SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
Wie loopt waar en wanneer google docs
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 03-05-2013 19:25:55 ]F means you're fucked![]()
Oke, ik heb het ook gedaan, en mijn mevrouw lachte de ballen uit haar broek.. Ze zou me namelijk zeggen als ik 20 seconden had gehad... Maar ze was vooral aan het plagen: je kont is te hoog... Maarja, met zo'n bakemmer van een reet steekt die nu eenmaal uit
En uiteindelijk begon ze pas te tellen toen ik de 20 seconden al gehad had, kuttekop
Dus ik hou de volgende meer de tijd zelf wel bij![]()
![]()
Burpees
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ga naar bed, de enige plek waar ik plank.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou en. Jij hebt t mooi gefliktquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:39 schreef Nirak het volgende:
Oke, ik heb het ook gedaan, en mijn mevrouw lachte de ballen uit haar broek.. Ze zou me namelijk zeggen als ik 20 seconden had gehad... Maar ze was vooral aan het plagen: je kont is te hoog... Maarja, met zo'n bakemmer van een reet steekt die nu eenmaal uit
En uiteindelijk begon ze pas te tellen toen ik de 20 seconden al gehad had, kuttekop
Dus ik hou de volgende meer de tijd zelf wel bij
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mag hopen dat je buikspieren nu wel zijn hersteld danquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:40 schreef Nirak het volgende:
GotC, dan zit ik wel goed, zoonlief is al 1,5 jaar oud. Maar beter laat dan nooit![]()
![]()
wat zijn burpees?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
daar word je moe van ..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
O, dit krijg je dus als je na inlopen vergeet op pauze te drukken:![]()
Traagste kmtijd ever. Nu klopt er helemaal niets van als je alle kmtijden bij elkaar optelt, maargoed.![]()
plancken zijn bazen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik las 'hagelslag kan wasmachine en droger overleven' en dacht "hm... dat is dan geen echte chocolade.."Ja doei.![]()
Mijn blauwe oog is weer een beetje hersteld dus precies een week na de laatste keer lopen vandaag weer een stuk gerend. 3-4-3-4. Viel niet tegen.
http://www.endomondo.com/workouts/184435887/9191691
Volgende week vrijdag een klein regionaal wedstrijdje van 5km. mijn tweede wedstrijd
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
nouja... Ze zitten weer aan elkaar vast, maar zijn niet bepaald strakquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Mag hopen dat je buikspieren nu wel zijn hersteld dan![]()
![]()
Over hartslagbanden.. Ik vraag me af of ik de mijne wel goed om heb.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Even een mededeling tussendoor: hartslagbanden kunnen wasmachine + droger overleven.Zag m'n HR vandaag soms ineens terug naar 130 vallen en een sec later weer richting 145-150 schieten.
Wat is nou de correcte locatie op de borst om de sensoren te hebben? Verticaal gezien, dus boven of onder de tepel?![]()
Ik heb ook braaf 20 seconden geplankttot grote ergernis van Mr Guppy, want die wilde naar bed. "Maar ik moet nog planken
"
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
onder![]()
Bij vrouwen zit ie aan de onderrand van de bh, dus bij mannen ook aan de onderrand van het borstweefselI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Onder je tepels, ter hoogte van je borstbeen, dus zo'n 2/3 cm eronder is de gangbare plek geloof ik (en daar draag ik hem meestal ook). En ben erg tevreden over die van m'n Garmin.
Jack does it in real time...![]()
Is het belangrijk om een hartslagmeter te hebben? En aan wat voor prijzen moet ik dan denken voor een fatsoenlijke?![]()
![]()
Trouwens, van dat schema in de OP moeten we op zaterdag rust en op zonder wel planken. De verwarring!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als je tepels op een normale plek zitten er onder, maar niet te ver er onder. Een hartslagband heeft twee sensoren. Die moeten wat vochtig zijn. Dat kan je doen met water, spuug, speciale gel of door een beetje te zweten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Over hartslagbanden.. Ik vraag me af of ik de mijne wel goed om heb.Zag m'n HR vandaag soms ineens terug naar 130 vallen en een sec later weer richting 145-150 schieten.
Wat is nou de correcte locatie op de borst om de sensoren te hebben? Verticaal gezien, dus boven of onder de tepel?![]()
Het is niet per se belangrijk, het ligt er een beetje aan wat je trainingsdoelen ook zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het belangrijk om een hartslagmeter te hebben? En aan wat voor prijzen moet ik dan denken voor een fatsoenlijke?
Wel is het een extra hulpmiddel om je training en vorm bij te houden en vooral ook ervoor te zorgen dat je niet altijd 'boven je kunnen' traint en jezelf zo over de kop loopt...
In elke prijsklasse zijn ze te vinden, soms al voor een euro of 40 / 50. Met wat doorsparen tot 100/120 euro kan je er zelfs GPS bij vinden, misschien ook wel interessant.
http://hartslagmetershop.nl/ heeft een groot assortiment en prima prijzen (naar mijn mening), kan je altijd even kijken.
Jack does it in real time...![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:54 schreef DeeBee het volgende:
... En ben erg tevreden over die van m'n Garmin.zeker de comfortband van Garmin. Kost wat, maar je voelt 'm nauwelijks zitten.
![]()
Dat ligt eraan hoe je wil trainen. Als je begint is praten ook een goede graadmeter. Als je geen theekransje meer kunt houden tijdens het lopen, dan ga je te hard. Eerst investeren in tijd, dan pas in snelheid.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het belangrijk om een hartslagmeter te hebben? En aan wat voor prijzen moet ik dan denken voor een fatsoenlijke?
Maar je hartslag is ook een goede graadmeter daarin.
Een must is het dus niet.
Ik heb zo'n ding omdat ik het leuk vind en in de loop van de tijd kan zien of ik vooruit ben gegaan.![]()
Maar niet alle hartslagmeters met GPS zijn te koppelen aan Endomundo of wel?
[ Bericht 1% gewijzigd door Mascleta op 02-05-2013 23:16:01 ]Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Nee, dacht van niet nee.. Ik heb die van wahoo. Dat is een bluetooth band die je kunt koppelen met runkeeper en endomondo (en nog meer). De band doet alleen de hartslag en de app de gpsquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef Mascleta het volgende:
Maar niet alle hardslagmeters met GPS zijn te koppelen aan Endomundo of wel?![]()
![]()
ik ga straks wel ff 10 uur planken hoor. 6 uur geslapen sinds koninginnedag, ben nog zo brak als een pantoffeldiertje. En morgen t/m zondag weekendje Center Parcs met de mannen, dus dat wordt nog watDaaaaaag conditie
![]()
Maar morgen wel nog ff hardlopen denk ik![]()
![]()
Ja oké, maar dan moet je naast je hartslagmeter alsnog steeds een smartphone meenemen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:11 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee, dacht van niet nee.. Ik heb die van wahoo. Dat is een bluetooth band die je kunt koppelen met runkeeper en endomondo (en nog meer). De band doet alleen de hartslag en de app de gpsCanon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Die neem ik sowiezo mee. Dan kan mijn mevrouw zien waar ik uit hang en kan ik bellen als er wat gebeurt
Heb er zo'n armband voor, maar dat vind niet iedereen fijn natuurlijk.![]()
hier lachte mijn kat zijn niet bestaande ballen uit dito broek. Hij kwam al spinnend aangesprint en ging staan kijken, terwijl ik daar lag te trillen en puffen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:39 schreef Nirak het volgende:
Dus ik hou de volgende meer de tijd zelf wel bij
(Gaan we dit echt 5 minuten kunnen?)![]()
Nou, dan ga ik ook maar even planken, het is ook steeds wat anders hier..... En daarna lekker tukkie doen.![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Beide wel, maar met een wat korter dan de ander. Voor bovenstaande video had ik niet lang nodig.
Even sereneus: Wat is nou echt voordeel van zo'n burpee ten opzichte van los squats/powercleans en pushups/benchpresses doen? Vind dit nogal overkomen als 'een gedoe'![]()
ik kwam deze link vandaag tegen en vond het een heel goed stuk, helemaal voor mensen die richting de marathon gaan of gewoon voor de lol 40-50km per week lopen.
Het stuk komt in het begin een beetje zweverig over maar het gaf mij een hoop stof tot nadenken en ik vond er veel herkenning in.
http://www.irunfar.com/2013/04/stress-and-running.html
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 03-05-2013 06:46:12 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
RD goed stuk! Ik geloof hier wel in. Ik heb hier ook aan zitten denken ivm de stress die mijn nieuwe baan geeft de afg maanden. Het was/is nogal stressful en soms kan dat nét de trigger zijn voor bv een blessure via een verminderde weerstand. Aan de andere kant geldt voor mij ook: hoe hoger de stresslevel op werkgebied, hoe meer behoefte aan training. Dat beide dan kunnen pieken bewijst de maand december (én promotie én bruggenloop).
Zweverig is het wel![]()
![]()
![]()
Goedemorgen planking spieren! Ik voel ze! Wie nog meer?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
mijn werk is enorm seizoensgebonden met grote pieken, dit betekent bijv. van 40 uur in de week direkt naar 6 weken achter elkaar 70 uur in de week, 7 dagen in de week.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 06:57 schreef Quoi het volgende:
RD goed stuk! Ik geloof hier wel in. Ik heb hier ook aan zitten denken ivm de stress die mijn nieuwe baan geeft de afg maanden. Het was/is nogal stressful en soms kan dat nét de trigger zijn voor bv een blessure via een verminderde weerstand.
Als ik dan door blijf lopen op het nivo zoals ik normaal doe in de rustige periodes en ook nog tussendoor aan een evenement mee doe dan zegt mijn lichaam direkt "nu even stoppen met deze malligheid"...
Ik heb de hele week al wat kramp in mijn kuit tijdens het lopen wat mij belet om meer dan 10km te lopen maar dat kan ik direkt herleiden naar "te veel hooi op de vork", en het frappante is dat het altijd mijn linker been is.
enne, Gup... geen last van mijn planckspieren
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Begrijp ik goed dat de 'ovb' bij jou weg is?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Ook geplankt!![]()
Zullen we bij de Ekiden een plank challenge doen na de wedstrijd, wie het het langste volhoudt... kijken of de trainingen geholpen hebben en wie er zich aan gehouden heeft.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat heb je goed gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat de 'ovb' bij jou weg is?. Ben erbij!
![]()
Ik voel mijn bovenbeenspieren, en nog niet eens mijn kuiten van het geklim op de hei gisteren.
Het was best pittig met hier en daar mul zand en vooral overal boomstronken waar je voor moest uitkijken maar wat was het uitzicht op de top geweldig zeg!
Heel anders hollen dan de stoepen en het asfalt die ik gewend ben, heerlijk in de natuur, de stilte en heuvelaf was ik zo blij als een klein kind
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mooi, dan hebben we nu officieel 3 teams vol en een vierde team met 'ovb'ers (namelijk: hatsaflats, Daywalk3r, De_Kluizenaar, gcjoel en Levitas)quote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Welkom nieuwe trailrunner!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik voel mijn bovenbeenspieren, en nog niet eens mijn kuiten van het geklim op de hei gisteren.
Het was best pittig met hier en daar mul zand en vooral overal boomstronken waar je voor moest uitkijken maar wat was het uitzicht op de top geweldig zeg!
Heel anders hollen dan de stoepen en het asfalt die ik gewend ben, heerlijk in de natuur, de stilte en heuvelaf was ik zo blij als een klein kindMooi is dat he, kan er ook erg van genieten.
![]()
En YUR?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben we nu officieel 3 teams vol en een vierde team met 'ovb'ers (namelijk: hatsaflats, Daywalk3r, De_Kluizenaar, gcjoel en Levitas)![]()
Ik ben ook nog ovbquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben we nu officieel 3 teams vol en een vierde team met 'ovb'ers (namelijk: hatsaflats, Daywalk3r, De_Kluizenaar, gcjoel en Levitas)
F means you're fucked![]()
Mogge! Net terug van 8 kilometer. 1 mijl inlopen, 3 mijl op 5.59min/km en nog een mijltje uitlopen. Ging best lekker zo op de vroege ochtend. Had er zelfs mijn wekker voor gezet
http://www.endomondo.com/workouts/184548545/5346508Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat had ik van het weekend ook! Na 500 meter had ik ook echt zo'n kinderlijke discussie met mezelf of ik nou wel of niet al die heuvel op mocht, want hij was wel heel steil en hoog omhoog en dat was niet erg handig in het begin van de training. 2 tellen later klom ik die heuvel opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Heel anders hollen dan de stoepen en het asfalt die ik gewend ben, heerlijk in de natuur, de stilte en heuvelaf was ik zo blij als een klein kind![]()
![]()
De comfortband van polar is net zo goed en is dacht ik een heel stuk goedkoper. Hij werkt prima met de garminsensor. Hij gaat een stuk minder snel kapot dan die van garmin.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]zeker de comfortband van Garmin. Kost wat, maar je voelt 'm nauwelijks zitten.
![]()
Ben sinds gisteren avond weer thuis gekomen met 2kg extra bagage![]()
Dus gisteren ook 20 sec horizontaal gelegen en wat buikspieren laten samentrekken.
Kijken hoe lang ik dit ga volhouden.
Nu dag 2 en dadelijk een stukje (rustig) lopen.
![]()
![]()
Pittig maar heel mooi en vooral erg leuk om te doen! Allemaal kronkelpaden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Welkom nieuwe trailrunner!Mooi is dat he, kan er ook erg van genieten.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wauw, wat goedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben we nu officieel 3 teams vol en een vierde team met 'ovb'ers (namelijk: hatsaflats, Daywalk3r, De_Kluizenaar, gcjoel en Levitas)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:05 schreef mosselmossel het volgende:
Mogge! Net terug van 8 kilometer. 1 mijl inlopen, 3 mijl op 5.59min/km en nog een mijltje uitlopen. Ging best lekker zo op de vroege ochtend. Had er zelfs mijn wekker voor gezet
http://www.endomondo.com/workouts/184548545/5346508
Swets heeft daar een hele erotische manier voorquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die moeten wat vochtig zijn. Dat kan je doen met water, spuug, speciale gel of door een beetje te zweten.![]()
![]()
Goedemorgen allemaal
Ik sluit me ook aan bij de plank challenge! Gisteren weereens een uurtje wezen bodypumpen na een maand dat niet gedaan te hebben. Nou ik mag het weten hoor alles in mijn lichaam doet pijn.
Dan denk je met hardlopen train ik mijn benen ja mooi maar dus niet de spieren die je traint door te squaten. Vanmiddag maar een klein rondje hobbelen hopelijk helpt dat een beetje tegen de spierpijn
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Is inderdaad wat lastiger bereikbaar met openbaar vervoer. Je zou eventueel vanmiddag welmee kunnen rijden anders.Ik ga vanmiddag langs bij Runnersworld in Nijmegen. Toch bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:21 schreef YUR het volgende:
[..]
En ik werk aan de overkant, dus eventueel met mij mee terug zou ook nog kunnen![]()
![]()
Komt goed uit, vanmiddag ben ik dan weer niet in Utrecht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Ik ga vanmiddag langs bij Runnersworld in Nijmegen. Toch bedankt voor het aanbod.
Lang leve thuiswerken!F means you're fucked![]()
Thuiswerken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Komt goed uit, vanmiddag ben ik dan weer niet in Utrecht.
Lang leve thuiswerken!
Ik heb deze week 3 dagen thuisgewerkt. Het is dat ik een "lunch date" heb met een collega, anders was ik vandaag ook lekker thuis aan het werk.![]()
![]()
TMIquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:18 schreef Arquero het volgende:
[..]
Swets heeft daar een hele erotische manier voor
Of hoe hij dat weet...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom Arquero dat vindt![]()
![]()
Gewoon doen. Melden mag, maar hoeft natuurlijk niet. Wat je zelf wiltquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:10 schreef Schanulleke het volgende:
Hoe werkt die planking challenge?
Gewoon doen en melden?!
Nog meer TMIquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom Arquero dat vindt!!
Top zeg!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:05 schreef mosselmossel het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/184548545/5346508Blij om te lezen dat het weer echt goed gaat.
![]()
Op een heel andere manier ja, lunges zit meer in dezelfde bewegingsketen als hardlopen. Maar je pakt met squats zeker wel je hardloopspieren hoor. Glutes, hams, quads, kuiten, romp, rug.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:18 schreef Claire-l het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik sluit me ook aan bij de plank challenge! Gisteren weereens een uurtje wezen bodypumpen na een maand dat niet gedaan te hebben. Nou ik mag het weten hoor alles in mijn lichaam doet pijn.
Dan denk je met hardlopen train ik mijn benen ja mooi maar dus niet de spieren die je traint door te squaten. Vanmiddag maar een klein rondje hobbelen hopelijk helpt dat een beetje tegen de spierpijn
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, ik ben zo'n beetje weer op het niveau waarop ik in augustus was. Dat voelt wel lekker. Ik weet alleen nog niet of ik de snelheid haal die ik toen haalde, maar eigenlijk boeit me dat minder. Het gaat gewoon lekker nu, ik voel me goed. En donderdag ook weer eerste evenement lopen (en jullie weer zien natuurlijk), dus ik ben helemaal in m'n sas.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Top zeg!Blij om te lezen dat het weer echt goed gaat.
Zondag staat er nog een LDL van 7mijl op het schema en dinsdag dan nog een relaxte 2mijl en dan is het donderdag kijken hoe het gaat. Stiekem zal ik wel weer weg gaan op 6 min/km, maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik niet weer onder het uur ga lopen. En weet je? Het boeit me niet
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Donderdag staat hier nogal op losse schroeven. Eigenlijk ga ik er al van uit dat ik niet ga lopen...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo'n beetje weer op het niveau waarop ik in augustus was. Dat voelt wel lekker. Ik weet alleen nog niet of ik de snelheid haal die ik toen haalde, maar eigenlijk boeit me dat minder. Het gaat gewoon lekker nu, ik voel me goed. En donderdag ook weer eerste evenement lopen (en jullie weer zien natuurlijk), dus ik ben helemaal in m'n sas.
Zondag staat er nog een LDL van 7mijl op het schema en dinsdag dan nog een relaxte 2mijl en dan is het donderdag kijken hoe het gaat. Stiekem zal ik wel weer weg gaan op 6 min/km, maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik niet weer onder het uur ga lopen. En weet je? Het boeit me niet
Wel fijn om te lezen dat het goed gaat. En zo lang je lekker bezig blijft, komt de snelheid ook vanzelf wel weer. Niet druk om maken inderdaad
Maar, maar, maar, jullie kunnen toch voor de gezelligheid?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Donderdag staat hier nogal op losse schroeven. Eigenlijk ga ik er al van uit dat ik niet ga lopen...
Wel fijn om te lezen dat het goed gaat. En zo lang je lekker bezig blijft, komt de snelheid ook vanzelf wel weer. Niet druk om maken inderdaad![]()
al snap ik wel dat je dan niet komt ookZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Door de hamstrings?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Donderdag staat hier nogal op losse schroeven. Eigenlijk ga ik er al van uit dat ik niet ga lopen...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat zou misschien wel kunnen, maar ik doe geen toezeggingenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, jullie kunnen toch voor de gezelligheid?![]()
al snap ik wel dat je dan niet komt ookquote:
Eerst morgen eens kijken wat de benenknijper me allemaal aan gaat doen
En dan nog loop ik liever in Edinburgh dan in Delft, dus wellicht laat ik Delft uit voorzorg al schietenF means you're fucked![]()
Wowie, topper!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:05 schreef mosselmossel het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/184548545/5346508![]()
En zo was er ineens een planking challenge waar mensen zich voor willen opgeven. Gaat ook alle kanten op hé dit topic![]()
![]()
Jij loopt in mijlen? Imperial you.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:21 schreef mosselmossel het volgende:
Zondag staat er nog een LDL van 7mijl op het schema en dinsdag dan nog een relaxte 2mijl en dan is het donderdag kijken hoe het gaat. Stiekem zal ik wel weer weg gaan op 6 min/km, maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik niet weer onder het uur ga lopen. En weet je? Het boeit me nietIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nog ff en we gaan hier de WOD (Workout of the day, vanuit Crossfit) misbruiken. Dat er iedere dag een user is die een kort oefeningschemaatje neerknalt, en dat we die dan allemaal thuis gaan zitten doen. Iedere dag wat anders!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wowie, topper!![]()
En zo was er ineens een planking challenge waar mensen zich voor willen opgeven. Gaat ook alle kanten op hé dit topicF means you're fucked![]()
Ik zie hier zo een CF-box onstaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Nog ff en we gaan hier de WOD (Workout of the day, vanuit Crossfit) misbruiken. Dat er iedere dag een user is die een kort oefeningschemaatje neerknalt, en dat we die dan allemaal thuis gaan zitten doen. Iedere dag wat anders!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat zou subliem zijn! Over succesfactoren van gedragsverandering gesproken (sorry, dat is mijn werk): helpt dus echt heel erg als er mensen zijn in je (digitale) omgeving die hetzelfde willen en doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Nog ff en we gaan hier de WOD (Workout of the day, vanuit Crossfit) misbruiken. Dat er iedere dag een user is die een kort oefeningschemaatje neerknalt, en dat we die dan allemaal thuis gaan zitten doen. Iedere dag wat anders!![]()
Voor jou ook al de Golden 10 op de weegschaal![]()
![]()
Mwoa, ik denk dat ik de GT net naast de weegschaal heb neergelegd. Geeft niets, ik wil weer topfit zijn in het najaarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat zou subliem zijn! Over succesfactoren van gedragsverandering gesproken (sorry, dat is mijn werk): helpt dus echt heel erg als er mensen zijn in je (digitale) omgeving die hetzelfde willen en doen![]()
Voor jou ook al de Golden 10 op de weegschaalF means you're fucked![]()
Ja, dat schema op maat van runnersweb doet alles in mijlen. Kan ik ook niks aan doenquote:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Logisch! Ik duim voor je!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zou misschien wel kunnen, maar ik doe geen toezeggingen
[..]
Eerst morgen eens kijken wat de benenknijper me allemaal aan gaat doen
En dan nog loop ik liever in Edinburgh dan in Delft, dus wellicht laat ik Delft uit voorzorg al schieten[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een CrossFit-box is volgens mij een ruimte waar CrossFit-oefeningen worden gedaan:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:33 schreef Quoi het volgende:
Een CF-box. Mensen, leg uit... Niet de CF die ik ken waarschijnlijk.
http://www.crossfit.com/cf-info/faq.html#General0F means you're fucked![]()
Ik doe ook al een tijdje aan planken, want dat bovenlichaam van mij moet echt stiller tijdens het lopen. Ik doe drie keer per week drie series front, back, side left en side right. Ik vind het zware oefeningen en die 5 minuten uit de challenge die ik eerder gepost zag worden lijkt me (nog) onmogelijk.
Squats doe ik met de Runtastic app, gisteren moest ik er in totaal 152, dat voel ik nu wel. Lunges ben ik al maanden geleden mee gestopt, omdat ik domweg mijn balans verlies tijdens het uitvoeren ervan (best sneu als ik daar over nadenk).
Push ups, die beginnen te komen.
Situps en crunches schijnen slecht te zijn, dus die doe ik niet meer.![]()
Ah ja, dat heet verstandig zijn, geloof ikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Mwoa, ik denk dat ik de GT net naast de weegschaal heb neergelegd. Geeft niets, ik wil weer topfit zijn in het najaar![]()
![]()
Zoiets jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah ja, dat heet verstandig zijn, geloof ik
Ik heb vriendlief eindelijk zo ver dat hij ook mee gaat lopen!![]()
(dat moest ook echt wel....hij heeft ook al een hele tijd niets aan sport gedaan).
Als het goed is gaan we vanavond de eerste les Evy doen. Ik heb er zin in![]()
(leedvermaak
)
![]()
Nu vind ik je stom. Dat is geen leedvermaak, dat is juist sterk van hem.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb vriendlief eindelijk zo ver dat hij ook mee gaat lopen!![]()
(dat moest ook echt wel....hij heeft ook al een hele tijd niets aan sport gedaan).
Als het goed is gaan we vanavond de eerste les Evy doen. Ik heb er zin in![]()
(leedvermaak
)
Zijn niet slecht, maar je moet op je houding letten. Je kan slow bicycles doen, net zo fijn, of decline crunches (hell!!).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Squats doe ik met de Runtastic app, gisteren moest ik er in totaal 152, dat voel ik nu wel. Lunges ben ik al maanden geleden mee gestopt, omdat ik domweg mijn balans verlies tijdens het uitvoeren ervan (best sneu als ik daar over nadenk).
Situps en crunches schijnen slecht te zijn, dus die doe ik niet meer.
Maar voor je lunges:
Je pakt een stoel. Puntje van je voet staat ter hoogte van de rand vd stoel, je doet een uitvalspas naar achteren met je andere been. Je zet je knie (vd voet bij de stoel) tegen de stoel aan. Dit is je beginpositie. Nu zak je naar beneden, romp recht, niet voorover leunen, maar je gewoon recht naar beneden laten zakken. Doe dit, 4 a 5 keer, per been, drie sets. En probeer dit op te bouwen naar 10x per been.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: