pakken!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb deze quote even naar Mr. Guppy gesmst. Ik geloof niet dat ie zo gaat planken op het werk...quote:![]()
Na het sporten ben ik zowat een hele dag aan mijn ontwerpplan bezig geweest.
Ben goed vooruit gekomen dus vond ik dat ik mijzelf wel mocht verwennen.
Ben in de auto gestapt en heb twee dingen gekocht. Iets voor mij en voor mijn vrouw
SPOILER: voor mijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mijn vrouwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooh pretty!! Zowel de schoenen als het broekje
Sow, hier een heerlijke dag in de zon gehad. Lekker stukkie gefietst, vrouwlief is op BBQ jacht. Kinderen spelen nog ff buiten en gaan zo naar bed. En morgen.... fijn een stukje rennen.
lean mean running machine zit ondertussen op -5 in bijna 3 weken. Nog 6 te gaan met nog 3 maanden tot HM![]()
Je kunt trouwens planken ook op Endomondo zettenHet poppetje van 'overig' is saai, beetje wijdbeense planker van bovenaf. En daar dan het aantal seconden
http://www.endomondo.com/workouts/184698433/8778461![]()
Kan het niet altijd zulk weer zijn? Warmer mag natuurlijk ook. Heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar kleine stukjes gewandeld, omdat mijn kuiten zwaar voelden en later omdat mijn schoen niet helemaal lekker zat. Maar ondanks dat heel fijn gelopen, nieuwe route, mooi weer![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
@YUR
Ik denk dat jij niets mag zeggen qua dingen kopen![]()
Edit: maar ik geef toe dat ik soms mag minderen...
Ik moest sowieso nieuwe schoenen en dit broekje zag ik toevallig liggen.
( 1 voordeel dat ze hier niet mee leest.... "Ga maar lekker buiten zitten, hier is je wijn en dan ga ik risotto maken" )
![]()
![]()
![]()
Ik ging vandaag die gratis bidon van Aquarius ophalen in de stad, omdat ik eigenlijk toch niks anders te doen had dan buiten in de zon zitten. Kon het niet laten om even bij de Perry Sport langs de schoenen te lopen. Natuurlijk trokken de hardloopschoenen meteen weer mijn aandacht, en nu? Nu wil ik ook nieuwe schoenen![]()
Maar ik heb ze nog niet verdiend.. En heb andere financiële prioriteiten![]()
![]()
De laatste tijd heb ik eigenlijk nix meer gekocht. We hebben nu wat andere financiële prioriteiten he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:20 schreef streamnl het volgende:
@YUR
Ik denk dat jij niets mag zeggen qua dingen kopen![]()
Edit: maar ik geef toe dat ik soms mag minderen...
Ik moest sowieso nieuwe schoenen en dit broekje zag ik toevallig liggen.
( 1 voordeel dat ze hier niet mee leest.... "Ga maar lekker buiten zitten, hier is je wijn en dan ga ik risotto maken" )
![]()
Haha, true, true. Als ik om mij heen kijk hoeveel geld je daaraan kan uitgeven...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:22 schreef YUR het volgende:
[..]
De laatste tijd heb ik eigenlijk nix meer gekocht. We hebben nu wat andere financiële prioriteiten he?
Dan is hardlopen inderdaad erg goedkoop![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:26 schreef YUR het volgende:
Ik heb mezelf uit het Golden Ten-lijstje in de OP gehaald![]()
![]()
Maar ik snap het ook. Als zin en tijd, wel gezellig langskomen hoor![]()
![]()
Ook weer is begonnen met hardlopen, of weer is. In het verleden vier keer gedaan en toen weer meegekapt, begod geen idee waarom. Kon me niet bekoren denk ik. Wil het nu langer vol gaan houden in elk geval. Heb zo'n 6,5 kilometer gelopen met een gemiddelde van een kleine 11km/h. Geen idee hoe dit is en wat dat zegt, maar in elk geval nog wel een stukje gelopen onderweg om wat tot rust te komen, herstel gelukkig snel.
Ansich pittig loopje voor een eerste keer, maar goed. Verder geen idee hoe die 11km/h staat voor een jongen, valt wel mee dacht ik zo. Genoeg te verbeteren dus.![]()
![]()
Succesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. Halve minuut planken óók volbracht. Zo maar eens op naar de baan!Parlauf was het geloof ik. Beat it!
@Dombo: 11 km/u 6.5 km als eerste loopje is best aan de heftige kant. Er zijn mensen hier die dit genuanceerder en met meer geduld kunnen uitleggen, maar: bouw rustiger op. Er zijn zat schema's.![]()
Jaaaa dankje, blijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:35 schreef mosselmossel het volgende:
Quoi! Wat lekker dat lopen van jou vanavond!![]()
![]()
Ik heb m'n schema gevonden in het boek dat ik gisteren gekocht heb.
Nu nog even bekijken en hop, vertrokken.
Mijn streefdoel is de Asics Ladies Run (5km) en van Gooreind naar Wuustwezel Centrum (ongeveer 10km heen en terug)
Vandaag te druk gehad
Werewolf![]()
owke planking dus! vanavond maar even proberen.
doe meestal gewone situps van 100 per sessie.maar dat zijn alleen je voorste buikspieren.
deze week wel een 5km loopje gedaan in 28 nog wat.
misschien morgen weer een loopje. wederom zwaar verkouden met lichte verhoging.
volgende week maar naar de dokter. ben het goed zat zo...home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Je blijft er maar een beetje mee kwakkelen WS
Quoi, wat super dat het lopen zo goed ging! En top dat je zondag ook naar de Delftse Hout komt, ik weet niet wat voor training je gaat doen, maar misschien loop ik dan na mijn finish nog wel met je mee als ik dan nog puf heb
En ik ga vanavond eens vroeg 'trainen' denk ik, het slaaptekort van vorig weekend is niet minder geworden afgelopen week
Even bijgelezen. Het holistische stressverhaal van RD gelezen en ik moet zeggen dat het aannemelijk klinkt maar het sluit absoluut niet aan bij mij eigen ervaringen. Ik merk namelijk dat lichamelijke inspanning, zoals bijvoorbeeld een flink stuk hardlopen bij mij mentale stress enorm kan verlichten. Als ik een stressvolle periode op het werk heb, dan is hardlopen een uitstekende manier om de spanningen te verlichten. En de fysieke prestatie wordt er bij mij ook niet minder van als ik gestressed ben. Natuurlijk wordt het een ander verhaal als nachten lang ligt te piekeren, maar dan ben je gewoon fysiek moe.![]()
Als het goed is, moet ik dat 13 mei kunnenquote:
Tegen die tijd ben ik wss de interesse in planken alweer verlorenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als het goed is, moet ik dat 13 mei kunnen![]()
Maar stoppen jullie nu bij x seconden volgens dat schema, ook al zou je langer kunnen, of tot fail met trillen en shaken etc (viiiieeesss Patrick)![]()
Ik ga door tot de seconden van die dag. Al tril ik dan al welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik wss de interesse in planken alweer verloren![]()
Maar stoppen jullie nu bij x seconden volgens dat schema, ook al zou je langer kunnen, of tot fail met trillen en shaken etc (viiiieeesss Patrick)![]()
Kan me in dit soort challenges wel vastbijten en wil dan ook graag het einde halen. Al kan ik me bijna niet voorstellen dat ik aan het einde van de maand 5min kan planken, maargoed. Er zullen dus nog wel wat fail-dagen tussen zitten ben ik bang. Maar dat geeft niet.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ook
En ik hardloop geeneens, maar vind zulke dingen wel geinig, beetje competitiefMag al blij zijn als ik meer dan 2km op een dag lopend afleg.
Wil er wel mee beginnen binnenkort. Kom dan aan rand van groot wandelpark te wonen dus ideaal ervoor. Daarom nam ik een kijkje hier, maar thema lijkt nu meer het planken![]()
![]()
precies dit gevoel heb ik ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ga door tot de seconden van die dag. Al tril ik dan al wel![]()
Kan me in dit soort challenges wel vastbijten en wil dan ook graag het einde halen. Al kan ik me bijna niet voorstellen dat ik aan het einde van de maand 5min kan planken, maargoed. Er zullen dus nog wel wat fail-dagen tussen zitten ben ik bang. Maar dat geeft niet.ik zou nog wel verder kunnen maar ben wel blij dat het klaar is
![]()
![]()
Wacht maar, van het weekend gaan we (bijna) allemaal weer lopenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:56 schreef VacaLoca het volgende:
En ik hardloop geeneens, maar vind zulke dingen wel geinig, beetje competitiefMag al blij zijn als ik meer dan 2km op een dag lopend afleg.
Wil er wel mee beginnen binnenkort. Kom dan aan rand van groot wandelpark te wonen dus ideaal ervoor. Daarom nam ik een kijkje hier, maar thema lijkt nu meer het planken
Even parcoursverkenning gedaan hier in DelftEn zo zit ik ineens een half uur te vroeg in de kroeg. Kan ik mooi nog ff socializen hier.
MD, zou leuk zijn!! Ik denk dat ik tussen start en finish ga hobbelen, maar wie weet! PM me tzt ff je startnr, je echte voornaam (bij DeeBee stond ik met een mond vol tanden toen ik m voorbij zag rennen) en je eta! Dan gaat dat goedkomen.![]()
Quoi, wat heerlijk dat het lopen goed ging!
Ik zag het al vaker voorbij komen, maar ik kan het nergens vinden.. Wat is parlauf?
En hier ook geplankt!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Heb net een interval training gedaan, omdat ik gelezen heb dat je daarmee je snelheid verhoogt.
Ik heb (na 5min inlopen) 10 minuten steady gedaan, daarna 8 blokken van 25 seconden snel en 1,5 minuut rustig en na deze intervals weer 10mim steady.
Is dat een beetje een goede interval training? Ik heb er niet zoveel verstand van namelijk...
Toen ik thuis kwam, was ik overigens een stuk meer moe dan na een lange (normale) loop van ruim een uur!
[ Bericht 8% gewijzigd door yozd op 03-05-2013 21:45:09 ]"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Trots!
Wat een tijden (voor mijn doen)warmlopen met iets van 5.10min/km, parlauf intervals (8 stuks) met pieken van 3.30 en overall 4.30 en daarna uitlopen met 5.20min/km en dat voelde gewoon rustig zo, op de baan. Merk echt dat de heuvels me goed doen, zeker op zo'n vlakke baan.
En geen last van m'n blessure![]()
http://www.endomondo.com/workouts/184835754/881511Ja doei.![]()
Back planking?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik doe ook al een tijdje aan planken, want dat bovenlichaam van mij moet echt stiller tijdens het lopen. Ik doe drie keer per week drie series front, back, side left en side right. Ik vind het zware oefeningen en die 5 minuten uit de challenge die ik eerder gepost zag worden lijkt me (nog) onmogelijk.
Push ups, die beginnen te komen.
Situps en crunches schijnen slecht te zijn, dus die doe ik niet meer.Heb ik nog nooit geprobeerd!
Life is what you make it.![]()
wowquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
Trots!
Wat een tijden (voor mijn doen)warmlopen met iets van 5.10min/km, parlauf intervals (8 stuks) met pieken van 3.30 en overall 4.30 en daarna uitlopen met 5.20min/km en dat voelde gewoon rustig zo, op de baan. Merk echt dat de heuvels me goed doen, zeker op zo'n vlakke baan.
http://www.endomondo.com/workouts/184835754/881511![]()
![]()
Baan is leuk he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
Trots!
http://www.endomondo.com/workouts/184835754/881511
goede manier om te kijken hoe fit je bent, in 2 minuten zou je goed moeten kunnen herstellen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
Er zit wel ongeveer 2min rust tussen de intervallen overigens
En gelukt zo te zien!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vind de baan zelf geen hol aanquote:is dat het met de groep is, dat maakt het wel gezellig ..
verder vind ik 't saai
Ja doei.![]()
Ik hoop me een keer per week aan te kunnen sluiten bij een baantraining als ik in Australië ben (hier heeft het niet zoveel nut om nu nog te beginnen, heb nog maar ca. 3 maanden hier) om wat interval werk te doen.quote:
Sowieso wil ik in m`n volgende schema wel wat interval werk gaan doen, en dat lijkt me op een baan gewoon het makkelijkst.
Net even vluchtig de route van Rondje Tilburg verkend met Google Maps. De 7,5km route ziet er best leuk uit. Heb er echt zó veel zin in!![]()
![]()
leuke van de baan vind ik de afwisseling en het is een goede manier om jezelf af en toe een schop onder je kont te geven met wat snelheidswerk.quote:
Maar altijd op een baan trainen als echte track & field atleet?
vergeet niet dat het over 3 maanden nog winter is in Australie en het baanseizoen dus nog niet begonnen is., het baan seizoen begint niet tot eind Oktoberquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik hoop me een keer per week aan te kunnen sluiten bij een baantraining als ik in Australië ben (hier heeft het niet zoveel nut om nu nog te beginnen, heb nog maar ca. 3 maanden hier) om wat interval werk te doen.
Sowieso wil ik in m`n volgende schema wel wat interval werk gaan doen, en dat lijkt me op een baan gewoon het makkelijkst.
Net even vluchtig de route van Rondje Tilburg verkend met Google Maps. De 7,5km route ziet er best leuk uit. Heb er echt zó veel zin in!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Winter wist ikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vergeet niet dat het over 3 maanden nog winter is in Australie en het baanseizoen dus nog niet begonnen is., dit duurt nog tot eind OktoberMaar had eigenlijk niet verwacht dat ze dan geen trainingen zouden hebben.. Dat is wel kut ja, want het ging me eigenlijk júist om half juli tot en met september. Ach... Dan zien we het daar wel
Ik heb een baan in de buurt van m`n woonadres daar gevonden, dus wellicht dat die openbaar toegankelijk is. Dat zou wel mooi zijn natuurlijk![]()
![]()
Nieuwe schoenen doen het goed! Maar mijn benen moeten wel wennen. Mijn benen worden heel anders belast dan eerst terwijl het beide wel neutrale schoenen zijn. Al klapte bij die vorige schoen mn enkel wat naar binnen en zat er geen demping meer in. Zondag 13,5km lopen.. Ben benieuwd of dat lukt. Ik blijf in de buurt zodat ik terug kan als het niet wil.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
er is altijd nog een Harriers Club waar je je kunt aansluitenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Winter wist ikMaar had eigenlijk niet verwacht dat ze dan geen trainingen zouden hebben.. Dat is wel kut ja, want het ging me eigenlijk júist om half juli tot en met september. Ach... Dan zien we het daar wel
Ja, inderdaad. Had gelukkig wel de langzaamste parlaufpartnerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goede manier om te kijken hoe fit je bent, in 2 minuten zou je goed moeten kunnen herstellen.
En gelukt zo te zien!En dan ook het gemak waarmee de heren me inhaalden... die hebben er 11 gedaan geloof ik in dat half uur, zo niet meer
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Back planking?Heb ik nog nooit geprobeerd!
Wel 5 uur vol te houden![]()
Die hoogtemeters, if onlyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:29 schreef yozd het volgende:
Heb net een interval training gedaan, omdat ik gelezen heb dat je daarmee je snelheid verhoogt.
Ik heb (na 5min inlopen) 10 minuten steady gedaan, daarna 8 blokken van 25 seconden snel en 1,5 minuut rustig en na deze intervals weer 10mim steady.
Is dat een beetje een goede interval training? Ik heb er niet zoveel verstand van namelijk...
Toen ik thuis kwam, was ik overigens een stuk meer moe dan na een lange (normale) loop van ruim een uur!
[ afbeelding ]![]()
!
Ja doei.![]()
Vandaag bij Runnersworld in Nijmegen geweest.
Mijn oude schoenen zijn duidelijk "op":
Mijn nieuwe schoenen.
Tijdens het proberen van de eerste paar schoenen ben ik even brutaal geweest:
- "Krijgen klanten die (bijna) jarig zijn nog iets leuks?"
+ "Jazeker."
- "Nou, ik ben morgen jarig."
+ "Oh, dan regelen we wel wat leuks voor je."
Nadat ik mijn nieuwe schoenen had gekozen vroeg hij of ik hardloopsokken wilde voor mijn verjaardag.
Nieuwe sokken!![]()
En ben je ook echt jarig morgen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Vandaag bij Runnersworld in Nijmegen geweest.
Mijn oude schoenen zijn duidelijk "op":
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn nieuwe schoenen.
Tijdens het proberen van de eerste paar schoenen ben ik even brutaal geweest:
- "Krijgen klanten die (bijna) jarig zijn nog iets leuks?"
+ "Jazeker."
- "Nou, ik ben morgen jarig."
+ "Oh, dan regelen we wel wat leuks voor je."
Nadat ik mijn nieuwe schoenen had gekozen vroeg hij of ik hardloopsokken wilde voor mijn verjaardag.
[ link | afbeelding ]
Nieuwe sokken!F means you're fucked![]()
Wat is een goede interval training? Lijkt mij ook wel eens wat maar kan ik dan gewoon 1 minuut rust halve minuut snel doen x8 o.i.d.? Of zijn er ook bepaalde schema's voor die effectiever zijn?![]()
Volgens mij toch eentje kunnen vinden die ook in de winter open is, ze hebben namelijk bij hun fees de "Winter only athlete (April - September only)". Wooptiedoo!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is altijd nog een Harriers Club waar je je kunt aansluiten![]()
Meteen maar een mailtje gestuurd voor wat meer info voor een tijdelijke buitenlandse student![]()
Zo, mijn maal zit er weer in (rijst met een soort chilliprutje, wat yoghurt en kaas, maal voor toppers, jeweetsch) en nu maar 's genieten van een warme douche![]()
Mag om half 12 Mr.Mo van 't station halen...dronken en al waarschijnlijk
altijd leuk. Maar ik blijf de bierconsumptie laag houden
trots
er komt een moment dat ook ik een slanke godin ben die marathons kan lopen alsof 't niets is.
Ja doei.![]()
Haha dit is precies dezelfde vraag die ik had (paar posts hierboven). Ik ben hier ook wel benieuwd naar!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:19 schreef Remzz het volgende:
Wat is een goede interval training? Lijkt mij ook wel eens wat maar kan ik dan gewoon 1 minuut rust halve minuut snel doen x8 o.i.d.? Of zijn er ook bepaalde schema's voor die effectiever zijn?"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: